Olemme matkalla kohti naisten hallitsemaa yhteiskuntaa

Anonyymi

Merkit viittaavat siihen.

- Miehisten arvojen/hyveiden demonisointi
- Naiseuden/nuoreuden nostaminen jalustalle, elämänkokemus on taakka. Nuorten naismessiaiden esiinmarssi tyyliin Thunberg
- "Suvaitsevaisen" poliisivaltion ajatus, vrt. vapaa yhteiskunta. Vääriä mielipiteitä ei sallita
- Tunteella reagoinnin ylikorostuminen ja laumasieluisuus. Tunne ja fiilis voittaa järjen

Jatkakaa listaa.

88

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh kerrankin näin päin. Toki. Mutta palautunee äkkiä miesten maailmaan?

      • Anonyymi

        Toki ja kyllä. Olen pahusti silti sitä mieltä, että miehet kirjoittavat enemmän tekemisestä? Saatan toki olla vääräässä.


      • Anonyymi

        Jos miehet opiskelisivat ja tekisivät töitä, niin ei olisi mikään hätä, mutta kun "ei ole motii".

        Pelaaminen ja ES kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki ja kyllä. Olen pahusti silti sitä mieltä, että miehet kirjoittavat enemmän tekemisestä? Saatan toki olla vääräässä.

        No näin se varmaan on.


    • Anonyymi

      Olisi ihan hyvä. Mulle sopii. Monet naiset osaa ajatella paljon enemmän yhteistä hyvää, toisin kuin miehet.

      • Johtuu biologisista eroista☝️

        Miehen ei ole tarvinnut ajatella kuin itseään ja toisten miesten voittamista..eli itseään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Johtuu biologisista eroista☝️

        Miehen ei ole tarvinnut ajatella kuin itseään ja toisten miesten voittamista..eli itseään.

        Hassu sormella sohottelija.... :oD


    • Anonyymi

      Näin se näköjään menee että maailman on nykyään jo naisten hallinnassa ja se jos mikä on huolestuttavaa se.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Sinä kun et ole erityisen miehekäs mies niin mitenkä kuvittelisit pärjääväsi miehekkäämmässä yhteiskunnassa? Jäisit joka tapauksessa maskuliinisempien miesten jalkoihin. Naisvaltainen yhteiskunta mahdollistaa sen että sunkinlaista reppanaa paapotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kun et ole erityisen miehekäs mies niin mitenkä kuvittelisit pärjääväsi miehekkäämmässä yhteiskunnassa? Jäisit joka tapauksessa maskuliinisempien miesten jalkoihin. Naisvaltainen yhteiskunta mahdollistaa sen että sunkinlaista reppanaa paapotaan.

        Oon mäkin armeijan käynyt että on niitä paljon naismaisempiakin miehiä ja naistenko ansioo se muka on että mä hengissä pysyn? Voin sanoa että siinä ei ole naisilla osaa eikä arpaa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mäkin armeijan käynyt että on niitä paljon naismaisempiakin miehiä ja naistenko ansioo se muka on että mä hengissä pysyn? Voin sanoa että siinä ei ole naisilla osaa eikä arpaa.

        KilttiMies89

        Paapova yhteiskuntamme joka pitää huolen "heikommistaan" juontaa juurensa naisten asemaan ja vaikutusvaltaan. Maskuliinisuutta korostavat yhteisöt eivät katso hyvällä heikompia miehiä, sillä niissä miehen tehtävä on olla vahva.

        Akkavallan ongelma on siinä että kaikkia reppanoita pitäisi muka ymmärtää ja paapoa. Ukkovallassa annetaan evoluution tehdä tehtävänsä, vain vahvimmat selviytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paapova yhteiskuntamme joka pitää huolen "heikommistaan" juontaa juurensa naisten asemaan ja vaikutusvaltaan. Maskuliinisuutta korostavat yhteisöt eivät katso hyvällä heikompia miehiä, sillä niissä miehen tehtävä on olla vahva.

        Akkavallan ongelma on siinä että kaikkia reppanoita pitäisi muka ymmärtää ja paapoa. Ukkovallassa annetaan evoluution tehdä tehtävänsä, vain vahvimmat selviytyy.

        Evoluutio: survival of the fittest. SOPEUTUVAISIMMAT selviytyy, ei vahvimmat.


    • Anonyymi

      Kyllä itse miehenä olen sitä mieltä että kyllä, oikeanlaiset, miehiset arvot ovat nykyään ja aina arvossa. Mutta suuri osa tuosta ruikuttajista ei todellisuudessa ole niinkään hyviä esimerkkejä miehisistä arvoista.

      • Anonyymi

        Sitäpaitsi ei ikä ole sama kuin elämänkokemus, moni nuori on elänyt huomattavasti enemmän kuin suuri osa vanhemmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi ei ikä ole sama kuin elämänkokemus, moni nuori on elänyt huomattavasti enemmän kuin suuri osa vanhemmista.

        Voisitko kertoa jotain esimerkkejä? Minä voin omalta kohhdalta kertoa, mutta tuskin edustan koko mies sukupuolta.


      • Sosi olin taas uloskirjautunut.


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Sosi olin taas uloskirjautunut.

        Similä vanha kunnon flash


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa jotain esimerkkejä? Minä voin omalta kohhdalta kertoa, mutta tuskin edustan koko mies sukupuolta.

        Moni nuori on ehtinyt nähdä paljonkin maailmaa eri puolilta, kun taas moni vanhempi ei ole ikinä käynyt kyläänsä pidemmällä.


      • Anonyymi

        Eli miehenä ei saisi tuoda mitään epäkohtia esiin kun se on sitten ruikutusta.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehenä ei saisi tuoda mitään epäkohtia esiin kun se on sitten ruikutusta.

        KilttiMies89

        Toki naisilla on oikeus ruikuttaa kun se sopii enemmän naismaiseen luonteenlaatuun.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehenä ei saisi tuoda mitään epäkohtia esiin kun se on sitten ruikutusta.

        KilttiMies89

        Jos menee jankuttamiseksi tai liioitteluksi niin se on pitkälti ruikuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki naisilla on oikeus ruikuttaa kun se sopii enemmän naismaiseen luonteenlaatuun.

        KilttiMies89

        Niinpä. Siksi ruikuttava mies onkin akkamainen, eikä täten haluttavaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi ei ikä ole sama kuin elämänkokemus, moni nuori on elänyt huomattavasti enemmän kuin suuri osa vanhemmista.

        Ohhoh! Mitä korskeaa vähättelyä, paitsi jos ryyppääminen ja maailman matkaaminen otetaan huomioon.

        Itse kuulun siihen osaan varttuneempaa väkeä, joka on jo nähnyt ja kokenut liikaakin, on vaikea nähdä kehitys joka menee huonompaan suuntaan ,juurikin haihattelijoiden ja uskontoon verrattavissa olevan teknokratian vedättämänä :/

        Aina vaan isommissa ongelmissa ollaan, selkä keikassa päin helevettiä tämä uhkaa mennä, turhaa tavaraa tuotetaan ja valtavasti ihastellaan ja hypetetään puolesta.

        Maailman meret- elinehtomme ,on täynnä muovia ja liikoja tavaroita, pudonneita lentokoneita, laivoja, myrkkyjä, ydinjätteitäkin osittain.

        Ilmakehä pilalla peruuttamattomasti ja kauan ja naisia johtajina ja asiantuntijoina rutosti.
        Kyllä se vaan on persoonoista kiinni, ei sukupuoli anna mitään etua, jos on tyhmyri tai "leipäpappi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki naisilla on oikeus ruikuttaa kun se sopii enemmän naismaiseen luonteenlaatuun.

        KilttiMies89

        Niin ja akkavaltaisessa yhteiskunnassa siedetään paremmin teitä ruikuttavia (akkamaisia) miehiäkin, kuin mitä ukkovaltaisessa yhteiskunnassa siedettäisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi ei ikä ole sama kuin elämänkokemus, moni nuori on elänyt huomattavasti enemmän kuin suuri osa vanhemmista.

        Jos näin, niin sitten se pitäisi paikkansa että ikä on vain numeroita. No minä olen tästä asiasta eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Mitä korskeaa vähättelyä, paitsi jos ryyppääminen ja maailman matkaaminen otetaan huomioon.

        Itse kuulun siihen osaan varttuneempaa väkeä, joka on jo nähnyt ja kokenut liikaakin, on vaikea nähdä kehitys joka menee huonompaan suuntaan ,juurikin haihattelijoiden ja uskontoon verrattavissa olevan teknokratian vedättämänä :/

        Aina vaan isommissa ongelmissa ollaan, selkä keikassa päin helevettiä tämä uhkaa mennä, turhaa tavaraa tuotetaan ja valtavasti ihastellaan ja hypetetään puolesta.

        Maailman meret- elinehtomme ,on täynnä muovia ja liikoja tavaroita, pudonneita lentokoneita, laivoja, myrkkyjä, ydinjätteitäkin osittain.

        Ilmakehä pilalla peruuttamattomasti ja kauan ja naisia johtajina ja asiantuntijoina rutosti.
        Kyllä se vaan on persoonoista kiinni, ei sukupuoli anna mitään etua, jos on tyhmyri tai "leipäpappi".

        Ja mitähän sinäkin muka olet nähnyt. Kyllä totuus on että suurin osa keski-ikäisistäkään ei ole edes käynyt missään, korkeintaan jossain laivaristeilyllä tai pakettimatkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja akkavaltaisessa yhteiskunnassa siedetään paremmin teitä ruikuttavia (akkamaisia) miehiäkin, kuin mitä ukkovaltaisessa yhteiskunnassa siedettäisiin.

        "Niin ja akkavaltaisessa yhteiskunnassa siedetään paremmin teitä ruikuttavia (akkamaisia) miehiäkin, kuin mitä ukkovaltaisessa yhteiskunnassa siedettäisiin."

        Mä en ole mikään akkamainen mies että tiedä sä se!!!!

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ja akkavaltaisessa yhteiskunnassa siedetään paremmin teitä ruikuttavia (akkamaisia) miehiäkin, kuin mitä ukkovaltaisessa yhteiskunnassa siedettäisiin."

        Mä en ole mikään akkamainen mies että tiedä sä se!!!!

        KilttiMies89

        Itsekin tuumasit että ruikuttaminen on naismaista. Olet kova ruikuttamaan. Yhteenvetona voisi siis todeta sun olevan akkamainen.


    • Anonyymi

      Jos vaikka uusia kauppakeskuksia katsotaan niin eipä niissä miehille ole juuri mitään. Tai televisio-ohjelmat...aika naisellisiahan ne ovat.

      • Älä höpötä ja vingu. Onhan vaikka HiFi osastgolla tai vaikka ihan junttien työkaluosastolla miehille. Sitäpaitsi ruokaosastolla on molemmille. Muistyan aikoinaan entisen vaimoni.

        Menimme naimisiin ja sanoin hänelle, että nyt se on virallista, sinulla ei ole kyökkiin mitään asiaa. Tottakai myönnyin ja hän sai tehdä mokkaruuddut eli suklaapiirakkaa.

        Toki vuorotyön takia vaimoni myös kokkasi. Minua harmitti moinen ja kerran kun siivosimme yhdessä, niin huomasin etten osaa imuroida. Moppaaminenkin oli niin ja näin. Eli olen ... Ai niin...

        Osaanhan minä pyykätä. Osaanhan? Sekin vielä kun sain vapaat kädet. Noh kaikki alkoi hyvin. Vaatteeista tuli puhtaita. Tosin eräs kauluspaitani vaihtoi värin valkoisesta haalean viininpunaiseksi.

        Silloin sovimme, että hän ei koske autoon eikä keittiöön, ja minä en koske pyykkikoneeseen tahi muuhunkaan tärkeään asiaan talossa.


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Älä höpötä ja vingu. Onhan vaikka HiFi osastgolla tai vaikka ihan junttien työkaluosastolla miehille. Sitäpaitsi ruokaosastolla on molemmille. Muistyan aikoinaan entisen vaimoni.

        Menimme naimisiin ja sanoin hänelle, että nyt se on virallista, sinulla ei ole kyökkiin mitään asiaa. Tottakai myönnyin ja hän sai tehdä mokkaruuddut eli suklaapiirakkaa.

        Toki vuorotyön takia vaimoni myös kokkasi. Minua harmitti moinen ja kerran kun siivosimme yhdessä, niin huomasin etten osaa imuroida. Moppaaminenkin oli niin ja näin. Eli olen ... Ai niin...

        Osaanhan minä pyykätä. Osaanhan? Sekin vielä kun sain vapaat kädet. Noh kaikki alkoi hyvin. Vaatteeista tuli puhtaita. Tosin eräs kauluspaitani vaihtoi värin valkoisesta haalean viininpunaiseksi.

        Silloin sovimme, että hän ei koske autoon eikä keittiöön, ja minä en koske pyykkikoneeseen tahi muuhunkaan tärkeään asiaan talossa.

        Kuin sanoin sinä olet nopea.


      • TimoSimilä
        valtakunta kirjoitti:

        Kuin sanoin sinä olet nopea.

        Ööh, kerrotko lisää


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Ööh, kerrotko lisää

        Luiskahtelet käsistä kun yritän saada sinua kiinni.🤔


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Ööh, kerrotko lisää

        Pelästytkö?
        Kaikki aloittaa naisen kuuluvan saada mutta miksi minä saan suihkussa mutta eikö mieheni nautintoon saa perehtyä kehittämällä itseäni?


      • Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

        Älä höpötä ja vingu. Onhan vaikka HiFi osastgolla tai vaikka ihan junttien työkaluosastolla miehille. Sitäpaitsi ruokaosastolla on molemmille. Muistyan aikoinaan entisen vaimoni.

        Menimme naimisiin ja sanoin hänelle, että nyt se on virallista, sinulla ei ole kyökkiin mitään asiaa. Tottakai myönnyin ja hän sai tehdä mokkaruuddut eli suklaapiirakkaa.

        Toki vuorotyön takia vaimoni myös kokkasi. Minua harmitti moinen ja kerran kun siivosimme yhdessä, niin huomasin etten osaa imuroida. Moppaaminenkin oli niin ja näin. Eli olen ... Ai niin...

        Osaanhan minä pyykätä. Osaanhan? Sekin vielä kun sain vapaat kädet. Noh kaikki alkoi hyvin. Vaatteeista tuli puhtaita. Tosin eräs kauluspaitani vaihtoi värin valkoisesta haalean viininpunaiseksi.

        Silloin sovimme, että hän ei koske autoon eikä keittiöön, ja minä en koske pyykkikoneeseen tahi muuhunkaan tärkeään asiaan talossa.

        Niin tai urheiluvälinekaupoissa mutta enimmäkseen on kaikki naisille suunnattu.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Minkälaisia palveluita tai kauppoja sinä sitten miehenä kaipaisit kauppakeskuksiin?

        Millaisia ohjelmia tv:seen?

        Ilmeisesti naiset ovat riittävän suuri asiakaskunta kauppakeskuksille, ja katsojakunta televisiolle. Miehet tapaavat shoppailla vähemmän ja tekevät monesti ostoksensa verkossa ennemmin kuin kaupoilla. Miehet taitavat myös katsella enemmän suoratoistopalveluita kuin perinteistä tv:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia palveluita tai kauppoja sinä sitten miehenä kaipaisit kauppakeskuksiin?

        Millaisia ohjelmia tv:seen?

        Ilmeisesti naiset ovat riittävän suuri asiakaskunta kauppakeskuksille, ja katsojakunta televisiolle. Miehet tapaavat shoppailla vähemmän ja tekevät monesti ostoksensa verkossa ennemmin kuin kaupoilla. Miehet taitavat myös katsella enemmän suoratoistopalveluita kuin perinteistä tv:tä.

        Väkivaltaelokuvia se telkkari lähes pelkästään esittää. Eivät ne ole naisille-, vaan miehille suunnattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia palveluita tai kauppoja sinä sitten miehenä kaipaisit kauppakeskuksiin?

        Millaisia ohjelmia tv:seen?

        Ilmeisesti naiset ovat riittävän suuri asiakaskunta kauppakeskuksille, ja katsojakunta televisiolle. Miehet tapaavat shoppailla vähemmän ja tekevät monesti ostoksensa verkossa ennemmin kuin kaupoilla. Miehet taitavat myös katsella enemmän suoratoistopalveluita kuin perinteistä tv:tä.

        Ööö ainakin enemmän urheilua ilmaiskanaville kun nythän melkein kaikki on jo siirretty maksukanaville.

        Kauppoihin vaikka enemmän metsästys ja kalastustarvikkeita vaikka itse en oikeastaan harrasta kumpaakaan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö ainakin enemmän urheilua ilmaiskanaville kun nythän melkein kaikki on jo siirretty maksukanaville.

        Kauppoihin vaikka enemmän metsästys ja kalastustarvikkeita vaikka itse en oikeastaan harrasta kumpaakaan.

        KilttiMies89

        Oletko laittanut oikeille tahoille palautetta että toivoisit tv-tarjontaan lisää urheilua?

        Minkälaista kauppatarjontaa toivoisit, siis sellaista että itsekin kävisit asiakkaana?

        Naiset ovat kovempia käymään kaupoilla, joten on bisneksen kannalta tuottavampaa tarjota jalkautuvalle asiakaskunnalle sopivia tuotteita. Kävisitkö useammin shoppailemassa jos sinua kiinnostavia tuotteita olisi enemmän fyysisesti hypisteltävinä?


    • Anonyymi

      Jos ajatellaan vaikkapa heikko-osaisten hyvinvointia yms. niin kummatkohan siihen todennäköisesti haluavat puuttua, nuoret naiset vaiko vanhat ukot.

      • Tuskin vanhat ukot/nuoret naiset kombinaatio tulee kysymykseen. Nyt ei kuitenkaan olla enään oikeistohallituksen alla kuten viimeiset 20 vuotta


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Tuskin vanhat ukot/nuoret naiset kombinaatio tulee kysymykseen. Nyt ei kuitenkaan olla enään oikeistohallituksen alla kuten viimeiset 20 vuotta

        Tarkoitan, että oikeisto hakkaa kaikkia, mutta vasemmisto vain rikkaita.


      • Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

        Tuskin vanhat ukot/nuoret naiset kombinaatio tulee kysymykseen. Nyt ei kuitenkaan olla enään oikeistohallituksen alla kuten viimeiset 20 vuotta

        Niin no yleensä ne nuoret naiset ovat vasureita kun vanhat ukot enemmän oikeistoa. Mutta jos täällä laittaa nuoret, vasemmistolaiset naiset niin kohta on joku harmis siihen öyhöttämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no yleensä ne nuoret naiset ovat vasureita kun vanhat ukot enemmän oikeistoa. Mutta jos täällä laittaa nuoret, vasemmistolaiset naiset niin kohta on joku harmis siihen öyhöttämässä.

        Poika, minä olen vanha ukko ja vasemmistolainen. Sinun idea ei nyt toiminut. Oletko itse mahdollisesti SMP:n kannattaja?


      • Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

        Poika, minä olen vanha ukko ja vasemmistolainen. Sinun idea ei nyt toiminut. Oletko itse mahdollisesti SMP:n kannattaja?

        Sanotaan sitten että suurin osa vanhoista ukoista on oikealla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no yleensä ne nuoret naiset ovat vasureita kun vanhat ukot enemmän oikeistoa. Mutta jos täällä laittaa nuoret, vasemmistolaiset naiset niin kohta on joku harmis siihen öyhöttämässä.

        Itse sanoisin että yleensäkkin miehet on usein enemmän oikestolaisia tai perussuomalaisia ja naiset vihervasureita näin niinku kärjistettynä. Jokainen voi itse päätellä mitä kantaa itse edustan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoisin että yleensäkkin miehet on usein enemmän oikestolaisia tai perussuomalaisia ja naiset vihervasureita näin niinku kärjistettynä. Jokainen voi itse päätellä mitä kantaa itse edustan.

        KilttiMies89

        Nuorissa on enemmän vaaleanpunaisten lasien läpi maailmaa katselevia vihervasemmiston aatteiden kannattajia.

        Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän maailman realiteetit iskee tajuntaan ja hattaraiset utopiat haihtuu tuuleen.

        Oikealle kallellaan kannatus on suurinta varakkaiden keskuudessa.

        Persuja kannattavat miehet ja vihervassareita liputtavat pikkutytöt ovat kovaäänisimpiä oman agendansa huutelijoita. Siksi kai sullakin on toi harhakäsitys, oli miten kärjistetty tahansa.
        Tosiasiassa puolueet saavat ääniä tasaisesti molemmilta sukupuolilta. Moni ei vaan koe tarpeelliseksi vokalisoida jatkuvasti mielipiteitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoisin että yleensäkkin miehet on usein enemmän oikestolaisia tai perussuomalaisia ja naiset vihervasureita näin niinku kärjistettynä. Jokainen voi itse päätellä mitä kantaa itse edustan.

        KilttiMies89

        Selvä yhteys siihen että nykyään miehet erakoituvat peräkammariinsa mitään tekemättä ja kokematta. Ne jotka sieltä lähtevät maailmalle harvemmin ovat persuksia tai muutenkaan erityisen oikeistolaisia. Eli ilmiselvä yhteys myöskin elämänk okemusten ja poliittisen suuntaumuksen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä yhteys siihen että nykyään miehet erakoituvat peräkammariinsa mitään tekemättä ja kokematta. Ne jotka sieltä lähtevät maailmalle harvemmin ovat persuksia tai muutenkaan erityisen oikeistolaisia. Eli ilmiselvä yhteys myöskin elämänk okemusten ja poliittisen suuntaumuksen suhteen.

        Pelkkää vasemmistolaista propagandaa ja paniikkia tuollaiset väittämät.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää vasemmistolaista propagandaa ja paniikkia tuollaiset väittämät.

        KilttiMies89

        Niin sinäkään kun et mikään peräkammarin ätmi ole vaan oikea kosmopoliitti.


    • Anonyymi

      Puutyöt ja metallityöt on erikseen.

    • Anonyymi

      mitään mies tai naisasiaa ei ole.miehen takana on aina nainen.ensi äeti sit vaimo ja joskus jopa lapset on kaikki tyttöjä.siis mitä,pönkitetty jollekki 1500 luvulle FYYSISTÄ voimaa ei AINA älyä?se on asian ydin.naiset.

      • Anonyymi

        "mitään mies tai naisasiaa ei ole.miehen takana on aina nainen.ensi äeti sit vaimo ja joskus jopa lapset on kaikki tyttöjä.siis mitä,pönkitetty jollekki 1500 luvulle FYYSISTÄ voimaa ei AINA älyä?se on asian ydin.naiset."

        Monelle ätmille äiti on ainut nainen joka on pakostikkin elämässä mukana.

        KilttiMies89


    • Kyllä idareita ja juntteja löytyy vielä Suomen maasta. Täytynee sanoa, että kuolkoot ihan vaan evoluution mukaan. Se olkoot PS kollien kohtalo. Tiedän sen koska tunnen noita naista hylkiviä.

      • Jos et sinä ole juntti, niin kuka sitten.


      • Anonyymi

        "Kyllä idareita ja juntteja löytyy vielä Suomen maasta. Täytynee sanoa, että kuolkoot ihan vaan evoluution mukaan. Se olkoot PS kollien kohtalo. Tiedän sen koska tunnen noita naista hylkiviä."

        Sinun harmiksesi Ps elää ja voi paremmin kuin koskaan, gallupitkin sen ovat osoittaneet jo pitkän aikaa. Reilun 3 vuoden kuluttua tulet putoamaan aika korkealta ellei hallitus hajoa jo ennen sitä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä idareita ja juntteja löytyy vielä Suomen maasta. Täytynee sanoa, että kuolkoot ihan vaan evoluution mukaan. Se olkoot PS kollien kohtalo. Tiedän sen koska tunnen noita naista hylkiviä."

        Sinun harmiksesi Ps elää ja voi paremmin kuin koskaan, gallupitkin sen ovat osoittaneet jo pitkän aikaa. Reilun 3 vuoden kuluttua tulet putoamaan aika korkealta ellei hallitus hajoa jo ennen sitä.

        KilttiMies89

        Hohhoijakkaa, montas kertaa niitä jytkyjä on jo annettu ja aina jäänyt veteliksi pieruiksi. Kuitenkin aina vaan sama mantra, että ensi kerralla sitten.


      • Anonyymi

        Vihervasemmistohan tuota homoerotiikkaa enempi edustaa ja puolustaa ja pyhittää, tosin onhan persuilla Tynkkynen, mutta hän tuntuu järkevämmältä roolissaan, kuin esim. Haavisto ministerinä ;)

        Demarien bussikuskiksi vaaleissa tekeytynyt Rinne oli melko erikoinen lajissaan pääministeri pyrähdyksensä aikana kun osallistui Pride kulkueeseen, no sille kävi sitten miten kävi kouhottamisensa keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistohan tuota homoerotiikkaa enempi edustaa ja puolustaa ja pyhittää, tosin onhan persuilla Tynkkynen, mutta hän tuntuu järkevämmältä roolissaan, kuin esim. Haavisto ministerinä ;)

        Demarien bussikuskiksi vaaleissa tekeytynyt Rinne oli melko erikoinen lajissaan pääministeri pyrähdyksensä aikana kun osallistui Pride kulkueeseen, no sille kävi sitten miten kävi kouhottamisensa keskellä.

        Uuh ihanaa vapautunutta nykypäivää.

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201803242200834754


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh ihanaa vapautunutta nykypäivää.

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201803242200834754

        No kenestä ihanaa kenestä ei. Oma mielipiteeni on vankkumaton, kyseessä on epänormaali käytösmalli ja mieltymys jos luonnon kiertokulkua ja sen suurinta antia lisääntymistä pitää ohjeellisena.

        Miten härkäparilla voi lisääntyä, ellei tee Toivolaa? Toisaalta hyvä että ei, jos naisista pysyvätkin kauempana siinä.
        Muuten ihan sama mulle, mutta tahtovat tehdä "uuden normaalin" niin homostelusta kuin lesboilusta jne.

        Sekin vähän tökkii kun telkkarissa aina kiintiöhomo, tai lesbo likipitäen kaikissa tosi tv ohjelmissa, onhan se nyt edelleen kai marginaalitouhua, mutta kovasti tyrkyllä vaihtoehdoksi :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijakkaa, montas kertaa niitä jytkyjä on jo annettu ja aina jäänyt veteliksi pieruiksi. Kuitenkin aina vaan sama mantra, että ensi kerralla sitten.

        Ei tuollainen teksti kerro mistään muusta kuin siitä että sinulla on jo kova paniikki päällä kuten vasureilla yleensäkkin.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollainen teksti kerro mistään muusta kuin siitä että sinulla on jo kova paniikki päällä kuten vasureilla yleensäkkin.

        KilttiMies89

        Se kertoo vain siitä että persukset ovat pelkkää puhetta vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      Akkoja on tosiaan nyt joka paikassa sohlaamassa. Esim. Päijät-Hämeessä eukot johdossa ja valitetaan, että rahat loppuu ja hommat menee karille.
      Silloin kun muijat asialla, silloin lopuu kaikki joustavuus ja järki. Kun miehet hoitaa, voidaan tehdä korjauksia hommiin koko ajan ja oikaista mahdolliset munaukset.
      Mutta ei akkain aikana.
      Katsotaan nyt millaiseen solmuun asiat ajautuvat niin maakunnallisesti kuin valtakunnallisestikin.
      Ikävältä näytää.
      J a vielä hohistaan naisten lisäämistä armeijaan. Silloin oltava "näille" omat yksiköt ja johtajat. Miesten sekaan turha sotkea. Oikein vanhojen kapiaisten mielestä naisten tuominen armeijaan oli virhe. Todella paha.

      • Anonyymi

        Niin että vanhat ukot jotka ovat olleet aina vallassa eivät ole mitään sohlanneet, just. Niinkuin lähiajan esimerkkinä surullisen kuuluisa aktiivimalli.


      • Anonyymi

        Samalla itketään miten epätasa-arvoista on kun naisilla ei ole pakollista inttiä, ja nyt sitten vingutaan että ei niitä akkoja pitäisi sinne sekaan päästää ollenkaan...

        Ätmien rivit rakoilevat!


      • Anonyymi

        Jos on paskat perustukset niin vaikeampaa siihen on mitään hyvää rakentaa, ja kukas ne perustukset täällä on rakentanut. Itse olen ns. perinteinen mies mutta silti näen että nuoret naiset voivat saada enemmän hyvää yhteiskunnassa aikaiseksi kuin samat vanhat ukot jotka ovat vatuloineet vuosikymmeniä.


      • Anonyymi

        No kyllä se näin kovemman armeijakoulutuksen aikoina palvellutta ihan oikeesti potuttaa nähdä, kun melkein aamukahvi sänkyyn tuodaan ja neitosia paapotaan, huolletaan ja tsempataan ja osa niistä vielä matu taustaisiakin.

        Ei näytä kovin luotettavalta tuo nykyinen armeijan käyneiden joukko, tulee mieleen onko meillä puolustusvoimia tosi tilanteessa, vallankin kun noita suvakkejakin käypi armeijan extrim tarkoituksessa, tms. erikoisuuden tavoittelun vuoksi.

        Kanki Kaikkonen turvonneena puolustusministerinä tuntui kaipaavan lisää neitosia armeijaan, nyt ei uskalla edes laskea leikkiä Tuntemattoman sotilaan sanoin, siellähän oli sen aikaisista Neuvostoliiton naissotilaista vitsiä, jonka me varttuneemmat muistamme ;)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se näin kovemman armeijakoulutuksen aikoina palvellutta ihan oikeesti potuttaa nähdä, kun melkein aamukahvi sänkyyn tuodaan ja neitosia paapotaan, huolletaan ja tsempataan ja osa niistä vielä matu taustaisiakin.

        Ei näytä kovin luotettavalta tuo nykyinen armeijan käyneiden joukko, tulee mieleen onko meillä puolustusvoimia tosi tilanteessa, vallankin kun noita suvakkejakin käypi armeijan extrim tarkoituksessa, tms. erikoisuuden tavoittelun vuoksi.

        Kanki Kaikkonen turvonneena puolustusministerinä tuntui kaipaavan lisää neitosia armeijaan, nyt ei uskalla edes laskea leikkiä Tuntemattoman sotilaan sanoin, siellähän oli sen aikaisista Neuvostoliiton naissotilaista vitsiä, jonka me varttuneemmat muistamme ;)))

        Aivan paskapuhetta. Itekin kävin intin ysärillä niin kyllä nykyään intissä joutuu opettelemaan ja tekemään huomattavasti enemmän kuin silloin. Todennäköisesti jos suurin osa keski-ikäisistä laitettaisiin tekemään samoja juttuja niin menisi ihan vatuloinniksi.


    • Anonyymi

      No ainakin alkumerkit näyttävät pahalta. Todella pahalta. Johtajien, päälliköiden ja avustajien laumaa kasvatetaan, minkäänlaisia "valon" merkkejä ei ole näkyvissä. Turha kuvitella liikaa kun näkyvissä selvät katastrofin merkit.
      Tulkaa seuraa Päijät-Hämeen menoa, ei mitään tolkkua.

      • Anonyymi

        Eli ei sitten saisi olla avustajiakaan jos kerran itse päättäjätkin ovat perseestä, just. Avustajathan ne ovat persustenkin ministerien työt tehneet kun eivät itse ole mitään osanneet.


    • Konservatiivien, eli vanhoillisten keskuudessa sitä erilaisuutta ei hyväksytä.

      Jopa parkkikiekon värin vapautuminen ahdistaa niitä, kun kaiken ja kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Homot hirteen ja naiset hellan ääreen..jne.

      • Anonyymi

        Parkkikiekko tulee olemaan sininen nyt ja aina!


      • Anonyymi

        Eivätpä ”suvaitsevaisetkaan” todellisuudessa näytä suvaitsevan muita, kuin omaa porukkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parkkikiekko tulee olemaan sininen nyt ja aina!

        No saathan sinä sen sinisenä pitää.. Mitäs se sun persettä kutittaa jos se jollain toisella sattuu olemaan eri värinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätpä ”suvaitsevaisetkaan” todellisuudessa näytä suvaitsevan muita, kuin omaa porukkaansa.

        Suvaitsevaisuus ei tarkoit kaiken suvaitsemista. KVG.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätpä ”suvaitsevaisetkaan” todellisuudessa näytä suvaitsevan muita, kuin omaa porukkaansa.

        Ninpä jos et tykkää homoista tai maahanmuuttajista, suvakit eivät suvaitse sinua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ninpä jos et tykkää homoista tai maahanmuuttajista, suvakit eivät suvaitse sinua

        Edelleenkään suvaitsevaisuus ei tarkoita että pitäisi suvaita esim pedofiilejä ja natseja. Kvg sullekin. Suvaitsevaisuus= antirasismia, antisovinismia,eli feminismiä, homofobian vastustamista..jne.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Edelleenkään suvaitsevaisuus ei tarkoita että pitäisi suvaita esim pedofiilejä ja natseja. Kvg sullekin. Suvaitsevaisuus= antirasismia, antisovinismia,eli feminismiä, homofobian vastustamista..jne.

        Ei suvaitseva tarkoita anti- mitään. Tuo juurikin on ongelma että termiä suvaitseva käytetään jotain äärivihervasurin synonyyminä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei suvaitseva tarkoita anti- mitään. Tuo juurikin on ongelma että termiä suvaitseva käytetään jotain äärivihervasurin synonyyminä.

        Käytännössä tarkoittaa..

        "Suvaisevaisuus merkitsee sen tosiasian hyväksymistä, että ihmisillä, jotka ovat luonnostaan erilaisia ulkomuotonsa, asemansa, puhetapansa, käyttäytymismuotojensa ja arvojensa puolesta, on oikeus elää rauhassa ja olla sellaisia kuin ovat.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Käytännössä tarkoittaa..

        "Suvaisevaisuus merkitsee sen tosiasian hyväksymistä, että ihmisillä, jotka ovat luonnostaan erilaisia ulkomuotonsa, asemansa, puhetapansa, käyttäytymismuotojensa ja arvojensa puolesta, on oikeus elää rauhassa ja olla sellaisia kuin ovat.

        Eli ei ole mikään antiaate.


      • Anonyymi

        Täysin oikeeta meininkiä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ninpä jos et tykkää homoista tai maahanmuuttajista, suvakit eivät suvaitse sinua

        "Ninpä jos et tykkää homoista tai maahanmuuttajista, suvakit eivät suvaitse sinua"

        Eli jos ei ole homojen ja maahanmuuttajien ystävä niin suvakkien mielestä sellaiset ihmiset tulisi hirttää. Kyllä mun mielestä jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä ilman että saa osakseen tuollaisia vihanpurkauksia.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ninpä jos et tykkää homoista tai maahanmuuttajista, suvakit eivät suvaitse sinua"

        Eli jos ei ole homojen ja maahanmuuttajien ystävä niin suvakkien mielestä sellaiset ihmiset tulisi hirttää. Kyllä mun mielestä jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä ilman että saa osakseen tuollaisia vihanpurkauksia.

        KilttiMies89

        Määrät ovat aivan erilaiset, pelkästään tälläkin palstalla mamuista ruikutetaan jatkuvasti. Ei kyse ole mielipiteistä vaan ainaisesta saman jankuttamisesta.


    • Anonyymi

      Tästähän voimme olla samaa mieltä, olen itsekkin todennut aikoja sitten täällä saman.

      Katsokaapa noiden telkkarin asiaohjelmien "asiantuntijoitakin" ,yleensä ja aina vain naisia ja suurimmalle osalle kansasta ihan tuiki tuntemattomia ja hyvin monesti liki pentuja vielä= elämänkokemus nirkoista ;)

      Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko esim. Ylellä on henkilöstöstä naisia? Veikkaan jotta suurin osa jo.

      • Anonyymi

        Ei ikä takaa mitään elämänkokemusta, eikä yleinen tunnettavuus asiantuntevuutta, usein jopa päinvastoin.


    • Anonyymi

      Me mennään naisten hallitsemaan yhteiskuntaan päin niin kauan kuin meillä siihen on varaa. Varaa siihen on sen mukaan tai siihen asti mihin tähän asti miesten kehittämät ja rakentamat systeemit kantavat.

    • Anonyymi

      Taitaapa olla niin että moni meistä miehistä ajattelee että kohta meillä ei ole mitään merkitystä. Eihän ennenkään pelkäksi mieheksi syntyminen ole mitään taannut vaan on pitänyt asioiden eteen tehdäkin jotain, niinkuin nykyäänkin.

      Mutta varmaankin joillekin on ongelma se että nykyään naisilla on monissakin asioissa etu puolellaan, kuten esimerkiksi se että pelkällä ulkonäöllä pärjää monesti paremmin kuin työllä. Mutta eiköhän noinkin ole ollut aina.

    • Anonyymi

      Kyllä Suomessa ainakin on todellinen etu syntyä naiseksi. Naiset jyräävät kaikilla muilla elämän osa-alueilla miehet, paitsi matematiikan ja fysiikan huippuosaajien piireissä.

      Nyt kaivataan ryhtiä miehiltä, että voidaan kilpailla vallitsevaa matriarkaattia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe