mikä on lempi kastikkeesi

Anonyymi

mikä on lempi kastikkeesi kun teet ruokaa eli mikä on taattua kamaa ja maistuu aina ja teetkö usein kastike ruokia

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavallinen ruskea kastike, "soosi". Mausteet käytettävän lihan mukaan.

      • Anonyymi

        en ole mikään kastikemestari mutta luulisi samat mausteet käyvän kaikkiin eli tekeekö liha makkara nakki lihapulla kastikkeen ruskeasta kastiketta niin minustakin ruskeakastike on paras


    • Anonyymi

      Tomaattikastiketta pizzaan!

    • Anonyymi

      Yritin kirjoittaa jotain juttua.... mutta niin poppe johanssonin ruoka on aINa luuserin dinsppialah43h4

    • ketsuppi.

      • Anonyymi

        m.wurst syö tietystikin ketsuppia ja meetwurstia...... mutta niin mikä hlvetin vene tuollainenkin voi olla joku moni V-8 moottorinen moottorivene, ja lempinimenä sille "hirviö tai salama" ;D


      • Anonyymi

        mikäs kastike ketsuppi on


      • m.wurst
        Anonyymi kirjoitti:

        mikäs kastike ketsuppi on

        no musta se on hyvinkin kastikkeeksi luokiteltava, lisuke, sopii lähes kaiken kanssa..
        ei se oikeen pääruokanakaan mene, ainakaan yli 2-vuotiaille,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        no musta se on hyvinkin kastikkeeksi luokiteltava, lisuke, sopii lähes kaiken kanssa..
        ei se oikeen pääruokanakaan mene, ainakaan yli 2-vuotiaille,

        eli keitettyjä perunoita ja ketsuppia no eikös ketsuppi ole mauste mutta epäilen että tuleva miehesi tai joudut tekemään kaksi kastiketta toinen sinulle ja toinen miehellesi eli miehesi syö nakkikastiketta perunoiden kanssa ja sinulle perunoiden kanssa 2kg ketsuppia jossa nakkeja no makunsa kullakin


    • Anonyymi

      Sitruunakastiketta lohipullille ja muusia....

      • Anonyymi

        hyvää on mutta sitä en ole itse tehnyt


      • Anonyymi

        Jaa sitruunaa, minä syön persikkaa, mutta niin, samankaltaisia hedelmiä ominaisuuksiltaan nuo ovat, persikka on lihaisempi :D


    • Chili-, tai salsakastiketta kanatacoille. Tuoretomaattisalsa on helppoa tehdä.

      • Anonyymi

        Mikähän olisi sitten oman hampurilaisen kastelijana paras :D Atria-Aterialla oli joku hyvä.


      • Anonyymi

        liian tulista ei makuuni


      • Anonyymi

        tosi_typy: Pablo Escobar -aurinkolasitkin vielä päähän, aivan vain varmuuden vuoksikin.
        ... tosi-typy etkä varmasti tule höpöttelemään sitten ajatuksiin öihin, en saa nukuttua jos kauniit ajatuksesi ovat mielessäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän olisi sitten oman hampurilaisen kastelijana paras :D Atria-Aterialla oli joku hyvä.

        Kotona taputeltuihin ja grillattuihin hampurilaisiin harvoin kaipaan mitään kastiketta, ne on maustettu niin hyvin. Olen joskus kokeillut Thousand Island salaattikatiketta hampurilaiseen, salaatinlehden ja tomaattiviipaleen päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        liian tulista ei makuuni

        Onko? Tuon salsan voi tehdä miedoksi, ilman chiliä, jos niin haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tosi_typy: Pablo Escobar -aurinkolasitkin vielä päähän, aivan vain varmuuden vuoksikin.
        ... tosi-typy etkä varmasti tule höpöttelemään sitten ajatuksiin öihin, en saa nukuttua jos kauniit ajatuksesi ovat mielessäni.

        Huihai! Syö vaikka chiliä lusikalla, saat varmasti muuta ajateltava. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Onko? Tuon salsan voi tehdä miedoksi, ilman chiliä, jos niin haluaa.

        Voi tehdä omia kastikkeita, itse kyllä oikein järkytyin näistä isän aurinkolaseista; Pablo Escobar-lasit, järkyttävän hyvän näköiset kyllä.

        Mitähän kastiketta käyttävät pihvihampiaisissa, tämä Atrian joku en tiedä mitä.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Onko? Tuon salsan voi tehdä miedoksi, ilman chiliä, jos niin haluaa.

        no en ole syönyt salsoja ja chilejä mutta kuullut että palaa suu ja ei ole tehnyt mieli maistaa ja hamburilaiseen jos itse tekisin niin sämpylä pihvi kananmuna ananas ja sipulia sinappia ketsuppia kurkku tai kurkkusalaattia ehkä tomaatin siivu ja a vot


      • Anonyymi kirjoitti:

        no en ole syönyt salsoja ja chilejä mutta kuullut että palaa suu ja ei ole tehnyt mieli maistaa ja hamburilaiseen jos itse tekisin niin sämpylä pihvi kananmuna ananas ja sipulia sinappia ketsuppia kurkku tai kurkkusalaattia ehkä tomaatin siivu ja a vot

        Tuo kuulostaa hyvältä, mutta lisukkeista jättäisin ananaksen ja kurkkusalaatin sivuun. Niiden makuyhdistelmä ei ole mun suosikki. Toki tykkään ananaksesta, paljonkin, mutta erikseen ja vaikka hedelmäsalaatin kera.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Tuo kuulostaa hyvältä, mutta lisukkeista jättäisin ananaksen ja kurkkusalaatin sivuun. Niiden makuyhdistelmä ei ole mun suosikki. Toki tykkään ananaksesta, paljonkin, mutta erikseen ja vaikka hedelmäsalaatin kera.

        mutta sopii hamburilaiseen ja ananas tuo kosteutta hamppikseen niin kokeile ja mielipiteesi muuttuu eli kun seuraavan kerran teet tai ostat grillistä hamppiksen niin osta kananmunalla juustolla ja ananaksella ja kaikki mausteet niin olet myyty takaan sen


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta sopii hamburilaiseen ja ananas tuo kosteutta hamppikseen niin kokeile ja mielipiteesi muuttuu eli kun seuraavan kerran teet tai ostat grillistä hamppiksen niin osta kananmunalla juustolla ja ananaksella ja kaikki mausteet niin olet myyty takaan sen

        Taitaa olla liian tuhti annos minulle. Mutta, jos joskus olen supernälkäinen ja yllätän itseni grillijonosta, niin lupaan kokeilla. Kaikilla mausteilla. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Taitaa olla liian tuhti annos minulle. Mutta, jos joskus olen supernälkäinen ja yllätän itseni grillijonosta, niin lupaan kokeilla. Kaikilla mausteilla. :)

        etkös ollu varattu niin osta ja syö miehesi kanssa puoliksi ja maistakaa eli huomenna menette grilliin ja ostatte hamppiksen ja syötte puoliksi ja sano sitten olinko oikeassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkös ollu varattu niin osta ja syö miehesi kanssa puoliksi ja maistakaa eli huomenna menette grilliin ja ostatte hamppiksen ja syötte puoliksi ja sano sitten olinko oikeassa

        Oikein meni tuo varattu osuus, mutta huomiseksi on jo muita suunnitelmia. Jätän tämän hampurilaisyllätyksen toiseen kertaan. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Oikein meni tuo varattu osuus, mutta huomiseksi on jo muita suunnitelmia. Jätän tämän hampurilaisyllätyksen toiseen kertaan. :)

        mutta kai te nyt grillissä ehditte käymään ja ostat hamppiksen miehellesi niin ainakin miehesi ilostuu ja saat suukon ja voit sitten kertoa miltä hamppis maistui


    • Anonyymi

      Olisikohan sitten Saarioisten kastikejut..en muista aivan varmasti.

      Aurinkolasi-juttu isällä on kyllä hirvittävä: Pablo-mustat linssit, ovat kyllä aika komeat :D

    • Anonyymi

      En tee muita kastikkeita kuin silloin kun teen pizzaa.

      • Anonyymi

        Teet siis pissaa, kissan pissaa-syötkin päivittäin ja aamiaisittenkin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe