Kummin mielummin?
Yhteyksissä vai sukupuoliyhteyksissä
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin yhteyksissä vähintään puolivuotta.
- Anonyymi
Kuka puolivuotta jaksaa odotella ilman, muka???
Anonyymi kirjoitti:
Kuka puolivuotta jaksaa odotella ilman, muka???
Puolivuotta menee yhdessä hujauksessa
pujotteIija kirjoitti:
Puolivuotta menee yhdessä hujauksessa
Eikö se ole mukavampi.🥰💕
Pysyy taudit kaukana.valtakunta kirjoitti:
Eikö se ole mukavampi.🥰💕
Pysyy taudit kaukana.No ainakin puolivuotta pysyy
- Anonyymi
Ensin sukupuoliyhteyksissä, sen jälkeen katsotaan ollaanko vielä muissa yhteyksissä.
Sukupuoliyhteyttä tässä nyt vähän tekee mieli.
valtakunta kirjoitti:
Tuliko hyvä nukke väkerrettyä käsikaveriksi?
'Tarkalle' meni, hyvä tuli.
Riippuu sukupuolesta 😏
- Anonyymi
Päivittäin kymmeniä kertoja yhteyksissä ja viikossa kerran sukupuoliyhteydessä joten veikkaisin tärkeämmäksi ensimmäistä. Mieluummin yhteyksissä mitä sukupuoliyhteydessä.
AsianVierestä- Anonyymi
Juuri noin se on.
Tässä sitä ollaan nettiyh..teyksissä.
- Anonyymi
Niinpä..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuliko?
Tuli postia tänäänkin, yksi lehti seurakunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli postia tänäänkin, yksi lehti seurakunnalta.
ja sen lisäksi mainoslehti eräältä kaupparyhmältä
Anonyymi kirjoitti:
ja sen lisäksi mainoslehti eräältä kaupparyhmältä
Joo, no sitähän mä kysyin..
Mulle taas tuli kylmä, varmaan korona iski taas..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle taas tuli kylmä, varmaan korona iski taas..Se voi olla myös hyvä asia, tervehtyessä olisit vastustuskykyinen koronavirukselle.
Selviytyjä!
En laita hymiötä kun se yksi runggari mainitsi siitä...
AsianVierestä - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle taas tuli kylmä, varmaan korona iski taas..En tiedä mitä sinä tarkoitit, mutta minä kerroin siitä mitä oikeasti tapahtui, ei siinä ollut mitään vihjauksia mistään muusta. Jos joku noin ajatteli niin se oli hänen oman mielikuvituksensa tuotetta.
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla myös hyvä asia, tervehtyessä olisit vastustuskykyinen koronavirukselle.
Selviytyjä!
En laita hymiötä kun se yksi runggari mainitsi siitä...
AsianVierestäKiinalaisilla on varmasti hyvä kehittynyt vuosien varrella niiden kannattaa kehittää viruspommi , että vähenee väestö.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kiinalaisilla on varmasti hyvä kehittynyt vuosien varrella niiden kannattaa kehittää viruspommi , että vähenee väestö.
Miksi pitäisi tai täytyisi?
Moni suomalainen panikoi näiden virusten kanssa mutta unohtaa sen tosiasian missä nämä kiinalaiset ovat pärjänneet ihan hyvin virustensa kanssa koska se oma väki lisääntyy mutta Suomessa se alkaa jo vähentyä.
Suomessa on siis joku ihan uusi lääkitsemätön virus?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi tai täytyisi?
Moni suomalainen panikoi näiden virusten kanssa mutta unohtaa sen tosiasian missä nämä kiinalaiset ovat pärjänneet ihan hyvin virustensa kanssa koska se oma väki lisääntyy mutta Suomessa se alkaa jo vähentyä.
Suomessa on siis joku ihan uusi lääkitsemätön virus?
AsianVierestäNiinpä halusin tuoda oikeasti esiin vuosien saatossa niillä voi olla pikku tuhnu ilmastossa mutta meille atomipommi.
Onhan se varmasti kohta meillä rokotteena niin kyllä haluaisin suojautua pahemmalta kaiken varalta kun katsoimme miten se tämä toimii, ilman että pöpö on heikennetty.🤔- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niinpä halusin tuoda oikeasti esiin vuosien saatossa niillä voi olla pikku tuhnu ilmastossa mutta meille atomipommi.
Onhan se varmasti kohta meillä rokotteena niin kyllä haluaisin suojautua pahemmalta kaiken varalta kun katsoimme miten se tämä toimii, ilman että pöpö on heikennetty.🤔Älä matkusta Wuhaniin, elä niin kuin ennenkin.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Älä matkusta Wuhaniin, elä niin kuin ennenkin.
AsianVierestäOlet hyvin söpö, filtteri filtterin perään.
- Anonyymi
Nyt pisti pahan. Kumminkohan tässä nyt arvaisi mieluummin... Ei, en osaa päättää, pitää vielä miettiä asiaa useammalta kantilta, jotta pystyisin muodostamaan halukkuuteni kohteen... Ja siinäpä viikonloppu meneekin asiaa pohdiskellessa.
- Anonyymi
Kyllä ne yhteydet pitää toimia ennen tuollaista intiimiä yhteyttä. Keskusteluyhteys tulee olla. Ystävyys on hyvä pohja kaikelle muulle.
- Anonyymi
Ei koskaan jälkimmäistä kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu574510Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182921- 1402643
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152103- 151563
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048