Moikka!!!!!!!!!

Miten sun päivä on mennyt?
Mä olen miettinyt sua paljon❤️
26415
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Jos sua oikeasti kiinnostaisi, niin laittaisit viestiä suoraan. Tämä palsta ei välttämättä tavoita kohdehenkilöä.

4Äänestä
  • Sillä ei näytä kaikille olevan edes mitään merkitystä täällä.

2Äänestä

Moi!
Minäkin ajatellut häntä miestä ❤️ paljon.

1Äänestä
  • häntä-heikkiä? 😅

Äänestä

Oon mäkin miettinyt, mutta en tiedä kuka oot?

Äänestä
  • Tiedät kyllä, haluat vain leikkiä sillä tuntemuksella, ettet muka tietäisi? Jokainen saa omasta tavastaan omanlaiset kiksit. Se heille suotakoon.

Äänestä

Minäkin mietin kovasti, kuka oon❤️

Äänestä
  • Et Sinä vain oo Tyyne.🤩

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Et Sinä vain oo Tyyne.🤩

Olisikin...joo vois olla. Tyyne on jotenkin sellainen lempeä ja rauhoittava vaikutus.

Äänestä

Hyvin on mennyt. Niin säki oot oli mieles❤️

1Äänestä

Kiirettä ollut töissä,kiitos kysymästä. Säkin pyörit mun mielessä paljon. Miettinyt tykkäätkö sä minusta ❤️

2Äänestä

Tykkään tosi paljon ❤️ Anteeksi toisinaan tapahtuva äkkipikaisuuteni

1Äänestä
  • Äkkipikaisuus?

Äänestä

• Kuka oot?

Äänestä

Nainen. Lyö korville ja pussaa! m>n

Äänestä
  • Mult "paiskattiin" ovi jo kiinni. Jos oisit Hän. -sivuovi

Äänestä

Tuli ikävä naista. m>n

1Äänestä

Oispa mulle. Noh, en paljoa nukkunut viime yönä, aamusta kävin kaupassa ja kotosalla ollut. Heräsin hetki sitten päikkäreiltä😴

Äänestä
  • Minäkin heräsin vasta päikkäreiltä 🫩
    -nainen

1Äänestä

minulla kun noita trefrjä jonkin poliisin lupal elu-esimisz-naizxdnkin kansxz olixi

Äänestä

Kyssärillä aloittaa

Äänestä
  • Ai niiku -11 Vappunaamari päässä ; "Onks käärmeitä näkyny"?

Äänestä

Mitä sitä miettimään kun tulet juttelemaan

Äänestä

Samoin olen miettinyt taas paljon sinua ❤️ välillä koittanut vähä siivoilla 😅 hyvää yötä kulta ✨

Äänestä
  • Siirtelit muovikukkia, "kadotit" albumit ja myit boknäsit....

Äänestä

• Hyvää yötä muru😴🌛

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Miten sun päivä on mennyt?
Mä olen miettinyt sua paljon❤️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu