Ilmastopaavi kuluttaa 21 kertaa enemmän energiaa

Anonyymi

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AG on lyönyt ilmastomuutoksella rahoiksi. On taottava, kun rauta on kuumaa.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät että uutinen on totta?

      • Anonyymi

        Tietysti se on totta jos on ilmastonmuutos mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti se on totta jos on ilmastonmuutos mainittu.

        Eli et mistään. Lähdekritiikkiä edes vähän, kiitos.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

    • Anonyymi

      Uskontohömppä uskontopalstalle.

      • Anonyymi

        Tämä on juuri se oikea palsta.


    • Anonyymi

      Juuri noinhan se menee. Professori Korhola näytti jo 2013 vuonna ilmastoluennolla Helsingin yliopistolla, minkälaisessa palatsissa asuu ilmastopaavi.

      Hän näytti myös minkälaisessa talossa asuu kriitikko. Kriitikon talo muistutti Suomalaista omakotitaloa. Katolla oli melkoinen määrä aurinkopaneeleita ja kaikki toimi aurinkoenergialla. Hän ajoi sähköautolla, joka ladattiin aurinkopaneeleista.

      Jos joku nimittää tällaista kriitikkoa denialistieksi, on takuuvarmasti itse denialisti. Niitä todellisia denikalistejahan on ilmastokiihkouskovaiset, jotka kieltää kaiken 1900 luvun tieteen. 1900 luvun tieteen kieltäminen on maksimaalista typeryyttä.

      Se, että kielletään uudempi tieteellinen tieto, kuuluu kiihkouskonnollisuuteen, Kiihkouskonnollisuudessa kaikki menee päinvastoin kuin tieteessä. Vanhinta tietoa pidetään luotettavimpana. Tieteessä yleensä pidetään luotettevimpana uusinta voimassaolevaa tietoa, joka voidaan testata.

      Poikkeuksen tästä tekee ilmastotiede ja varsinkin alarmistit. Varsinkin alarmisteille, jotka yleensä on maallikoita, kelpaa ainoastaan vanha tieto. Hullun lailla uskotaan teorioihin, joista vanhin on keksitty jo 1600 luvulla.

      Tottakait on vanhaakin luotettavaa tietoa olemassa, mutta sellainen kuvitelma, että vanhin olisi aina luotettavinta on järjetön. Vanhaa tietoa täytyy tarkastella kriittisesti, ja kyseenalaistaa. Nykyaikana tutkimusmenetelmät on paljon kehittyneemmät.

      Kun olen täällä kyseenalaistanut sitä vanhaa tietoa. riehaantuu aina 1900 luvun tieteen kieltävät denialistit. He on niitä todellisia denialisteja. !900 luvulla tehtiin todella paljon tieteellisiä keksintöjä, jotka kumoaa vanhat opit.

      Onko niin, että nämä todelliset denialitit uskoo, että tieteellinen keksinto ei ole tiedettä. Sellainen harhakuvitelma heillä tuntuu olevan, Minä taas tunnustan teiteelliset keksinnöt tieteeksi. Teoriat taas on pelkkiä teorioita.

      Kaikki se mikä todellisuudessa toimii halutulla ja väitetyllä tavalla on tiedettä. Meitä jokaista ympäröi tiede. Tiede on luonut tietokoneen ja älykännykät. Tiede valaisee meidän asuntomme ja katumme.

      Tiede kuljettaa meitä autoilla, junilla ja laivoilla. Tiede pitää ruokamme kylminä. ja kypsentää ruokamme. Joillekin pöljille tästä kaikesta on tullut niin itsestäänselvyys, ettei edes ymmärretä, että kaikki se on tiedettä.

      Näille todellisille denialisteille tuntuu olevan täysin epäselvää, että kaikki teollisuus on tiedettä. Kaikki sairaalat ja laboratoriot on tiedettä. On tullut kummallinen taantumus, kun kuvitellaan, että vain todistamattomat teoriat on tiedettä.

      Kaikista vajavaisimmat täällä osaa ainuoastaan solvata. Yksi heistä on vajavaisuudessaan ylivoimainen. Ylentää oman vajavaisuutensa kaikkien niiden oppineiden yläpuolelle, joista olen kertonut.

      Ihmisen täytyy olla todella totaalisen tyhmä tai sekaisin, kun kuvittelee arvottomilla solvauksillaan ylentävänsä itsensä niiden oppineiden yläpuolelle, joita minä olen seurannut ja siteerannut. Ei ymmärrä edes sitä, että on solvauksineen aivan yksin.

      Kuvittelee vissiin, että minulla ei ole kumppaneita, seuraajia ja tukijoita, kun kukaan ei minua täällä palstoilla kannata. Täälläkin minulle on tullut yhä enemmän kannattajia, mutta he esittää oman näkemyksensä erikseen.

      Tyhmä ei huomaa, että ne erilliset kommentit tai aloitukset tukee minun kantaani. Selvimmin minujn kannatukseni kuitenkin ilmenee puolueiden kannatusmittauksissa ja mielipidekyselyissä.

      Persuilla on ilmastoasiassa sama kanta kuin minulla, ja kannatus nousee. Mielipidemittauksen mukaan jo kuukausia sitten 54 % kansasta oli joko minun kannallani tai puolueettomia. En eiis todellakaan ole yksin.

      Töissä oli yksi Savolaisukko, joka kertoili kahviporukassa aina omia omituisia juttujaan. Muiden naamasta näki, että niiden teki mieli sanoa, että vaikene typerys. Itse se ei ollenkaan huomannut epäsuosiotaan.

      Onkohan tämä täällä esiintyvä yksinäinen solvaaja Savolainen vai Helsinkiläinen. Ei ole kumminkaan tajunnut, että ei ole edes alarmistien suosiota. Jotku hullut kuvittelee, että kalastelen täällä kommentoijien suosiota.

      Seurasin ja analysoin palstaa jo 2017 tammikuussa, mutta en juurikaan kommentoinut. Havaitsin, ettei osaavia kriitikoita juuri koskaan kommentoitu kuin negatiivisesti, ja täysin epäasiallisesti.

      Tiesin siis jo aloittaessani, mitä sontaa ja happokylpyjä saan osakseni. Tiesin, että tietämättömien tollojen kommentit on vastassa. Aloin käyttää sitä psykologisena aseena. Aika hyvin strategiani on toiminut. Kansan enemmistö inhoaa kiusaajia.

      • Anonyymi

        Minä en nykyään edes sammuta tietokonetta. Se kun sammuu yleensä automaattisesti. Vain mekkivalo jää palamaan. Kuvittelet edelleen harhoissasi olevasi jonkin ylen viisaan joukon johtaja, vaikka siitä ei ole mitään todisteita.

        Siihen joukkoon kuulut vain sinä yksi alipainejanskutuksinesi. Tuollainen täydellinen pakkomielteinen oppimiskysyttämyys todista vain sinua itseäsi vastaan. Ilmeisesti kaikki muut palstalaiset on jo kauan sitten tarkistaneet antamani tiedot.

        Vaikka täällä olisi vain vähän seuraajia, niin viidakkorumpu on varsin tehokas tiedonvälittäjä. Koska aikaa on kulunut jo 1,5 vuotta, niin miljoonat ihmiset on meidät jo luokitelleet.

        Erilaisista tilastoista ja tutkimustuloksista on voinut seurata, kumman kannatus lisääntyy. Sinä et vaan millään tajua, että sinun kannatuksesi on yksi ainoa henkilo eli sinä itse. Viidakkirumpu on puhunut. Se on erittäin tehokas.

        Ostin muutama vuosi sitten paremmanluokan auton, jollaista kaupungissa ei ollut koskaan nähty. Alkuun perässäröikkujat oli jatkuva riesa, kun ne yritti selvittää mikä on merkki ja malli. Huippumalleissa niitä tietoja ei yleensä perässä ole.

        Niin oli tässäkin tapauksessa. Kolme kuukautta riitti niitä, jotka roikkui vaarallisen lähellä. Sitten se loppui. Viidakkorumpu oli puhunut. Toinen ilmiö kesti pidempään.

        Kun pääsin ensimmäisenä lähtemään valoista 60 km/h alueella, vedin seuraavaan eroa 100-200 m. Sitten ne ajoi ylinopeutta saavuttaakseen minut. Minä en koskaan ajanut ylinopeutta. Sekin sitten loppui aikanaan. Viidakkorumpu oli puhunut.

        Luulisi, että kun saa alleen paremman luokan auton. alkaa hurjastelemaan, mutta siinä käykin päinvastoin. Alkaa kruisailemaan. Ajotyyli rauhoittuu, kun tietää olevansa kilpailukykyinen.

        Se Savolaisukko oli kuitenkin paljon fiksumpi kuin sinä. Se osasi sentään arvostaa sekä omaansa että minun ammattiani. Sinulla tuskin edes on ammattia. Eihän noin oppimiskyvytön pysty mitään ammattia oppimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en nykyään edes sammuta tietokonetta. Se kun sammuu yleensä automaattisesti. Vain mekkivalo jää palamaan. Kuvittelet edelleen harhoissasi olevasi jonkin ylen viisaan joukon johtaja, vaikka siitä ei ole mitään todisteita.

        Siihen joukkoon kuulut vain sinä yksi alipainejanskutuksinesi. Tuollainen täydellinen pakkomielteinen oppimiskysyttämyys todista vain sinua itseäsi vastaan. Ilmeisesti kaikki muut palstalaiset on jo kauan sitten tarkistaneet antamani tiedot.

        Vaikka täällä olisi vain vähän seuraajia, niin viidakkorumpu on varsin tehokas tiedonvälittäjä. Koska aikaa on kulunut jo 1,5 vuotta, niin miljoonat ihmiset on meidät jo luokitelleet.

        Erilaisista tilastoista ja tutkimustuloksista on voinut seurata, kumman kannatus lisääntyy. Sinä et vaan millään tajua, että sinun kannatuksesi on yksi ainoa henkilo eli sinä itse. Viidakkirumpu on puhunut. Se on erittäin tehokas.

        Ostin muutama vuosi sitten paremmanluokan auton, jollaista kaupungissa ei ollut koskaan nähty. Alkuun perässäröikkujat oli jatkuva riesa, kun ne yritti selvittää mikä on merkki ja malli. Huippumalleissa niitä tietoja ei yleensä perässä ole.

        Niin oli tässäkin tapauksessa. Kolme kuukautta riitti niitä, jotka roikkui vaarallisen lähellä. Sitten se loppui. Viidakkorumpu oli puhunut. Toinen ilmiö kesti pidempään.

        Kun pääsin ensimmäisenä lähtemään valoista 60 km/h alueella, vedin seuraavaan eroa 100-200 m. Sitten ne ajoi ylinopeutta saavuttaakseen minut. Minä en koskaan ajanut ylinopeutta. Sekin sitten loppui aikanaan. Viidakkorumpu oli puhunut.

        Luulisi, että kun saa alleen paremman luokan auton. alkaa hurjastelemaan, mutta siinä käykin päinvastoin. Alkaa kruisailemaan. Ajotyyli rauhoittuu, kun tietää olevansa kilpailukykyinen.

        Se Savolaisukko oli kuitenkin paljon fiksumpi kuin sinä. Se osasi sentään arvostaa sekä omaansa että minun ammattiani. Sinulla tuskin edes on ammattia. Eihän noin oppimiskyvytön pysty mitään ammattia oppimaan.

        Missähän peräkylässä asut kun siellä ei ole nähty Honda Accordia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän peräkylässä asut kun siellä ei ole nähty Honda Accordia?

        Kumma juttu kun ei hitsari osaa korjata tuota ihmeautoaan vaan on jättänyt sen ruostumaan takapihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu kun ei hitsari osaa korjata tuota ihmeautoaan vaan on jättänyt sen ruostumaan takapihalle.

        Eihän se minun mielestäni ollut ihmeauto. Muut sitä ihmetteli tässä Suomalaisessa keskikokoisessa tuppukylässä. Tuli sellaisia sähkövikoja joihin en viitsinyt perehtyä ja korjaamolla olisi helposti tullut korjauttaminen liian kalliiksi auton myyntiarvoon nähden. Vuosimalli on 1998.

        Tuolle toiselle. Kysymys ei ole Suomessa normaalisti esiintyvästä Honda Accortista vaan urheilumallista, jota ei ole Suomeen koskaan uutena tuotu. Auto on vailmistettu Amerikassa ilmeisesti Mustangin ja Trans amin kilpailijaksi.

        Mallia saattaa olla Suomessa muutamia kymmeniä. Silloin kun ostin, koko maassa oli myynnissä neljä muuta. Ei sitä siis kovin usein näe Suomen teillä. Tässä kaupungissa on kuulemma ollut toinenkin, mutta en ole koskaan nähnyt. Autoliikkeen huoltomiehellä oli ollut.

        Auto on 2 2 paikkanen. Siinä on V6 3 litraa ja automaatti. Sen takia se siis lähtee varsin sähäkästi liikkeelle. Pyörät sutii todella helposti kuivalla asvaltillakin. Bensankulutus on vaan melkoinen, kun siinä on Amerikkalaiset säädöt.

        Yritin saada siihen uudelleen ohjelmointia, joka olisi pudottanut bensankulutusta merkittävästi ja tuonut lisää tehoja, mutta noin vanhaan autoon sitä ei saanut. Tulipahan sillä nyt pari vuotta herkuteltua.

        Sitten jätin sen takapihalle seisomaan, ja ostin vähänajetun Mersun, joka vie bensaa 4,5 litraa vähemmän sadalle. Siihen malliin on ensimmäisenä maailmassa laitettu ajonvakautusjärjestelmä, joka varmaan on nykyään kaikissa uusissa autoissa.

        On minulla takapihalla ruostumassa myös Nissan Maxima ja 2 ovinen musta Leda samara. Aika harvinaisia nekin on, eikä Volvon 460 malliakaan enään juuri näe liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se minun mielestäni ollut ihmeauto. Muut sitä ihmetteli tässä Suomalaisessa keskikokoisessa tuppukylässä. Tuli sellaisia sähkövikoja joihin en viitsinyt perehtyä ja korjaamolla olisi helposti tullut korjauttaminen liian kalliiksi auton myyntiarvoon nähden. Vuosimalli on 1998.

        Tuolle toiselle. Kysymys ei ole Suomessa normaalisti esiintyvästä Honda Accortista vaan urheilumallista, jota ei ole Suomeen koskaan uutena tuotu. Auto on vailmistettu Amerikassa ilmeisesti Mustangin ja Trans amin kilpailijaksi.

        Mallia saattaa olla Suomessa muutamia kymmeniä. Silloin kun ostin, koko maassa oli myynnissä neljä muuta. Ei sitä siis kovin usein näe Suomen teillä. Tässä kaupungissa on kuulemma ollut toinenkin, mutta en ole koskaan nähnyt. Autoliikkeen huoltomiehellä oli ollut.

        Auto on 2 2 paikkanen. Siinä on V6 3 litraa ja automaatti. Sen takia se siis lähtee varsin sähäkästi liikkeelle. Pyörät sutii todella helposti kuivalla asvaltillakin. Bensankulutus on vaan melkoinen, kun siinä on Amerikkalaiset säädöt.

        Yritin saada siihen uudelleen ohjelmointia, joka olisi pudottanut bensankulutusta merkittävästi ja tuonut lisää tehoja, mutta noin vanhaan autoon sitä ei saanut. Tulipahan sillä nyt pari vuotta herkuteltua.

        Sitten jätin sen takapihalle seisomaan, ja ostin vähänajetun Mersun, joka vie bensaa 4,5 litraa vähemmän sadalle. Siihen malliin on ensimmäisenä maailmassa laitettu ajonvakautusjärjestelmä, joka varmaan on nykyään kaikissa uusissa autoissa.

        On minulla takapihalla ruostumassa myös Nissan Maxima ja 2 ovinen musta Leda samara. Aika harvinaisia nekin on, eikä Volvon 460 malliakaan enään juuri näe liikenteessä.

        "Pyörät sutii todella helposti kuivalla asvaltillakin."

        Laita enemmän alipainetta renkaiden ulkopuolelle niin loppuu sutiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pyörät sutii todella helposti kuivalla asvaltillakin."

        Laita enemmän alipainetta renkaiden ulkopuolelle niin loppuu sutiminen.

        Taas täällä idiotismi kukoistaa, kun huvikseni panin tuollaisen jutun. Alipaineinttäjä ei ollenkaan tajua täydellistä tasottomuuttaan. Sullehan nauraa jo naurismaan aidatkin, kun kuvittelet tuolla todistavasi jotain ylivertaista viisautta.

        Noin täydellistä tasottomuutta en ole elämäni aikana koskaan ennen kohdanut. Koska edelleen tuota jatkat, se todistaa, että kuvittelet tuon olevan todiste viisaudesta. Kaikki muut kyllä ymmärtää, että nuo kommenttisi todistaa ääsimmäisestä viisauden puutoksesta.

        En tavannut mokomaa edes kehitysvammaisissa. Nekin ymmärsi tasonsa, ja toimi sen mukaan. Mitä sinä kuvittelet tuolla naurettavalla touhulla saavuttavasi. Sinä häpäiset sillä vain vihervasemmistoa. Tähänkin tietysti vastaat poistatuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se minun mielestäni ollut ihmeauto. Muut sitä ihmetteli tässä Suomalaisessa keskikokoisessa tuppukylässä. Tuli sellaisia sähkövikoja joihin en viitsinyt perehtyä ja korjaamolla olisi helposti tullut korjauttaminen liian kalliiksi auton myyntiarvoon nähden. Vuosimalli on 1998.

        Tuolle toiselle. Kysymys ei ole Suomessa normaalisti esiintyvästä Honda Accortista vaan urheilumallista, jota ei ole Suomeen koskaan uutena tuotu. Auto on vailmistettu Amerikassa ilmeisesti Mustangin ja Trans amin kilpailijaksi.

        Mallia saattaa olla Suomessa muutamia kymmeniä. Silloin kun ostin, koko maassa oli myynnissä neljä muuta. Ei sitä siis kovin usein näe Suomen teillä. Tässä kaupungissa on kuulemma ollut toinenkin, mutta en ole koskaan nähnyt. Autoliikkeen huoltomiehellä oli ollut.

        Auto on 2 2 paikkanen. Siinä on V6 3 litraa ja automaatti. Sen takia se siis lähtee varsin sähäkästi liikkeelle. Pyörät sutii todella helposti kuivalla asvaltillakin. Bensankulutus on vaan melkoinen, kun siinä on Amerikkalaiset säädöt.

        Yritin saada siihen uudelleen ohjelmointia, joka olisi pudottanut bensankulutusta merkittävästi ja tuonut lisää tehoja, mutta noin vanhaan autoon sitä ei saanut. Tulipahan sillä nyt pari vuotta herkuteltua.

        Sitten jätin sen takapihalle seisomaan, ja ostin vähänajetun Mersun, joka vie bensaa 4,5 litraa vähemmän sadalle. Siihen malliin on ensimmäisenä maailmassa laitettu ajonvakautusjärjestelmä, joka varmaan on nykyään kaikissa uusissa autoissa.

        On minulla takapihalla ruostumassa myös Nissan Maxima ja 2 ovinen musta Leda samara. Aika harvinaisia nekin on, eikä Volvon 460 malliakaan enään juuri näe liikenteessä.

        Ai sinäkin olet niitä maisemanpilaajia. Autoromujen säilyttäminen pihalla kuvastaa hyvin ihmisen saamattomuutta. Ei liene suuri vaiva soittaa johonkin romunkerääjälle, joka hakee ylimääräiset pois. Kas kun ei ole jo kaupungilta tullut kehoitusta siivoamisesta.


    • Anonyymi

      Se on sitä parempaa kulutusta...

    • Anonyymi

      Ei ole tämä setämies vielä luopunut ja downshiftannut ilmadton hyväksi. 10,070 neliöjälan kämppä on hulppeat 936 neliötä. Suomessa ei omakotitontitkaan ole noin isoja.

      • Anonyymi

        Well, häh häh hää, Al on kowin waatimaton, meidän ameuikkalaisten mittapuulla, häh häh hää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe