Halisin ja pusisin

Sinut puhki mies.
Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois.
🫂
22358
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Olisikin tällainen minulle

1Äänestä
  • Siis omalta kaivatultani tietenkin ei keneltä tahansa

1Äänestä

Missä naisia esittävän itsesuggestoijan pastelliset emojiet on? Aina saa pari räyhähenkeä paljastamaan itsensä jos ei muuta

Äänestä
  • 🫂☕️☀️
    Tässä sulle suggestiota.

2Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

🫂☕️☀️
    Tässä sulle suggestiota.

Ja whitesnaken biisi päälle "is this love"
    -ap

1Äänestä

Mikä estää, kun tiedät tilanteeni ja mitä kaipaan? Heitä se ego hlvettiin ja laita viesti, jos tykkäät.

Äänestä
  • En usko, että olet kaipaamani ihminen. Tunnen hänet sen verran hyvin, että uskoisin hänen lähestyvän minua aivan toisenlaisella tavalla.

Olen yrittänyt tavoittaa häntä sähköpostitse ja puhelimitse, ja jos hän haluaisi keskustella kanssani, hän tietäisi kyllä, miten minut tavoittaa.

Häneltä odottaisin kaunista, ajatuksella kirjoitettua henkilökohtaista viestiä, en tällaista nimetöntä haastamista julkisella palstalla

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

En usko, että olet kaipaamani ihminen. Tunnen hänet sen verran hyvin, että uskoisin hänen lähestyvän minua aivan toisenlaisella tavalla.

Olen yrittänyt tavoittaa häntä sähköpostitse ja puhelimitse, ja jos hän haluaisi keskustella kanssani, hän tietäisi kyllä, miten minut tavoittaa.

Häneltä odottaisin kaunista, ajatuksella kirjoitettua henkilökohtaista viestiä, en tällaista nimetöntä haastamista julkisella palstalla

Tämä ei ollut aplta.

1Äänestä

Palsta hahmo Anneli se jaksa ja jaksaa

Äänestä
  • Palstan ikuinen teinimaalittaja se jaksaa nähdä guben aloituksista vaivaa. Miten jos emojien sijaan Sulle näyttää krusifiksia, lentääkö vomitit? T naiselta

1Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Palstan ikuinen teinimaalittaja se jaksaa nähdä guben aloituksista vaivaa. Miten jos emojien sijaan Sulle näyttää krusifiksia, lentääkö vomitit? T naiselta

Sulle riittää valkosipuli ja risti viärinpäin

Äänestä

• Se yrittää houkutella uhreja söpösti kunnes syö ne elävältä ja oksentaa luut

1Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Se yrittää houkutella uhreja söpösti kunnes syö ne elävältä ja oksentaa luut

Ja ketähän ne ns. uhrit on tällä anonyymipalstalla?
    Sivu

1Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Se yrittää houkutella uhreja söpösti kunnes syö ne elävältä ja oksentaa luut

Kaikkee sitä 🤣🤣
    -ap

1Äänestä

Tästähän tuli taas valmista pasketta. Aloittajakin on varmaan mielissään nyt

1Äänestä

Minä haluaisin pyytää naiselta anteeksi sitä kun olen niin mahdoton. Mutta olen tällä hetkellä luovuttanut rakkauden osalta. Kun en osaa olla semmoinen, jota voi rakastaa. En jaksa toivoa. Väsyttää liikaa muut asiat elämässä, enkä näe asioiden muuttuvan kovin pian mitenkään. Ja en ole kaivattusi, sinun joka luet tätä. Meillä ei ole ollut mitään sen naisen kanssa. Mieheltä.

Äänestä

Sellaisen naisen kun tapaisi ni kyllä olisi mieli ihmeissään.

Äänestä
  • Siinä saattaa mieskin joutua vähän panostamaan, jos sellaisen haluaa saada.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Siinä saattaa mieskin joutua vähän panostamaan, jos sellaisen haluaa saada.

Panostamaan? Totta kai ihmissuhteeseen pitää panostaa, mutta sen pitäisi tapahtua molemmin puolin. Ei rakkauden pitäisi olla mikään loputon koe, jossa toisen täytyy jatkuvasti todistaa kelpaavuutensa.

Minulle parisuhde ei ole peli, jossa toinen asettaa vaatimuksia ja toinen yrittää täyttää niitä. Sen pitäisi olla yhdessä rakentamista, vastavuoroista hellyyttä ja halua tulla toista vastaan.

1Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Panostamaan? Totta kai ihmissuhteeseen pitää panostaa, mutta sen pitäisi tapahtua molemmin puolin. Ei rakkauden pitäisi olla mikään loputon koe, jossa toisen täytyy jatkuvasti todistaa kelpaavuutensa.

Minulle parisuhde ei ole peli, jossa toinen asettaa vaatimuksia ja toinen yrittää täyttää niitä. Sen pitäisi olla yhdessä rakentamista, vastavuoroista hellyyttä ja halua tulla toista vastaan.

Tuossahan just kerroin mitä mm tekisin.
    -ap

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Tuossahan just kerroin mitä mm tekisin.
    -ap

MInä tekisin ihan saman kaivatulleni. Olen tuo jolle tuossa vastasit vaikka numeroni on nyt eri

Äänestä

Saisit läheisyyttä ja lämpöä niin paljon kuin haluaisit. Minullakin sydämessä, sielussa ja kehossa on niin ontto vaje.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sinut puhki mies.
Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois.
🫂

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu