Uusi uskollinen ystävä

Anonyymi

Olen hankkimassa koiran tai kissan. Ainakin koirat ovat uskollisia. Niinhän sitä sanotaan, että koira on ihmisen paras ystävä. Mutta kyllä kissatkin voivat olla sitä. Voin aina luottaa siihen toisin kuin ihmisiin. Perinnön jätän koirallenu, että saa hyvän hoitopaikan loppuelämäksi.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Jeesus ja Jehova on ihmisen paras ystävä. Sitten tulee koira, kissa, nainen ja vanhimmat.

      • Anonyymi

        Onkohan toi nyt ihan tottakaan? Pidän nykyisin kaikkia ihmisiä potentiaalisina takinkääntäjinä. Ei ole kauaa, kun yksi Jt vuosia oli olevinaan ystävä. Hän halaili joka käänteessä, ja viesteissä oli sydämiä ja vaikka mitä vastaavaa. Kyse oli siis ystävästä, ja sitähän se olikin siihen asti, kunnes omat persoonalliset makuasiani kerroin. Sitten alkoi näkyä merkkejä, että kohta alkaa takinkääntö, ja ilman hyvästijättö, niin kuin tapana on. Ja niinhän siinä lopulta kävi, että hän hävisi kuin Pietro Saharaan. Pidän tuollaisia halailua ja sydämiä vähän teatterina tai vastaavana, kun noinkin sitten tehdään. Yli ammuttua se kuitenkin on. Näin tv:ssä ohjelman vuosia sitten, kun eräs nuori mies oli pettynyt ihmisiin, ja ei halunnut olla enää ihmisten kanssa tekemisissä. Hän perusti koiratarhan. Hän piti parhaina ystävinään koiria. Niin minäkin aion hankkia sen tai kissan. En luota enää ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan toi nyt ihan tottakaan? Pidän nykyisin kaikkia ihmisiä potentiaalisina takinkääntäjinä. Ei ole kauaa, kun yksi Jt vuosia oli olevinaan ystävä. Hän halaili joka käänteessä, ja viesteissä oli sydämiä ja vaikka mitä vastaavaa. Kyse oli siis ystävästä, ja sitähän se olikin siihen asti, kunnes omat persoonalliset makuasiani kerroin. Sitten alkoi näkyä merkkejä, että kohta alkaa takinkääntö, ja ilman hyvästijättö, niin kuin tapana on. Ja niinhän siinä lopulta kävi, että hän hävisi kuin Pietro Saharaan. Pidän tuollaisia halailua ja sydämiä vähän teatterina tai vastaavana, kun noinkin sitten tehdään. Yli ammuttua se kuitenkin on. Näin tv:ssä ohjelman vuosia sitten, kun eräs nuori mies oli pettynyt ihmisiin, ja ei halunnut olla enää ihmisten kanssa tekemisissä. Hän perusti koiratarhan. Hän piti parhaina ystävinään koiria. Niin minäkin aion hankkia sen tai kissan. En luota enää ihmisiin.

        Lisään vielä, että minulla on ollut näitä selänkääntäjiä koko elämän ajan. Siksi olen kiinnostunut enää eläinten seurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että minulla on ollut näitä selänkääntäjiä koko elämän ajan. Siksi olen kiinnostunut enää eläinten seurasta.

        Eikä koira tai kissa lähde kiitämään ovesta ja häviä kuin tuhka tuuleen ikuisiksi ajoiksi edes hyvästijättöä tekemättä. Eikä ne käännä takkiaan jonkin erilaisuuden takia. Sen uskollisempia ei lle kuin koirat ja ehkä kissatkin. Olen nähnyt ihan hämmästyttäviä videoita, jaluonanikin on kissoja käynyt ja asustellut.ovat ihan toista maata kuin ihmiset. Aitoja.


      • Kyllä. Olen samaa mieltä. Jessuli ja YHWH-setä parhaita, heti satiaisten, ludeiden, loispistiäisten, myrkkykäärmesten ja suolinkaisten jälkeen.


    • Anonyymi

      Kyllä minäkin olen tuon kuullut entisiltä todistajilta, että jos olet lahkossa ja haluat ystävän, niin osta koira.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe