Jos sua oikeasti kiinnostaisi, niin laittaisit viestiä suoraan. Tämä palsta ei välttämättä tavoita kohdehenkilöä.4ÄänestäKommentoi
Tiedät kyllä, haluat vain leikkiä sillä tuntemuksella, ettet muka tietäisi? Jokainen saa omasta tavastaan omanlaiset kiksit. Se heille suotakoon.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00003 kirjoitti:Et Sinä vain oo Tyyne.🤩Olisikin...joo vois olla. Tyyne on jotenkin sellainen lempeä ja rauhoittava vaikutus.0ÄänestäKommentoi
Kiirettä ollut töissä,kiitos kysymästä. Säkin pyörit mun mielessä paljon. Miettinyt tykkäätkö sä minusta ❤️2ÄänestäKommentoi
Oispa mulle. Noh, en paljoa nukkunut viime yönä, aamusta kävin kaupassa ja kotosalla ollut. Heräsin hetki sitten päikkäreiltä😴0ÄänestäKommentoi
Samoin olen miettinyt taas paljon sinua ❤️ välillä koittanut vähä siivoilla 😅 hyvää yötä kulta ✨0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 26
Vanhimmat
Jos sua oikeasti kiinnostaisi, niin laittaisit viestiä suoraan. Tämä palsta ei välttämättä tavoita kohdehenkilöä.
Sillä ei näytä kaikille olevan edes mitään merkitystä täällä.
Moi!
Minäkin ajatellut häntä miestä ❤️ paljon.
häntä-heikkiä? 😅
Oon mäkin miettinyt, mutta en tiedä kuka oot?
Tiedät kyllä, haluat vain leikkiä sillä tuntemuksella, ettet muka tietäisi? Jokainen saa omasta tavastaan omanlaiset kiksit. Se heille suotakoon.
Minäkin mietin kovasti, kuka oon❤️
Et Sinä vain oo Tyyne.🤩
Olisikin...joo vois olla. Tyyne on jotenkin sellainen lempeä ja rauhoittava vaikutus.
Hyvin on mennyt. Niin säki oot oli mieles❤️
Kiirettä ollut töissä,kiitos kysymästä. Säkin pyörit mun mielessä paljon. Miettinyt tykkäätkö sä minusta ❤️
Tykkään tosi paljon ❤️ Anteeksi toisinaan tapahtuva äkkipikaisuuteni
Äkkipikaisuus?
Kuka oot?
Nainen. Lyö korville ja pussaa! m>n
Mult "paiskattiin" ovi jo kiinni. Jos oisit Hän. -sivuovi
Tuli ikävä naista. m>n
Oispa mulle. Noh, en paljoa nukkunut viime yönä, aamusta kävin kaupassa ja kotosalla ollut. Heräsin hetki sitten päikkäreiltä😴
Minäkin heräsin vasta päikkäreiltä
-nainen
minulla kun noita trefrjä jonkin poliisin lupal elu-esimisz-naizxdnkin kansxz olixi
Kyssärillä aloittaa
Ai niiku -11 Vappunaamari päässä ; "Onks käärmeitä näkyny"?
Mitä sitä miettimään kun tulet juttelemaan
Samoin olen miettinyt taas paljon sinua ❤️ välillä koittanut vähä siivoilla 😅 hyvää yötä kulta ✨
Siirtelit muovikukkia, "kadotit" albumit ja myit boknäsit....
Hyvää yötä muru😴🌛