Päivi parka, kovan onnen lapsi

Anonyymi

Päivi Räsäsestä kysytään " minkä rikoksen Päivi on tehnyt" ja vastataan, ettei mitään. No, minä kysyn teiltä, minkä rikoksen homoseksuaalinen ihminen on tehnyt? Näyttää siltä että jotakin uskovaisten rangaistavaa seksuaalivähemmistöön kuuluva on nyt tehnyt, koska häntä uskovat koko ajan syyttävät ja haukkuvat.

Tietystikään ei aina syytös ole karkea "joudut helvettiin" vaan "Jeesus rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinut ja minä haluan parastasi". Tai sitten Päivin tapaan sitä mitä hän voisi ladata kohteen syntymäpäiväkahvipöydässä.

Tiedän, että ihminen joka asettuu seisomaan Raamatun päälle ja sieltä huutaa muiden inhottavuutta ja saastaisuutta, kieroutuneisuutta ja epämääräisiä seksitapoja, on arvostelykyvytön öykkäri, joita uskovaisuudessa ihannoidaan.

taastätäsamaa

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos aitouskovilta kysyttäisiin, pitäisikö heitä itseään koskevat rikostutkinnat ratkaista heidän omassa keskuudessaan Jumalan avulla, he varmaan vastaisivat kyllä. Nopeasti ja empimättä, kunhan vain olisivat ymmärtäneet mitä kysytään. Siihen voisi kulua kotvanen.

      • Anonyymi

        No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?
        Sulla on oikeus julistaa ateismiasi, Päivilläkö ei ole oikeutta tehdä samaa?
        Tämä on sitä suomal.tasa-arvoa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?
        Sulla on oikeus julistaa ateismiasi, Päivilläkö ei ole oikeutta tehdä samaa?
        Tämä on sitä suomal.tasa-arvoa ?

        Päivi on edistänyt ateismia tai ainakin kirkosta eroamista enemmän kuin vaparit ikinä. Kirkosta eroamisen tilastoissa näkyvät räikeinä Päivi-piikit hänen ministeriajoiltaan.

        Päivi pitäkööt omat uskomuksensa, mutta hän ei voi vaatia muita noudattamaan idän paimentolaisten patriarkaalisia moraalisääntöjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?
        Sulla on oikeus julistaa ateismiasi, Päivilläkö ei ole oikeutta tehdä samaa?
        Tämä on sitä suomal.tasa-arvoa ?

        "No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?"

        Riepottelun? Minkä riepottelun?

        Päiviä kohdellaan aivan kuten ketä muuta tahansa.

        Hänen sanomisiaan/kirjoittamisiaan saa kritisoida, niistä saa olla eri mieltä, ja niistä saa tehdä tutkintapyynnön. Ei siis mitään erityistä tässä asiassa.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?"

        Riepottelun? Minkä riepottelun?

        Päiviä kohdellaan aivan kuten ketä muuta tahansa.

        Hänen sanomisiaan/kirjoittamisiaan saa kritisoida, niistä saa olla eri mieltä, ja niistä saa tehdä tutkintapyynnön. Ei siis mitään erityistä tässä asiassa.

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".

        Toden totta. Poliisi ei tietääkseni tällaisia tiedottele. Päkä haluaa pitää hupenevan ja ikääntyvän laumansa tulikuumana, ja näinhän se käy, että raportointi pelaa.

        Ilman tätä yhtä tviittiä emme nyt puhuisi Päkästä kovinkaan paljon, mutta miten sattuikaan, hän on ollut nyt kuukausikaupalla tiukasti tapetilla kuin kansantuote Junttilan tuvan seinässä.

        Ei ehkä pelkkä sattuma. 🧐


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?
        Sulla on oikeus julistaa ateismiasi, Päivilläkö ei ole oikeutta tehdä samaa?
        Tämä on sitä suomal.tasa-arvoa ?

        Päivin kommentit ovat ala-arvoisia nykymaailmassa. Ennen ajateltiin kuten Räsänen nyt.


      • Anonyymi
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".

        Räsäskä on nimenomaan itse pitänyt asiaa esillä uskonveljineen ja -sisarineen.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "No kerroppa, mitä Päivi teki, ansaitakseen tämän riepottelun?"

        Riepottelun? Minkä riepottelun?

        Päiviä kohdellaan aivan kuten ketä muuta tahansa.

        Hänen sanomisiaan/kirjoittamisiaan saa kritisoida, niistä saa olla eri mieltä, ja niistä saa tehdä tutkintapyynnön. Ei siis mitään erityistä tässä asiassa.

        >Päiviä kohdellaan aivan kuten ketä muuta tahansa.

        Ei nyt sentään! Tuskin kuka tahansa muu saisi tuekseen adressia, jonka ajatus on painostaa poliisia ja oikeuslaitosta epäillyn kannattajien haluamaan ratkaisuun.


      • Anonyymi
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".

        Räsänen haluaa tämän asian tulevan julkisuuteen että uskovat tiedämme missä ajassa elämme, mutta tällaista julmaa riepottelua hän ei halua eikä kenenkään ihmisen pitäisi joutua tällaisen viharyöpytyksen kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räsäskä on nimenomaan itse pitänyt asiaa esillä uskonveljineen ja -sisarineen.

        Näin on - haluamme pitää asiaa esillä, että samalla saamme tuoda kristillisen näkemyksen asiaan.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Päiviä kohdellaan aivan kuten ketä muuta tahansa.

        Ei nyt sentään! Tuskin kuka tahansa muu saisi tuekseen adressia, jonka ajatus on painostaa poliisia ja oikeuslaitosta epäillyn kannattajien haluamaan ratkaisuun.

        Kuvastaa sitä yhteiskristillistä rakkautta mikä on vain uskovien kesken. Olet oikeassa että kukaan jumalaton ei saa tällaista tukea kuin Päivi Räsänen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Räsänen haluaa tämän asian tulevan julkisuuteen että uskovat tiedämme missä ajassa elämme, mutta tällaista julmaa riepottelua hän ei halua eikä kenenkään ihmisen pitäisi joutua tällaisen viharyöpytyksen kohteeksi.

        Jos haluaa olla julkisuudessa, niin tietenkin tulee kestää myös sen seuraukset. Kuten tuolla aiemmin kirjoitettiin, niin myös hänen tekemisistään saa olla erimieltä ja kritisoida.

        Toisaalta minusta on hyvä, että Päiviä kuulustellaan. Pitäähän hänellä olla myös oikeus kertoa kantansa.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Toden totta. Poliisi ei tietääkseni tällaisia tiedottele. Päkä haluaa pitää hupenevan ja ikääntyvän laumansa tulikuumana, ja näinhän se käy, että raportointi pelaa.

        Ilman tätä yhtä tviittiä emme nyt puhuisi Päkästä kovinkaan paljon, mutta miten sattuikaan, hän on ollut nyt kuukausikaupalla tiukasti tapetilla kuin kansantuote Junttilan tuvan seinässä.

        Ei ehkä pelkkä sattuma. 🧐

        Mistäpä tuon tietää, että mitä kaikkea tuon takana onkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvastaa sitä yhteiskristillistä rakkautta mikä on vain uskovien kesken. Olet oikeassa että kukaan jumalaton ei saa tällaista tukea kuin Päivi Räsänen.

        Tuo Räsäs-adressin osallistujamäärähän on ihan surkea, reilut 2100 nimeä ulkomailta tulleet mukaan lukien. Ja niissäkin luultavasti ihmisiä vähemmän kuin nimiä, eihän tuota kontrolloida mitenkään.

        Heti kymmenes nimi on "Kai Msnnervo". Eihän tuonnimistä ihmistä voi olla olemassakaan. Ei edes Turuus. 😄


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tuo Räsäs-adressin osallistujamäärähän on ihan surkea, reilut 2100 nimeä ulkomailta tulleet mukaan lukien. Ja niissäkin luultavasti ihmisiä vähemmän kuin nimiä, eihän tuota kontrolloida mitenkään.

        Heti kymmenes nimi on "Kai Msnnervo". Eihän tuonnimistä ihmistä voi olla olemassakaan. Ei edes Turuus. 😄

        Kai Msnnervo? Tuohan on taatusti yksi usko.vaisen monista persoonista. 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Räsänen haluaa tämän asian tulevan julkisuuteen että uskovat tiedämme missä ajassa elämme, mutta tällaista julmaa riepottelua hän ei halua eikä kenenkään ihmisen pitäisi joutua tällaisen viharyöpytyksen kohteeksi.

        Niinpä. Yleisesti on tunnettua, että julkisuuteen voi päättää hakeutua, mutta jos se onnistuu, sitten enää voikaan päättää millaista se julkisuus on.

        Ehkäpä lääketieteen lisensiaatin tutkinto ei vielä riitä tämän tajuamiseen. Eihän riitä sinun tohtorintutkintosikaan. 😁


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tuo Räsäs-adressin osallistujamäärähän on ihan surkea, reilut 2100 nimeä ulkomailta tulleet mukaan lukien. Ja niissäkin luultavasti ihmisiä vähemmän kuin nimiä, eihän tuota kontrolloida mitenkään.

        Heti kymmenes nimi on "Kai Msnnervo". Eihän tuonnimistä ihmistä voi olla olemassakaan. Ei edes Turuus. 😄

        Jaa, että tuollainenkin on olemassa. Siitä adressista:

        "VÄLIADRESSEJA ON LÄHETETTY JA LÄHETETÄÄN SOPIVIN
        VÄLIAJOIN ERI TAHOILLE PROSESSIN AIKANA!"

        Mitähän nämä tahot mahtavat olla? Keitä tässä nyt on ryhdytty nivaskoilla A4-arkkeja vyöryttämään? 🤔


      • a-teisti kirjoitti:

        Kai Msnnervo? Tuohan on taatusti yksi usko.vaisen monista persoonista. 🙏

        Msn-nervo voisi olla Microsoftin Msn:n uutistoimittaja, jolta on mennyt hermo. Kai? 🤨


      • a-teisti kirjoitti:

        Jaa, että tuollainenkin on olemassa. Siitä adressista:

        "VÄLIADRESSEJA ON LÄHETETTY JA LÄHETETÄÄN SOPIVIN
        VÄLIAJOIN ERI TAHOILLE PROSESSIN AIKANA!"

        Mitähän nämä tahot mahtavat olla? Keitä tässä nyt on ryhdytty nivaskoilla A4-arkkeja vyöryttämään? 🤔

        Taitaakin olla eri adressi, nimiä on yli 5000, eikä kymmenes nimi ole Kai Msnnervo.

        https://www.adressit.com/allekirjoitukset/tuen_ilmaus_paivi_rasaselle/


      • a-teisti kirjoitti:

        Taitaakin olla eri adressi, nimiä on yli 5000, eikä kymmenes nimi ole Kai Msnnervo.

        https://www.adressit.com/allekirjoitukset/tuen_ilmaus_paivi_rasaselle/

        Ai että noita on kaksi? Ja tässä on vakuuttavaakin vakuuttavampi aloittaja: Jumalan kanssa päivittäin niitä näitä jutskaava Juhani Starczewski.

        Tuo Koivulan adressi vaikuttaa suorastaan asialliselta, jos vertailuun otetaan tämä Jussin viritys. Tosin vain silloin...


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ai että noita on kaksi? Ja tässä on vakuuttavaakin vakuuttavampi aloittaja: Jumalan kanssa päivittäin niitä näitä jutskaava Juhani Starczewski.

        Tuo Koivulan adressi vaikuttaa suorastaan asialliselta, jos vertailuun otetaan tämä Jussin viritys. Tosin vain silloin...

        Hiukan googlailin ja näitä tutkintapyyntöjä vaikuttaisi tehtävän aika paljon henkilöistä, jotka ovat julkisuudessa mutta tämän tapauksen mittasuhteet ovat aika eeppiset jo.


      • Anonyymi

        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan, tuo omituinen esitutkinta osuu tällä kertaa kansanedustaja Päivi Räsäseen (KD) ja ollaan nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa itse henkilöstä, hänen edustamastaan puolueesta, kristinuskosta ( jonka senkin perustuslaki turvaa), niin kyllä tunnustan olevani hieman hämilläni.

        Mitä tarkalleen Päivi Räsänen sanoi:

        ”– Olin kirkon luottamushenkilönä tyrmistynyt siitä, että kirkko ilmoittautui Helsingissä järjestetyn Pride-tapahtuman kumppaniksi. Kirkkojärjestyksen mukaan ”kaikkea oppia kirkossa on tutkittava ja arvioitava Jumalan pyhän sanan mukaan”. Pride-tapahtumassa juhlistetaan sellaisia tekoja, joista Raamattu käyttää sanoja synti ja häpeä. Tämän pohjalta kysyin: ”Miten kirkon oppiperusta, Raamattu sopii yhteen aatteen kanssa, jossa häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?””

        Siis onko nyt niin, että pridetapahtumaa ei yleensäkään saa kyseenalaistaa, eikä sitä saa arvostella vai onko niin, että raamatusta ei saa lainata perusteita tapahtuman kyseenalaistamiselle / arvostelemiselle?

        Olen pahoillani jos loukkaan jotakuta, mutta henkilökohtaisesti pidän pridetapahtumaa todella vastenmielisenä, enkä ymmärrä miksi siihen friikkisirkukseen raahataan jopa pieniä lapsia mukaan, kun ihan fakta on se, että huomattavasti vähemmästä tässä maassa tehdään lastensuojeluilmoituksia.

        Ymmärtääkseni tapahtuman alkuperäinen tarkoitus on ollut korostaa seksulaalivähemmistöjen olevan osa aivan normaalia yhteiskuntaa, kuten ovatkin ?

        Ehkä joskus jonkun kiihkopriden pitäisi kyetä katsomaan tapahtumaa ulkopuolisen silmin, havahtuakseen siihen kuinka perverssiltä teatterilta show itseasiassa näyttää, kuin myös siihen, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tätä sirkusta ja myös heillä on oikeus mielipiteeseensä.

        Loppuun kysymys, jos vaikkapa imaami Abdullah Abdullah olisi julkisesti koraanin vedoten arvostellut pridesirkusta, niin käsi ylös kuinka moni uskoo, että siitä olisi seurannut poliisikuulustelu?


      • Anonyymi
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".

        Hyvä, että Päivi itse antaa oikeaa tietoa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Päiviä kohdellaan aivan kuten ketä muuta tahansa.

        Ei nyt sentään! Tuskin kuka tahansa muu saisi tuekseen adressia, jonka ajatus on painostaa poliisia ja oikeuslaitosta epäillyn kannattajien haluamaan ratkaisuun.

        Saako homoudesta olla sinun ja kaltaistesi kanssa eri mieltä ja sanoa sen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan, tuo omituinen esitutkinta osuu tällä kertaa kansanedustaja Päivi Räsäseen (KD) ja ollaan nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa itse henkilöstä, hänen edustamastaan puolueesta, kristinuskosta ( jonka senkin perustuslaki turvaa), niin kyllä tunnustan olevani hieman hämilläni.

        Mitä tarkalleen Päivi Räsänen sanoi:

        ”– Olin kirkon luottamushenkilönä tyrmistynyt siitä, että kirkko ilmoittautui Helsingissä järjestetyn Pride-tapahtuman kumppaniksi. Kirkkojärjestyksen mukaan ”kaikkea oppia kirkossa on tutkittava ja arvioitava Jumalan pyhän sanan mukaan”. Pride-tapahtumassa juhlistetaan sellaisia tekoja, joista Raamattu käyttää sanoja synti ja häpeä. Tämän pohjalta kysyin: ”Miten kirkon oppiperusta, Raamattu sopii yhteen aatteen kanssa, jossa häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?””

        Siis onko nyt niin, että pridetapahtumaa ei yleensäkään saa kyseenalaistaa, eikä sitä saa arvostella vai onko niin, että raamatusta ei saa lainata perusteita tapahtuman kyseenalaistamiselle / arvostelemiselle?

        Olen pahoillani jos loukkaan jotakuta, mutta henkilökohtaisesti pidän pridetapahtumaa todella vastenmielisenä, enkä ymmärrä miksi siihen friikkisirkukseen raahataan jopa pieniä lapsia mukaan, kun ihan fakta on se, että huomattavasti vähemmästä tässä maassa tehdään lastensuojeluilmoituksia.

        Ymmärtääkseni tapahtuman alkuperäinen tarkoitus on ollut korostaa seksulaalivähemmistöjen olevan osa aivan normaalia yhteiskuntaa, kuten ovatkin ?

        Ehkä joskus jonkun kiihkopriden pitäisi kyetä katsomaan tapahtumaa ulkopuolisen silmin, havahtuakseen siihen kuinka perverssiltä teatterilta show itseasiassa näyttää, kuin myös siihen, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tätä sirkusta ja myös heillä on oikeus mielipiteeseensä.

        Loppuun kysymys, jos vaikkapa imaami Abdullah Abdullah olisi julkisesti koraanin vedoten arvostellut pridesirkusta, niin käsi ylös kuinka moni uskoo, että siitä olisi seurannut poliisikuulustelu?

        Todella typeriä Räsänen esitti. Mutta ei se kai rikos ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako homoudesta olla sinun ja kaltaistesi kanssa eri mieltä ja sanoa sen?

        Olet kirjoittanut tuhansia viestejä, joissa olet homoudesta toista mieltä kun minä ja kaltaiseni, joita näyttää olevan Suomessa kolmisen milliä. Mitäpä voit siitä päätellä? Ehkä vastauksen kysymykseesi, jos oikein puristat?


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".

        Ajoituksellisesti "riepostelu" on hieman etuajassa, kun vaaleihin on vielä jokunen vuosi aikaa, mutta eiköhän tuo jatkuva lööpeissä roikkuminen takaa Päiville vielä yhden kauden eduskunnassa.

        ps hyvin on asiat maassa, kun Päivi päätyy/pääsee otsikoihin, mitään järkyttävämpää ei lie tapahtunut ;-)


      • qwertyilija kirjoitti:

        Ajoituksellisesti "riepostelu" on hieman etuajassa, kun vaaleihin on vielä jokunen vuosi aikaa, mutta eiköhän tuo jatkuva lööpeissä roikkuminen takaa Päiville vielä yhden kauden eduskunnassa.

        ps hyvin on asiat maassa, kun Päivi päätyy/pääsee otsikoihin, mitään järkyttävämpää ei lie tapahtunut ;-)

        Ehkä Pride ei enää vaalivuonna ole niin kuumaperuna ja toisaalta on jo totuttu kirkon läsnäoloon siellä.

        Totta turiset, jos näin pienet asiat nousevat otsikoihin, niin varsin mallillaan on suomalaisten asiat;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan, tuo omituinen esitutkinta osuu tällä kertaa kansanedustaja Päivi Räsäseen (KD) ja ollaan nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa itse henkilöstä, hänen edustamastaan puolueesta, kristinuskosta ( jonka senkin perustuslaki turvaa), niin kyllä tunnustan olevani hieman hämilläni.

        Mitä tarkalleen Päivi Räsänen sanoi:

        ”– Olin kirkon luottamushenkilönä tyrmistynyt siitä, että kirkko ilmoittautui Helsingissä järjestetyn Pride-tapahtuman kumppaniksi. Kirkkojärjestyksen mukaan ”kaikkea oppia kirkossa on tutkittava ja arvioitava Jumalan pyhän sanan mukaan”. Pride-tapahtumassa juhlistetaan sellaisia tekoja, joista Raamattu käyttää sanoja synti ja häpeä. Tämän pohjalta kysyin: ”Miten kirkon oppiperusta, Raamattu sopii yhteen aatteen kanssa, jossa häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?””

        Siis onko nyt niin, että pridetapahtumaa ei yleensäkään saa kyseenalaistaa, eikä sitä saa arvostella vai onko niin, että raamatusta ei saa lainata perusteita tapahtuman kyseenalaistamiselle / arvostelemiselle?

        Olen pahoillani jos loukkaan jotakuta, mutta henkilökohtaisesti pidän pridetapahtumaa todella vastenmielisenä, enkä ymmärrä miksi siihen friikkisirkukseen raahataan jopa pieniä lapsia mukaan, kun ihan fakta on se, että huomattavasti vähemmästä tässä maassa tehdään lastensuojeluilmoituksia.

        Ymmärtääkseni tapahtuman alkuperäinen tarkoitus on ollut korostaa seksulaalivähemmistöjen olevan osa aivan normaalia yhteiskuntaa, kuten ovatkin ?

        Ehkä joskus jonkun kiihkopriden pitäisi kyetä katsomaan tapahtumaa ulkopuolisen silmin, havahtuakseen siihen kuinka perverssiltä teatterilta show itseasiassa näyttää, kuin myös siihen, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tätä sirkusta ja myös heillä on oikeus mielipiteeseensä.

        Loppuun kysymys, jos vaikkapa imaami Abdullah Abdullah olisi julkisesti koraanin vedoten arvostellut pridesirkusta, niin käsi ylös kuinka moni uskoo, että siitä olisi seurannut poliisikuulustelu?

        Juu. En itsekään tykkää mennä Prideen, mutta en pahastu, jos sinne muut menevät.


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lisäksi Iltalehden uutinen siitä, että Räsäsen kuulustelu asian johdosta on perjantaina, tuskin on poliisin lehdistölle antama. Eiköhän sen takana ole ihan Päivi itse. Ilmeisesti hän itse haluaa asialle julkisuutta ja "riepostelua".

        "Perjantaina 1. marraskuuta aamupäivällä hän astuu Pasilan Poliisitaloon, jossa häntä kuulustellaan rikoksesta epäiltynä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan (5500/R/53318/19). Siitä voitaisiin tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi." (28.10.2019 KD-lehti)

        Eli ihan itse Päivi tuon kuulusteluhetken ja -paikan kertoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on edistänyt ateismia tai ainakin kirkosta eroamista enemmän kuin vaparit ikinä. Kirkosta eroamisen tilastoissa näkyvät räikeinä Päivi-piikit hänen ministeriajoiltaan.

        Päivi pitäkööt omat uskomuksensa, mutta hän ei voi vaatia muita noudattamaan idän paimentolaisten patriarkaalisia moraalisääntöjä.

        Tuskinpa Päivi niinkään on ateismia edistänyt. Jos valmiiksi ateistisen maailmanäkemyksen omaava eroaa kristillisestä kirkosta niin enemmän se on rehellistä "värin tunnustamista". Eli Päivi on edistänyt rehellisyyttä.
        Jokainen on vapaa valitsemaan mitä moraalikoodistoa noudattaa, siitä olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on edistänyt ateismia tai ainakin kirkosta eroamista enemmän kuin vaparit ikinä. Kirkosta eroamisen tilastoissa näkyvät räikeinä Päivi-piikit hänen ministeriajoiltaan.

        Päivi pitäkööt omat uskomuksensa, mutta hän ei voi vaatia muita noudattamaan idän paimentolaisten patriarkaalisia moraalisääntöjä.

        Ne käskyt ja neuvot , joille Päivi on kuuliainen , tulevat Jumalalta Raamattuun kirjoitettuina.

        Päivi pitääkin uskonsa Jumalaan ja vanhurskautensa, tämänhetkinen lupailee hyvää uskonkilvoituksen loppujuoksua Päiville, sillä Herran päivä on lähellä. Päivillä sujuu hyvin mutta rukoillaan hänen puolesta Herralle. Emmehän tiedä Päivin sisäistä tilaa mutta hänen asemansa tiedämme ja se on täydellinen, asemansa puolelta Päivi on Jumalan lapsi, Pelastuksen ja Valon ja Valkeuden lapsi mutta tilansa puolesta hänen uskonsa on koetukselle alttiina, josta hän näyttää helposti selviytyvän, Herralle kiitos siitä!

        Mutta muistetaan Päiviä rukouksissamme ruljanssin ja kiusanteon aikana ja sen läpi.

        Päiviä rja Herraa rakastaen, Commandohauis52cm


    • Anonyymi

      Näissä keskusteluissa loukataan homoseksuaalisten ihmisarvoa, voisin täsmentää, ellei määritelmässä olisi vakavaa ongelmaa:
      uskovaiset eivat tunnusta tekstien loukkaavuutta eikä homojen ihmisarvoa.

      taastätäsamaa

      • Anonyymi

        Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.
        Ihmisarvo on paljon enemmän kuin pelkkä homous. Uskonnonvapaus on myös ihmisarvoon kuuluva oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.
        Ihmisarvo on paljon enemmän kuin pelkkä homous. Uskonnonvapaus on myös ihmisarvoon kuuluva oikeus.

        Voiko pyhinä pitämiensä arvojen perusteella loukata muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko pyhinä pitämiensä arvojen perusteella loukata muita?

        Jeesukseen loukkaantui moni. Ja hän oli itse Pyhyys. Homoseksuaalisuus on synti Jumalan silmissä. Siksi se pitää kertoa, vaikka kaikki loukkaantuisivat. Kysehän on kirkon suhteesta asiaan, eikä yhteisunnan. Kirkon ei pitäisi hyväksyä tuota syntiä.

        Kaiken lisäksi kun Päiviä syytetään nyt, niin muutamia vuosi sitten jopa presidentti kehotti rikkomaan lakia, kun oli kyseessä paperittomien piilottelu. Sitähän kirkko teki, vaikka se oli lainvastaista. Päivi puolestaa ei ole edes tehnyt mitään lainvastaista. Mutta Jumala tuomitsee kerran meidät viimeidellä tuomiolla. Viisasta siis olisi pelätä häntä enemmän kuin ihmisten mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.
        Ihmisarvo on paljon enemmän kuin pelkkä homous. Uskonnonvapaus on myös ihmisarvoon kuuluva oikeus.

        ihmisarvoon kuulluu myös oikeus olla homo ja olla kuulumatta mihinkään uskontoon. Näitä asioita ei voi rajata kristillisellä vakaumuksella keneltäkään pois.

        taastätäsamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen loukkaantui moni. Ja hän oli itse Pyhyys. Homoseksuaalisuus on synti Jumalan silmissä. Siksi se pitää kertoa, vaikka kaikki loukkaantuisivat. Kysehän on kirkon suhteesta asiaan, eikä yhteisunnan. Kirkon ei pitäisi hyväksyä tuota syntiä.

        Kaiken lisäksi kun Päiviä syytetään nyt, niin muutamia vuosi sitten jopa presidentti kehotti rikkomaan lakia, kun oli kyseessä paperittomien piilottelu. Sitähän kirkko teki, vaikka se oli lainvastaista. Päivi puolestaa ei ole edes tehnyt mitään lainvastaista. Mutta Jumala tuomitsee kerran meidät viimeidellä tuomiolla. Viisasta siis olisi pelätä häntä enemmän kuin ihmisten mielipiteitä.

        Ei varmasti ole synti.
        Ei kirkko kannata moniavioisuuttakaan vaikka sitä Raamatussa kannatetaan.
        Kirkon virallinen kanta on että kirkko suhtautuu tasa-arvoisesti sukupuolivähemmistöihin ja myös tukee Pride-kulkuetta. Se on raamatun evankeliumeihin perustuva kanta. Kaikenlainen vähemmistöryhmien syrjintä sen sijaan on kristillisten arvojen vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen loukkaantui moni. Ja hän oli itse Pyhyys. Homoseksuaalisuus on synti Jumalan silmissä. Siksi se pitää kertoa, vaikka kaikki loukkaantuisivat. Kysehän on kirkon suhteesta asiaan, eikä yhteisunnan. Kirkon ei pitäisi hyväksyä tuota syntiä.

        Kaiken lisäksi kun Päiviä syytetään nyt, niin muutamia vuosi sitten jopa presidentti kehotti rikkomaan lakia, kun oli kyseessä paperittomien piilottelu. Sitähän kirkko teki, vaikka se oli lainvastaista. Päivi puolestaa ei ole edes tehnyt mitään lainvastaista. Mutta Jumala tuomitsee kerran meidät viimeidellä tuomiolla. Viisasta siis olisi pelätä häntä enemmän kuin ihmisten mielipiteitä.

        Lukitset siis vastauksen että kyllä saa loukata. Asia selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.
        Ihmisarvo on paljon enemmän kuin pelkkä homous. Uskonnonvapaus on myös ihmisarvoon kuuluva oikeus.

        Homoilla ja heteroilla on yhtäläiset oikeudet uskontoon. Kummallakin on oikeus kirkolliseen vihkimiseen ja kummatkin myös maksavat kirkollisveroja. Heteroilla ei ole oikeutta sanoa että homoja ei vihittäisi kirkossa, kuten ei ole homoillakaan oikeutta kieltää heteroliittoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.
        Ihmisarvo on paljon enemmän kuin pelkkä homous. Uskonnonvapaus on myös ihmisarvoon kuuluva oikeus.

        Ovatko uskovat noin tolloja?

        Jos on erilaisia ihmisiä, niin ei sen pitäisi ketään loukata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen loukkaantui moni. Ja hän oli itse Pyhyys. Homoseksuaalisuus on synti Jumalan silmissä. Siksi se pitää kertoa, vaikka kaikki loukkaantuisivat. Kysehän on kirkon suhteesta asiaan, eikä yhteisunnan. Kirkon ei pitäisi hyväksyä tuota syntiä.

        Kaiken lisäksi kun Päiviä syytetään nyt, niin muutamia vuosi sitten jopa presidentti kehotti rikkomaan lakia, kun oli kyseessä paperittomien piilottelu. Sitähän kirkko teki, vaikka se oli lainvastaista. Päivi puolestaa ei ole edes tehnyt mitään lainvastaista. Mutta Jumala tuomitsee kerran meidät viimeidellä tuomiolla. Viisasta siis olisi pelätä häntä enemmän kuin ihmisten mielipiteitä.

        Onko valehtelu Jumalan nimissä synti Jumalan silmissä?

        Jumala kun ei ole vieläkään sanonut mitään edes lesboista. Eli sinä pyrit vain luokkaamaan henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ovatko uskovat noin tolloja?

        Jos on erilaisia ihmisiä, niin ei sen pitäisi ketään loukata.

        minusta sinun pitäisi vähän pyöräillä tänäänkin... voisit olla hiukan erilainen ja ajaa tarakalta polkien!

        se antaisi kuvaa ettet turhaan ole karannut suomesta vaan olet todella tärkeällä asialla, julistamassa pyöräilyn monimuotoisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoilla ja heteroilla on yhtäläiset oikeudet uskontoon. Kummallakin on oikeus kirkolliseen vihkimiseen ja kummatkin myös maksavat kirkollisveroja. Heteroilla ei ole oikeutta sanoa että homoja ei vihittäisi kirkossa, kuten ei ole homoillakaan oikeutta kieltää heteroliittoja.

        Mihin homo tarvitsee kirkkolista vihkimistä hehe kun kuitenkin vihaa koko laitosta ja etenkin Raamatun sanomaa !!??

        onko lokiikka sama kuin siinä itse homoudessakin eli kaikki perätilassa.


      • Anonyymi

        "Näissä keskusteluissa loukataan homoseksuaalisten ihmisarvoa, .."

        Eli miten?

        Loukkaako kirkon papit sunnuntaisin läsnäolijoiden ihmisarvoa kun julistaa että ovat syntisiä ja syntiä tehneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko pyhinä pitämiensä arvojen perusteella loukata muita?

        Ei voi - mutta homoseksin levittäminen yleiseen tietoisuuteen jatkuvalla syötöllä loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmisarvoon kuulluu myös oikeus olla homo ja olla kuulumatta mihinkään uskontoon. Näitä asioita ei voi rajata kristillisellä vakaumuksella keneltäkään pois.

        taastätäsamaa

        "ihmisarvoon kuulluu myös oikeus olla homo ja olla kuulumatta mihinkään uskontoon. Näitä asioita ei voi rajata kristillisellä vakaumuksella keneltäkään pois."

        Mutta on rakkautta kertoa myös homoseksuaaleille mitä systemaattisesta synnintekemisestä pitkässä juoksussa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole synti.
        Ei kirkko kannata moniavioisuuttakaan vaikka sitä Raamatussa kannatetaan.
        Kirkon virallinen kanta on että kirkko suhtautuu tasa-arvoisesti sukupuolivähemmistöihin ja myös tukee Pride-kulkuetta. Se on raamatun evankeliumeihin perustuva kanta. Kaikenlainen vähemmistöryhmien syrjintä sen sijaan on kristillisten arvojen vastaista.

        "Kirkon virallinen kanta on että kirkko suhtautuu tasa-arvoisesti sukupuolivähemmistöihin ja myös tukee Pride-kulkuetta. "

        Mutta kirkko näin tehdessään johdattaa homoseksuaaleja Jumalaa ja Hänen tahtoaan vastaan, niin tällainen johdatteliminen ei ole rakkautta vaan homoseksuaalien syrjintää. Rakkautta on kertoa myös homoseksuaaleille Jumalan tahto oikein ja totuudenmukaisesti.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ovatko uskovat noin tolloja?

        Jos on erilaisia ihmisiä, niin ei sen pitäisi ketään loukata.

        Ei erilaisuus loukkaakaan uskovaisia mutta meidän täytyy omata niin paljon rakkautta, että uskallamme kertoa myös homoseksuaaleille Jumalan tahto oikein ja totuuden mukaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin homo tarvitsee kirkkolista vihkimistä hehe kun kuitenkin vihaa koko laitosta ja etenkin Raamatun sanomaa !!??

        onko lokiikka sama kuin siinä itse homoudessakin eli kaikki perätilassa.

        Aha. Kannattaako tuollaisten ajatusten esittäminen? Se antaa sinusta tollon kuvan.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onko valehtelu Jumalan nimissä synti Jumalan silmissä?

        Jumala kun ei ole vieläkään sanonut mitään edes lesboista. Eli sinä pyrit vain luokkaamaan henkilökohtaisesti.

        "Jumala kun ei ole vieläkään sanonut mitään edes lesboista."

        Lue Room. 1!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi - mutta homoseksin levittäminen yleiseen tietoisuuteen jatkuvalla syötöllä loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.

        Homoseksiä on monenlaista. Ihmiset tykkäävät erilaista asioista myös seksissä.

        Minä en tiedä mitä seksin harjoittamisesta on levitetty yleiseen tietoisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmisarvoon kuulluu myös oikeus olla homo ja olla kuulumatta mihinkään uskontoon. Näitä asioita ei voi rajata kristillisellä vakaumuksella keneltäkään pois.

        taastätäsamaa

        Mutta homouden lanseeraminen koko yhteiskuntaan loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei erilaisuus loukkaakaan uskovaisia mutta meidän täytyy omata niin paljon rakkautta, että uskallamme kertoa myös homoseksuaaleille Jumalan tahto oikein ja totuuden mukaisesti.

        Sinä et ainakaan ole kertonut Jumalan tahtoa niinkuin Jumala on Raamatussa.

        Eli kerrot hartaasti mikä on oma tahtosi. Rakastat itseäsi yli kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala kun ei ole vieläkään sanonut mitään edes lesboista."

        Lue Room. 1!

        Missä kohtaa homot ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta homouden lanseeraminen koko yhteiskuntaan loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.

        Teillä sitä loukkaantumisen sarkaa riittää. Miten yleistä ja koko yhteiskunnallisesti kattavaa onkaan esiavioillinen seksi, avoliitot, avioliiton ulkopuolella syntyneet lapset. *huokaus* Ennätättekö ollenkaan muuta olemaankaan kuin loukkaantuneita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä sitä loukkaantumisen sarkaa riittää. Miten yleistä ja koko yhteiskunnallisesti kattavaa onkaan esiavioillinen seksi, avoliitot, avioliiton ulkopuolella syntyneet lapset. *huokaus* Ennätättekö ollenkaan muuta olemaankaan kuin loukkaantuneita?

        Kyllä ennätetään, keritään hyvin olemaan tekemättä noita mainitsemisia jumalattomuuksia joilla jokaisella on pelkästään ihmistä rikkovia ominaisuuksia.

        miksi sellaista pitäisi harrastaa häh?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.
        Ihmisarvo on paljon enemmän kuin pelkkä homous. Uskonnonvapaus on myös ihmisarvoon kuuluva oikeus.

        >Homous loukkaa uskovien pyhinä pitämiä arvoja.

        Siinä tapauksessa uskovilla on vääriä arvoja. Etenkin jos loukkaantuvat asiasta joka ei heitä edes koske, mikäli ovat heteroita.


    • Anonyymi

      Ei siihen tarvita uskontoa eikä Räsästä kun sanotaan että homous on luonnonvastaista. Johan sen nyt terve järkikin sanoo.

      • Anonyymi

        Jep.


      • Anonyymi

        Räsäsen Turku on aina ollut mätä pieru!!


      • Heh. Olette te hauskoja.

        Maailmassa on monta kummallista asiaa.


    • Anonyymi

      No, kysypä Jumalalta äläkä yritä jeesustella kun et osaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heti, kun homot synnyttävät lapsia normaalisti, hyväksyn heidät normaaleina, niinkuin aikojen alusta väkiluvun lisääntymisesksi on tarkoitettu, mutta kun en vain siihen teoriaan jaksa uskoa, et näin tapahtuu. Kas siinäpä pulma, eikö ole vaikea ymmärtää edes kansakoulu pohjalta, ei tartte inssia eika roverrssoreita siihen selittelemään. Oma järki riittää näin yksinkertaisen asian toteamiseen.

      • Heh. Ei kaiken tarvitse olla "normaalia".


      • Toisaalta uusista ikäluokista 5-6 prossaa syntyy keinohedelmöityshoitojen avulla. Ovako he ja heidän vanhempansa epänormaaleja mielestäsi?


    • Anonyymi

      Adressi oikeudelle Räsäsen puolesta. Mielestäni tämä adressi vaikka ei olisikaan juuri rikollista mutta sitä lähellä. Kun oikeus on lahjomaton, se ei saa ottaa vastaan minkäänlaisia ehdotuksia. Oikeusistuin ei saa ottaa vastaan adressia, koska se menisi lähelle lahjontaa. Adressi on lainkäytön puolesta täysin mitätön,

      • Näiden tarkoitus on vain kerätä taivaspisteitä. Päivi-adressit ovat evankeliointia, jonka on lahko-oppien mukaan oltava uurasta eikä missään tapauksessa laiskaa.

        Törkeäähän se on kun yritetään vaikuttaa oikeuden ratkaisuihin, ja sitähän adressit ovat puhtaimmillaan.


    • Anonyymi

      Joo, jumala rakastaa jopa vihollisiaan.
      Mitä nyt pistää häneen uskomattomat ihmiset kärsimään ikuisesti.

      Kukin olkoon mitä on, kunhan ei tule naamalle tyrkyttää omia juttujaan.
      Siinä menee se raja, kun aletaan tuleen naamalle, varsinkin lapsille tyrkyttämään omia juttujaan. Ei ei... niin ei saa tehdä!

      • Anonyymi

        Kyllä Raamatussa sanotaan että rukoile vihollistenkin puolesta, ehkä se on sitä aitoa lähimmäisen rakkautta. Alkaa ihmeelliseksi mennä Suomen lain koura , mielipiteistään joutuu " hirteen" kuvainnollisesti mutta raiskaajat pääsee ehdonalaisilla!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe