Rankasti prosessoidusta ruuasta on tullut hyväksyttyä?

Anonyymi

Pitkälle prosessoidut kasvisproteiinituotteet ovat konfliktissa vegeruokiin liitettyjen vaatimusten suhteen.

Viiden Tähden päätoimittaja Eeropekka Rislakki sanoo lihakorvikkeiden valmistuksessa käytettävien munanvalkuaiset, gluteenin, tärkkelyksen, sakeuttamiskumien, makuaineiden ja väriaineiden olevan ristiriidassa kasviruokiin liitettyihin arvoihin nähden.

15

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää syökö prosessoitua ruokaa.

      • Anonyymi

        Syökää kanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syökää kanaa.

        mutta olkaa varovaisia,
        joka neljäs tipu on tautinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta olkaa varovaisia,
        joka neljäs tipu on tautinen...

        Hesalaisista jokainen.


    • Anonyymi

      Tarkennus: syökää kotimaista kanaa!

      • Anonyymi

        Jep, kotimainen kana on turvallista ja mm.antibioottivapaata.


      • Anonyymi

        syökää vaan,
        mutta varovasti,
        kypsennä kypsäksi,
        desinfioi keittiösi,
        ettei tule tappavaa tautia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syökää vaan,
        mutta varovasti,
        kypsennä kypsäksi,
        desinfioi keittiösi,
        ettei tule tappavaa tautia...

        Kuka perkele kanaa nyt raakana vetää?? Onko sulla kaikki muumit kotona?


    • Anonyymi

      Lehmän rehuun vain rankat mausteet ja keinotekoisuuden jo luulisi häiritsevän maultaan.

      • Voi noita piereksiviä lehmiä! Ja muka syyllistyneet maanviljelijät ei jaksa, kun heidän ammattiaan ei arvosteta. ...

        - Olennainen ristiintaulukointi vege vs. liha suunnalle on juuri tuo prosessoinnin ja lisäaineiden määrä.

        Siksi lähiruokaa, jotta ei presessointia ja lisäaineita.

        Siksi ruokaa kotikonstein, että ei prosessointia. Monet alan ihmisetkään eivät osaa näitä periaatteita pitää, vaan kotiruokaan tv-kokit lisäävät (kotona) eineksiä.

        Sitten terveyspuoli. Paksunsuolensyöpä, ilmavaivat sekä turha laihduttamisen tarve. Painon jojoilu. Terveysektorin paisuminen kansantaloudessa - terveyden kuitenkaan lisääntymättä. Kaikki tämä ylimääräinen tulo, joka elintarviketeollisuudelle hygienian nimissä maksetaan. on pois tuottajamaksuista. - Nyt saimme näistä yhdenasian liikkeistä myös keskustapuolueen mukaan. Mainitsimme käsitteen maatalouspolitiikka.

        Vähitellen turhaa yrittää aivopestä meitä äänestäjiä enää ollenkaan.


      • Anonyymi
        ratioNaali kirjoitti:

        Voi noita piereksiviä lehmiä! Ja muka syyllistyneet maanviljelijät ei jaksa, kun heidän ammattiaan ei arvosteta. ...

        - Olennainen ristiintaulukointi vege vs. liha suunnalle on juuri tuo prosessoinnin ja lisäaineiden määrä.

        Siksi lähiruokaa, jotta ei presessointia ja lisäaineita.

        Siksi ruokaa kotikonstein, että ei prosessointia. Monet alan ihmisetkään eivät osaa näitä periaatteita pitää, vaan kotiruokaan tv-kokit lisäävät (kotona) eineksiä.

        Sitten terveyspuoli. Paksunsuolensyöpä, ilmavaivat sekä turha laihduttamisen tarve. Painon jojoilu. Terveysektorin paisuminen kansantaloudessa - terveyden kuitenkaan lisääntymättä. Kaikki tämä ylimääräinen tulo, joka elintarviketeollisuudelle hygienian nimissä maksetaan. on pois tuottajamaksuista. - Nyt saimme näistä yhdenasian liikkeistä myös keskustapuolueen mukaan. Mainitsimme käsitteen maatalouspolitiikka.

        Vähitellen turhaa yrittää aivopestä meitä äänestäjiä enää ollenkaan.

        Ja muka syyllistyneet maanviljelijät ei jaksa, kun heidän ammattiaan ei arvosteta. ...
        Ne on noi maatilan Emännät, jotka väsyy ja turhautuu ja syyllistyy kun kaikkensa yrittää mutku somelle ja viher vasuri medialle ei mikää riitä maailman parannus vaatimuksissa.


    • Kiitos erittäin olennaisesta ja mainiosta keskustelun aiheesta!!
      Myös globalisaatio liittyy ruokamarkkinoihin. Ja tässä on nyt se asia, jossa vihreät ja perussuomalaiset ennenpitkää toisensa löytävät. Heidän näkemyksensä teollisuuspolitiikkassa voi kehittyä yhtenäiseksi. Silloin elintarviketeollisuuden vilunki-pelille käy köpelösti. Asian edellytyksenä on tietysti, että perussuomalaisuus on vähän muutakin kuin populismia.

    • Anonyymi

      kukaan ei mieti koskaan kokonaiskuvaa, aina vain omalle kohdalle.

      myös lehmien 0% hiilipäästöt on ainakin osittain humpuukia. mikä tavoite se edes on ja miksi niin pitäis edes olla.

    • Anonyymi

      Älkää syökö prosessoitua ruokaa.

    • Anonyymi

      Hesalainen ja taivasproteiini, peräsuoli syöpä kiittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe