He eivät voi sietää, että uskovat tekevät menestyvää työtä.
Meller on liberaalille ja ateisteille kivi kengässä
35
<50
Vastaukset
Jaa, mutta eikös Mellerinkin menestys ole Jumalan ihme, ihan kuin joka ikinen asia muutenkin? Ei ei uskova siinä mitään menestyksekästä työtä ole tehnyt, vaan on sätkinyt taivaallisten lankojen ohjailemana nukkena. Niinhän se kuulemma on, että uskovien lompakotkin raottaa armolahjan ihme, ei eihän oma moraalinsa. Että se siitä sitten taas.
Patmos täyttää kohta 50 vuotta 🌹
- Anonyymi
Hienoa työtä jo niin kauan ja koko ajan työ laajenee.
- Anonyymi
Ja siitä huolimatta Meller tarvitsee rahaa?
Mihin se ne tuhlaa? 50 x 180.000 vuositulot... Luulisi riittävän?
Pennit
Almut
Taalat
Manit
Osakkeet
Shekit
- kaikki kelpaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pennit
Almut
Taalat
Manit
Osakkeet
Shekit
- kaikki kelpaaTottakai Meller tarvitsee rahaa. Kaikki maksaa.
Anonyymi kirjoitti:
Pennit
Almut
Taalat
Manit
Osakkeet
Shekit
- kaikki kelpaaSiihen että voisi vielä paremmin kusettaa hihhuleita. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...
MrMorden_ kirjoitti:
Siihen että voisi vielä paremmin kusettaa hihhuleita. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...
Minä maksan oikein mielelläni, älä sinä kitise siellä Niuvassa 😁
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Vai että maksat ihan mielelläsi? No kuinkas paljon maksoit kirkollisveroa viime vuossa?
usko.vainen kirjoitti:
Niuvasta?
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Maksatko sinä veroja valtiolle.
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa työtä jo niin kauan ja koko ajan työ laajenee.
Jos laajenee rahojen vähetessä, sehän kertoo vain siitä että välistäveto on ollut valtavaa ja nyt sitten vähentynyt. Muuten yhtälö on luonnollisesti mahdoton.
- Anonyymi
MrMorden_ kirjoitti:
Niuvasta?
Etkö enää muista, olet Niuvanniemessä,
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai Meller tarvitsee rahaa. Kaikki maksaa.
Jos hän siis maksaa henkilökohtaisesti Patmoksen kuluja, eikö ole ylisummaan hullua kierrättää niitä rahoja Lexan kautta jolloin huomattava osa menee veroihin?
Käsittääkseni Lexa ei kuulu kaikkein iloisimpiin veronmaksajiin, vaan kannattaa Ahvion lailla yövartijavaltiota.usko.vainen kirjoitti:
Pidättekös te porvarit muuten tätä vielä suojeluspyhimyksenänne:
fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_HomobonusAnonyymi kirjoitti:
Maksatko sinä veroja valtiolle.
Tottakai maksan mutta en kirkolle 😃
Entä sinä❓Anonyymi kirjoitti:
Vai että maksat ihan mielelläsi? No kuinkas paljon maksoit kirkollisveroa viime vuossa?
0€ 😀
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Siis tuo Meller.
Bisnestä ja toisten perintöjen haalimista.Tosi ikävää kuunnella kun köyhä kitisee.
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ikävää kuunnella kun köyhä kitisee.
Jaa. En itse olisi viitsinyt viedä toisille kuuluvia perintöjä. Olen muutenkin ollut aina vähään tyytyväinen.
- Anonyymi
Leijonanne on verorikollinen ja elelee lahjoituksilla.
Humanoidit vei osan tuloista tai toivat lisää siis. - Anonyymi
Matt.7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. Mark.4:24 Ja hän sanoi heille: Ottakaa vaari siitä, mitä kuulette; millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan, vieläpä lisätäänkin. Pitäisikö uskoa?
- Anonyymi
Aika hyvin se on kerännyt rahaa tuolla uskolla, luin lehdestä että tulot 150 tuhatta noin, ja varmaan joka vuosi. Ihmiset maksavat kun niille vähän höpöttelee lopun ajoista ym.
Loogistahan se on. Mitäpä rahalla tekee, jos lopunajat ovat käsillä? Taivaaseenhan ei kuulemma ole niin helppoa ängetä rikkaana. Maallisen järjen mukaan on niin, että neulansilmän läpi survottu kameli olisi... noh.. aika hienojakoista survosta. Rikkaalle tämä prosessi olisi vielä vaikeampaa. Sitä sopii miettiä. Ja ratkaisuhan on tietysti vapauttaa itsensä mammonasta, jakamalla se sätkintäseuroille! Siellä kyllä osataan varmasti huolellisesti käsitellen hävittää ne ylimääräiset rahat, jotta kaikki pääsevät helposti sujahtamaan neulansilmän lävitse! Tai sitten ihmisiä vain kusetetaan.
- Anonyymi
Patmos lähetyssäötiön perustajalla on oikeus palkkaan työstään joka on kantanut kohta 50 vuotta. Tee sama jos kuvittelet pystyväni.
Arkkipiispa saa sanan tyhjästä.
- Anonyymi
Eihän Meller kai mikään uskova ole. Se on koijari, joka rohmuaa jeesusmummojen rahat.
- Anonyymi
Olipa finninaamalla taas jutut.
- Anonyymi
Onhan tuo tuomittu verorikollinen tuo meller. Laittoi patmoksen kassaaan kuuluvat massit omaan pussiin.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200100866 Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo tuomittu verorikollinen tuo meller. Laittoi patmoksen kassaaan kuuluvat massit omaan pussiin.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200100866Ajatelkaapa, että heti jos ku vihervassari tekee tuollaista, niin "aitouskovat" ovat torvet soiden julistamassa tuomiota ja vaatimassa päätä vadille. Mutta kun Lexa vähän lipastaa fyrkkaa omaan taskuun ja kusettaa naikkosia, niin hän vain tekee menestyksekästä työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200100866Ei laittanut omaan taskuun vaan rautaesiripun taakse uskoville.
- Anonyymi
Uskonnon varjolla tehdään kaikenlaista, kerätään omaisuutta, vaihdetaan puolisoa kuin sukkaa, rakennellaan miljoonien taloja, ajellaan mersuilla ja ties mitä. Kun on tarpeeksi hyvät puhelahjat on melkein kaikki mahdollista, melkein...ja se kaikki jopa ilman Jeesusta.
- Anonyymi
Ja ateistit ovat kateellisia ajellessaan lippalakit päässään Ladalla,
- Anonyymi
"Meller on liberaalille ja ateisteille kivi kengässä"
heikompiosaisten hyväksikäyttäjä sekä hengetön, se on mitä hän on
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758