Naisia ei voi ymmärtää

Anonyymi

Siis itse olen nykyään varattu mies, mutta ihmettelen sitä, että ennen kuin viimeinkin monien pettymysten jälkeen löysin naisen, joka aidosti haluaa seurustella (ei ole mikään vaatimusten asettelija, joita ei täytä kukaan mies), niin nyt muut naiset ovat alkaneet lähestyä ja hymyilevät. Siis mitä ihmettä? Haluavatko monet suomalaisista naisista varatun miehen? En ymmärrä tällaista käyttäytymisilmiötä. Miehen arvo kasvaa naisen silmissä, jos edes yksi nainen on kiinnostunut ja varaa tämän miehen?

14

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaha. Nykyään on niin,että me naiset olemme vaativia,itsenäisiä. Itse en jaksa rasittavaa miestä ja niinpä olen valinnut elää itekseen. Ei jaksa vinkuvaa ukkoa, vaatimuksia tms. Plääh. Ei tarvitse edes riidellä nyt😀👊

• Anonyymi

Aloittaja kuvittelee olevansa haluttu😂😂

• Anonyymi

Millä tavalla lähestyvät?

• Anonyymi

Mistä ihmeestä miehestä pitäisi nähdä onko hän varattu vai ei? Syttyykö miehelle heti joku valo otsaan? Sormuksen voi nähdä, jos sellainen on ja jos sellaista tulee etsittyä. Läheskään kaikilla varatuilla ei ole sormusta ja itse ainakaan en sormuksia katsele. Tosin enpä kyllä kulje haku päällä tai flirttaile jokaiselle. Juttelen miehille ihan samalla tavalla, täysin riippumatta heidän parisuhdestatuksestaan.

Jos aloittajan kokemus pitää paikkansa, niin luultavasti johtuu pitkälti hänen omasta käytöksestään. Luultavasti hän on lakannut pingottamasta ja yrittämästä tehdä väen vängällä vaikutusta naisiin. Näin ollen naiset uskaltavat nyt jutella ja olla rennosti hänen seurassaan.

• Anonyymi

Vähän sama juttu se on kuin mitä työnantajat vaativat työnhakijalta työkokemusta. Nainen jos aavistaa, että miehellä ei ole kokemusta naisista niin se vaistomaisesti karttaa tällaista miestä. Toisaalta mitä enemmän nainen huomaa miehen omaavan naiskokemusta sitä kiinnostavampi mies naiselle on.

• Anonyymi

Ihan silkasta ystävällisyydestä sulle hymyillään, kun ett ole vonkamies. Sinut on huomioitu toisen naisen mieheksi... ei se sen kummempaa ole. Kyllä mä ainakin jokaisen tuntemani naisen avokkia tai miesystävääkin; aina nähdessäni moikkaan.
      Kuuluu ihan kohteliaisuuteen huomioida mies; oli sitten liikenteessä vaikka yksin.
      Ei sun pidä sitä ihmetellä tai pahastua... ei siinä sen enempää ole takana.

Kyllä mä olen joskus ajautunut ihan kahvikupin ääreenkin ystävättärieni miesten kanssa... esim. Citymarketissa käydessäni. Juotu kupilliset kahvia ja turistu jonnin joutavia kuulumisia, hetken aikaa. Missään nimessä en ole ollut isku tarkoituksessa ja jos mies olis ymmärtänyt asian jotenkin väärin... minä, diskaisin kyseisen äijän moikattavien listalta oitis!
      Kai sinäkin ymmärrät moikata avokkisi ystäviä... muuten sinut leimataan hieman omituiseksi!
      trollikka

• Tulee ihan ensimmäisenä mieleen, että mitähän kummaa sinua muut naiset ja niiten kiinnostamiset enää mietityttää? Eikös nyt focus pitäis olla ihan jossain muualla?

Kertoo tää aloitus vaan sinusta enemmän, kuin naisista...

• Anonyymi

Kyllä joskus varattuna kun kävin baareissa niin naiset teki aika suoriakin alotteita seksiin. Tekivät vaikka oma nainen oli vieressä samassa pöydässä niin naiset flirttaili ja pyysivät toiseen pöytään. sinkkuna niin ei koskaan tapahdu.

• Kun ihminen arvioi toista sukupuolta, on todennäköistä että varattu on laadukkaampi kuin sinkku. Hänhän on osoittanut laatunsa näkyvällä tavalla. Tämä tosiasia on vakiintunut ihmisen käyttäytymiseen ja vuosimiljoonia sitten, luultavasti jo edellisten lajien aikana.

Huomasin asian omakohtaisestikin. Kun olin vielä sinkku, ei minua kukaan sisko kysynyt. Kun menin naimisiin, vieläpä laatusiskon kanssa, useampikin tyttö ilmaisi haluavansa seksiparteriksi. Oikein hyviä ja kunniallisia tyttöjä.

Ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Evoluutio toimii todennäköisyyksiä valitsemalla. Siksi useimmat ovat myöskin ylpeitä puolisostaan ja tahtovat näyttää hänet muillekin: katsokaa, mitä olen pystynyt löytämään ja saavuttamaan.

• Anonyymi

Hei!

Olen tämän keskustelun aloittaja. Tarkoituksenani ei ollut loukata teitä naisia. Tämä vain oli omakohtainen miehen näkökulmasta oleva kokemus ja ihmettelen käyttäytymistä, jota olen kokenut. Anteeksi, jos aiheutin teille pahaa mieltä ja väärinkäsitystä, se ei ollut tarkoitukseni. :) Saattaa olla, että naiset kokevat samoin päinvastoin....

• Anonyymi

Todennäköisesti kysyntäsi ei riipu siitä, oletko varattu vai ei. Todennäköisempää on, että olet ollut vähemmän epäkohtelias naisia kohtaan sen jälkeen, kun käyttäytymisesi on kehittynyt parempaan suuntaan parisuhteen vaikutuksesta.

Minulle eivät varatut kelpaa, mutta hyvä käyttäytyminen on edellytys kiinnostumiselle. Monet sinkkumiehet käyttäytyvät epäkohteliaasti naisia kohtaan.

• Anonyymi

no hei iloinen aloittaja-nainen :D

• Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti kysyntäsi ei riipu siitä, oletko varattu vai ei. Todennäköisempää on, että olet ollut vähemmän epäkohtelias naisia kohtaan sen jälkeen, kun käyttäytymisesi on kehittynyt parempaan suuntaan parisuhteen vaikutuksesta.

Minulle eivät varatut kelpaa, mutta hyvä käyttäytyminen on edellytys kiinnostumiselle. Monet sinkkumiehet käyttäytyvät epäkohteliaasti naisia kohtaan.

Kyllä se todellakin johtuu perusteista, jolla toinen tiedostamattaan tekee pätelmiä toisesta. Sinkkumies, joka on epäkohtelias naisille on myös todennäköisemmin taipuvainen jäämään ilman naista kuin sellainen, joka osaa käyttäytyä.

• Anonyymi

Et vastannut, kun kysyin että miten sinua lähestytään. Kerro tilanteita, niin on helpompi arvioida mistä on kyse.

Jotkut naiset välttelevät hymyilemästä liikaa yms jos mies pn sinkku, ettei tämä saa väärää kuvaa. Varatulle miehelle voi olla huoletta ystävällinen ilman että mies yrittää pöksyihin, tai tuo on ollut oletus. Sitten on tietty erikseen itsekin varatut naiset, jotka etsivät vaihtelua ilman sitoutumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      821
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      786
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      660
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe