Kuuluuko autoliikkeen hakea auto korjattavaksi, jos siitä korjataan liikkeen piikkiin sovittu vika kaupanteon jälkeen? Ja tuoko liike sen takaisin kotiin vai pitääkö itse viedä ja hakea?
Auton korjaaminen liikkeen piikkiin
11
<50
Vastaukset
Osta hyvä mies sellainen auto, jota ei heti tarvitse ryhtyä korjailemaan!
- Anonyymi
Kaikki on tavalla tai toisella sovittavissa.
- Anonyymi
Kaikki nykyelämässä kannattaa yrittää laittaa jonkun muun maksettavaksi. Se on sitä tätä päivää.....
- Anonyymi
Oikea paikka kysyä lienee se liike kenen kanssa olet asioimassa.
- Anonyymi
Tottakait ja isukki kuorii sulle appelsiinit valmiiksi!
- Anonyymi
No enpä ole vielä ikinä kuullu että liike hakisi auton korjaukseen... voi hohhoijaa. Kyllä se itse sinne on vietävä ja haettava ja itse maksettava bensat.
- Anonyymi
Uusavuttomien köyhien luxuspalstan tyypillisiä vastausksia toisille ressukoille.
- Anonyymi
Jep itse viet sen liikkeeseen ja haet kun valmis. Jos liike antaa vielä sijaisauton niin tyytyväinen saat olla. Sijaisauton käytöstä vastaat sitten itse, että elä hajota sitä jos semmoisen vielä saat.
- Anonyymi
Äänestetäänpä monenko mielestä liike hakee ja tuo auton sinulle... Minä äänestän, että ei todellakaan hae ja tuo vaan itse viet sen ja haet.
- Anonyymi
Hinausauto keskus on valppaana jos menee särki mopedi!
- Anonyymi
Toivottavasti kyseessä ei ole se 500 euron Renault Megane, josta on tulossa ikuinen murheen kryyni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004909
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734771Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894330Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian302124Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121801- 881789