Onko mitään ohjelmaa jolla saisi työpöydälle isohkon kellon?
Käyttis on windows 10.
Kello työpöydälle
14
141
Vastaukset
- Anonyymi
Windows Store
Maksullisia ja ilmaisia. - Anonyymi
Miten olisi seuraava....
http://www.clocx.net/- Anonyymi
Kiitos, se oli toimiva!
- Anonyymi
Toinenkin kiitos hyvästä ehdotuksesta. Muutamaa olen kokeillut, nyt tämä jäi käyttöön.
- Anonyymi
No jaa, tietysti jos näkö on heikko niin sitten, itte näen viellä alareunan kellonajan.
- Anonyymi
Pidän minäkin työpöydällä, joskus hyötyäkin kun ei tarvitse ottaa alapalkkia esiin, tulee kylläkin tarpeellisempien ohjelmien mukana. Softpedian sivulla näkyy olevan satoja kelloja vaikka kuukkelilla vaikea löytää.
- Anonyymi
Windows on kovin rajoittunut toiminnoiltaan.
- Anonyymi
Kellon saa alapalkkiin, työpöydälle, gadgettina, metro-ohjelmana, omana ohjelmana tai muiden ohjelmien ohjelmien palkkeihin, mihin muuhun tarvitset? Kännykässäkin on, älyranneketta en tiedä onko, mutta useimmilla oikea rannekello. Jääkaapin oveenkin näköjään saa, olisiko pölyimurissa tarpeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellon saa alapalkkiin, työpöydälle, gadgettina, metro-ohjelmana, omana ohjelmana tai muiden ohjelmien ohjelmien palkkeihin, mihin muuhun tarvitset? Kännykässäkin on, älyranneketta en tiedä onko, mutta useimmilla oikea rannekello. Jääkaapin oveenkin näköjään saa, olisiko pölyimurissa tarpeen?
Kellon saa myös hiiren kursori kuvaksi, perinteisen nuolen tilalle, mutta se häiritsee, koska kursoria on hankala käsitellä isona kuvakkeena.
- Anonyymi
Käytännöllisempää on pitää kännykkää työpöydällä. Ei siihen sen kummempia tarvita. Jollain olen nähnyt myös entisajan vieterivekkarin. Sen etuna on iso näyttö ja rauhoittava tikitys.
- Anonyymi
Töissä ja muuallakin rannekello on paras, kuluttaa vaan turhaan virtaa jos kännykästä aikaa katsoo ja turhaa vaivaa jos joutuu kaivamaan taskusta tai laittamaan näytön päälle. Kotona kelloja vähän joka laitteessa ja seinällä, työpaikoillakin yleensä seinällä.
Joitakin voi rauhoittaa käkikellon kukuntakin tai seinäkellon lyönnit, muttaa minua häiritsee kun yrittää nukahtaa, kevyessä unessa voi herätäkin. Olisi hyvä edes nukkuessa olla kauempana kännykästäkin ettei jatkuvasta saa mikroaaltoja.
- Anonyymi
Muistakaa kaiken joulukiireilyn keskellä että työpöydillä kelluvat gadgetit on pahimmillaan isoja tietoturvariskejä. Ei niitä syyttä vedetty jossain kohtaa kokonaan pois. Toisin sanoen ihan mitä tahansa Softpedian huipputarjousta ei kannata itselleen edes vahingossa imuroida.
- Anonyymi
Softpedian sivulla olevat ohjelmat ovat tutkittuja ja mainospohjaisistakin kerrottu. Gadgeteissa ei ole tainnut olla koskaan pahemmin ongelmia ja palomuuri estää tarvittaessa, mikkisofta halusi vaan ne metro-ohjelmat gadgettien tilalle. Kännyköiden ohjelmissa vakoilua sitäkin enemmän, niiden käyttiksetkin vakoilee, samoin kymppi ja varmaan macitkin.
Saiskos semmosen pöytä kellon aikasex 3D tulostimella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982