Olkaamme solidaarisia! Saattaa olla seuraavaksi oma palkkasi, josta napataan kolmasosa pois.
Tukekaamme postin työntekijöitä!
42
51
Vastaukset
No kohtahan porukka alkaa tietää mitä on elellä ilman postilaitosta.... ja jos pärjätään ilman, niin eikun lsppu luukulle... tulee muuten säästöjä...
Elämä ilman laskuja..👍
Ei mutta oikeasti , on kyllä törkeyden huippu tuo yritys pienentää postilaisten palkkoja.Wwuwuw kirjoitti:
Elämä ilman laskuja..👍
Ei mutta oikeasti , on kyllä törkeyden huippu tuo yritys pienentää postilaisten palkkoja.No minusta tosiasioita on, että fyffee ei tuu tarpeeks firmalle tuosta kirjeiden kuskailusta, niin siihen pitäis antaa valtion tuki, tai sitten oikeasti vapauttaa se kilpailuun... kuka vaan ottaa? Saattaa tulla hintavaksi? Kuka lähtee kuskaamaan vaikka eurolla yhtä kirjettä Hesasta Rovaniemelle? 🤔
Disse kirjoitti:
No minusta tosiasioita on, että fyffee ei tuu tarpeeks firmalle tuosta kirjeiden kuskailusta, niin siihen pitäis antaa valtion tuki, tai sitten oikeasti vapauttaa se kilpailuun... kuka vaan ottaa? Saattaa tulla hintavaksi? Kuka lähtee kuskaamaan vaikka eurolla yhtä kirjettä Hesasta Rovaniemelle? 🤔
Niin kun firman pitää tuoda voittoa, maksaa toimarille ökypalkkaa ja jakaa osinkoa. Valtion pitäis lunastaa koko lafka itselleen.
Wwuwuw kirjoitti:
Niin kun firman pitää tuoda voittoa, maksaa toimarille ökypalkkaa ja jakaa osinkoa. Valtion pitäis lunastaa koko lafka itselleen.
Linkitys..
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006230162.htmlWwuwuw kirjoitti:
No niinhän siinä käy, jos kaikki yksityistetään. Sama juttu kaikissa palveluissa. Ja onhan siitä muuallakin jo kokemuksia...
Vois olla se valtion firms ihan hyvä, mutta niistä ns. ”Voitoista” toiminnassa vois tulla niitten saajille jotain hyvää, niin ei mee siihenkään homma, että siellä nukutaan...🙄Wwuwuw kirjoitti:
Elämä ilman laskuja..👍
Ei mutta oikeasti , on kyllä törkeyden huippu tuo yritys pienentää postilaisten palkkoja.Ihminen joka pitää törkeänä palkkojen alentamista samaan aikaan kun tukee massiivista halaptyövoimantuontia istuskelee kyllä tyhmyyden huipun korkeimmalla kukkulalla.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta tosiasioita on, että fyffee ei tuu tarpeeks firmalle tuosta kirjeiden kuskailusta, niin siihen pitäis antaa valtion tuki, tai sitten oikeasti vapauttaa se kilpailuun... kuka vaan ottaa? Saattaa tulla hintavaksi? Kuka lähtee kuskaamaan vaikka eurolla yhtä kirjettä Hesasta Rovaniemelle? 🤔
Ei Posti ile enään vuosiin saanut voittojaan kirjepostilla, vaan mainostenjakamisella, ja paketeilla.
Harmaaritari kirjoitti:
Ihminen joka pitää törkeänä palkkojen alentamista samaan aikaan kun tukee massiivista halaptyövoimantuontia istuskelee kyllä tyhmyyden huipun korkeimmalla kukkulalla.
Jos puhut musta, niin taas tapasi mukaan syyllistyt valehteluun.
Wwuwuw kirjoitti:
Jos puhut musta, niin taas tapasi mukaan syyllistyt valehteluun.
Millä tavalla? sinähän olet palstan ahkerimpia mamuttajia. Oet vissiin sitten vain yksinkertainen jos et ymmärrä että miten halpatyövoiman massatuonti vaikuttaa palkkatasoihin. Se on katsos aika selvää että kun on suuri määrä ihmisiä joiden ei tarvitse itse maksaa mitään pakollisia elämisen kuluja asumisesta ym. koska yhteiskunta maksaa ne heidän puolesta niin he sitten voi tehdä töitä pienemmälläkin palkalla, on myös aika selvää että ahneimmat työnantajat sitä käyttää hyväkseen ja niillähän sitten on varaa maksaa toimarille älytöntä liksaa kun säästyy niin paljon niistä suuren työntekijämassan palkoista. Lisäksi tietysti siinä on se hyvä kiristysmomentti olemassa jos maassaoleskelun ehtona voidaan käyttää halpatyössä olemista, vaikkei se tekijälle kannata siinä on vain pakko olla. Postihan on kunnostautunut maahantuodun halpatyövoiman käytössä, niin se halpuutus vaan toimii:
https://www.suomenuutiset.fi/lahes-paakaupunkiseudun-postin-varhaisjakelijat-maahanmuuttajia-purra-hallitus-vaittaa-etta-maahanmuutto-vaikuta-tyon-halpuuttamiseen/
"Eilen keskiviikkona Purra kertoi, että perussuomalaiset olivat saaneet Posti- ja logistiikka-alan unionin eli PAU:n johdolta tietoonsa, että pääkaupunkiseudun varhaisjakajista lähes kaikki ovat maahanmuuttajia.
– Osuus on tällä hetkellä noin 98 prosenttia! Suuri se on ollut jo kauan, mutta muutamassa vuodessakin nousua on yli 20 prosenttiyksikköä, Purra kertoo."Harmaaritari kirjoitti:
Millä tavalla? sinähän olet palstan ahkerimpia mamuttajia. Oet vissiin sitten vain yksinkertainen jos et ymmärrä että miten halpatyövoiman massatuonti vaikuttaa palkkatasoihin. Se on katsos aika selvää että kun on suuri määrä ihmisiä joiden ei tarvitse itse maksaa mitään pakollisia elämisen kuluja asumisesta ym. koska yhteiskunta maksaa ne heidän puolesta niin he sitten voi tehdä töitä pienemmälläkin palkalla, on myös aika selvää että ahneimmat työnantajat sitä käyttää hyväkseen ja niillähän sitten on varaa maksaa toimarille älytöntä liksaa kun säästyy niin paljon niistä suuren työntekijämassan palkoista. Lisäksi tietysti siinä on se hyvä kiristysmomentti olemassa jos maassaoleskelun ehtona voidaan käyttää halpatyössä olemista, vaikkei se tekijälle kannata siinä on vain pakko olla. Postihan on kunnostautunut maahantuodun halpatyövoiman käytössä, niin se halpuutus vaan toimii:
https://www.suomenuutiset.fi/lahes-paakaupunkiseudun-postin-varhaisjakelijat-maahanmuuttajia-purra-hallitus-vaittaa-etta-maahanmuutto-vaikuta-tyon-halpuuttamiseen/
"Eilen keskiviikkona Purra kertoi, että perussuomalaiset olivat saaneet Posti- ja logistiikka-alan unionin eli PAU:n johdolta tietoonsa, että pääkaupunkiseudun varhaisjakajista lähes kaikki ovat maahanmuuttajia.
– Osuus on tällä hetkellä noin 98 prosenttia! Suuri se on ollut jo kauan, mutta muutamassa vuodessakin nousua on yli 20 prosenttiyksikköä, Purra kertoo."Sillä tavalla tietysti, että kun itse rakentelet olkiukkoa, jota vastaan voisit tökkiä. Etkä edes sitä tajua.
Vähän kuin kuormaa kantava aasi, joka piiskaa itse itseään vauhtiin..Anonyymi kirjoitti:
Ei Posti ile enään vuosiin saanut voittojaan kirjepostilla, vaan mainostenjakamisella, ja paketeilla.
Joo. Siis tuo kirjepostin jakaminenhan se onkin tappiollista toimintaa, mutta toisaalta se on tärkeää yhteiskunnallisesti. Ehkä sille olis hyvä laittaakin ihan oma firma, mikä hoitais sen. 🤔
Disse kirjoitti:
Joo. Siis tuo kirjepostin jakaminenhan se onkin tappiollista toimintaa, mutta toisaalta se on tärkeää yhteiskunnallisesti. Ehkä sille olis hyvä laittaakin ihan oma firma, mikä hoitais sen. 🤔
Millähän tavalla se oma firma kirjepostille sitten edesuattaisi asiaa? Vissiin haluaisit maksaa sitten vaikkapa 10e/kirje niiden perilletulosta? sekä kustantaa noita postin pääjohtajia ja muuta ylipalkattua päällystöä sitten tuplasti?
te suvakit olette kyllä aika hupaisia päätelminenne miten asiat pitäisi hoitaa, teillä kun ei tunnu olevan mitään käsitystä niistä.Harmaaritari kirjoitti:
Millähän tavalla se oma firma kirjepostille sitten edesuattaisi asiaa? Vissiin haluaisit maksaa sitten vaikkapa 10e/kirje niiden perilletulosta? sekä kustantaa noita postin pääjohtajia ja muuta ylipalkattua päällystöä sitten tuplasti?
te suvakit olette kyllä aika hupaisia päätelminenne miten asiat pitäisi hoitaa, teillä kun ei tunnu olevan mitään käsitystä niistä.No se kun on vähän niinkuin joku palolaitoksen tai poliisin toiminta... eihän palomiehiäkään voi pitää vasta sitten töissä, kun tulipalo tulee, vaan nehän on töissä kokoajan.
Eli valtio hoitaa sen, mutta asiakas maksaa osan käytön mukaan ja osan jokainen veroina.
Jotain helpotuksia vois samalla sopia kausityöntekijöitten lisäämiseen jouluna esim.
Tai jos on vaikeaa, niin sitten kirjeet vie kuka tykkää... siinäpähän ihmiset sitten miettii, viekö itse kirjeen Pihtiputaan mummolle, vsi msksaako Shenkerille 50 euroa? 😂Disse kirjoitti:
No se kun on vähän niinkuin joku palolaitoksen tai poliisin toiminta... eihän palomiehiäkään voi pitää vasta sitten töissä, kun tulipalo tulee, vaan nehän on töissä kokoajan.
Eli valtio hoitaa sen, mutta asiakas maksaa osan käytön mukaan ja osan jokainen veroina.
Jotain helpotuksia vois samalla sopia kausityöntekijöitten lisäämiseen jouluna esim.
Tai jos on vaikeaa, niin sitten kirjeet vie kuka tykkää... siinäpähän ihmiset sitten miettii, viekö itse kirjeen Pihtiputaan mummolle, vsi msksaako Shenkerille 50 euroa? 😂Tjoo, eli sinun ehdotus on että se muhkeasti voittoa tuottava osuus yksityistetään ja tuottamaton jätetään veronmaksajilla maksatettavaksi? just joo.
Harmaaritari kirjoitti:
Tjoo, eli sinun ehdotus on että se muhkeasti voittoa tuottava osuus yksityistetään ja tuottamaton jätetään veronmaksajilla maksatettavaksi? just joo.
No toinen vaihtoehtohan oli tuossa myös....
Jokainen hoitaa itse kirjeensä miten huvittaa....- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
– Osuus on tällä hetkellä noin 98 prosenttia! Suuri se on ollut jo kauan, mutta muutamassa vuodessakin nousua on yli 20 prosenttiyksikköä, Purra kertoo."Silti olet valmis maksamaan sen erotuksen Kelan kautta asumis, ja muina tukina, kun palkka ei riitä elämiseen? Nykyään työnantajat käyttävät surutta hyväkseen 9€ tempputyöllistettäviä, ja taas kansa mahdollistaa kilpailun vääristymisen, ja pomojen palkkapussin kasvattamisen. Jos työntekijä on oikeasti verokortilla töissä sille pitää maksaa vähintään tessin mukainen minimipalkka, oli työntekijä kantasuomalainen, Virolainen, tai vaikka Eskimo.
- Anonyymi
Posti siirtyy lopullisesti lanseeraamaansa itsepalvelupostiin
Disse kirjoitti:
No toinen vaihtoehtohan oli tuossa myös....
Jokainen hoitaa itse kirjeensä miten huvittaa....Niin eli pihtiputaan mummo pärjätköön omillaan? just just, sun(kaan) suvaitsevaisuus ei riitä niin pitkälle että oman maan vanhukset saisi kohtuullisia palveluja?
Anonyymi kirjoitti:
Posti siirtyy lopullisesti lanseeraamaansa itsepalvelupostiin
No itse käytän tosivähän enää mitään postin palvelua.... että tuskin haittaisi minua, vaikka koko kirjeen kantaminen lopetettaisiin.
Eipähän tarviis räpistellä kenenkään. Eikun kortistoon vaan väki.... sehän on nykyään kannattavampaa kaikille? 😁Anonyymi kirjoitti:
Silti olet valmis maksamaan sen erotuksen Kelan kautta asumis, ja muina tukina, kun palkka ei riitä elämiseen? Nykyään työnantajat käyttävät surutta hyväkseen 9€ tempputyöllistettäviä, ja taas kansa mahdollistaa kilpailun vääristymisen, ja pomojen palkkapussin kasvattamisen. Jos työntekijä on oikeasti verokortilla töissä sille pitää maksaa vähintään tessin mukainen minimipalkka, oli työntekijä kantasuomalainen, Virolainen, tai vaikka Eskimo.
Nimenomaan en ole, juurikin nuo sosiaalitukihommat on vääristäneet työmarkkinat ja kaiken toiminnan tässä yhteiskunnassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin eli pihtiputaan mummo pärjätköön omillaan? just just, sun(kaan) suvaitsevaisuus ei riitä niin pitkälle että oman maan vanhukset saisi kohtuullisia palveluja?
No juurihan minä ehdotin, että valtio hoitais sen kirjepostin, mutta sinulle ei kelpaa sekään. Taidat kiukutella vaan kiukuttelun ilosta? Mitenkäs meinasit itse postin hoitaa? Siitä ei saa kannattavaa mitenkään....
Disse kirjoitti:
No juurihan minä ehdotin, että valtio hoitais sen kirjepostin, mutta sinulle ei kelpaa sekään. Taidat kiukutella vaan kiukuttelun ilosta? Mitenkäs meinasit itse postin hoitaa? Siitä ei saa kannattavaa mitenkään....
Täytyyhän sen olla kannattavaa kun on johtajistolle varaa maksaa jättipalkoja. Sulla ja wuppiksella ei ole mitään logiikkaa noissa teidän jutuissa, te antaisitte tuottavan osan pois ja tuottamattoman osuuden veronmaksajille jotka maksaisi aina vaan enemmän kun ei ole sitä tuottavaa osuutta enää.
Harmaaritari kirjoitti:
Täytyyhän sen olla kannattavaa kun on johtajistolle varaa maksaa jättipalkoja. Sulla ja wuppiksella ei ole mitään logiikkaa noissa teidän jutuissa, te antaisitte tuottavan osan pois ja tuottamattoman osuuden veronmaksajille jotka maksaisi aina vaan enemmän kun ei ole sitä tuottavaa osuutta enää.
No ei varmasti ole kannattavaa! Jos oikeasti miettii minkä prosesssin läpi yksittäinen kirje vaikka hki-rvaniemi kulkee, sen kuluttajalle maksava mitätön summa ei kata palvelun ylläpitoa.
Paketti ja muut palvelut on eri juttu... kyllä muutkin paketinkantofirmat tahkoo tulosta...Disse kirjoitti:
No ei varmasti ole kannattavaa! Jos oikeasti miettii minkä prosesssin läpi yksittäinen kirje vaikka hki-rvaniemi kulkee, sen kuluttajalle maksava mitätön summa ei kata palvelun ylläpitoa.
Paketti ja muut palvelut on eri juttu... kyllä muutkin paketinkantofirmat tahkoo tulosta...Juurihan tuossa sulle olen rautalangasta koettanut vääntää että juurikin kun on paketti- ym. palvelut siinä mukana se on kannattavaa ja hoidettavissa on ihan asiallisella palkkauksella se kokonaisuus jopa. Sinä ääliö tuossa ylempänä olit antamassa sen kannattavan osan pois ja jättämässä pihtiputaan mummon omilleen kirjeidensä kanssa. Joo, kyllähän sinä pärjäät jas minä pärjään mutta minä ainakin haluan että mummot jatkossakin saa kirjeensä, heille kaikille kun ei sähköiset palvelut toimi.
Vähän kyllä sylettää sun ja wuppiksen kaltaiset ihmiset. sitä ollaan niin suvaitsevaisia ja "hyviä" mutta kun on oman kansan apua ja huolta tarvitsevista kysymys ette piittaa pätkääkään.Harmaaritari kirjoitti:
Juurihan tuossa sulle olen rautalangasta koettanut vääntää että juurikin kun on paketti- ym. palvelut siinä mukana se on kannattavaa ja hoidettavissa on ihan asiallisella palkkauksella se kokonaisuus jopa. Sinä ääliö tuossa ylempänä olit antamassa sen kannattavan osan pois ja jättämässä pihtiputaan mummon omilleen kirjeidensä kanssa. Joo, kyllähän sinä pärjäät jas minä pärjään mutta minä ainakin haluan että mummot jatkossakin saa kirjeensä, heille kaikille kun ei sähköiset palvelut toimi.
Vähän kyllä sylettää sun ja wuppiksen kaltaiset ihmiset. sitä ollaan niin suvaitsevaisia ja "hyviä" mutta kun on oman kansan apua ja huolta tarvitsevista kysymys ette piittaa pätkääkään.No itse olen sitä mieltä, että tuota ei voi kilpailutoimiintaan sotkea. Samoin kuin palolaitos tai poliisi... toi lääkärimaailma on jo alkanut näyttämään, ettei sekään ole fiksua ollut yksityistää....
Mutta siis postin kirjetoiminta valtion alle niin, että kirjeet kulkee ja työntekijät saa palkan. Win win... sitten se pakettimaailma saa tapella keskenään... se ei ole ongelma.
Sitten jakakuut osinkoja miten tykkäävät...
Ja mitähän helevettiä tähänkin suvakismi liittyy? Saakeli sulle tuo matukysymys liittyy ihan kaikkeen.... aika ahistavaa....Disse kirjoitti:
No itse olen sitä mieltä, että tuota ei voi kilpailutoimiintaan sotkea. Samoin kuin palolaitos tai poliisi... toi lääkärimaailma on jo alkanut näyttämään, ettei sekään ole fiksua ollut yksityistää....
Mutta siis postin kirjetoiminta valtion alle niin, että kirjeet kulkee ja työntekijät saa palkan. Win win... sitten se pakettimaailma saa tapella keskenään... se ei ole ongelma.
Sitten jakakuut osinkoja miten tykkäävät...
Ja mitähän helevettiä tähänkin suvakismi liittyy? Saakeli sulle tuo matukysymys liittyy ihan kaikkeen.... aika ahistavaa....Miten tyhmä sitä voi ihminen ollakaan? joo, kirjetoiminta valtion alle kansan maksettavaksi ja porkkanatoiminta lihottamaan yksityisiä firmoja. Istut tukevasti wuppiksen kanssa samalla kukkulalla:
– Osuus on tällä hetkellä noin 98 prosenttia! Suuri se on ollut jo kauan, mutta muutamassa vuodessakin nousua on yli 20 prosenttiyksikköä, Purra kertoo."Harmaaritari kirjoitti:
Miten tyhmä sitä voi ihminen ollakaan? joo, kirjetoiminta valtion alle kansan maksettavaksi ja porkkanatoiminta lihottamaan yksityisiä firmoja. Istut tukevasti wuppiksen kanssa samalla kukkulalla:
– Osuus on tällä hetkellä noin 98 prosenttia! Suuri se on ollut jo kauan, mutta muutamassa vuodessakin nousua on yli 20 prosenttiyksikköä, Purra kertoo."No siis maksaahan se valtio jokatapauksessa sitten sen postinkannon Persutovereittesi tutkinnan mukaan. Lisäksi vetää voittoja pakettitoiminnasta ja saa osinkoja...
No mikä mun mallissa muuttuis? Se, että ei tarttis noitten työntekijöitten palkkoja porata alas.... ja hyvähän se vaan on, että maahanmuuttajat tekee jotain... 😊👌Voishan ne maata kotonaan ja sekös sun persupersettä hiertäis? 😂Disse kirjoitti:
No siis maksaahan se valtio jokatapauksessa sitten sen postinkannon Persutovereittesi tutkinnan mukaan. Lisäksi vetää voittoja pakettitoiminnasta ja saa osinkoja...
No mikä mun mallissa muuttuis? Se, että ei tarttis noitten työntekijöitten palkkoja porata alas.... ja hyvähän se vaan on, että maahanmuuttajat tekee jotain... 😊👌Voishan ne maata kotonaan ja sekös sun persupersettä hiertäis? 😂Joo, mutta nyt kun siellä on sitä kannattavaakin mukana se on jollain tavalla järkevää, jphodon palkkoja leikkaamalla voidaan sitten järkevöittää myös suoriteportaan palkkoja. Nyt jos mentäisiin sun halujen mukaan se kannattava osa lahjoitettaisiin pois ja joku sillä rikastuisi, se saattaisi maksaa jopa jonkinlaista palkkaa varsinaisen työn tekijöillekin. Valtiolle jäisi ihan yhtä massiivinen koneisto pyöritettäväksi sillä kirjeen kannollakin, yhtään voittoa tuottavaa osuutta ei olisi, hinta varmaan olisi n. 100e per kirje mitä veronmaksajat palvelusta rahoittaisi. Tämän kirjepostin johdolla varmaan edelleeenkin olisi samanlainen jättipalkkaus kuin nytkin ja ne edelleenkin polkisi työntekijöiden palkkoja perustellen sitä tappiollisella toiminnalla, sinä rahoittaisit myös tuota palkka-alea ja samaan aíkaan valittaisit verojen suuruutta kun suin palkasta ei jää mitään käteen. jonain päivänä se halpuutus kiiipisi sinne sunkin työpaikalle, tulossa olisi kymmenen matu-ukkoa joiden vuokrat maksaa valtio, hommaa niille ajokortit, ruuatkin maksetaan sossusta jne, ne on halpoja ja hyviä miehiä, disse joutaa kortistoon.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, mutta nyt kun siellä on sitä kannattavaakin mukana se on jollain tavalla järkevää, jphodon palkkoja leikkaamalla voidaan sitten järkevöittää myös suoriteportaan palkkoja. Nyt jos mentäisiin sun halujen mukaan se kannattava osa lahjoitettaisiin pois ja joku sillä rikastuisi, se saattaisi maksaa jopa jonkinlaista palkkaa varsinaisen työn tekijöillekin. Valtiolle jäisi ihan yhtä massiivinen koneisto pyöritettäväksi sillä kirjeen kannollakin, yhtään voittoa tuottavaa osuutta ei olisi, hinta varmaan olisi n. 100e per kirje mitä veronmaksajat palvelusta rahoittaisi. Tämän kirjepostin johdolla varmaan edelleeenkin olisi samanlainen jättipalkkaus kuin nytkin ja ne edelleenkin polkisi työntekijöiden palkkoja perustellen sitä tappiollisella toiminnalla, sinä rahoittaisit myös tuota palkka-alea ja samaan aíkaan valittaisit verojen suuruutta kun suin palkasta ei jää mitään käteen. jonain päivänä se halpuutus kiiipisi sinne sunkin työpaikalle, tulossa olisi kymmenen matu-ukkoa joiden vuokrat maksaa valtio, hommaa niille ajokortit, ruuatkin maksetaan sossusta jne, ne on halpoja ja hyviä miehiä, disse joutaa kortistoon.
No sitten sitä oltais kortistossa ja matuilla teetetttäis hommat vaan.
Nythän se on päin persuusta just, kun jonkun yhtiön pitäisi tehdä muita yhtiöitä vastaan tuottoa pakettimaailmassa ja saada kilpailukykyistä tulosta tehtyä, plus että paikata kannattamaton kirjeenkantaminen sillä. Mikä velvollisuus Posti-nimisellä firmalla on kantaa se kannattamaton postiliikenne? Siitähän tässä on kyse...
Se on kuin poliisi rupeis pitämään vartiointipalveluja ja sitten unohtuisi se itse poliisinhomma, kun se ei kannata....
Pitäiskö poliisina työskentelevien palkkoja laskea, että poliiseja yhä ois?
- Anonyymi
Kyseinen kommarijoukko ei mitään tukea ansaitse.
Postin työntekijät voittavat varmasti. Kiista on niin periaatteellinen, että muiden alojen työntekijät ovat valmiit laajoihin tukilakkoihin.
Nyt vain asettamalla "toimikunta" valmistellaan siedettävää perääntymistietä postin johdolle, jotta ei menettäisi kasvojaan.- Anonyymi
Jos Postin ei tarvitsisi tulouttaa valtiolle (tällä hetkellä) 150 miljoonaa euroa, ei yrityksen tarvitsisi kikkailla palkoilla. Tuokin on täysin Rinteen, Lintilän ja Paateron ratkaistavissa oleva asia.
Postin ei tarvitse tuottaa yhtään mitään.
Mainosten,maksullisten lehtien yms jakamiset voi pitää erillään- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Postin ei tarvitse tuottaa yhtään mitään.
Mainosten,maksullisten lehtien yms jakamiset voi pitää erilläänNainen ei ymmärrä nytkään mistä puhutaan. VM asettaa nykyään Postille tuottotavoitteen, mistä johtuen Posti joutuu tulouttamaan määrätyn prosentin tuloistaan valtion budjettiin. Olen sitä mieltä myös, että Postille ei pitäisi tuota velvoitetta asettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei ymmärrä nytkään mistä puhutaan. VM asettaa nykyään Postille tuottotavoitteen, mistä johtuen Posti joutuu tulouttamaan määrätyn prosentin tuloistaan valtion budjettiin. Olen sitä mieltä myös, että Postille ei pitäisi tuota velvoitetta asettaa.
Ja juuri niinhän mä sanoin.
Posti kokonaan valtion omistukseen ilman tuottovaatimuksia.
- Anonyymi
Osin tämä lukkiutunut kiista on taitamattoman Piekkalan valinta valtakunnansovittelijaksi. Kun muistellaan toisen naisen, Minna Helteen aikaa, voi vain valitella. Nainen sai ratkaistua kai kaikki kiistat, jotka tulivat hänen pöydälle. Siksi hän sai paremman työtarjouksen työnantajapuolelta.
- Anonyymi
Minä en tue postilaisia, eikä minulta voida mitään ottaa pois, kun ei minulle mistään mitään tule eli olen tuloton.
Netti se on nykyaikaa ja tämä postin lakon seurauksena yhä useampi siirtyy käyttämään sähköpostia, joka on ilmainen ja nopea, on posti saman tien mennyt perille, kun sen lähetät. Omassa työssäni olen pystynyt jo melko pitkään valitsemaan että käytänkö postin palveluita vai toiminko pelkästään sähköisessä maailmassa.
Olen laittanut aina kaiken myös postin kuljetettavaksi.
Parasta tukea mille tahansa toimijalle on, että sen palveluita käytetään.- Anonyymi
Hei nyt kaikki tukemaan Postin hallitusta! Nämä miljonääriparat ovat ehkä jopa vaarassa menettää palkkioitaan ja bonuksiaan, kun Postin tulos heikkenee lakon takia.
Leikataan vaikka työttömiltä tai eläkeläisiltä, että saadaan Postin hallituksen bonarit pidettyä asiallisella tasolla. Pitäähän sitä joka maassa olla tällainen syöttiläiden ja kuohilaiden kultapuppelikerho, jolle pitää antaa rahaa, koska niille nyt vaan kertakaikkiaan pitää antaa rahaa hei! - Anonyymi
Olin postissa töissä vielä alkuvuodesta. Sitten ne pyysi toimistoon ja kertoivat että suostunto palkan alennukseen, 4 euroa tunti olis palkka alentunut . Sanoin en todellakaan tee töitä alle 10 eurolla tunti.
Läksin vittuun sitten sieltä, teen raksahommii 17 euroa tunti eikä palkka varmaan alene vaan nousee kun lisät ja ylitöitäkin saa tehdä. - Anonyymi
Postissa saavat aivan liikaa palkkaa. Alle 9 euroa sopiva palkka. Jos ei työ maistu niiin eroa sitten vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520