Korkki auki

Anonyymi

Marraskuun puolivälistä juomatta, nyt riitti. Kävin pitkään AA:ssakin. Saa nähdä, miten käy. Tämä on tietysti juopon tekosyy, mutta helvetilliset kivut koko ajan. Reumaa epäillään. Just tulin terveyskeskuksesta tutkimuksista. Onkohan hullu-ukko pysynyt raittiina..

Joo, ei liity sinkut -palstalle. Nousuhumalassa sitä ei vaan tule ajateltua.

46

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen ollut kuivilla jo kauan. Meistä alkoholisteista pitkäaikaisesti kuiville pääsee vain 1 - 2 %. Terveeksi emme tule koskaan olemmepa sitten kentällä tai kuivilla, sillä alkoholismi korreloi vahvasti masennuksen ja ahdistuneisuuden kanssa.

      Näihin kunnon lääkitystä ei anneta, sillä toimiva olisi vain rajoitettua huumeiden käyttöä.

      Meillä on vain kaksi mahdollisuutta, olla kuivilla ja kärsiä tai helpottaa oloa alkoholilla ja kärsiä. Kumpikaan vaihtoehto ei ole siedettävä.. Kuolema vapauttaa kärsimyksestä. Siksi perin moni meistä on nopeuttanut kuolemaansa. Nuorena ollessani noin puolet meistä teki itsemurhan. Nyt luku on pienempi, sillä lääketieteen keinot pitkittää kärsimystä ovat kehittyneet, mutteivät keinot poistaa kärsimystä.

      • Ei nopeuteta kuolemista, ei missään nimessä.


    • Oisit vaan keksinyt jotain muuta.

      Mä oon tässä ollut reilun kuukauden polttamatta tupakkaa. Sehän ei tietty ihan sama asia ole, mutta se siinä varmaan on jokseenkin samaa, että vaikka munkin tekee tupakkaa nytkin mieli joissain tilanteissa, ei se oikeasti helpottais. Se on vaan toi oma pää joka niin väittää....

      Tupskkahsn maistuis pahalle ja varmaan huippaiskin. Pitäis väkisin vetää puoli toppaa, että siihen tottuis, mutta tärkein kysymys siihen päälle.... miksi?

      Ja siihen ei tule varmaan kummassakaan riippuvuudessa mitään hyvää ja järkevää vastausta? 🤔

      • Minäkin lopetin tupakoinnin. Ensimmäistä kertaa 14:sta vuoteen jostain syystä ei tee enää edes mieli sitä myrkkyä.


      • Zombi kirjoitti:

        Minäkin lopetin tupakoinnin. Ensimmäistä kertaa 14:sta vuoteen jostain syystä ei tee enää edes mieli sitä myrkkyä.

        Senhän jo moni tietää, ettei mitkään kemikaalit ole ihmistä varten. Sitä ajatusta vastaan monenkaan ei tarvitse taistella, mutta sitä ajatusta/tunnetta vastaan joutuu taistelemaan, että suorittaisi joitain asioita toisin kuin aina ennen.

        Ihminen on laiska muuttamaan tottumuksiaan. 😁

        Mutta kun olet myös ollut 3 kk polttamatta, voin taputtaa sulle. 😬
        Minäkään en ehkä ole edes puolessa välissä siitä. 😬


      • Disse kirjoitti:

        Senhän jo moni tietää, ettei mitkään kemikaalit ole ihmistä varten. Sitä ajatusta vastaan monenkaan ei tarvitse taistella, mutta sitä ajatusta/tunnetta vastaan joutuu taistelemaan, että suorittaisi joitain asioita toisin kuin aina ennen.

        Ihminen on laiska muuttamaan tottumuksiaan. 😁

        Mutta kun olet myös ollut 3 kk polttamatta, voin taputtaa sulle. 😬
        Minäkään en ehkä ole edes puolessa välissä siitä. 😬

        Olin välillä pari vuotta polttamatta, mutta mieliteko ei jättänyt rauhaan. Nyt olen tehnyt henkistä työtä lopettamisen suhteen, joten lopettaminen on paljon helpompaa.


      • Zombi kirjoitti:

        Olin välillä pari vuotta polttamatta, mutta mieliteko ei jättänyt rauhaan. Nyt olen tehnyt henkistä työtä lopettamisen suhteen, joten lopettaminen on paljon helpompaa.

        Minä mietin näin: Ei ole poppakonstia, ei parempaa elämää, on vain se usko ja tieto, että en tarvitse tupakkaa mihinkään. Se ei tuota mitään muuta kuin harmia.... aina.

        Tunteet ja oletukset tekee mitä tekee. Ne ei ole totta! Ne huijaa minua.
        Minä tiedän kyllä miten pitää elää. 😀👌


    • Anonyymi

      Haluan sanoa sinulle. Älä avaa korkkia!

      Alkoholismi ei parane ikinä, vaikka olisit juomatta, tauti senkuin etenee.
      Tuttavani hammaslääkäri oli n. 10 vuotta juomatta ja ajatteli kokeilla jos voisi ottaa kohtuudella, ei voinut kuin parin kuukauden ajan.

      Hänen oli alettava juomaan ne 10 vuoden juomattomat viinat. Siihen urakkaan meni suunnilleen yksi vuosi, kunnes kuoli!

      • R.I.P.

        On lopulta kaiken kärsimyksen ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        R.I.P.

        On lopulta kaiken kärsimyksen ulkopuolella.

        Voihan sen niinkin ajatella mutta ehkä löytyisi sijaa elämälle.


    • Anonyymi

      Pari kertaa kuukaudessa pitää juoda viinaa jotta naisia voi tavata. Vain viinaa juomalla voi saada parisuhteen. Raittiina oleminen tarkoittaa yksinäistä elämää.

      T: Viinamies

      • Eihän tarkoita. Minäkin olen tässä.😵


      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
        Kun lopettaa juomisen valitsee samalla myös yksinäisen elämän.

        t. viinamies


      • Anonyymi

        On vakava asia kun ihmiset eivät ymmärrä miten tärkeää asiaa alkoholi näyttelee kumppanin löytämisessä. Suurin osa ihmisistä on tavannut kumppaninsa silloin kun on juotu viinaa.

        Ajatellaan että olisi hyvä asia kun ei joisi, mutta ei ymmärretä että juomisen lopettaminen johtaa myös yksinäisyyteen. Vuosia voidaan elää siinä harhaluulossa että kumppani muka löytyisi jostain harrastuksista ilman juomista.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vakava asia kun ihmiset eivät ymmärrä miten tärkeää asiaa alkoholi näyttelee kumppanin löytämisessä. Suurin osa ihmisistä on tavannut kumppaninsa silloin kun on juotu viinaa.

        Ajatellaan että olisi hyvä asia kun ei joisi, mutta ei ymmärretä että juomisen lopettaminen johtaa myös yksinäisyyteen. Vuosia voidaan elää siinä harhaluulossa että kumppani muka löytyisi jostain harrastuksista ilman juomista.

        t. viinamies

        On vakava asia että on olemassa minun kaltaisia ihmisiä joille viinasta ja sen juomisesta tulee helvetillinen ongelma. Ei ymmärrä sitä että viinan juominen ei auta mitään naisen, seksin saamisessa ja pariutumisessa. Jää putki päälle eikä kykene lopettamaan hyvän sään aikana. Kuluneen vuoden aikana tullut sössittyä aika paljon asioita viinan juomisen takia.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
        Kun lopettaa juomisen valitsee samalla myös yksinäisen elämän.

        t. viinamies

        Elää nyt sinäkin olet täällä jo ystäväni kunha yrität lipittää sitä neitosi päältä vain jollain syyllä..hyvää pihviä se varmasti ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
        Kun lopettaa juomisen valitsee samalla myös yksinäisen elämän.

        t. viinamies

        Eräs vanha ukko kylältä sanoi aikoinaan että jos viinaa ja pimiää ei olis keksitty olis vanhojapiikoja paljon enemmän..


      • Anonyymi

        Nyt viinamies puhuu asiaa, vain hullu on raitis ja yksinäinen.
        Raitis voi luovuttaa ja painua huomenna rautakauppaan, kaikki toivo on mennyttä.

        Narumyyjä


    • Anonyymi

      Mä oon ollut juomatta tän vuoden 29 suuskuuta asti ja pidän sitä jo kovana saavutuksena. Luulen että korkki aukeaa taas 1 marraskuuta eli Halloweenina, silloin juodaan kossua, liiköriä, kaljaa ja sitten lähden baariin ihan tuhannen päissäni vittuilemaan naisille siitä kun eivät anna pillua.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Kiltin miehen puhetta!


    • Anonyymi

      "Reumaa epäillään. Just tulin terveyskeskuksesta tutkimuksista. Onkohan hullu-ukko pysynyt raittiina.."

      Täh, reumaa, tää on pakko olla joku epidemia kun minäkin epäilin vuosi sitten että olen sairastunut reumaan, kaikki lääkärit käytiin läpi, tehtiin kaikki mahdolliset verikokeet. Mitään reumaan viittaavaa ei löytynyt. Vedin sitten vaan kourakaupalla kaikkia mahdollisia kipulääkkeitä kun niin helvetilliset kivut riivasi jatkuvasti.

      Mulla epäiltiin jonkun verikokeen perusteella c-hepatiittia vaikka koskaan en ole huumeita käyttänyt tai nussinut huoria. No se olikin sitten virhetulos kun kävin uuseintaverikokeissa. Sitten ne kivut loppui yllättäen kuin seinään eli mulla ei olekkaan reumaa, onneksi näin. Miten voisi ollakkaan kun sehän on pääasiassa joku vanhojen mummojen sairaus. Kerrassaan outo juttu kuitenkin.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta. Olen viimeiset 10v viettänyt kaikki kesät Nauvossa, joka on yksi Suomen pahimmista punkkialueista. 1/3 sairastuneista -sairaus ei näy verikokeissa. Ensin meni lonkka, sitten polvet. Sitten käsisvarsi, ja kaikki sormien nivelet. Töissä tätä tilannetta ei ymmärretä yhtään. Olen vaikeasti sairas, mutta ketään ei palkata tilalleni. Jonkun on työni tehtävä. Olen todella väsynyt näihin kipuihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Olen viimeiset 10v viettänyt kaikki kesät Nauvossa, joka on yksi Suomen pahimmista punkkialueista. 1/3 sairastuneista -sairaus ei näy verikokeissa. Ensin meni lonkka, sitten polvet. Sitten käsisvarsi, ja kaikki sormien nivelet. Töissä tätä tilannetta ei ymmärretä yhtään. Olen vaikeasti sairas, mutta ketään ei palkata tilalleni. Jonkun on työni tehtävä. Olen todella väsynyt näihin kipuihin.

        Kivut tosiaan rasittaa. Mutta niiden kanssakin oppii elämään, kun on pakko. Tuota lymen tautia lueskelin...

        "Taudin kulku

        Jos bakteeri-infektiota ei hoideta antibiooteilla, se voi aiheuttaa myöhäisoireita. Niitä tulee viikkojen, kuukausien tai jopa vuoden kuluttua. Tavallisimpia ovat tuki- ja liikuntaelimistön oireet kuten lihaskivut ja arkuudet sekä yhden tai muutaman nivelen turvotus. Pitkittyessään lihaskivut muistuttavat vaikeaa fibromyalgiaa. Lähes yhtä yleisiä ovat hermoston oireet kuten kasvohermon tai muun hermon halvaus, aivokalvon tulehdus ja hermoperäiset kiputilat. Borrelia voi myös aiheuttaa kroonista ihottumaa, erilaisia silmätulehduksia ja sydänlihaksen tulehdusta."

        http://www.reumaliitto.fi/fi/reuma-aapinen/reumataudit/borrelioosi

        Ja se tuntuu olevan pirullinen tauti. Fibromyalgian tiedän ja helvetilliset kivut on vuosikymmenien ajan tuttuja. Se ei tuhoa niveliä, kuten reuma. Muuten vaan vaikea pitää kurissa. Hoitaa.

        Onko sulla muita kuvaukseen käypiä oireita?


      • Niveltulehduksia voi olla missä iässä vaan, sikäli mummoilla voi olla luuvalo ihan vanhuudenkin tuomaa kulumista ja kuivumista.

        Muistan monien mummujen puhuvan reumasta, kun särkyjä tuli vaikkei heillä reumaa koskaan oltu todettukaan. Se oli joskus muutama vuosikymmen taaksepäin virheellisesti käytetty kipuja selittämään, kansan suussa heitto kun kolotti.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kivut tosiaan rasittaa. Mutta niiden kanssakin oppii elämään, kun on pakko. Tuota lymen tautia lueskelin...

        "Taudin kulku

        Jos bakteeri-infektiota ei hoideta antibiooteilla, se voi aiheuttaa myöhäisoireita. Niitä tulee viikkojen, kuukausien tai jopa vuoden kuluttua. Tavallisimpia ovat tuki- ja liikuntaelimistön oireet kuten lihaskivut ja arkuudet sekä yhden tai muutaman nivelen turvotus. Pitkittyessään lihaskivut muistuttavat vaikeaa fibromyalgiaa. Lähes yhtä yleisiä ovat hermoston oireet kuten kasvohermon tai muun hermon halvaus, aivokalvon tulehdus ja hermoperäiset kiputilat. Borrelia voi myös aiheuttaa kroonista ihottumaa, erilaisia silmätulehduksia ja sydänlihaksen tulehdusta."

        http://www.reumaliitto.fi/fi/reuma-aapinen/reumataudit/borrelioosi

        Ja se tuntuu olevan pirullinen tauti. Fibromyalgian tiedän ja helvetilliset kivut on vuosikymmenien ajan tuttuja. Se ei tuhoa niveliä, kuten reuma. Muuten vaan vaikea pitää kurissa. Hoitaa.

        Onko sulla muita kuvaukseen käypiä oireita?

        Mitä Lymen tautiin eli Borrelioosiin tulee niin ainakin Suomessa sen hoito vaikuttaa olevan ihan kehitysmaan tasolla. Niin tuntuu olevan monen muunkin sairauden hoito kuten esim joku krooninen väsymysoireyhtymä (Chronic fatigue syndrome) joka on myös todella invalidisoiva sairaus joka johtaa pysyvään työkyvyn menetykseen. Maailmalla näitäkin sairauksia ymmärretään huomattavasti paremmin ja osataan jopa hoitaa toisin kuin Suomessa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Lymen tautiin eli Borrelioosiin tulee niin ainakin Suomessa sen hoito vaikuttaa olevan ihan kehitysmaan tasolla. Niin tuntuu olevan monen muunkin sairauden hoito kuten esim joku krooninen väsymysoireyhtymä (Chronic fatigue syndrome) joka on myös todella invalidisoiva sairaus joka johtaa pysyvään työkyvyn menetykseen. Maailmalla näitäkin sairauksia ymmärretään huomattavasti paremmin ja osataan jopa hoitaa toisin kuin Suomessa.

        KilttiMies89

        Täällä on moni asia hyvin terveydenhuollossa, mutta moni asia tosiaan kulkee pitkien harppausten verran perässä. Täällä ollaan hyvin uskollisia ajatukselle, ei se voi olla niin koska mun lääkärinkirja ei tunnista sellaista vaihtoehtoa.


    • Viinamies ei pysty omakohtaisen kokemuksen puutteessa käsittämään, miltä alkoholistista tuntuu elää yhteiskunnassa, jossa käytetään runsaasti alkoholia. Muissakin asioissa, kuin parinhaussa jää yksin, jos ei juo.

      Ihminen ei ymmärrä mitään, mitä ei ole itse kokenut.

      • Anonyymi

        Kun juo viinaa on mukana porukoissa.
        Raitis ei juo viinaa ja jää porukan ulkopuolelle yksin.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun juo viinaa on mukana porukoissa.
        Raitis ei juo viinaa ja jää porukan ulkopuolelle yksin.

        t. viinamies

        Kaikki ei voi yksinkertaisesti juoda viinaa, alkoholismi on vakava sairaus.

        KilttiMies89


      • Firdawsi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei voi yksinkertaisesti juoda viinaa, alkoholismi on vakava sairaus.

        KilttiMies89

        "Kaikki ei voi yksinkertaisesti juoda viinaa, alkoholismi on vakava sairaus."


        Tätä viinamies ei juuri voi ymmärtää siksi, että häneltä puuttuu pysyvästi kokemus, eikä hän pysty analogiankaan avulla lähentymään kysymystä. Hän näkee ihan oikein, mutta vain tämän asian. Laajempaan ajatteluun hänen ymmärryskykynsä ei ritä.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        "Kaikki ei voi yksinkertaisesti juoda viinaa, alkoholismi on vakava sairaus."


        Tätä viinamies ei juuri voi ymmärtää siksi, että häneltä puuttuu pysyvästi kokemus, eikä hän pysty analogiankaan avulla lähentymään kysymystä. Hän näkee ihan oikein, mutta vain tämän asian. Laajempaan ajatteluun hänen ymmärryskykynsä ei ritä.

        Toki alkoholi aiheuttaa paljonkin ongelmia ihmisille. Näistä ongelmista olisi kuitenkin syytä vaieta koska jos niistä puhutaan, saattavat jotkut nuoret alkaa ajatella että olisi hyvä pysyä viinasta erossa alunalkaen. Silloin ei ymmärretä alkoholin tärkeää roolia pariutumisessa ja edessä voi olla yksinäinen elämä jos nuorena ei ala juomaan muiden ikätoveriensa mukana.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki alkoholi aiheuttaa paljonkin ongelmia ihmisille. Näistä ongelmista olisi kuitenkin syytä vaieta koska jos niistä puhutaan, saattavat jotkut nuoret alkaa ajatella että olisi hyvä pysyä viinasta erossa alunalkaen. Silloin ei ymmärretä alkoholin tärkeää roolia pariutumisessa ja edessä voi olla yksinäinen elämä jos nuorena ei ala juomaan muiden ikätoveriensa mukana.

        t. viinamies

        Outoa sarkasmia....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki alkoholi aiheuttaa paljonkin ongelmia ihmisille. Näistä ongelmista olisi kuitenkin syytä vaieta koska jos niistä puhutaan, saattavat jotkut nuoret alkaa ajatella että olisi hyvä pysyä viinasta erossa alunalkaen. Silloin ei ymmärretä alkoholin tärkeää roolia pariutumisessa ja edessä voi olla yksinäinen elämä jos nuorena ei ala juomaan muiden ikätoveriensa mukana.

        t. viinamies

        Yhteiskunnassa, jossa käytetään melkein kaikissa kokoontumisissa alkoholia, ei ole sitä vaaraa, että muut kuin fanaattiset idealistit pysyisivät ilman. Meille alkoholisteille yksikin kerta kertoo, aiheuttaako alkoholi POIKKEUKSELLISEN vapauttavan olon. Silloin olemme jo peruuttamattomasti koukussa, vaikka on sellainen luulo, että alkoholistiksi tullaan pitkällä juomisella.

        Kannat aivan turhaa huolta. Ihmiset tietävät alkoholin merkityksen pariutumisessa, eikä kukaan voi nykyisessä yhteiskunnassa välttyä ensimmäiseltä kokeilulta, jolloin alkoholisti on jo koukussa.

        Ihmiset tekevät valintansa toisin perustein. Tavallisin on riittämättömät rahavarat ja baarien levottomuus, joka ei kaikkia viehätä. Kolmas syy lienee baarien laittamattoman kehno tarjonta. Sekään ei monia miellytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa sarkasmia....

        Tuskinpa se sarkasmia on. Kysymys on muista syistä, joita tässä ei liene aihetta käsitellä enempää kuin toteamalla, että viinamiehen yksioikoisuus viitannee selitykseen.

        Tämä olisi argumentum ad hominem, jos väittäisi vastaan, mutta koska hän on oikeassa, että hakeutuminen paikkoihin, joissa nautitaan alkoholia, lisää pariutumisen todennäköisyyttä, se ei ole tällainen argumentti, vaan vihje siitä, mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Yhteiskunnassa, jossa käytetään melkein kaikissa kokoontumisissa alkoholia, ei ole sitä vaaraa, että muut kuin fanaattiset idealistit pysyisivät ilman. Meille alkoholisteille yksikin kerta kertoo, aiheuttaako alkoholi POIKKEUKSELLISEN vapauttavan olon. Silloin olemme jo peruuttamattomasti koukussa, vaikka on sellainen luulo, että alkoholistiksi tullaan pitkällä juomisella.

        Kannat aivan turhaa huolta. Ihmiset tietävät alkoholin merkityksen pariutumisessa, eikä kukaan voi nykyisessä yhteiskunnassa välttyä ensimmäiseltä kokeilulta, jolloin alkoholisti on jo koukussa.

        Ihmiset tekevät valintansa toisin perustein. Tavallisin on riittämättömät rahavarat ja baarien levottomuus, joka ei kaikkia viehätä. Kolmas syy lienee baarien laittamattoman kehno tarjonta. Sekään ei monia miellytä.

        "Tavallisin on riittämättömät rahavarat ja baarien levottomuus, joka ei kaikkia viehätä. Kolmas syy lienee baarien laittamattoman kehno tarjonta."

        Se on juuri näin. Hikiset kyläkuppilat eivät houkuttele ja matka kirkkaisiin valoihin on liian pitkä pirssillä ajettavaksi. Loppuu käytettävissä olevat rahavarat ennenkuin on päässyt baarin ovelle.


    • Anonyymi

      Eipä tuo pelkkä hakeutuminen paikkoihin joissa alkoholia juodaan ja viinan juominen yksistään auta kun sen lisäksi pitää olla pelimiehen taidot saadakseen naisia. Niitä ei itsellä ole joten viinan juonti ja baareissa käynti on ihan yhtä tyhjän kanssa.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      AA= Avataan Absintti.

      • Anonyymi

        Avataan absintti, alkoholi auttaa, no hehheh.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avataan absintti, alkoholi auttaa, no hehheh.

        KilttiMies89

        Suu kiinni ja korkki kiinni!


    • Anonyymi

      Korkki auki ja Silmä poikki, kun Lauri Tähkå sanoisi.

    • Anonyymi

      Korkki auki

      Må dokaan päivin öin

      Panen pilluu kesä duunit laiminlöin

    • No voi pahus sentään. Antaa niiden AA sosiaalipsykopaattien lässyttää. Hakemus eläkeyhtiööpn ja pysyy se korkki auki. Vittuako sitä teeskenteloee tai edes yrittää olla muuta kuin rapajuoppo.

      Voi saatana olin onnellinen, kun sain mönkijäonnettomuudessa laajan aivovaurion. Nyt ne saatanan pellet ei voi enään viinaa syyttää. Mä nauran noille pellelekureille, kun ovat kummissaan.

      Juon, juon, minä poika tykkään olla kännissä. Juominen loppuu 5 metriä maan alla. Mutta sitä ennen... Sitäpaitsi kännissä saa pilluakin kaikilta.

      • Anonyymi

        Tuo on yleinen harhaluulo, että alkoholisti on aina rapajuoppo. En ymmärrä yhtään, miten työtön pystyy olemaan alkoholisti. Olen sitä usein miettinyt. Jos saa sen vähän päälle 500e/kk, niin miten sen juomisen pystyy rahoittamaan. Join vaan päivän, ja menin takaisin ryhmään. Juominen ei ollut miellyttävä kokemus. Ennemmin ahdistava. Meitä on ryhmässä laidasta laitaan. On merikapteenia ja insinööriä.. Jumalan tuomiolle hymähdän. Kukaan ei ole palannut kertomaan, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. En myöskään häiriköi naapureita, koska asun okt:ssa. Enkä yritä käännyttää ketään. Se on ajan tuhlaamista, jos ihminen itse ei näe juomisessaan ongelmaa. T:ap


    • Anonyymi

      voi voi näitä ei enää sovita ikinä maan päällä eikä oikeudessa vaan taivaassa vasta joudutte Herran eteen ja tuomiolle jutuistanne!

      ja annoin jo teille vaihto ehdon teillä ei ole muuta vaihtoehtoa ku tappaa mut tai sitten julkasette kaiken ja kanssa tappaa mut!

      tai sitten teen hitaan itse murhan alkoholin kanssa ja se veri tulee teidän käteenne ja teidän syy voitte sitten selittää perheelleni joskus mikä johti tähän kaikkeen!

      ja tämä on ihan oikein teille että joudutte sopassanne jonka olette tehneet kiehumaan!

      ikinä en tule ketään muuta satuttamaan ku itseäni!

    • Anonyymi

      Juoppohullun naapurina minun sympatiat on loppu. Mitä nopeammin heittää henkensä, muut saa rauhan.

    • Anonyymi

      juomalla itsensä tappaminen on pirullinen tapa kuolla. ne iloiset kännit vielä menettelee mutta se loppusuora on kivulias. vaikka lopetat läträämisen niin usein on jo liian myöhäistä. nestettä rupeaa kertymään vatsaan ja hengittäminen on jo kivuliasta. kun maksa ja haima jatkavat turpoamista niin kivut ovat sitä luokkaa että et ole vielä tässä ajassa kokenut. lopulta tehdään steriili teltta päällesi sairaala sänkyyn ja vatsasi avataan että voisit hengittää. että sisuskaluillasi on tilaa turvota. saatat joutua makaamaan viikkoja siniseksi turvonneita suoliasi sylissäsi pidellen ennenkuin kuolema tulee ja armahtaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe