Oon varmaa ikuisesti yksin.

Anonyymi

Alkanu miettiin et oon varmaa ikuisesti yksin. Tienaan hyvin töissä kk. Rahaa on. Ja siisti tyyli. Autoo en omista. Mut oon ihan ok komee. Tinderis annan tykkäyksiä ei mitään.naiset ei vastaa jne. En tiedä mikä vika mus on. Käyn paljo baareis ja ulkona mis ihmisiä. Mut haluaisin löytää ihan normaalin naisen. Ei tarvi olla hoikka mallin näkönen. Siis en ymmärrä.

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen usein sitä. Että mikä vika on. En käytä mitää kallista hajuvettä tai bossin paitoja. Mut en oo mikää persaukinen juoppo ja paljo pyörin yksin ihmisten ilmoilla. En vain ymmärrä. Suht hyvin asiat on, täl hetkel vähä ehkä turhautunut ja masentunut ku olen yksin ja en viihdy.vuosi sit mut jätettiin.

      • entä jos pohtii yhdessä: miksi punainen on rakkauden väri. bonuksena: miksi punainen on punaista?


    • Anonyymi

      Heti alkoo negatiivinen kommentointi. Oikeestaa en edes välitä. Mul on kuitenki asiat hyvin elämäs.

    • Anonyymi

      Mun tytär on etsinyt miestä tinderistä jo muutamankin vuoden. Hän haluaa perheen, lapsia kodin. Mutta sellaista miestä ei ilmeisesti tindereistä ole tarjolla.
      Olen sanonut hänelle, että lähde nyt jo helvettiin sieltä, mutta edelleen elättelee uskoa että tinderistä vois jotain oikeeta löytyä.
      Tähän mennessä kaikki on olleet jotain hemmetin miesherkkiksii tai ei mitään miehii
      Ukko joka tulee vaan muuten hengaa on yleensä se tavallinen juttu tuolla.

    • Anonyymi

      Joo mutta en ymmärrä niin moni nainenkin haluaa jo miestä.

    • Anonyymi

      Toivottomuus paistaa aloituksesta esille niin tuttua itsellekin. Aika näyttää kuinka käy, onko itsestä edes sitoutumaan toiseen niin kuin toinen sen haluaisi?

      • Anonyymi

        Niinpä. Miten pitkälle pääsee komealla ulkonäöllä, rahalla ja tyylillä jos sisältä on tyhjyyttään kumiseva tynnyri. Miten siinä sitten kestävää tervettä ihmissuhdetta luot ja ylläpidät?
        Terveen parisuhteen tunnusmerkit:

        1. Turvallisuus ja vakaa pohja
        "Suhteessa on kummankin hyvä olla."

        "Pariskunnalla on yhteisiä rauhallisia visioita tulevaisuudesta."

        "Suhteessa on myös paljon läheisyyttä, mutta kumpikin pystyy terveeseen erillisyyteen ja itsenäisyyteen."

        2. Ennustettavuus ja yhteiset arvot
        "Suhde kestää todennäköisesti paremmin, kun pariskunta tuntee toinen toisensa arvomaailman ja toinen ajattelee samalla tavalla itselle tärkeistä asioista ja päämääristä."

        "Parisuhteen arvoja ovat muun muassa toisen kunnioittaminen, avoimuus, halu kohdella toista hyvin, kuunteleminen, kohtaaminen ja läsnäolo."

        3. Avoin ja suora vuorovaikutus
        "Hyvä vuorovaikutus on mahdollista, kun suhde on turvallinen."

        "Vuorovaikutuksen ydin on kertoa omista tunteista ja ajatuksista. On myös kuunneltava aidosti toisen ajatuksia ja kunnioittaa, mitä hän kertoo omista tunteistaan."

        "Hyvän vuorovaikutuksen tavoite on aina ymmärtää toista, ei voittaa häntä."

        4. Molemminpuolinen vastuu suhteesta
        "Jotta suhde tarjoaa tarvitsemaamme rakkautta ja huomiota, on kummankin otettava vastuu parisuhteen kehittämisestä."

        "Molempien hyvinvoinnin on oltava kummallekin tärkeää."

        5. Kummankin tarpeita kunnioitetaan
        "Molemmilla on oikeus sanoa ääneen toiveensa ja tarpeensa. Ne eivät aina tietenkään toteudu, ja joudutaan tekemään kompromisseja."

        "Erilaisista tarpeista seuraa myös ristiriitoja, joten rakentavaa riitelyä kannattaa opetella. Kummallakin on lupa sanoa 'kyllä' ja 'ei'."

        "Rajoja kunnioitetaan puolin ja toisin."

        "Kumpikin voi antaa ja saada anteeksi."

        6. Seksi voi olla molemminpuolinen nautinto
        "Hyvässä seksilämässä on tunteita ja turvallisuutta. Se on yhteistä toimintaa ja nautintoa toinen toistensa rajoja kunnioittaen."

        "Kaikista toiveista ja tarpeista voi puhua kumppanin kanssa."

        "Seksielämäkin vaihtelee ja muuttuu."

        7. Hyväksyntä ja arvostus
        "Kuuntelemme, kunnioitamme ja arvostamme toista."

        "Arvostamme myös itseämme."

        "Kumpikin pystyy mukautumaan toisen tarpeisiin ja joustamaan luopumatta itsestään ja omista tarpeistaan."

        8. Vapaus ja oma kehitys
        "Molemmilla voi olla sosiaalista elämää yksin ja yhdessä."

        "Luottamus kumppaniin on vahva."

        "Yhteisistä sopimuksista pidetään kiinni."

        9. Todellinen ystävyys
        "Parisuhdetta ei voi verrata muihin ystävyyssuhteisiin, se on erityistä ystävyyttä."

        "Toista arvostetaan sellaisena kuin hän on."

        "Kumpikin saa suhteesta itselleen jotain."

        10. Olenko ja käyttäydynkö suhteessa niin, että toisen on hyvä olla kanssani? Olenko ja käyttäydynkö suhteessa niin, että olen rakastettava ja haluttava?
        "Koska toista ei voi muuttaa, on molempien hyvä kysyä itseltään nuo kysymykset ja miettiä, onko omaa käytöstä syytä muuttaa suhteen parantamiseksi.


    • Anonyymi

      En tiedä kyl miten saada naista enään. Ku on työ ja tienaa kivasti rahaa, ja ostanu hienompia vaatteita, ei auta ku ei saa naista.

    • Sit pitää natsaa kohdalle luonne ja jokaisesta ihminen ole tehty parisuhteeseen kun kaikki ei halua sitoutua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe