Onko tämä sarkasmia?

Anonyymi

Seuraavan uutisen lopussa on tälläinen lause

"Mielenterveysongelmiin ja itsetuhoisiin ajatuksiin on saatavilla tukea. Keskusteluapua voi hakea terveydenhuollosta sekä anonyymisti erilaisista puhelinpalveluista ja netistä. Hätätilanteessa soita aina yleiseen hätänumeroon: 112."
Tämä pitää paikkansa vain tietyllä tavalla käyttäytyvien joukossa, heidän pitää olla aktiivisia ja rauhallisia, mielellään hyvä tuloisia. Ei tämä auta heitä, jotka eivät pysty auttamaan itseään. Todella raivostuttavaa, että tälläisiä valheita kerrotaan ihan pokalla.


https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9a3317c2-8767-4063-8275-3f12a94eb304

201

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei välttämättä. Saattaahan tuo olla myös tietämättömyyttä, luullaan että asiat ovat niinkuin kuvitellaan niiden olevan tai pitäisi olla. Ironia voisi olla kuvaavampi sana, jos asioiden todellinen tilanne on tiedossa, mutta koska joillakin ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää kumpaakaan on tuo lehdessä ilmoitettuna suoraa valehtelua tai virheellisen tiedon levittämistä.

      • Anonyymi

        Joo siis tällaisista palveluista ei välttämättä ole mitään apua fiksuille köyhille ihmisille, joilla ei ole minkäänlaiisia tuhoisia haluja, mutta on esimerkiksi yllättäen vammautunut ja joutunut emotionaalisten väärinkäytösten kohteeksi sen lisäksi. Tällaisessa tilanteessa esimerkiksi puhelinpalvelut voivat olla tuhoisia ja johtaa itseen kohdistuneeseen voimistuneeseen emotionaaliseen kaltoinkohteluun, joka voi olla riski mielenterveydelle.
        Nuo palvelut nähdäkseni soveltuvat vain niin hulluille ihmisille, että heillä on oikeasti haluja tuhoamiseen.

        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis tällaisista palveluista ei välttämättä ole mitään apua fiksuille köyhille ihmisille, joilla ei ole minkäänlaiisia tuhoisia haluja, mutta on esimerkiksi yllättäen vammautunut ja joutunut emotionaalisten väärinkäytösten kohteeksi sen lisäksi. Tällaisessa tilanteessa esimerkiksi puhelinpalvelut voivat olla tuhoisia ja johtaa itseen kohdistuneeseen voimistuneeseen emotionaaliseen kaltoinkohteluun, joka voi olla riski mielenterveydelle.
        Nuo palvelut nähdäkseni soveltuvat vain niin hulluille ihmisille, että heillä on oikeasti haluja tuhoamiseen.

        "poiuytrdfghjk"

        Siis noiden palvelujen jutut voi olla niin brutaalia menoa, ettei herkemmän soittajan pää sitä kestä.

        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis noiden palvelujen jutut voi olla niin brutaalia menoa, ettei herkemmän soittajan pää sitä kestä.

        "poiuytfrdfghj"

        Siellä on emotionaalisesti hirvee tunnelma: Riitaisa, mitätöivä,, alistava, määräilevä, epäluuloinen, kaoottinen.
        siis mun pää ei täysin kestänyt sitä.


        "ppoiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on emotionaalisesti hirvee tunnelma: Riitaisa, mitätöivä,, alistava, määräilevä, epäluuloinen, kaoottinen.
        siis mun pää ei täysin kestänyt sitä.


        "ppoiuytfdfghj"

        Tunnelma on myös kärsimyksistä syyllistävä, suvaisematon, hyvin ennakkoluuloinen, väkipakolla samankaltaistava, manipuloiva

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnelma on myös kärsimyksistä syyllistävä, suvaisematon, hyvin ennakkoluuloinen, väkipakolla samankaltaistava, manipuloiva

        "poiuytrdfghj"

        Käyttävät liian raakoja sanoja, jotka tuottaa kauhua ja alkavat pelottaa, painostavat omiin näkemyyksiinsä, jotkut ovat kateellisia, jne.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on emotionaalisesti hirvee tunnelma: Riitaisa, mitätöivä,, alistava, määräilevä, epäluuloinen, kaoottinen.
        siis mun pää ei täysin kestänyt sitä.


        "ppoiuytfdfghj"

        Sinä olisit tarvinnut lääkinnällistä hoitoa, et pelkkää chattikeskustelua yksinäisyyteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olisit tarvinnut lääkinnällistä hoitoa, et pelkkää chattikeskustelua yksinäisyyteesi.

        Just tollasia törkeitä puhujia riittää. Puhuisitte kerrankin joku jotain kaunista. Nautin yksinäisyydestä. Silloin ainoastaan on emotionaainen rauha.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasia törkeitä puhujia riittää. Puhuisitte kerrankin joku jotain kaunista. Nautin yksinäisyydestä. Silloin ainoastaan on emotionaainen rauha.


        "poiuytrdfghj"

        siellä myös sekoitetaan omia asioitaan toisen asioihin, projisoidaan, jne


        "poiuytfrghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasia törkeitä puhujia riittää. Puhuisitte kerrankin joku jotain kaunista. Nautin yksinäisyydestä. Silloin ainoastaan on emotionaainen rauha.


        "poiuytrdfghj"

        Siinähän se sun ongelmasi juuri olikin, kun eivät siellä luureissa säälineet sinua ja alkaneet haukkumaan kanssasi vanhempiasi. Huomasivat heti alkuunsa, ettei kaikki ole oikein kohdallaan jutuissasi ja ohjasivat sinua toisenlaiseen hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se sun ongelmasi juuri olikin, kun eivät siellä luureissa säälineet sinua ja alkaneet haukkumaan kanssasi vanhempiasi. Huomasivat heti alkuunsa, ettei kaikki ole oikein kohdallaan jutuissasi ja ohjasivat sinua toisenlaiseen hoitoon.

        Kyllä aiheen olisi pystynyt puhumaan ihan hienotunteisin sanoin ilman kenenkään haukkumista, Minä kyllä osaan keskustella niin, jos toimem osapuoli suostuu.


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aiheen olisi pystynyt puhumaan ihan hienotunteisin sanoin ilman kenenkään haukkumista, Minä kyllä osaan keskustella niin, jos toimem osapuoli suostuu.


        "poiuytfrdfghj"

        Miten haukutaan lempeästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aiheen olisi pystynyt puhumaan ihan hienotunteisin sanoin ilman kenenkään haukkumista, Minä kyllä osaan keskustella niin, jos toimem osapuoli suostuu.


        "poiuytfrdfghj"

        Siis narsistien jutut todellakin kuulostaa oudoille, joten jos heistä kertoo se kuulostaa oudolle. Opislelin juuri aiheesta lisää, Siitä on paljon netissä- He luovat ikäänkuin oman mielikuvitusmaailman jossain mielessä.
        Opiskele kunnolla ennenkuin kommemtoit.
        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten haukutaan lempeästi?

        Ei tarvitse haukkua vaan vain kuvata faktat.

        Ensinnäkin sinä olet joku huijari, koska ethän sinä voi tietää luurilaisten kannalta mistä siellä on ollut. Jos sinä todellakn tietäisit ja kommentoit soittajaa hyökkäillen täällä netissä, se tuskin on luurin eettisten sääntöjen mukaista...ja todistaisi ettei ne eettiset säännöt siellä pelaa niinkuin kuuluisi.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis narsistien jutut todellakin kuulostaa oudoille, joten jos heistä kertoo se kuulostaa oudolle. Opislelin juuri aiheesta lisää, Siitä on paljon netissä- He luovat ikäänkuin oman mielikuvitusmaailman jossain mielessä.
        Opiskele kunnolla ennenkuin kommemtoit.
        "poiuytfdfghj"

        Olisit nyt ensin suorittanut edes keskikoulun, ennen kuin alat ohjeistamaan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse haukkua vaan vain kuvata faktat.

        Ensinnäkin sinä olet joku huijari, koska ethän sinä voi tietää luurilaisten kannalta mistä siellä on ollut. Jos sinä todellakn tietäisit ja kommentoit soittajaa hyökkäillen täällä netissä, se tuskin on luurin eettisten sääntöjen mukaista...ja todistaisi ettei ne eettiset säännöt siellä pelaa niinkuin kuuluisi.

        "poiuytrfdfghj"

        Sinun "säännöilläsi" on kenenkään mahdoton elää. Elät siellä omassa tietoisuutesi tilassa, etkä ymmärrä todellisesta elämästä kuinka se toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt ensin suorittanut edes keskikoulun, ennen kuin alat ohjeistamaan muita.

        Sen puhelimen sääntöjen mukaan ei saa painostaa soittajaa, jos he seuraisivat soittajaa vielä nettiin asti vainoten soittajaa haukkuen mielestään liian alhaisesta muodollisesta koulutuksesta, sääntöjä ei varmasti lähimainkaan olisi noudatettu,

        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen puhelimen sääntöjen mukaan ei saa painostaa soittajaa, jos he seuraisivat soittajaa vielä nettiin asti vainoten soittajaa haukkuen mielestään liian alhaisesta muodollisesta koulutuksesta, sääntöjä ei varmasti lähimainkaan olisi noudatettu,

        "poiuytrdfghjk"

        Kukahan täällä netissä on sinun mielestäsi ollut vastaajana luurissa sinun soittoihisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan täällä netissä on sinun mielestäsi ollut vastaajana luurissa sinun soittoihisi?

        Sinä esittäydyt aivan kuin muka tietäisit kuinka olen luurin puhunut. Sinä et sitä tiedä

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä esittäydyt aivan kuin muka tietäisit kuinka olen luurin puhunut. Sinä et sitä tiedä

        "poiuytrfdfghj"

        Siis sääntöjen mukaan luurivastaaja ei saa käyttää minua vastaan minusta tietoonsa saamiaan tietoja kuten matalaa koulutusta, Sääntöjen mukaan minä saan tehdä omat ratkaisut omissa asioissani painostuksetta. Eli siis jos minä olen itseopiskellut jotain tieteellistä jonka mukaan haluan hoitaa asioitani, he eivät saisi minua esim. emotionaalisesti painostaa, etten minä niin voi tehdä koska minulla ei tietojensa mukaan ole korkeaa koulutusta. Tämä näin esimerkkinä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä esittäydyt aivan kuin muka tietäisit kuinka olen luurin puhunut. Sinä et sitä tiedä

        "poiuytrfdfghj"

        Sinähän olet ne puheesi luureihin kertonut jo muissa ketjuissa, joten miksipä en niitä muistaisi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sääntöjen mukaan luurivastaaja ei saa käyttää minua vastaan minusta tietoonsa saamiaan tietoja kuten matalaa koulutusta, Sääntöjen mukaan minä saan tehdä omat ratkaisut omissa asioissani painostuksetta. Eli siis jos minä olen itseopiskellut jotain tieteellistä jonka mukaan haluan hoitaa asioitani, he eivät saisi minua esim. emotionaalisesti painostaa, etten minä niin voi tehdä koska minulla ei tietojensa mukaan ole korkeaa koulutusta. Tämä näin esimerkkinä.

        "poiuytrdfghj"

        No sitten esimerkkinä joku vois vastata että joo mutta en mäkään voinut vaikka mulla on korkeampi koulutus ku sulla. Mutta siis tuossa he sotkee toisen asiaa itseensä, mitä heidän ei myöskään tulis tehdä, tuollanen on jotain kateutta tai jotain. "Niin mut mäkin jouduin". ei sääntöjen mukaan vastaajan niin kuuluis käyttäytyä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten esimerkkinä joku vois vastata että joo mutta en mäkään voinut vaikka mulla on korkeampi koulutus ku sulla. Mutta siis tuossa he sotkee toisen asiaa itseensä, mitä heidän ei myöskään tulis tehdä, tuollanen on jotain kateutta tai jotain. "Niin mut mäkin jouduin". ei sääntöjen mukaan vastaajan niin kuuluis käyttäytyä.

        "poiuytrdfghj"

        Sekös sua nyt ottaa päähän, kun tuli taas esille se, ettet ole suorittanut edes keskikoulun oppimäärää, vaikka olet neuvonmassa muita parempaan opiskeluun. Olia koulutuksiaan ei kukaan ole kehunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten esimerkkinä joku vois vastata että joo mutta en mäkään voinut vaikka mulla on korkeampi koulutus ku sulla. Mutta siis tuossa he sotkee toisen asiaa itseensä, mitä heidän ei myöskään tulis tehdä, tuollanen on jotain kateutta tai jotain. "Niin mut mäkin jouduin". ei sääntöjen mukaan vastaajan niin kuuluis käyttäytyä.

        "poiuytrdfghj"

        Keskittyisit siihen omaan käyttäytymiseesi somessa. Siinä on paljon parantamisen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös sua nyt ottaa päähän, kun tuli taas esille se, ettet ole suorittanut edes keskikoulun oppimäärää, vaikka olet neuvonmassa muita parempaan opiskeluun. Olia koulutuksiaan ei kukaan ole kehunut.

        Minä haluaisin luurivastaajatestiin niin että testattaisiin kuinka hyvin noudatan noita eettisiä ohjeita niin että kaikki mun puheet nauhoitettaisiin.


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös sua nyt ottaa päähän, kun tuli taas esille se, ettet ole suorittanut edes keskikoulun oppimäärää, vaikka olet neuvonmassa muita parempaan opiskeluun. Olia koulutuksiaan ei kukaan ole kehunut.

        Mistä sinä tiedät onko luurissa joku kehunut omia koulutuksiaan ?
        On monikin


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät onko luurissa joku kehunut omia koulutuksiaan ?
        On monikin


        "poiuytfdfghj"

        Erikoisin kehunta oli painottaa: "MInä olen ammattilaimen" ja sitten määräily, kertomatta ollenkaan nimeään tai ammattiaan. Kun sanoin, että minulle ei merkikse onko vastaaja ammattilainen vai ei, luuri lyötiin korvaan.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät onko luurissa joku kehunut omia koulutuksiaan ?
        On monikin


        "poiuytfdfghj"

        Toi koulutusjuttukin on sulle jonkinlainen alemmuutta aiheuttava päähänpinttymä. Olet siitä monesti ennenkin kirjoitellut ja kehunut itseäsi, kuinka olet sitten todellisen koulutuksen puuttuessa lueskellut niitä professorien tutkimuksia, todeten nyt sitten itsesi huippuoppineeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin luurivastaajatestiin niin että testattaisiin kuinka hyvin noudatan noita eettisiä ohjeita niin että kaikki mun puheet nauhoitettaisiin.


        "poiuytfrdfghj"

        Mitähän hyötyä, tai oppia siitä kenellekään olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisin kehunta oli painottaa: "MInä olen ammattilaimen" ja sitten määräily, kertomatta ollenkaan nimeään tai ammattiaan. Kun sanoin, että minulle ei merkikse onko vastaaja ammattilainen vai ei, luuri lyötiin korvaan.

        "poiuytrdfgh"

        Siellä on ilmeisesti kovakin kilpailu onko ammattilaiset vai vapaaehtoiset parempia vastaajia. Sellaistakin ilmeni. Vapaaehtoisten vähättelyä. Kaikkien virheiden oletettiin olevan heidän tekemiään mikä ei mun mielestäni pitänyt paikkaansa.

        "poiuytrfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on ilmeisesti kovakin kilpailu onko ammattilaiset vai vapaaehtoiset parempia vastaajia. Sellaistakin ilmeni. Vapaaehtoisten vähättelyä. Kaikkien virheiden oletettiin olevan heidän tekemiään mikä ei mun mielestäni pitänyt paikkaansa.

        "poiuytrfdfgh"

        Mutta siis varmaankaan tommoseen luuriin ei kannata paljastaa olevansa matalakoulutettu,, koska voi saada huonomman kohtelun.
        Huomasin sen jo nuorena muualla. Kun mä kuvittelin itseni rikkaaksi ja asioin sellaisella tyylillä eri paikoissa, kohtelu oli hyvä, asunnon, työpaikan, hyvän palvelun kaupassa jne sai heti, kun vaan pikkusen hienosteli. Käyttätyy silleenkuin olis mukamas korkeampaa yhteiskuntaluokkaa. Mä hallitsin sen nuorena balettikoulun käyneenä. Kun sillähän opeteltiin ikäänkuin "hovikäytös"

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on ilmeisesti kovakin kilpailu onko ammattilaiset vai vapaaehtoiset parempia vastaajia. Sellaistakin ilmeni. Vapaaehtoisten vähättelyä. Kaikkien virheiden oletettiin olevan heidän tekemiään mikä ei mun mielestäni pitänyt paikkaansa.

        "poiuytrfdfgh"

        Ei ne sinun kanssasi luurissa kilpailleet ja vastaajien välisistä kilpailemisesta eivät taatusti keskustelleet kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sinun kanssasi luurissa kilpailleet ja vastaajien välisistä kilpailemisesta eivät taatusti keskustelleet kanssasi.

        Mistäs tiedät ? Puhelin kanssaan valtavan määrän tunteja. Otin heille itse esiin kaikkia tuollaisia aiheita.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät ? Puhelin kanssaan valtavan määrän tunteja. Otin heille itse esiin kaikkia tuollaisia aiheita.

        "poiuytrdfghj"

        Sanoin esim. että minulle vaikuttaa siltä että täällä semmoista kilpailua jne.


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin esim. että minulle vaikuttaa siltä että täällä semmoista kilpailua jne.


        "poiuytfdfghj"

        Joku sanoi oikein ylimielisellä äänellä: "Sinä et voikaan tietää KUKA täällä vastaa"

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät ? Puhelin kanssaan valtavan määrän tunteja. Otin heille itse esiin kaikkia tuollaisia aiheita.

        "poiuytrdfghj"

        Siitä tiedän, koska keskustelevat vain soittajan esittämistä murheista. Ei luurit ole mitään chatkeskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sanoi oikein ylimielisellä äänellä: "Sinä et voikaan tietää KUKA täällä vastaa"

        "poiuytrdfghj"

        Siis missään muualla koko maailmassa en ole joutunut henkisesti niin voikkaasti semmosen kohtelun kohteeksi kuin luurissa henki, että he siellä minulle osoittavat missä kaapin paikka seisoo. Mutta noiden eettisten ohjeiden mukaan mun mielestä sen ei kuuluis olla semmosta. Eli se on kuin ansa hekisesti soittaa sinne, yhtäkkiä sua aletaan hirveesti määräillä kuin lasta tai jotain.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis missään muualla koko maailmassa en ole joutunut henkisesti niin voikkaasti semmosen kohtelun kohteeksi kuin luurissa henki, että he siellä minulle osoittavat missä kaapin paikka seisoo. Mutta noiden eettisten ohjeiden mukaan mun mielestä sen ei kuuluis olla semmosta. Eli se on kuin ansa hekisesti soittaa sinne, yhtäkkiä sua aletaan hirveesti määräillä kuin lasta tai jotain.

        "poiuytfghj"

        Ei mua edes mun vanhemmat ole koskaan määräilleet ihan silleen. Heissä on muuta vikaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis varmaankaan tommoseen luuriin ei kannata paljastaa olevansa matalakoulutettu,, koska voi saada huonomman kohtelun.
        Huomasin sen jo nuorena muualla. Kun mä kuvittelin itseni rikkaaksi ja asioin sellaisella tyylillä eri paikoissa, kohtelu oli hyvä, asunnon, työpaikan, hyvän palvelun kaupassa jne sai heti, kun vaan pikkusen hienosteli. Käyttätyy silleenkuin olis mukamas korkeampaa yhteiskuntaluokkaa. Mä hallitsin sen nuorena balettikoulun käyneenä. Kun sillähän opeteltiin ikäänkuin "hovikäytös"

        "poiuytrfghjk"

        Luuriväelle ei ole mitään merkitystä soittajien koulutuksista. Mihin se sun "käytöskoulutuksesi" , jota kerrot lapsena saaneesi, on hävinnyt vanhemmiten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tiedän, koska keskustelevat vain soittajan esittämistä murheista. Ei luurit ole mitään chatkeskustelua.

        Ei he suostuneet juurikaan minun murheistani keskustelemaan vaan vaihtoi aina aihetta.


        "poiuytfrghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuriväelle ei ole mitään merkitystä soittajien koulutuksista. Mihin se sun "käytöskoulutuksesi" , jota kerrot lapsena saaneesi, on hävinnyt vanhemmiten?

        Poiu häpeää aspergeriaan ja heikkoa koulutustaan. Siksi kehuskelee olemattomilla tutkimuksillaan, joita on itseopiskellut professorien tutkimuksia luettuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poiu häpeää aspergeriaan ja heikkoa koulutustaan. Siksi kehuskelee olemattomilla tutkimuksillaan, joita on itseopiskellut professorien tutkimuksia luettuaan.

        Sit vaan pilkattiin että "ai harmittaaks sua kun et saa sanoa omia mielipiteitäsi". Siks tulin tänne sanomaan.


        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit vaan pilkattiin että "ai harmittaaks sua kun et saa sanoa omia mielipiteitäsi". Siks tulin tänne sanomaan.


        "poiuytrfdfghj"

        Auttavatko nämä sanomisesi sinua jollain lailla? Onko niistä ollut jotain apua ongelmiisi?


      • Anonyymi

        Siis ei heille kannata puhua mitään kuin ovat kuin mitäkin mielipidepoliiseja.
        Omassa mielessäni voin ajatella vanhempani miten haluani, eikä sille kukaan mahda mitään. Mutta menepä kertomaan heille, niin he alkaa määräillä mitä sun vanhemmastasi pitäisi ajatella. Mind controllia.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei heille kannata puhua mitään kuin ovat kuin mitäkin mielipidepoliiseja.
        Omassa mielessäni voin ajatella vanhempani miten haluani, eikä sille kukaan mahda mitään. Mutta menepä kertomaan heille, niin he alkaa määräillä mitä sun vanhemmastasi pitäisi ajatella. Mind controllia.

        "poiuytrdfghj"

        Kiinnostaisi saako sinne luuriin puhua epäsovinnaisia ?

        (Puhun aiheesta koska luuri oli kolme vuotta kestänyt lähes päivittäinen elämänkokmemukseni., josta on jäänyt jälki sieluuni)


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi saako sinne luuriin puhua epäsovinnaisia ?

        (Puhun aiheesta koska luuri oli kolme vuotta kestänyt lähes päivittäinen elämänkokmemukseni., josta on jäänyt jälki sieluuni)


        "poiuytrdfghj"

        Luuri on siis osa elämäntarinaani.


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei heille kannata puhua mitään kuin ovat kuin mitäkin mielipidepoliiseja.
        Omassa mielessäni voin ajatella vanhempani miten haluani, eikä sille kukaan mahda mitään. Mutta menepä kertomaan heille, niin he alkaa määräillä mitä sun vanhemmastasi pitäisi ajatella. Mind controllia.

        "poiuytrdfghj"

        No siinähän se taas tuli, mitä sinne luureihin puhuit, eli haukuit vanhempiasi. Kyselit tuolla ketjun alussa siitä, mistä minä tiesin luuripuheesi. Otit nokkiisi, kun eivät olleet samaa mieltä mielipiteittesi kanssa, ja aloit pitämään keskustelua manipulointina ja määräilynä, kun neuvoivat toisenlaista suhtautumista vanhempiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuri on siis osa elämäntarinaani.


        "poiuytrfghjk"

        Ja mulla on tapana analysoida elämänkokemukseni tarkkaan. joten luuri myös.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla on tapana analysoida elämänkokemukseni tarkkaan. joten luuri myös.

        "poiuytfghjk"

        Mäkö luopuisin oman elämäni analysoinnista koska soitin luuriin ? Mä haluan tehdä sitä aina ja ikuisesti.


        "poiuytrfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkö luopuisin oman elämäni analysoinnista koska soitin luuriin ? Mä haluan tehdä sitä aina ja ikuisesti.


        "poiuytrfdfghjk"

        Oletko missään töissä käynyt koskaan elämäsi aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missään töissä käynyt koskaan elämäsi aikana?

        En ole koskaan ollut kokopäivätyössä koska siihen en ole pystynyt neurologiani vuoksi varsinkaan minulle epäsopimattomilla aloilla. Mutta mä olen toiminut tanssinopettajana osa-aikaisesti.


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ollut kokopäivätyössä koska siihen en ole pystynyt neurologiani vuoksi varsinkaan minulle epäsopimattomilla aloilla. Mutta mä olen toiminut tanssinopettajana osa-aikaisesti.


        "poiuytrfghjk"

        Vaikka iitse sanonkin tanssinopettajana olin ihan tykätty.
        Töitä olisi ollut enemmänkin, mutta mm. työvoimatoimiston säännösten takia en voinut ottaa vastaan ja tosiaan sittemmin olen vammautunut.


        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka iitse sanonkin tanssinopettajana olin ihan tykätty.
        Töitä olisi ollut enemmänkin, mutta mm. työvoimatoimiston säännösten takia en voinut ottaa vastaan ja tosiaan sittemmin olen vammautunut.


        "poiuytrfgh"

        Mutta en tanssistakaan puhunut sinne luuriin juurikaan jottei tanssitunteitanikin olisi loukattu

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka iitse sanonkin tanssinopettajana olin ihan tykätty.
        Töitä olisi ollut enemmänkin, mutta mm. työvoimatoimiston säännösten takia en voinut ottaa vastaan ja tosiaan sittemmin olen vammautunut.


        "poiuytrfgh"

        Kerropa keiden parissa sitä "tanssinopetusta" tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttavatko nämä sanomisesi sinua jollain lailla? Onko niistä ollut jotain apua ongelmiisi?

        No siis nää on pyrkimys vapautua siitä henkisestä ahdistelun tuntuisesta


        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis nää on pyrkimys vapautua siitä henkisestä ahdistelun tuntuisesta


        "poiuytrdfghjk"

        Mut siis se tanssinopetustyö olis semmosta täysin itsenäistä, suunnittelin itse omat opetettavani. Tein itse koreografiat joita opetin jne,


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis nää on pyrkimys vapautua siitä henkisestä ahdistelun tuntuisesta


        "poiuytrdfghjk"

        Onko tullut minkäänlaisia tuloksia tässä pyrkimyksessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis se tanssinopetustyö olis semmosta täysin itsenäistä, suunnittelin itse omat opetettavani. Tein itse koreografiat joita opetin jne,


        "poiuytrdfghj"

        on oppilainani ollut sittemmin ammattitanssitaiteiljoiksikin ryhtyneitä.


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on oppilainani ollut sittemmin ammattitanssitaiteiljoiksikin ryhtyneitä.


        "poiuytrfghjk"

        Olen kuitenkin tavallani muodollisestikin tanssinopettaja koska minut hyväksyttiin tanssitaiteilijaliiton jäseneksi tanssinopettajana. (Äitini koitti saada minut tuostakin jäsenyydestä luopumaan )


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuitenkin tavallani muodollisestikin tanssinopettaja koska minut hyväksyttiin tanssitaiteilijaliiton jäseneksi tanssinopettajana. (Äitini koitti saada minut tuostakin jäsenyydestä luopumaan )


        "poiuytrfghj"

        Tai siis liiton nimi ei ole enää tuo, tuo on "lempinimi "joka minulta lipsahtelee.


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis liiton nimi ei ole enää tuo, tuo on "lempinimi "joka minulta lipsahtelee.


        "poiuytredfghj"

        Että ammatteja voi saada myös ilman muodollista koulutusta välillä, jos taidot riittää riittävään näyttöön


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ammatteja voi saada myös ilman muodollista koulutusta välillä, jos taidot riittää riittävään näyttöön


        "poiuytrdfghj"

        Myös kuvataiteolijana minua kutsuttiin ulkomaille ammattikuvataiteilijoiden näyttelyihin mukaan, mutta en varattomuuteni takia voinut juurikaan osallistua, mutta minulta ei edes kyselty taustoja, joten taulut puhuivat puolestaan ammattitasolle kuvataiteessakin ilman koulutusta


        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kuvataiteolijana minua kutsuttiin ulkomaille ammattikuvataiteilijoiden näyttelyihin mukaan, mutta en varattomuuteni takia voinut juurikaan osallistua, mutta minulta ei edes kyselty taustoja, joten taulut puhuivat puolestaan ammattitasolle kuvataiteessakin ilman koulutusta


        "poiuytrfdfghj"

        Minä olen ihan nylpeä siitä että olen pystynyt kaikkeen tähän ja ilman muodollista koulutusta ja jopa vakavasti vammautuneena.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuitenkin tavallani muodollisestikin tanssinopettaja koska minut hyväksyttiin tanssitaiteilijaliiton jäseneksi tanssinopettajana. (Äitini koitti saada minut tuostakin jäsenyydestä luopumaan )


        "poiuytrfghj"

        21.2.19 kerroit näiden "tanssinopetusten" olleen vammaisille lapsille silloin, kun olit vielä lapsi itsekin. Et todellakaan kuulunut jäsenenä tanssitaiteilijoiden liittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ihan nylpeä siitä että olen pystynyt kaikkeen tähän ja ilman muodollista koulutusta ja jopa vakavasti vammautuneena.

        "poiuytrfghjk"

        Olen kaiken tuon tehnyt täysin itse. Maalaustekniikkanikin kehitin itse. Aiheet omasta elämästä koottuja. Tanssintunnit ja koreografiat suunniteltu itse. Taiteeni filosofia kehitetty itse.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ammatteja voi saada myös ilman muodollista koulutusta välillä, jos taidot riittää riittävään näyttöön


        "poiuytrdfghj"

        Somessahan kuka vaan voi nimetä itsensä minkä alan ammattilaiseksi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaiken tuon tehnyt täysin itse. Maalaustekniikkanikin kehitin itse. Aiheet omasta elämästä koottuja. Tanssintunnit ja koreografiat suunniteltu itse. Taiteeni filosofia kehitetty itse.

        "poiuytfghjk"

        sellaiset luurit veisi minulta kaiken tuon. Aivan kun joku hirvee henkien taistelu.

        "poiuytfrdghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kuvataiteolijana minua kutsuttiin ulkomaille ammattikuvataiteilijoiden näyttelyihin mukaan, mutta en varattomuuteni takia voinut juurikaan osallistua, mutta minulta ei edes kyselty taustoja, joten taulut puhuivat puolestaan ammattitasolle kuvataiteessakin ilman koulutusta


        "poiuytrfdfghj"

        Äläs nyt, mihin taas unohdit ne Pariisin näyttelyt, jossa oli kertomasi mukaan tuhatmääräinen yleisö ja vieläpä Himalajalla asti ihailtiin maalauksiasi. Tosin jonkun ajan kuluttua noista jutuistasi pyytelit anteeksi valheitasi ja kerroit ette ole koskaan maalaillut mitään, vaan vaihdoit taiteen lajin tanssiksi. Netti Muistaa. Näin kerroit 18.1.19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt, mihin taas unohdit ne Pariisin näyttelyt, jossa oli kertomasi mukaan tuhatmääräinen yleisö ja vieläpä Himalajalla asti ihailtiin maalauksiasi. Tosin jonkun ajan kuluttua noista jutuistasi pyytelit anteeksi valheitasi ja kerroit ette ole koskaan maalaillut mitään, vaan vaihdoit taiteen lajin tanssiksi. Netti Muistaa. Näin kerroit 18.1.19

        Anteeksi mutta onko aivoissasi vika ?
        Tajuatko että olen noiden molempien alojen taiteilija mutta tanssitaitoa vielä odottelemassa takaisin ?

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta onko aivoissasi vika ?
        Tajuatko että olen noiden molempien alojen taiteilija mutta tanssitaitoa vielä odottelemassa takaisin ?

        "poiuytrfghjk"

        Ei minun aivoissani ole vikaa, sillä kertaan näitä sinun omia juttujasi, joita löytää täältä netistä. Omasta mielestäsi tietysti voit olla ihan minkä alan taiteilija keksitkään olevasi, mutta turhaan luulet, että juttusi uskotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaiken tuon tehnyt täysin itse. Maalaustekniikkanikin kehitin itse. Aiheet omasta elämästä koottuja. Tanssintunnit ja koreografiat suunniteltu itse. Taiteeni filosofia kehitetty itse.

        "poiuytfghjk"

        29.2.19 Kerroit saaneesi maalaukseen oppia oikein huppumaalareilta. Ikävä kyllä sekin oli valetta, jonka myönsit jälkeen päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun aivoissani ole vikaa, sillä kertaan näitä sinun omia juttujasi, joita löytää täältä netistä. Omasta mielestäsi tietysti voit olla ihan minkä alan taiteilija keksitkään olevasi, mutta turhaan luulet, että juttusi uskotaan.

        Se on kiva että taidemaailma on silleen vapautunut, että mun mielestäni aina vain vähemmän vaaditaan muodollisuuksia että pelkillä kyvyillä voi olla mahdollista edetä. Mutta vaatis kyllä jonkin verran rahaa ja kykyä matkustella ympäriin sä.


        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun aivoissani ole vikaa, sillä kertaan näitä sinun omia juttujasi, joita löytää täältä netistä. Omasta mielestäsi tietysti voit olla ihan minkä alan taiteilija keksitkään olevasi, mutta turhaan luulet, että juttusi uskotaan.

        No en ole niin suuri taiteilija että asiassa olisi mitään epäuskottavaa, ihan pikkutaiteilija olen


        "poiuytrfdghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole niin suuri taiteilija että asiassa olisi mitään epäuskottavaa, ihan pikkutaiteilija olen


        "poiuytrfdghj"

        Olen aikoinaan esiintynyt mm. Valkoisessa salissa.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        29.2.19 Kerroit saaneesi maalaukseen oppia oikein huppumaalareilta. Ikävä kyllä sekin oli valetta, jonka myönsit jälkeen päin.

        Tanssissa olen saanut tasokasta yksityistä opetusta , Tanssinopettajani oli alansa parhaita Suomessa. Baletin opettajat oopperasta. maalauksessa en lainkaan ole oppia saanut.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssissa olen saanut tasokasta yksityistä opetusta , Tanssinopettajani oli alansa parhaita Suomessa. Baletin opettajat oopperasta. maalauksessa en lainkaan ole oppia saanut.

        "poiuytfghj"

        Ja yksi Suomen tunnetuimpia tanssitaitelija oli yksityisopettajani.
        Ja useita hyviä ulkomaisia tanssinopettajia.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksi Suomen tunnetuimpia tanssitaitelija oli yksityisopettajani.
        Ja useita hyviä ulkomaisia tanssinopettajia.

        "poiuytrdfghj"

        Tuo onkin ainoa hyvä mitä äitini eteeni teki, laittoi isäni maksamaan nuo tanssinopetukseni

        "poiuytrfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin ainoa hyvä mitä äitini eteeni teki, laittoi isäni maksamaan nuo tanssinopetukseni

        "poiuytrfdfghjk"

        Mun vanhemmat oli jpskus ikäänkuin sivustyneitä ihmisiä, mutta he ovat nyt henkisesti aivan rappiolla mitä ne luurilaiset ovat minulle vaihaisia kuulemaan, jokin ihme tabuaihe, Mun vanhemmat on emotionaalisesti aivan rappiolla. Se on fakta ei haukkumista.


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat oli jpskus ikäänkuin sivustyneitä ihmisiä, mutta he ovat nyt henkisesti aivan rappiolla mitä ne luurilaiset ovat minulle vaihaisia kuulemaan, jokin ihme tabuaihe, Mun vanhemmat on emotionaalisesti aivan rappiolla. Se on fakta ei haukkumista.


        "poiuytredfghj"

        En soittanut vanhempieni vuoksi sinne. Itse kyselivät vanhemmistani ja sitte eivät halua kuulla totuutta vaan syyllistetän minua sen kertomisesta.


        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En soittanut vanhempieni vuoksi sinne. Itse kyselivät vanhemmistani ja sitte eivät halua kuulla totuutta vaan syyllistetän minua sen kertomisesta.


        "poiuytredfgh"

        Heillä on sellasta niinku narsistista käytöstä mikä on emotionaalisella tasolla todella hirveä kokemus.

        "poiuytrfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on sellasta niinku narsistista käytöstä mikä on emotionaalisella tasolla todella hirveä kokemus.

        "poiuytrfdfghjk"

        Puhuvat emotionaalisesti hyvin inhottavasti toiselle ja muuta semmosta.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuvat emotionaalisesti hyvin inhottavasti toiselle ja muuta semmosta.

        "poiuytfghjk"

        En lue paljon psykiatreja mutta mun lempipsykiatri kirjallisuudessa on Peter R. Breggin.

        Sanoo muunmuassa että parhaiten pidämme huolta itsestämme kun emme anna lapsuuden väärinkäyttäjien (täällä on pääasiassa emotionaalisesta väärinkäytöstä) jatkaa vahingon aiheuttamista aikuisuudessa, Ja toipua ikävistä tunteista erillään heistä.

        Guilt, shame and anxiety , understanding and overcoming negative emotions, Peter R. Breggin

        Tämäkin on yksi kirjailija joka luurilaisen mielestä olisi pitänyt poistaa lukulistoiltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lue paljon psykiatreja mutta mun lempipsykiatri kirjallisuudessa on Peter R. Breggin.

        Sanoo muunmuassa että parhaiten pidämme huolta itsestämme kun emme anna lapsuuden väärinkäyttäjien (täällä on pääasiassa emotionaalisesta väärinkäytöstä) jatkaa vahingon aiheuttamista aikuisuudessa, Ja toipua ikävistä tunteista erillään heistä.

        Guilt, shame and anxiety , understanding and overcoming negative emotions, Peter R. Breggin

        Tämäkin on yksi kirjailija joka luurilaisen mielestä olisi pitänyt poistaa lukulistoiltani.

        Mutta siis heidän ei pitänyt siellä ideologisesti yrittää vaikuttaa soittajaan ainakaan painostaen.

        "poiuytfrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lue paljon psykiatreja mutta mun lempipsykiatri kirjallisuudessa on Peter R. Breggin.

        Sanoo muunmuassa että parhaiten pidämme huolta itsestämme kun emme anna lapsuuden väärinkäyttäjien (täällä on pääasiassa emotionaalisesta väärinkäytöstä) jatkaa vahingon aiheuttamista aikuisuudessa, Ja toipua ikävistä tunteista erillään heistä.

        Guilt, shame and anxiety , understanding and overcoming negative emotions, Peter R. Breggin

        Tämäkin on yksi kirjailija joka luurilaisen mielestä olisi pitänyt poistaa lukulistoiltani.

        Siellä luurissa he enemmänkin pyrki ylläpitämään tuota vaikeaa asetelmaa ja lietsomaan juurikin noita negatiivisia tunteita ennennäkemättömiin mittoihin. juurikin pelkoa, syyllisyyttä ja häpeää, vaikkakinhöpöttivät koko aika siitä vihasta ja katkeruudesta, Monta vuotta jatkoa turhalle kärsimykselle, Ei heidän painostuksensa alla saa voimia irtautua tuollaisesta.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä luurissa he enemmänkin pyrki ylläpitämään tuota vaikeaa asetelmaa ja lietsomaan juurikin noita negatiivisia tunteita ennennäkemättömiin mittoihin. juurikin pelkoa, syyllisyyttä ja häpeää, vaikkakinhöpöttivät koko aika siitä vihasta ja katkeruudesta, Monta vuotta jatkoa turhalle kärsimykselle, Ei heidän painostuksensa alla saa voimia irtautua tuollaisesta.

        "poiuytrdfghj"

        Menee nyt vuosia uudelleen manipuloida aivoni uskomaan että "hei älä aivoni usko niitä luurilaisia"

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssissa olen saanut tasokasta yksityistä opetusta , Tanssinopettajani oli alansa parhaita Suomessa. Baletin opettajat oopperasta. maalauksessa en lainkaan ole oppia saanut.

        "poiuytfghj"

        Et tosiaankaan ole saanut oppia maalauksessa, koska et ole maalausta edes harrastanut. Väitit kyllä yhteen aikaan, että opettajinasi oli jopa oikeita kuuluisia opettajia. No jälkeenpäin myönsit valehdelleesi siitä ja vaihdoit tanssiharrastukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikoinaan esiintynyt mm. Valkoisessa salissa.

        "poiuytrfghjk"

        Missähän tämä "valkoinen sali" sijaitsee?


    • Anonyymi

      Savossa traktoreihin saa lisävarusteita.

    • Anonyymi

      Lietsomme vihaa tarkoituksella.


      T. Iltalehti.

    • Anonyymi

      Minun kommentointini ei koske henkilöitä joilla todella ilmenee tuhoisia mielihaluja.
      En ole koskaan kokenut sellaisia , joten siinä aiheessa en ole asiantuntija.


      "poiuytfdfghj"

      • Anonyymi

        Mulla on nyt mennyt monta vuotta tähän oman ajattelutapani koskien omaa elämääni puolustukseen sen luurosoittelun jälkeen.. Ei sieltä pitänyt tulla painostetuksi tulleen tunnetta,

        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt mennyt monta vuotta tähän oman ajattelutapani koskien omaa elämääni puolustukseen sen luurosoittelun jälkeen.. Ei sieltä pitänyt tulla painostetuksi tulleen tunnetta,

        "poiuytfrdfghj"

        Ja äiti hoki kaikki nää vuodet kuinka he ei siellä luurissa ynnärrä että on tämmösiä ihmisiä kuin minä kun itsellään ei äitini mukaan ole samanlaista kokemusta.
        Oon väsynyt kuuntelemaan koko aika: "Mutta kun ei he ymmärrä, ei he semmosta ymmärrä, eikä he tämmöstä ymmärrä eikä he mitään ymmärrä " No jopas on ymmärtämätöntä kun kaikkeen vaan selityksenä aina kun ei ymmärrä ja sit vielä pitäis jotenkin alistua moiseen ymmärtämättömyyteen., jossa kaikkeen kelpaa selitykseksi että voi voi kun ei ymmärrä-


        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja äiti hoki kaikki nää vuodet kuinka he ei siellä luurissa ynnärrä että on tämmösiä ihmisiä kuin minä kun itsellään ei äitini mukaan ole samanlaista kokemusta.
        Oon väsynyt kuuntelemaan koko aika: "Mutta kun ei he ymmärrä, ei he semmosta ymmärrä, eikä he tämmöstä ymmärrä eikä he mitään ymmärrä " No jopas on ymmärtämätöntä kun kaikkeen vaan selityksenä aina kun ei ymmärrä ja sit vielä pitäis jotenkin alistua moiseen ymmärtämättömyyteen., jossa kaikkeen kelpaa selitykseksi että voi voi kun ei ymmärrä-


        "poiuytrdfghjk"

        Semmonen massiivinen älyllinen aliarviointi tuntuu kiusaamiselle.
        Esim. yksi vastaaja jolle selitin lukemiani tiedeasioita kysyi minulta : "Ai oletko löytänyt tiedetekstejä jostain selkokielellä ?
        Kysymys kuulosti ihan suoraansanottuna kahelille. Miks joku tommoi kysyy ? Koko aika piilohalveksuntaa, Oot varmaa niin tyhmä että ymmärrät vain selkokieltä ja taiteessa kelvannet enintään maalausmalliksi kun muut maalaa., semmottikin sanottiin kun oli kysytty ammattia ja sanoin että taiteilija. .

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi

        Eiks tommosesta hirveestä lannistamisesta seuraa riski että ihmiset masentuu lisää ?


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tommosesta hirveestä lannistamisesta seuraa riski että ihmiset masentuu lisää ?


        "poiuytrfghjk"

        Mä en ole koskaan ollut masentunut , mutta varmaan olisin minäkin jos kritiikittä suostuisin kuuntelemaan kaikkee tommosta, Eli mulla enemmänkin auttavan puhelimen kritisointi pitää masennuksen ja huonot ajatukset loitolla

        "poiuygfghjkl"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan ollut masentunut , mutta varmaan olisin minäkin jos kritiikittä suostuisin kuuntelemaan kaikkee tommosta, Eli mulla enemmänkin auttavan puhelimen kritisointi pitää masennuksen ja huonot ajatukset loitolla

        "poiuygfghjkl"

        Mutta toistan että jos on niin sekasin että on tuhoisia mielihaluja niin tilanne voi olla eri ja minä en jutuillani puutu mihinkään sellaseen lainkaan . En voi vastata semmosista asioista joista ei ole mitään kokemusta mulla itsellä ja mun läheisillä ei ole koskaan ollut mitään itsemurhahaluja. Joten aihe ei kuulu asiantuntemukseeni

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toistan että jos on niin sekasin että on tuhoisia mielihaluja niin tilanne voi olla eri ja minä en jutuillani puutu mihinkään sellaseen lainkaan . En voi vastata semmosista asioista joista ei ole mitään kokemusta mulla itsellä ja mun läheisillä ei ole koskaan ollut mitään itsemurhahaluja. Joten aihe ei kuulu asiantuntemukseeni

        "poiuytfghjk"

        Lopetan nyt nää kirjoittelut tähän:
        Minä en ymmärr' mitä ne luurilaiset olisivat menettäneet olemalla kunnioittavia emotionaalisesti minua kohtaan omassa yksityisessä asiassani ?

        "poiuytrfdfghj"


    • Anonyymi

      Mikä on sinun koulutustaustasi kun kuvittelet olevasi pätevä arvoimaan tätä?

      Valehtelusta syyttäminen on sen verran kova väitettä, että tarvitaan perusteluja.

      • Anonyymi

        Osaan hyvin lukea eettsiä ohjeita jne. ja ymmärtää niitä. mulla on sillä alueella hyvä äly. Se on ollut erityiskiinnostukseni koko elämäni ajan. Kaikenlaiset eettiset ohjeet. Olen kiistellytkin jo monen paikan ohjeiden noudattamisesta elämäni aikana. Mua kinnostaa todella ymmärtää mitä ne ihjeet tarkoittaa ja pohtia sitä syvällisesti.


        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan hyvin lukea eettsiä ohjeita jne. ja ymmärtää niitä. mulla on sillä alueella hyvä äly. Se on ollut erityiskiinnostukseni koko elämäni ajan. Kaikenlaiset eettiset ohjeet. Olen kiistellytkin jo monen paikan ohjeiden noudattamisesta elämäni aikana. Mua kinnostaa todella ymmärtää mitä ne ihjeet tarkoittaa ja pohtia sitä syvällisesti.


        "poiuytrdfghjk"

        Kun tytär oli koulussa opiskelin kaikenlaiset mahdolliset koulutukseen liittyvät säännökset,
        Ja vaadinkin joitain asioita niihin perustuen lopulta onnistuneesti. Siis kaikkien paikkojen säännökset olen aina opiskellut missä asioin. Taitaa mulla olla kirjahyllyssä printattuna lääkärinkin etiikka jne.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tytär oli koulussa opiskelin kaikenlaiset mahdolliset koulutukseen liittyvät säännökset,
        Ja vaadinkin joitain asioita niihin perustuen lopulta onnistuneesti. Siis kaikkien paikkojen säännökset olen aina opiskellut missä asioin. Taitaa mulla olla kirjahyllyssä printattuna lääkärinkin etiikka jne.

        "poiuytrfghj"

        Jos systeemien eettiset säännökset on ollut kiinnostukseni vuosikymmeniä niin en mä kestä sitä että joku luurisoittelu olis kaiken etiikan loppu.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos systeemien eettiset säännökset on ollut kiinnostukseni vuosikymmeniä niin en mä kestä sitä että joku luurisoittelu olis kaiken etiikan loppu.


        "poiuytrdfghj"

        Siis perustelu on tämä.
        Jos soittajaa ei kuulu painostaa, niin sitten ei kuulu painostaa, jne, Niinhän siinä sanotaan.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis perustelu on tämä.
        Jos soittajaa ei kuulu painostaa, niin sitten ei kuulu painostaa, jne, Niinhän siinä sanotaan.

        "poiuytfghjk"

        Ne eettiset säännöt on mun mielestä laadittu hyvin. Ei ole mitään syytä olla noudattamatta niitä nähdäkseni, Eiköhän ne ole ihan syystä laadittu niin.
        Tai sitten pitäs perustella miksi ohje ei olis eettinen.
        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne eettiset säännöt on mun mielestä laadittu hyvin. Ei ole mitään syytä olla noudattamatta niitä nähdäkseni, Eiköhän ne ole ihan syystä laadittu niin.
        Tai sitten pitäs perustella miksi ohje ei olis eettinen.
        "poiuytrdfghj"

        Kirjaimellimen sääntöhän ei aina ole eettinen.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaimellimen sääntöhän ei aina ole eettinen.


        "poiuytrdfghj"

        Että olen toki avoin uudenlaisille tavoille pohtia etiikkaa. Kun niitähän viisaat kehittelee kaiken aikaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että olen toki avoin uudenlaisille tavoille pohtia etiikkaa. Kun niitähän viisaat kehittelee kaiken aikaa.

        "poiuytrdfghj"

        Ja siinä on vielä semmonen haitallinen seuraus, että jos sä joudut oleen semmosten keskellä, jotka ei noudata eettisiä sääntöjä sulle itselleskin tulee vaikeempi noudattaa niitä jos kaikki ympärilläsi tekee mitä sattuu. Seuraa kaaos, jossa ei enää tiedä kuinka toimia,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä on vielä semmonen haitallinen seuraus, että jos sä joudut oleen semmosten keskellä, jotka ei noudata eettisiä sääntöjä sulle itselleskin tulee vaikeempi noudattaa niitä jos kaikki ympärilläsi tekee mitä sattuu. Seuraa kaaos, jossa ei enää tiedä kuinka toimia,

        "poiuytrdfghj"

        Lukekaa nyt ne eeettiset ohjeet. Mun mielestä niitä noudattamalla on aika hankalaa saada aikaan soittajan kanssa mitään kiistaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa nyt ne eeettiset ohjeet. Mun mielestä niitä noudattamalla on aika hankalaa saada aikaan soittajan kanssa mitään kiistaa.

        "poiuytrdfghj"

        Koska jos soittaja saa esittää asiaankuuluvassa aiheessa omassa asiassaan mielipiteensä, hänellä pitää olla ihmisarvoinen olo siinä , hänen omia ratkaisujaan pitää kunnioittaa, häntä ei saa painostaa, eikä selittää omia asioitaan hänelle eikä ideologisia mielipiteitään jne, Eikä soittajasta saamiaan tietoja (jos ei ole rikoksia) saa käyttää häntä vastaan.
        miten tossa edes voi tulla kiistaa ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jos soittaja saa esittää asiaankuuluvassa aiheessa omassa asiassaan mielipiteensä, hänellä pitää olla ihmisarvoinen olo siinä , hänen omia ratkaisujaan pitää kunnioittaa, häntä ei saa painostaa, eikä selittää omia asioitaan hänelle eikä ideologisia mielipiteitään jne, Eikä soittajasta saamiaan tietoja (jos ei ole rikoksia) saa käyttää häntä vastaan.
        miten tossa edes voi tulla kiistaa ?

        "poiuytrdfghj"

        No mutta nyt en jaksa enää heippa.


        "poiuytrfghjkl"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta nyt en jaksa enää heippa.


        "poiuytrfghjkl"

        Siis mun mielestä noi ohjeet antaa soittajalle aika vahvan aseman omasta asiastaan puhuessaan siinä. Ja eikö siellä ollut vielä jotain tasa-arvoista kohtelua tms. jossain, eli ei kai sitten koulutustaustaltakaan eriarvoinen kohtelu kuulu siihen kuinka paljon ihmistä kuuluu arvostaa itseään koskevassa asiassa. .

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun mielestä noi ohjeet antaa soittajalle aika vahvan aseman omasta asiastaan puhuessaan siinä. Ja eikö siellä ollut vielä jotain tasa-arvoista kohtelua tms. jossain, eli ei kai sitten koulutustaustaltakaan eriarvoinen kohtelu kuulu siihen kuinka paljon ihmistä kuuluu arvostaa itseään koskevassa asiassa. .

        "poiuytrfghjk"

        Tosin mun äiti väitti että ihmiset ei yleensä ole tämmösiä kuin mä. En tiedä pitääkö paikkansa.


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin mun äiti väitti että ihmiset ei yleensä ole tämmösiä kuin mä. En tiedä pitääkö paikkansa.


        "poiuytrfghj"

        Hän niinku väitti että mä tiedän enemmän kuin yleensä kouluttamattomat ihmiset tietää. Siis mun äiti väitti tolleen, mutta en tiedä puheidensa paikkansapitävyydestä.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän niinku väitti että mä tiedän enemmän kuin yleensä kouluttamattomat ihmiset tietää. Siis mun äiti väitti tolleen, mutta en tiedä puheidensa paikkansapitävyydestä.

        "poiuytredfghj"

        Mutta mun ideologia on että jokainen on paras ekspertti koskien itseään.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun ideologia on että jokainen on paras ekspertti koskien itseään.

        "poiuytrdfghj"

        Siis se mitä voimme tietää omasta elämäntarinasta, omista tunteista, omasta kehosta, ajattelemistamme ajatuksista jne. En mä usko että kukaan toinen voi päästä lähellekään omaa tietomääräämme, Siis se on semmonen juttu mitä mä en usko, en millään-

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se mitä voimme tietää omasta elämäntarinasta, omista tunteista, omasta kehosta, ajattelemistamme ajatuksista jne. En mä usko että kukaan toinen voi päästä lähellekään omaa tietomääräämme, Siis se on semmonen juttu mitä mä en usko, en millään-

        "poiuytredfghj"

        Jumala tietää itsestämme enemmän kuin me itse,


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala tietää itsestämme enemmän kuin me itse,


        "poiuytrdfghj"

        Sanon vielä tän, että jos siellä sanotaan eettä soittajaa ei saa painostaa, mutta soittaja kokee että painostetaan ja viittaa sitten vaikka eettiseen ohjeeseen ettei saa painostaa, niin se on minusta kyseisen ohjeen kiertämistä vastata, että mikäs on oppiarvosi tästä huomauttamaan . Eli oikeutetaan "alempiarvoisen" painostaminen kuitenkin.

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon vielä tän, että jos siellä sanotaan eettä soittajaa ei saa painostaa, mutta soittaja kokee että painostetaan ja viittaa sitten vaikka eettiseen ohjeeseen ettei saa painostaa, niin se on minusta kyseisen ohjeen kiertämistä vastata, että mikäs on oppiarvosi tästä huomauttamaan . Eli oikeutetaan "alempiarvoisen" painostaminen kuitenkin.

        "poiuytredfgh"

        Ketjun aloittaja puhuu mielestäni totta siinä mielessä, että todella avutonta nuo palvelut eivät useinkaan auta. Siksi itsekin pahimman halvauksen ajan "piileksin" asunnossani, ensimmäisenä vuotenahan en soittanut edes luuriin, siis sillon kun olin todella halvaantunut. He alistaisvat täysin ihmisen, joka ei fyysisesti pysty kunnolliseen puheeseen. Mä niinku aiemmista elämänkokemuksistani sen jo tiesin, joten tajusin piileksiä kunnes kunto on rittävästi parempi. Koska se olis muuten mahdollisesti vaarallista.
        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittaja puhuu mielestäni totta siinä mielessä, että todella avutonta nuo palvelut eivät useinkaan auta. Siksi itsekin pahimman halvauksen ajan "piileksin" asunnossani, ensimmäisenä vuotenahan en soittanut edes luuriin, siis sillon kun olin todella halvaantunut. He alistaisvat täysin ihmisen, joka ei fyysisesti pysty kunnolliseen puheeseen. Mä niinku aiemmista elämänkokemuksistani sen jo tiesin, joten tajusin piileksiä kunnes kunto on rittävästi parempi. Koska se olis muuten mahdollisesti vaarallista.
        "poiuytrdfghj"

        Joku luurivastaaha kyllä sano mulle että puhun niin hyvin että hänkin haluisi sellaiset puhujan lahjat että mut voitais laittaa johonkin puhujan aitioon puhumaan.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku luurivastaaha kyllä sano mulle että puhun niin hyvin että hänkin haluisi sellaiset puhujan lahjat että mut voitais laittaa johonkin puhujan aitioon puhumaan.


        "poiuytrdfghj"

        Olen roikkunut täällä vielä koska on tuota vanhempiin liittyvää ongelmaa.
        Mutta haluan siirtyä kokonaan muihin juttuihin kokonaan ja pysyvästi. Ja yritän sitä taas huomisaamusta.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen roikkunut täällä vielä koska on tuota vanhempiin liittyvää ongelmaa.
        Mutta haluan siirtyä kokonaan muihin juttuihin kokonaan ja pysyvästi. Ja yritän sitä taas huomisaamusta.

        "poiuytrdfghj"

        Mutta kyllä mun mielestä tollasia eettisiä ohjeita kannattaa kuitenkin päntätä vaikka niitä ei paljon noudatettaisikaan , jos et osaa niitä niin sun on vielä vaikeempi vaatia mitään oikeauksiasi. On se vaan hyvä päntätä ne kaikki vaikka ulkoa

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Niin joo ei tämän minun valehtelijaksi väittäjän koulutustausta ole ollenkaan tiedossa.
        Hänhän voi olla juuri sen keskikoulun päättänyt esimerkiksi. Ja on siksi olevinaan niin pätevä.
        Mutta jankkauksensa on aika suppea-alaista, Tarkoituksena lieneekin vain aivotoimintani häiritseminen, Siihen pystyy vähemmilläkin kyvyillä ja nimenomaan sellaisilla.
        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        siis tämä oli vastaus toisen kommenttiin


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tämä oli vastaus toisen kommenttiin


        "poiuytfdfghj"

        Olen samaa mieltä, että jos väittää että joku valehtelee, tulisi osoittaa jokin fakta joka sen osoittaa. Minähän pystyn ihan helposti osoittamaan olevani tanssi- ja kuvataiteilija niin ettei sitä millään pysty kumoamaan. Minulla on videoita esityksistä, todistuksia opettajilta, jäsenyyksiä jne. , näyttelyosallistumisia. Vaikka en itse ole ollut ulkomailla on valokuvia ulkomailta joissa on samoja tauluja joita minulla on kotonani, minun tauluni on yhdessä ulkomaisessa julkaisussakin painettuna . Miksi joku edes haluaa väittää tällaisesta, että joku valehtelisi ? Mikä kumma on motiivi ?

        "poiuytrdfghjk"


    • Anonyymi

      "Puhelin- ja verkkoauttamisen tavoitteena on tukea yhteydenottajaa pääsääntöisesti kahdenkeskisen keskustelun kautta, helpottaa hänen oloaan ja neuvoa tarvittaessa hakeutumaan jatkotukeen. "
      ...
      "Päivystäjällä on oikeus olla suostumatta epäasialliseen keskusteluun. Päivystäjä voi palvelun tarjoajan periaatteiden mukaisesti rajata keskustelun kestoa tai yhteydenottojen tiheyttä."
      ...
      Nuo lainaukset ovat sivulta https://www.puheet.net/eettiset-periaatteet/

      Tämä Poiu on ilmeisesti häirikkönä lopulta estetty palvelevista puhelimista kiusattuaan vastaajia ja käytettyään palveluita väärin (= henkilökohtainen chat) ja samalla vieden todellisilta avuntarvitsijoilta mahdollisuuden saada puhelunsa läpi.
      Raivon vallassa hän on nyt useamman vuoden puolestaa häiriköinyt nettikeskusteluja tukkimalla keskustelut ja mustamaalaamalla arvokasta työtä tekeviä vapaaehtoisia ja puhelinpalveluita.

      • Anonyymi

        Noin olen minäkin ymmärtänyt tämän hänen jatkuvan mustamaalauksensa näissä hänen "luurikeskusteluistaan".


      • Anonyymi

        Tässä tuon Poiun halveksuntaa ihmisistä joilla on mielenterveysongelmia: "Nuo palvelut nähdäkseni soveltuvat vain niin hulluille ihmisille, että heillä on oikeasti haluja tuhoamiseen. "
        Ja tässä oma ilmoituksensa häiriköinnin määrästä: "Puhun aiheesta koska luuri oli kolme vuotta kestänyt lähes päivittäinen elämänkokmemukseni., josta on jäänyt jälki sieluuni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tuon Poiun halveksuntaa ihmisistä joilla on mielenterveysongelmia: "Nuo palvelut nähdäkseni soveltuvat vain niin hulluille ihmisille, että heillä on oikeasti haluja tuhoamiseen. "
        Ja tässä oma ilmoituksensa häiriköinnin määrästä: "Puhun aiheesta koska luuri oli kolme vuotta kestänyt lähes päivittäinen elämänkokmemukseni., josta on jäänyt jälki sieluuni".

        Ei se ole halveksuntaa, mutta ei yksi vammautunut ihminen voi kantaa kaikkien tuhohaluisten taakkaa omassa sielussaan. Sekin on epäinhimillistä .
        '
        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole halveksuntaa, mutta ei yksi vammautunut ihminen voi kantaa kaikkien tuhohaluisten taakkaa omassa sielussaan. Sekin on epäinhimillistä .
        '
        "poiuytrfghjk"

        Mun mielestä herkät ja väkivaltaiset potilaat ei sovi samaan hoitoon. Herkät traumatisoituu siitä- Tämä on ihan järjellistä, ei syrjivää., vaan että eri vaivaan eri hoito,

        "poiuytrfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä herkät ja väkivaltaiset potilaat ei sovi samaan hoitoon. Herkät traumatisoituu siitä- Tämä on ihan järjellistä, ei syrjivää., vaan että eri vaivaan eri hoito,

        "poiuytrfdfghjk"

        Siis kun herkkä voi muuten saada väkivaltaisen kohtelun, ja se voi olla hyvinkin traumatisoivaa ja mielenterveydelle vaarallista.


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun herkkä voi muuten saada väkivaltaisen kohtelun, ja se voi olla hyvinkin traumatisoivaa ja mielenterveydelle vaarallista.


        "poiuytfdfghj"

        Kun ne ei edes siellä luurissa voi yhtään tietää millainen soittajaa soittaa, ei vaikka kertoisi. Niin ei se ole kiva kuunnella herkän mitään väkivaltaisille suunnattuja puheita. Järkkyä, voi tehdä vaikka hulluksi.

        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ne ei edes siellä luurissa voi yhtään tietää millainen soittajaa soittaa, ei vaikka kertoisi. Niin ei se ole kiva kuunnella herkän mitään väkivaltaisille suunnattuja puheita. Järkkyä, voi tehdä vaikka hulluksi.

        "poiuytfrdfghj"

        Siis jos heistä henkii kuin he luulisi luurosoittajien olevan jotenkin arvaamattomia henkilöitä itseluottamus voi mennä kokonaan. .


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos heistä henkii kuin he luulisi luurosoittajien olevan jotenkin arvaamattomia henkilöitä itseluottamus voi mennä kokonaan. .


        "poiuytrdfghj"

        Mutta ei sovi herkille tämäkään palsta. heippa, Minä en vo hoitaa väkivaltaisen asioita valitettavasti olen kykenemätön siihen. Ei munkaan kaikkeen tarvii pystyä.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ne ei edes siellä luurissa voi yhtään tietää millainen soittajaa soittaa, ei vaikka kertoisi. Niin ei se ole kiva kuunnella herkän mitään väkivaltaisille suunnattuja puheita. Järkkyä, voi tehdä vaikka hulluksi.

        "poiuytfrdfghj"

        Sinulle sinun kertomastasi aiheesta luureissa keskustellaan, eikä kenestäkään toisesta.


    • Anonyymi

      Nyt se on vääntänyt ahdistuneesta ja itsetuhoisesta ihmisestä väkivaltaisen ihmisen.
      Miten se ilkee?

      • Anonyymi

        Juuri tätä tarkoitan vammautunut herkkä luurosoittaja ei voi vastata kaikista yhteiskunnan ongelmista tuossa heikossa asemassaan siksi että on soittanut luuriin. Taakka on kohtuuton.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitan vammautunut herkkä luurosoittaja ei voi vastata kaikista yhteiskunnan ongelmista tuossa heikossa asemassaan siksi että on soittanut luuriin. Taakka on kohtuuton.


        "poiuytrdfghj"

        Asian ja aiheen ei tulisi kuulua minulle lainkaan. Minä en pysty hoitamaan ahdistuneen itsetuhoisia enkä välivaltaisia, se on joidenkin muiden tehtävä, mä en ole pätevä siihen. Eb voi ottaa vastuuta aiheesta, Vain vastata vain asioista, jotka pätevästi todella tiedän.

        "poiuytfrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian ja aiheen ei tulisi kuulua minulle lainkaan. Minä en pysty hoitamaan ahdistuneen itsetuhoisia enkä välivaltaisia, se on joidenkin muiden tehtävä, mä en ole pätevä siihen. Eb voi ottaa vastuuta aiheesta, Vain vastata vain asioista, jotka pätevästi todella tiedän.

        "poiuytfrdfghjk"

        Olen järkevä kun tiedän mitä en osaa ja irtisanoudun hoitamasta mitä en osaa vastuullisesti tehdä-

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen järkevä kun tiedän mitä en osaa ja irtisanoudun hoitamasta mitä en osaa vastuullisesti tehdä-

        "poiuytfdfghj"

        Mutta on kyllä muutaman kerran surettanut kun en ole puhunut vieraalle ihmisille jonka olen kuullut tappaneen itsensä. Olen ollut hyvin järkyttynyt kuulemistani itsensä tappaneiden Aspergerien tarinoista ja erään toisen ihmisen kohtalosta . Heillä sattui olemaan yhtäläisyyksiä minun elämänkokemuksiini, siinä on tullut mieleen että kumpa olisi tiennyt edes yrittää puhua kanssaan, koska koen hieman tietäväni omasta kokemuksesta millaisia vääryyksiä ovat kohdanneet ja kohtuuttomia vääryyksiä. Siinä mulla voi vähän olla asiantunemusta jos epätoivo johtuu esim. epäeettisyyksistä. Korostaisin älkää ikinä luovuttako epäeettisyyden tai valeen edessä, ei ikinä ! Ei ne voita, vaikka jotkut niin väittää.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen järkevä kun tiedän mitä en osaa ja irtisanoudun hoitamasta mitä en osaa vastuullisesti tehdä-

        "poiuytfdfghj"

        Poiu kiltti. En ole kommentoinut aiemmin tässä ketjussa. Voisitko muistaa, mitä aika moni on sinulle sanonut, että kun laitat viestejä noin paljon peräkkäin se haittaa lukemista ja ketjussa etenemistä. OLen ymmärtänyt että tämä liittyy jotenkin siihen neurologiseen juttuusi (?) ja ettet tahallasi tarkoita häiritä keskustelua. Minulla ei myöskään ole mitään puheenvuorojasi vastaan sinänsä. Toivon ja pyydän vaan että ottaisit muut ihmiset huomioon ja rajoittaisit peräkkäisten viestien määrää esim 2:een, jotta muut pääsisivät kommentoimaan välillä eikä ketjusta tulisi sinun yksinpuheluasi. On ikävää kun tämäkin mielen kiintoinen aloitus on tästä syystä "puuroutunut". Näyttää siltä, että tässä vaiheessa ketjua ei jaksa selata enää muut kuin sinä ja se joku sinun ilkeä perässäroikkujasi. Muut eivät saa tästä enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen järkevä kun tiedän mitä en osaa ja irtisanoudun hoitamasta mitä en osaa vastuullisesti tehdä-

        "poiuytfdfghj"

        Kukaan ei ole varmasti pyytänyt sinua hoitamaan mitään? Aloitit tavanomaisen taktiikkasi, eli pyrit sekoittamaan keskustelun pois sanomisistasi ryhtymällä kirjoittamaan asian vierestä.
        Eikö ahdistunut ja itsetuhoinen ihminen mielestäsi ole herkkä?
        Puhelinpalveluilla on omien eettisten ohjeidensa mukaan ollut täysi oikeus estää sinut ja häiriköintisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poiu kiltti. En ole kommentoinut aiemmin tässä ketjussa. Voisitko muistaa, mitä aika moni on sinulle sanonut, että kun laitat viestejä noin paljon peräkkäin se haittaa lukemista ja ketjussa etenemistä. OLen ymmärtänyt että tämä liittyy jotenkin siihen neurologiseen juttuusi (?) ja ettet tahallasi tarkoita häiritä keskustelua. Minulla ei myöskään ole mitään puheenvuorojasi vastaan sinänsä. Toivon ja pyydän vaan että ottaisit muut ihmiset huomioon ja rajoittaisit peräkkäisten viestien määrää esim 2:een, jotta muut pääsisivät kommentoimaan välillä eikä ketjusta tulisi sinun yksinpuheluasi. On ikävää kun tämäkin mielen kiintoinen aloitus on tästä syystä "puuroutunut". Näyttää siltä, että tässä vaiheessa ketjua ei jaksa selata enää muut kuin sinä ja se joku sinun ilkeä perässäroikkujasi. Muut eivät saa tästä enää mitään.

        Lisäys edelliseen: ehkä olisi paras että aloittaja tekisi viestistään ihan uuden aloituksen. Luotan siihen että Poiu ymmärtää tarkoitukseni eikä tule enää siihen spämmäämään (varmaan teit tämänkin epähuomiossa...?) vaan osallistuu kuten muutkin, kohtuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on kyllä muutaman kerran surettanut kun en ole puhunut vieraalle ihmisille jonka olen kuullut tappaneen itsensä. Olen ollut hyvin järkyttynyt kuulemistani itsensä tappaneiden Aspergerien tarinoista ja erään toisen ihmisen kohtalosta . Heillä sattui olemaan yhtäläisyyksiä minun elämänkokemuksiini, siinä on tullut mieleen että kumpa olisi tiennyt edes yrittää puhua kanssaan, koska koen hieman tietäväni omasta kokemuksesta millaisia vääryyksiä ovat kohdanneet ja kohtuuttomia vääryyksiä. Siinä mulla voi vähän olla asiantunemusta jos epätoivo johtuu esim. epäeettisyyksistä. Korostaisin älkää ikinä luovuttako epäeettisyyden tai valeen edessä, ei ikinä ! Ei ne voita, vaikka jotkut niin väittää.

        "poiuytrdfghj"

        Jos ne voittaa tässä maailmassa niin eivät voita ainakaan tuonpuoleisessa. Ei saa luovuttaa koskaan. Ei meidän tarvi olla väkivaltaisia eikä itsetuhoisia, kyllä Jumala ne väärintekijät hoitelee aikanaan.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian ja aiheen ei tulisi kuulua minulle lainkaan. Minä en pysty hoitamaan ahdistuneen itsetuhoisia enkä välivaltaisia, se on joidenkin muiden tehtävä, mä en ole pätevä siihen. Eb voi ottaa vastuuta aiheesta, Vain vastata vain asioista, jotka pätevästi todella tiedän.

        "poiuytfrdfghjk"

        Kun mielestäsi asia ei edes sinulle kuulu, niin miksi sitten ketjuun edes kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen: ehkä olisi paras että aloittaja tekisi viestistään ihan uuden aloituksen. Luotan siihen että Poiu ymmärtää tarkoitukseni eikä tule enää siihen spämmäämään (varmaan teit tämänkin epähuomiossa...?) vaan osallistuu kuten muutkin, kohtuudella.

        Poiu ei tee epähuomiossa, vaan tarttuu jokaiseen ketjuun, mihin voi alkaa kertomaan luurisoitteluistaan ja sieltä saamistaan tuskallisista emotionaalisista iskuista, jotka ovat lisänneet aivosolujensa epäjärjestystä.


    • Anonyymi

      Että jos vastustelustani huolimatta joudun tätä aihetta hoitamaan niin sitten näin:
      Ei kannata olla itsetuhoinen eikä väkivaltainen, kyllä Jumala ne väärintekijät hoitelee ja varmuudella oikein tuomiten. Itse ei kannata s itä yrittääkään tehdä, ettei tee vääriä tuomioita vahingossa kun sitä ei tiedä mitä Jumala siitä meinaisi.
      Mutta tämä ei tarkoita sitä, ettei ota eettisesti mitään kantaa mihinkään ja hyväksyy loputtoman väärintekemisen ilman vastarintaa. Mutta väkivallatonta vastarintaa kannatan. Professoreja vaikka päntttäämään, niin että vastustajanne lyötte lempeästi lausumallanne voittamattomalla lauseella.

      "poiuytrdfghjk"

    • Anonyymi

      Lukekaapa vaikka alta poiukiltin mielipiteitä huostaanotetuista lapsista. Karmivaa!
      (Ja tämä on 5. vastaukseni tähän ketjuun, muuten 😁)
      "Olis tarvinnu sosiaaliapua jotta ei olis pystynyt kirjoittelemaan huippupistellä yliopistoon. 
      En tiedä onko mulla väärä käsitys mutta luulen että lastenkotilapset harvemmin sellaisia kirjoittelee."
      "Ihan jo jostain lehdistä lukemalla oon saanut käsityksen että lastenkotilapset usein jopa käyttää päihteitä ."
      "Justiin kuulin radiosta että lastenkodeissa on jopa väkivaltaa henkilökuntaa kohtaan. Tai tiedän itsekin kun olin nuoreba työkokeilussa lastenkodissa niin jouduin keskeyttään kun en osannut väistellä päähän voimalla lentäviä esineitä. "
      "He olis pitäneet minut siellä lastenkodissa mutta mun oli pakko lähteä kun pelkäsn niin lasten välivaltaa. Siellä oli lapsia joita piti poliisin hakea väkivallan vuoksi."
      "siis kun se 10 v poika oli fyysesti voimakkaampi paljon ku minä"
      Siis että työkokeilussa oleva henkilö on ajautunut fyysiseen kontaktiin 10-vuotiaan huostaanotetun lapsen kanssa?
      Trallatilaa. Yli 50 vuotiaaksi naiseksi aika ... ÖH

      • Anonyymi

        Kysymys on siitä, että ei kannata mennä huostaanotetuksi kuin niin vakavasta syystä että se on todella parempi vaihtoehto kuin oma koti, koska se ei ole ihanteellinen vaihtoehto, Lastenkoti ei helposti voi tarjota samanlaista ikuista pyyteetöntä rakkautta kuin oma äiti.

        "poiuytrfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä, että ei kannata mennä huostaanotetuksi kuin niin vakavasta syystä että se on todella parempi vaihtoehto kuin oma koti, koska se ei ole ihanteellinen vaihtoehto, Lastenkoti ei helposti voi tarjota samanlaista ikuista pyyteetöntä rakkautta kuin oma äiti.

        "poiuytrfdfghjk"

        Ei se lasten vika ole. Mutta kyllä siellä on enemmän ongelmia kuin raittiissa väkivallattomissa emotionaalisesti lämpimissä kodeissa.


        "poiuytrffghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lasten vika ole. Mutta kyllä siellä on enemmän ongelmia kuin raittiissa väkivallattomissa emotionaalisesti lämpimissä kodeissa.


        "poiuytrffghjk"

        Siis ei kenenkään väkivallattomasta raittiista kodista, jossa on rakkautta ja emotionaalista huomioimista ja lapsi on lainkuuliainen , ja menestyy koulussa ja käy harrastuksissa, niin kannata mennä lastenkotiin.


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei kenenkään väkivallattomasta raittiista kodista, jossa on rakkautta ja emotionaalista huomioimista ja lapsi on lainkuuliainen , ja menestyy koulussa ja käy harrastuksissa, niin kannata mennä lastenkotiin.


        "poiuytfrdfghj"

        Sitä mä vaan tarkotan . Lastenkotolasten asioiden hoito on eri asia. Jättäisin sen toisille, vai pitäisikö minun hoidella sekin asia ?

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Ei tuo lapsi minun kimppuun käynyt.
        Minä pelkäsin kun kävi muiden kimppuun ja minulle kerrottiin että poliisi on soitettu. Minua vaan heiteltiin jollain esineellä päähän.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä, että ei kannata mennä huostaanotetuksi kuin niin vakavasta syystä että se on todella parempi vaihtoehto kuin oma koti, koska se ei ole ihanteellinen vaihtoehto, Lastenkoti ei helposti voi tarjota samanlaista ikuista pyyteetöntä rakkautta kuin oma äiti.

        "poiuytrfdfghjk"

        Mitä tämä moron selittää????
        Että lapset menisivät omasta pyynnöstään ja päätöksestään lastenkotiin?
        Ei tämä enää voi olla totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo lapsi minun kimppuun käynyt.
        Minä pelkäsin kun kävi muiden kimppuun ja minulle kerrottiin että poliisi on soitettu. Minua vaan heiteltiin jollain esineellä päähän.

        "poiuytrfghjk"

        Voin hoitaa hyvinkin villejä lapsia mutta en sellaisia jotka on minua suurempia ja vaarallisesti väkivaltaisia niin että vain poliisi pärjää,

        terv. realisti


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin hoitaa hyvinkin villejä lapsia mutta en sellaisia jotka on minua suurempia ja vaarallisesti väkivaltaisia niin että vain poliisi pärjää,

        terv. realisti


        "poiuytrdfghj"

        Kerran kun oli rihakasta lapsiväkeä, tilanne rauhoittui sillä kun sanoin heille ystävällisesti etten moiti heitä kenellekään enkä ole heitä vastaan , mutta että pitäisi opiskella netistä Suomen lakia.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kun oli rihakasta lapsiväkeä, tilanne rauhoittui sillä kun sanoin heille ystävällisesti etten moiti heitä kenellekään enkä ole heitä vastaan , mutta että pitäisi opiskella netistä Suomen lakia.

        "poiuytfghj"

        Mutta minä olen sitä mieltä että hyvinkin villin lapsen voi rauhoittaa parhaiten kun ei ole emotionaalisesti häntä vastaan. Silloin ei tarvi komentaa tai rangaista,,
        Mä kannatan että on emotionaalisesti hyvin ystävällinen ja rehellinen lapselle ja vetoaa lapsen omaan järkeen kunnioituksella hyvillä perusteluilla. Silleen kasvatin oman tyttäreni.

        "poiuytrfdghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä olen sitä mieltä että hyvinkin villin lapsen voi rauhoittaa parhaiten kun ei ole emotionaalisesti häntä vastaan. Silloin ei tarvi komentaa tai rangaista,,
        Mä kannatan että on emotionaalisesti hyvin ystävällinen ja rehellinen lapselle ja vetoaa lapsen omaan järkeen kunnioituksella hyvillä perusteluilla. Silleen kasvatin oman tyttäreni.

        "poiuytrfdghj"

        Toi mun kasvatustapa on nykyään enemmän muodissa , mun aikakautena oli harvinaisempaa.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mun kasvatustapa on nykyään enemmän muodissa , mun aikakautena oli harvinaisempaa.

        "poiuytrfdfghj"

        Siis mun aikana kauheesti painostettiin käyttäm'ään rangaistuksia lapsen kasvatuksessa.
        Minä en noudattanut niitä ohjeita ympärilläni ja olen siitä erittäin tyytyväinen tuloksiin.

        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kun oli rihakasta lapsiväkeä, tilanne rauhoittui sillä kun sanoin heille ystävällisesti etten moiti heitä kenellekään enkä ole heitä vastaan , mutta että pitäisi opiskella netistä Suomen lakia.

        "poiuytfghj"

        Ai 10-vuotiaille huostaanotetuille lapsille annoit ohjeen opiskella Suomen lakia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun aikana kauheesti painostettiin käyttäm'ään rangaistuksia lapsen kasvatuksessa.
        Minä en noudattanut niitä ohjeita ympärilläni ja olen siitä erittäin tyytyväinen tuloksiin.

        "poiuytfdfgh"

        Mutta jos jo joku muu on esim. rangaistuksilla hermostuttanut lapsen hyvin vihaiseksi, en välttis osaa hoitaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mun kasvatustapa on nykyään enemmän muodissa , mun aikakautena oli harvinaisempaa.

        "poiuytrfdfghj"

        Tässä on taas noin 10 viestiäsi, jolla yrität häivyttää valehteluasi.
        Jatkoa varmasti piisaa.
        Entä se näkemyksesi siitä kuinka lapsi menee huostaanotetuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos jo joku muu on esim. rangaistuksilla hermostuttanut lapsen hyvin vihaiseksi, en välttis osaa hoitaa.

        "poiuytrdfghj"

        Minä pidän parhaana lapsenhoitoa jossa hoitaja ei ollenkaan hermostu. On vaan ihan lepposa vaikka kuin lapsi olisi villi. Silleen lapsi rauhottuu ilman voimatoimia. lapsi huomaa että ollaan hänen puolella. Jos lapsen hermostuttaa voimatoimilla niitä tarvitaan koko ajan lisää. ja syntyy ikävä vastakkainasettelu emotionaalisesti ja turhia ongelmia Tämä on mun käsitys.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän parhaana lapsenhoitoa jossa hoitaja ei ollenkaan hermostu. On vaan ihan lepposa vaikka kuin lapsi olisi villi. Silleen lapsi rauhottuu ilman voimatoimia. lapsi huomaa että ollaan hänen puolella. Jos lapsen hermostuttaa voimatoimilla niitä tarvitaan koko ajan lisää. ja syntyy ikävä vastakkainasettelu emotionaalisesti ja turhia ongelmia Tämä on mun käsitys.

        "poiuytrdfghj"

        Niinku mä nyt ihan lepposasti tässä vastaan , vaikka nuo jotkut maalailee minusta rumaa kuvaa, niin en yhtään hermostu siitä, vaan ihan lepposesti aina


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku mä nyt ihan lepposasti tässä vastaan , vaikka nuo jotkut maalailee minusta rumaa kuvaa, niin en yhtään hermostu siitä, vaan ihan lepposesti aina


        "poiuytfrdfghj"

        Mun äitiä kauheesti ärsyttää että vaikka käyttäisi koko elämänsä kiusaamiseeni ja hermostuttamiseeni ja jopa kiduttamiseeni, niin mä oon aina vaan lepponen ja rauhottelen itseä niinkuin lallallallaaalaaaalaaaa

        "poiuygfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitiä kauheesti ärsyttää että vaikka käyttäisi koko elämänsä kiusaamiseeni ja hermostuttamiseeni ja jopa kiduttamiseeni, niin mä oon aina vaan lepponen ja rauhottelen itseä niinkuin lallallallaaalaaaalaaaa

        "poiuygfghjk"

        Äiti ihmetteli kun selitin hälle kuinka silloin kun muut suuttuisi, mä vetäydyn kirjoituspöytäni taakse etsimään mahdollisimman päteviä tieteellisiä perusteluja.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti ihmetteli kun selitin hälle kuinka silloin kun muut suuttuisi, mä vetäydyn kirjoituspöytäni taakse etsimään mahdollisimman päteviä tieteellisiä perusteluja.


        "poiuytrdfghj"

        Oon tyytyväinen tähän tapaani. Vääryyteen suuttumisen tilalta oikein hyvä eettinen perustelu,


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tyytyväinen tähän tapaani. Vääryyteen suuttumisen tilalta oikein hyvä eettinen perustelu,


        "poiuytrfghjk"

        Mä olen kaikkien vääryydeen kohteeksi joutuneiden puolella, ei koskaan toisinpäin.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kaikkien vääryydeen kohteeksi joutuneiden puolella, ei koskaan toisinpäin.


        "poiuytrdfghj"

        Olen heikon ja avuttoman puolella . Se on aina ollut mun elämäntehtävä.


        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi

        En osannu varautua kun en tiennyt että niin törkeitä tekoja on olemassa.


        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osannu varautua kun en tiennyt että niin törkeitä tekoja on olemassa.


        "poiuytrfdfghj"

        Mutta on ollut pakko tajuta että maailmsssa on hyvin kummallisia ihmisiä, paljon kummallisempia kuin minä, ihmisiä jotka haluaa murtaa hyväntahtoisen ihmisen aivotoiminnan. Se on törkeintä mitä mä tiedän.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on ollut pakko tajuta että maailmsssa on hyvin kummallisia ihmisiä, paljon kummallisempia kuin minä, ihmisiä jotka haluaa murtaa hyväntahtoisen ihmisen aivotoiminnan. Se on törkeintä mitä mä tiedän.

        "poiuytrfdfghj"

        Voi että tää netti mainostaa mulle ihania kenkiä, jos olisin rikas ostaisin tollasia. Aiiivan ihania saappaita kuin satujen tanssikenkiä...

        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on taas noin 10 viestiäsi, jolla yrität häivyttää valehteluasi.
        Jatkoa varmasti piisaa.
        Entä se näkemyksesi siitä kuinka lapsi menee huostaanotetuksi?

        Mitä valehtelua ?

        "poiuhygfghjm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä moron selittää????
        Että lapset menisivät omasta pyynnöstään ja päätöksestään lastenkotiin?
        Ei tämä enää voi olla totta.

        Nämä ovat vastauksia omiin älyttömiin juttuihinne, siksi ne kuulostavat oudoille, koska omat alunperäiset juttunne ovat kieroja, joihin vastaan. En esittele näkemyksiäni omista lähtökohdistani tässä. Kirjoitan aivan toisin jos itse kuvaan asiat alusta loppuun. vastailen tässä kieroiluunne.

        "poiuytfrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat vastauksia omiin älyttömiin juttuihinne, siksi ne kuulostavat oudoille, koska omat alunperäiset juttunne ovat kieroja, joihin vastaan. En esittele näkemyksiäni omista lähtökohdistani tässä. Kirjoitan aivan toisin jos itse kuvaan asiat alusta loppuun. vastailen tässä kieroiluunne.

        "poiuytfrdfgh"

        Noloa olisi vastata juttuihinne ihan tosissaan .

        Jos mä vakavasti vastailisin, en vastaisi tommosiin juttuihin lainkaan, vaan kirjoittaisin alusta loppuun kuinka asia on,,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa olisi vastata juttuihinne ihan tosissaan .

        Jos mä vakavasti vastailisin, en vastaisi tommosiin juttuihin lainkaan, vaan kirjoittaisin alusta loppuun kuinka asia on,,

        "poiuytrdfghj"

        Pitäisikö mun nyr mielestänne taiteilijana ottaa täällä kantaa kaikkiin yhteiskunnallisiin asioihin ?

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai 10-vuotiaille huostaanotetuille lapsille annoit ohjeen opiskella Suomen lakia?

        Minä en ole hoitanut huostaanotettuja lapsia. Olin joskus 18 vuotiaana työkokeilussa lastenkodissa , tein vain mitä käskettiin siellä


        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole hoitanut huostaanotettuja lapsia. Olin joskus 18 vuotiaana työkokeilussa lastenkodissa , tein vain mitä käskettiin siellä


        "poiuytfghjk"

        Kerran eräs suurperhe olisi halunnut minut kotiapulaisekseen nuorena. Kutsuttiin kylään ja tarjottiin sitten kotiapulaisen paikkaa niin että muuttaisin heille asumaan.

        "poiuytfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole hoitanut huostaanotettuja lapsia. Olin joskus 18 vuotiaana työkokeilussa lastenkodissa , tein vain mitä käskettiin siellä


        "poiuytfghjk"

        No tulihan se totuus sieltä.
        Tiskasitko?
        Eihän kukaan vastuullinen henkilö päästäisi sinua tekemisiin toisten ihmisten huostaanotettujen tai kodin ulkopuolelle sijoitettujen lasten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se totuus sieltä.
        Tiskasitko?
        Eihän kukaan vastuullinen henkilö päästäisi sinua tekemisiin toisten ihmisten huostaanotettujen tai kodin ulkopuolelle sijoitettujen lasten kanssa.

        Mitä sä oikeen puhut ?
        Aivan törkeitä . Kuulostaa melkeen kunnianloukkaukselle.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä oikeen puhut ?
        Aivan törkeitä . Kuulostaa melkeen kunnianloukkaukselle.

        "poiuytfghjk"

        Siis että herkkä tyttönen lempeästi leikki huostaanotetun pikkutytön kanssa, ei varnasti ollut lapselle haitaksi vaan hyväksi.
        Mä olen semmonen herkkiä hyvin huomioiva.
        Sun puhees jos olis nimellä tekisin kunnianloukkaustutkintapyynnön koska mun ammatti on lastentanssin opettaja

        "poiuytredsdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis että herkkä tyttönen lempeästi leikki huostaanotetun pikkutytön kanssa, ei varnasti ollut lapselle haitaksi vaan hyväksi.
        Mä olen semmonen herkkiä hyvin huomioiva.
        Sun puhees jos olis nimellä tekisin kunnianloukkaustutkintapyynnön koska mun ammatti on lastentanssin opettaja

        "poiuytredsdfghj"

        Nyt riittää. Tämä paikka ei käy kunniallisille ihmisille, Seura on semmosta että pilaa maineensa jos kelpuuttaisi seurakseen.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole hoitanut huostaanotettuja lapsia. Olin joskus 18 vuotiaana työkokeilussa lastenkodissa , tein vain mitä käskettiin siellä


        "poiuytfghjk"

        Virkistetään muistia viikon takaisesta:
        "joo mä muistan siellä lastenkodissa oli pieni arka lapsi ja pyrinkin nuo muutama päivää siellä työskennellessäni oleilelemaan hänen kanssaan ja se sujui hyvin ja lapsi viihtyi hyvin. Jotain leikin kanssaan pikkueläimillä ja juttelin emotionaaisesti lempeitä ."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkistetään muistia viikon takaisesta:
        "joo mä muistan siellä lastenkodissa oli pieni arka lapsi ja pyrinkin nuo muutama päivää siellä työskennellessäni oleilelemaan hänen kanssaan ja se sujui hyvin ja lapsi viihtyi hyvin. Jotain leikin kanssaan pikkueläimillä ja juttelin emotionaaisesti lempeitä ."

        No siis kyllä jos tuo katsotaan hoitamiseksi niin hoidin, mutta siis ratkaisut teki ne pysyvät työntekijät, esim neuvoi siellä on sellainen lapsi siellä huoneessa menisitkö hänen kanssaan leikkimään. Jo on teillä jutut. hei hei nyt


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis kyllä jos tuo katsotaan hoitamiseksi niin hoidin, mutta siis ratkaisut teki ne pysyvät työntekijät, esim neuvoi siellä on sellainen lapsi siellä huoneessa menisitkö hänen kanssaan leikkimään. Jo on teillä jutut. hei hei nyt


        "poiuytfrdfghj"

        Mulle ei valitettavasti sovi tollainen työ aistivaikeuksien vuoks koska on siivoustehtäviä yms joissa olen kömpelö, mutta mulle erityisesti aina tarjottiin tollasta hoivatyötä ku oon tämmöinen lempeen oloinen


        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei valitettavasti sovi tollainen työ aistivaikeuksien vuoks koska on siivoustehtäviä yms joissa olen kömpelö, mutta mulle erityisesti aina tarjottiin tollasta hoivatyötä ku oon tämmöinen lempeen oloinen


        "poiuytrdfghjk"

        Hyvää yötä nyt vaan


        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt vaan


        "poiuytrdfghjk"

        Sain nuorena myös kaksi kertaa tarjoilijan paikan joihin en kumminkaan voinut mennä samaisen kömpelyyden takia. Kahvilan ja ravintolan

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain nuorena myös kaksi kertaa tarjoilijan paikan joihin en kumminkaan voinut mennä samaisen kömpelyyden takia. Kahvilan ja ravintolan

        "poiuytrdfghj"

        Minua on mustamaalattu koko elämäni ajan, mutta onneksi se toimii aika huonosti kun minut tapaa koska olen fiksun oloinen ihminen. Ainoastaan halvauksen ajan outo.

        "poiuytfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on mustamaalattu koko elämäni ajan, mutta onneksi se toimii aika huonosti kun minut tapaa koska olen fiksun oloinen ihminen. Ainoastaan halvauksen ajan outo.

        "poiuytfdfghjk"

        Esim. televisio on mulle sosiaalisesti suht edullinen paikka.
        Vaikuttasin siellä fiksummalle kuin useimmat kiusaajani. Esim. mun äiti ei olis mikään kovin hyvä televisioesiityjä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Kenties hyvin pitkäksi aikaa.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain nuorena myös kaksi kertaa tarjoilijan paikan joihin en kumminkaan voinut mennä samaisen kömpelyyden takia. Kahvilan ja ravintolan

        "poiuytrdfghj"

        No höh, olisi voinut ajatella että sujuu sinulta kuin tanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että tää netti mainostaa mulle ihania kenkiä, jos olisin rikas ostaisin tollasia. Aiiivan ihania saappaita kuin satujen tanssikenkiä...

        "poiuytfrdfghj"

        Eiköhän niitä kenkämainoksia tule muillekin, eikä yksin sinulle.


    • Anonyymi

      Olen jo isoisä mutta tiedän että 2018 ja 2019 on
      kaatunut ihmisiä ympäriltäni ilman niittämistä liian tiheään.
      Lisäksi tässä oli yksi Pointti!
      ”Noin 20-vuotias paikkakuntalainen mies ampui itsensä perjantaina alkuillasta Lappeenrannan keskustassa, Kansalaistorilla”.
      Miksi hän teki sen julkisesti?
      Ilmeisesti hän halusi osoittaa mieltään mutta kelle se jää arvoitukseksi?
      Ainakin itselleni.

      Liian nuorena itsemurhan tehneet pelkäävät tulevaa?
      Aikuisiässä saman tehneetovat kyllästyneet siihen mitä tulee koska mikään ei muutu?

    • Anonyymi

      Mun mielestä pahinta yhteiskunnassa on että ihmisiä kohdellaan emotionaalisesti huonosti, epäkunnioittavasti jne., arvokkuudentunne kärsii.


      "poiuytrdfgghj"

      • Anonyymi

        Jokaisen pitäisi saada kokea olevansa kunnioitettava henkilö.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Älä sekaannu joka ketjuun höpötyksilläsi, niin säilytät sen vähäisenkin tuntemasi arvokkuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekaannu joka ketjuun höpötyksilläsi, niin säilytät sen vähäisenkin tuntemasi arvokkuuden.

        Ei tuo ole kohtelias puhetyyli

        "poiuytfdcvgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole kohtelias puhetyyli

        "poiuytfdcvgh"

        Vanhanajan balettikoulussa oli hienoa kunnioitus ja kohtelias käytös vaadittu kaikilta.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanajan balettikoulussa oli hienoa kunnioitus ja kohtelias käytös vaadittu kaikilta.

        "poiuytfdfghj"

        Minä olen köyttäytynyt hieman erikoisesti viime vuodet, koska minuun kohdostui massiivinen määrä huonoa käytöstä minkä alla jyräytyi kokonaan niin etten tunnistanut enää olemassaoloani.


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole kohtelias puhetyyli

        "poiuytfdcvgh"

        Tuo vastaus ei miellyttänyt sinua, koska siinä ilmaistiin negatiivinen mielipide kirjoittelustasi. Kuinka "lempeästi sama sisältö olisi pitänyt kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen köyttäytynyt hieman erikoisesti viime vuodet, koska minuun kohdostui massiivinen määrä huonoa käytöstä minkä alla jyräytyi kokonaan niin etten tunnistanut enää olemassaoloani.


        "poiuytfghj"

        Montako eri persoonaa sinulla on?


    • Anonyymi

      Pikku googletuksella selviää, että poiukiltti pystyy halutessaan keskustelemaan suhteellisen asiallisesti, pysymään aiheessa ja vastaamaan parilla viestillä.
      Jostain syystä hän on ottanut mielenterveyspalstat häiriköinnin kohteeksi: keskusteluhen estäminen puuroamalla joka ketjuun omaa sössöään, josta nyt äkkiä näkee, että se on vain sirkusta. Hänestä se varmaan on jollakin tapaa humoristista - kaikilla viihteensä.
      Joka tapauksessa tämä "Poiu" on jonkun mielestään humoristisen henkilön kehittämä fiktiivinen hahmo.

      • Anonyymi

        Aspergerhän on aivojen kehityshäiriö ja poiu kokee ympäröivän maailman aivan eri lailla kuin valtaväestö.AS-henkilö on sosiaalisesti "sokea", ei ymmärrä kuvainnollista kieltä, , vaikeus asettua toisen ihmisen asemaan, takertuu mielessään pyörivään ajatukseen,


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe