Maa 6 miljardin km päästä kuvattuna

Anonyymi

On maapallon kokoon nähden isohko. Näyttää siis paljon isommalta kuin maasta käsin jupiter joka on paaaljon lähempänä ja paaaljon isompi. Jupiterin tulisi siis näyttää maasta käsin samalta miltä kuu näyttäisi maasta käsin 90 prosenttia pienemmältä. Olen matemaattinen nero joten aivan turha ihmetellä sen enempää.

Asian ainoa selitys on että jupiter on pelkkää feikkiä..joku vesivärimaalaus.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla oli pentuna Jupiter merkkinen polkupyörä.

• Anonyymi

Kuu- ukkelit jättivät Jupiter- fillarin sinne Kuuhun sitten. Se näkyy oikein hyvin Nikon P 1000:lla kirkkaalla ilimalla.

Tuohon aloittajan toteamuskysymykseen minulla on valistunut arvaus että kaikki avaruuskuvat ovat todellakin vain maalauksia; oikein hyviä ja kauniita toki.

Maapallostamme kokonaisena ei ole vielä yhtään valokuvaa.
        Se johtuu siitä koska Hubblen kameran kääntymismekanismi on jumittunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuu- ukkelit jättivät Jupiter- fillarin sinne Kuuhun sitten. Se näkyy oikein hyvin Nikon P 1000:lla kirkkaalla ilimalla.

Tuohon aloittajan toteamuskysymykseen minulla on valistunut arvaus että kaikki avaruuskuvat ovat todellakin vain maalauksia; oikein hyviä ja kauniita toki.

Maapallostamme kokonaisena ei ole vielä yhtään valokuvaa.
        Se johtuu siitä koska Hubblen kameran kääntymismekanismi on jumittunut.

Hmmm.. muistan nähneeni hra centin kiivaita väittelyjä silloisella rasismi- palstalla jossa väänsitte kättä voimalla sinne palkatun suvakkiääliön kaa.
        Muistanko oikein?

Rasismista puheenollen niin kyllä niigurit vihaavat enemmän meitä valkoisia vaikka eivät olis yhtä nähnytkään.

Tiesittekö muuten että Afrikassa on enemmän ihmisiä kuin tähtiä taivaalla? Muistan lukeneeni semmoista jostakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm.. muistan nähneeni hra centin kiivaita väittelyjä silloisella rasismi- palstalla jossa väänsitte kättä voimalla sinne palkatun suvakkiääliön kaa.
        Muistanko oikein?

Rasismista puheenollen niin kyllä niigurit vihaavat enemmän meitä valkoisia vaikka eivät olis yhtä nähnytkään.

Tiesittekö muuten että Afrikassa on enemmän ihmisiä kuin tähtiä taivaalla? Muistan lukeneeni semmoista jostakin.

Hubblen kameraa ei voinut kääntää osoittamaan Maapalloa.
        Se johtui väärästä voiteluaineen valinnasta kameran kääntömekanismin kuulalaakeriin.
        Laakeri todellakin jumittui ja siksi Hubble matkaakin yksinäisenä ja unohdettuna kohti avaruuden tietämättömyyttä.

Toki olisimme halunneet Maapallostamme edes yhden ainoan valokuvan tukkiaksemme noiden flättärien suut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtui väärästä voiteluaineen valinnasta kameran kääntömekanismin kuulalaakeriin.
        Laakeri todellakin jumittui ja siksi Hubble matkaakin yksinäisenä ja unohdettuna kohti avaruuden tietämättömyyttä.

Toki olisimme halunneet Maapallostamme edes yhden ainoan valokuvan tukkiaksemme noiden flättärien suut.

Jos maan halkaisija olisi noin 130 cm niin Hubble kiertäisi maata noin kuuden senttimetrin päässä pinnasta. Noin läheltä maasta ei saa kokokuvaa edes "superlaajakulmalla".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Toki olisimme halunneet Maapallostamme edes yhden ainoan valokuvan tukkiaksemme noiden flättärien suut."

Minulla on tietsikan taustakuvana Luna Orbiterin ottama kuva siitä, kun Maa nousee Kuun horisontista.

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwi48OLy-s7mAhUP06YKHWdFB7gQjRx6BAgBEAQ&url=https://www.avaruus.fi/uutiset/aurinkokuntaluotaimet/jaxa-julkaisi-kuuluotaimensa-videoita.html&psig=AOvVaw0i6SauHPC9l_5P0qg7vVr-&ust=1577300096163132

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Toki olisimme halunneet Maapallostamme edes yhden ainoan valokuvan tukkiaksemme noiden flättärien suut."

Minulla on tietsikan taustakuvana Luna Orbiterin ottama kuva siitä, kun Maa nousee Kuun horisontista.

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwi48OLy-s7mAhUP06YKHWdFB7gQjRx6BAgBEAQ&url=https://www.avaruus.fi/uutiset/aurinkokuntaluotaimet/jaxa-julkaisi-kuuluotaimensa-videoita.html&psig=AOvVaw0i6SauHPC9l_5P0qg7vVr-&ust=1577300096163132

Tuli suttuinen still videokuva, ja eri luotaimen ottamana, mutta Maa on kuvattu lukuisia kertoja.

• Anonyymi

Minä otin valokuvan 12 miljardin km päästä ja maapallo näytti jo melko pieneltä.
      tulomatkalla meinasin käydä kuussa tupakalla ja paskalla, mutta siellä oli jo Vaderin porukka istuttamassa pottua jote nen viitsinyt häiritä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe