Naisille ei vain kelpaa tyhmä kouluttamaton mies.

Anonyymi

Näin se on. Naiselle ei kelpaa väliinputoaja heikkolahjainen mies joka ei 30 ikäluokkaan tehny vakituisesti töitä. Ei kavereita. Sosiaaliset taidat heikot. Outo erikoinen. Pätkätyöläinen. Veloissa. Mielenterveysongelmat ja heikki äö. Yksin oltava.

14

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle monesti sanottu oot tyhmä todella yksinkertanen mies joka ei tuohon ikää mennes tehnyt töitä ja ongelmatapaus surkee valittaja luuseri. Sitä se on. Elän omassa kuplassa ja ihmiset ei halua olla missään tekemisis. Teen hetken töitä kunnes saan potkut ja takas kortistoo työttömäksi sossupummiksi.

• Anonyymi

Mä teen pimeitä töitä, saan 17 euroa tunti.

• Anonyymi

Huomenna todetaan että Einstein oli idiootti ja väärässä teorioineen, jolloin koulutus olikin harhaanjohtamista kokonaan, osoittautuukin että koulutettu olikin ideiootti.

Kuten edellisvuonna suola oli epäterveellistä, tänä vuonna huomataan että se onkin terveellistä :)

• Tottakai saa tyhmä olla. Muut resurssit korvaavat. Tietty jos on narukeppi ja tyhmä, niin on vieläkin vaihtoehto. Liity uskonlahkoon, mielellään naista alistavaan, esim. lestadiolaisiin.

Piparia tulee ovista ja ikkunoista.

• Anonyymi

Hahha joku KKK-neuvottelija sitten tulee: Sanoo: muistitko pestä alkkarisi eilen?

... tähän juttuun en haluaisi. mutta niin Helsingin alueella oli joskus 2 dragon-luokkaista KKK-komentajaa hoitamassa.... niin typerää mutta todellakin ilmoittivat minulle silloin: että en näe heidän tietojaan, mutta voin antaa tietoja :D

Ei aiheuta mitään stressiä, mutta kun tiedän mihin tuo järjestö pystyy, pelottavaa porukkaa sinänsä, eipä haittaa, joskus silti kun tulee jotain tulella tuhottuja töitä, ei mitään jälkiä, niin aina ajattelen että saattaa olla kyseessä tuollaista porukkaa, eikä edes suomalaisiakaan ehkä lainkaan, omaisuuden tuhoamista.

• Anonyymi

Ei tässä ole mitään saumaa. Siispä pysyvästi yksin.

• Anonyymi

Miksi pitäisi kelvata? Ainakaan jos nainen ei ole itse samanlainen tapaus.

• "Naisille ei vain kelpaa tyhmä kouluttamaton mies"

Mies on biologisista syistä kaikkiruokaisempi kuin nainen, mikäli on kyse irtosuhteista tai sivusuhteista, mutta joku tasovaatimus on miehelläkin. Kaikki eivät kelpaa. Luonto on raaka niin miehellä kuin naisellakin ja muilla eläimillä.

• Anonyymi

Kyllä tyhmälle naiselle tyhmä mies kelpaa. Kelpaisko se tyhmä nainen kuitenkaan sulle, vai oletko niin hypergaminen, että vain sinua fiksummat naiset kelpaavat?

• Anonyymi

Miksi kenenkään pitäisi lähtökohtaisesti kelpuuttaa ketään? Ei ole olemassa mitään taulukkoa, jolla määritellään kenelle minkäkin asian pitää kelvata.

Ehkä minä haluaisin syödä vain parasta häränfilétä, mutta minulla ei ole siihen varaa. Jos päätän, että en sitten syö mitään lihaa ja puputan vain porkkanaa koko ikäni, niin omahan on valintani. Ei ole kenenkään muun asia tulla sanomaan, että minun pitää kelpuuttaa karjalanpaisti.

Eivät parisuhteet eroa tästä millään tavalla. Jokainen yksilö päättää ihan itse mikä hänelle kelpaa ja kantaa sitten myös seuraukset itse.

Jokainen yksilö ei myöskään ikävä kyllä ole parisuhdekelpoinen. Ehkä tämä on tilanne aloittajan kohdalla. Hän voisi myös yrittää vähän kehittää itseään. Siihen on esimerkiksi syy, jos saa aina potkut. Silloin saa itsensä järjestettyä töihin, mutta sitten tapahtuu jotakin. Työn tekemisen osa-aluetta olisi ehkä syytä kehittää. Myös sosiaalisia taitoja voi kehittää. Esimerkiksi heikkolahjaisuus ja "outous" eivät automaattisesti estä löytämästä ystäviä. Miten voi ajatella voivansa olla parisuhteessa, jos ei onnistu löytämään edes kavereita? Eihän niin epäsosiaalinen ja outo kykene jakamaan elämäänsä ja elintilaansa kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Tuo on kyllä totta Allu. Paitsi jos nainen on itse vähintään yhtä tyhmä ja kouluttamaton ja vielä ruma. Aika usein nuo vammaiset ihmiset menevät yhteen toisen vammaisen kanssa.

Normaalivartaloinen ja tyhmä nainen saa kyllä miehen, mikä on tietysti epäreilua miehiä kohtaan.

Toisaalta miehillä on mahdollista nosta markkina-arvoaan kouluttautumalla ja työskentelemällä ahkerasti.

• Anonyymi

No meneppä idari ja tienaa 17 vuoden aikana 500 000 kuten minä. otappa erorahaa vielä 25 000 kuten minä ja jää eläkkeelle kuten minä. Vitun luuseri. Ja olen vasemmistolainen työmies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No meneppä idari ja tienaa 17 vuoden aikana 500 000 kuten minä. otappa erorahaa vielä 25 000 kuten minä ja jää eläkkeelle kuten minä. Vitun luuseri. Ja olen vasemmistolainen työmies.

ÖÖ siis mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÖÖ siis mitä?

Eli siis jollain tuollaisella operatiivisella jutulla: näkökuvyn poistamien heti eli silmien tuhoaminen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      821
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      786
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      660
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe