Siis omalta kaivatultani tietenkin ei keneltä tahansa
1Äänestä
Anonyymi00003
Missä naisia esittävän itsesuggestoijan pastelliset emojiet on? Aina saa pari räyhähenkeä paljastamaan itsensä jos ei muuta
0Äänestä
Anonyymi-ap
🫂☕️☀️ Tässä sulle suggestiota.
2Äänestä
Anonyymi-ap
Anonyymi-ap kirjoitti:
🫂☕️☀️ Tässä sulle suggestiota.
Ja whitesnaken biisi päälle "is this love" -ap
1Äänestä
Anonyymi00005
Mikä estää, kun tiedät tilanteeni ja mitä kaipaan? Heitä se ego hlvettiin ja laita viesti, jos tykkäät.
0Äänestä
Anonyymi00001
En usko, että olet kaipaamani ihminen. Tunnen hänet sen verran hyvin, että uskoisin hänen lähestyvän minua aivan toisenlaisella tavalla.
Olen yrittänyt tavoittaa häntä sähköpostitse ja puhelimitse, ja jos hän haluaisi keskustella kanssani, hän tietäisi kyllä, miten minut tavoittaa.
Häneltä odottaisin kaunista, ajatuksella kirjoitettua henkilökohtaista viestiä, en tällaista nimetöntä haastamista julkisella palstalla
0Äänestä
Anonyymi-ap
Anonyymi00001 kirjoitti:
En usko, että olet kaipaamani ihminen. Tunnen hänet sen verran hyvin, että uskoisin hänen lähestyvän minua aivan toisenlaisella tavalla.
Olen yrittänyt tavoittaa häntä sähköpostitse ja puhelimitse, ja jos hän haluaisi keskustella kanssani, hän tietäisi kyllä, miten minut tavoittaa.
Häneltä odottaisin kaunista, ajatuksella kirjoitettua henkilökohtaista viestiä, en tällaista nimetöntä haastamista julkisella palstalla
Tämä ei ollut aplta.
1Äänestä
Anonyymi00006
Palsta hahmo Anneli se jaksa ja jaksaa
0Äänestä
Anonyymi00003
Palstan ikuinen teinimaalittaja se jaksaa nähdä guben aloituksista vaivaa. Miten jos emojien sijaan Sulle näyttää krusifiksia, lentääkö vomitit? T naiselta
1Äänestä
Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Palstan ikuinen teinimaalittaja se jaksaa nähdä guben aloituksista vaivaa. Miten jos emojien sijaan Sulle näyttää krusifiksia, lentääkö vomitit? T naiselta
Sulle riittää valkosipuli ja risti viärinpäin
0Äänestä
Anonyymi00011
Se yrittää houkutella uhreja söpösti kunnes syö ne elävältä ja oksentaa luut
1Äänestä
Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja ketähän ne ns. uhrit on tällä anonyymipalstalla? Sivu
1Äänestä
Anonyymi-ap
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikkee sitä 🤣🤣 -ap
1Äänestä
Anonyymi00001
Tästähän tuli taas valmista pasketta. Aloittajakin on varmaan mielissään nyt
1Äänestä
Anonyymi00013
Minä haluaisin pyytää naiselta anteeksi sitä kun olen niin mahdoton. Mutta olen tällä hetkellä luovuttanut rakkauden osalta. Kun en osaa olla semmoinen, jota voi rakastaa. En jaksa toivoa. Väsyttää liikaa muut asiat elämässä, enkä näe asioiden muuttuvan kovin pian mitenkään. Ja en ole kaivattusi, sinun joka luet tätä. Meillä ei ole ollut mitään sen naisen kanssa. Mieheltä.
0Äänestä
Anonyymi00014
Sellaisen naisen kun tapaisi ni kyllä olisi mieli ihmeissään.
0Äänestä
Anonyymi00017
Siinä saattaa mieskin joutua vähän panostamaan, jos sellaisen haluaa saada.
0Äänestä
Anonyymi00001
Anonyymi00017 kirjoitti:
Panostamaan? Totta kai ihmissuhteeseen pitää panostaa, mutta sen pitäisi tapahtua molemmin puolin. Ei rakkauden pitäisi olla mikään loputon koe, jossa toisen täytyy jatkuvasti todistaa kelpaavuutensa.
Minulle parisuhde ei ole peli, jossa toinen asettaa vaatimuksia ja toinen yrittää täyttää niitä. Sen pitäisi olla yhdessä rakentamista, vastavuoroista hellyyttä ja halua tulla toista vastaan.
1Äänestä
Anonyymi-ap
Anonyymi00001 kirjoitti:
Panostamaan? Totta kai ihmissuhteeseen pitää panostaa, mutta sen pitäisi tapahtua molemmin puolin. Ei rakkauden pitäisi olla mikään loputon koe, jossa toisen täytyy jatkuvasti todistaa kelpaavuutensa.
Minulle parisuhde ei ole peli, jossa toinen asettaa vaatimuksia ja toinen yrittää täyttää niitä. Sen pitäisi olla yhdessä rakentamista, vastavuoroista hellyyttä ja halua tulla toista vastaan.
Tuossahan just kerroin mitä mm tekisin. -ap
0Äänestä
Anonyymi00021
Anonyymi-ap kirjoitti:
Tuossahan just kerroin mitä mm tekisin. -ap
MInä tekisin ihan saman kaivatulleni. Olen tuo jolle tuossa vastasit vaikka numeroni on nyt eri
0Äänestä
Anonyymi00022
Saisit läheisyyttä ja lämpöä niin paljon kuin haluaisit. Minullakin sydämessä, sielussa ja kehossa on niin ontto vaje.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 22
Vanhimmat
Olisikin tällainen minulle
Siis omalta kaivatultani tietenkin ei keneltä tahansa
Missä naisia esittävän itsesuggestoijan pastelliset emojiet on? Aina saa pari räyhähenkeä paljastamaan itsensä jos ei muuta
🫂☕️☀️
Tässä sulle suggestiota.
Ja whitesnaken biisi päälle "is this love"
-ap
Mikä estää, kun tiedät tilanteeni ja mitä kaipaan? Heitä se ego hlvettiin ja laita viesti, jos tykkäät.
Tämä ei ollut aplta.
Palsta hahmo Anneli se jaksa ja jaksaa
Sulle riittää valkosipuli ja risti viärinpäin
Ja ketähän ne ns. uhrit on tällä anonyymipalstalla?
Sivu
Kaikkee sitä 🤣🤣
-ap
Tästähän tuli taas valmista pasketta. Aloittajakin on varmaan mielissään nyt
Minä haluaisin pyytää naiselta anteeksi sitä kun olen niin mahdoton. Mutta olen tällä hetkellä luovuttanut rakkauden osalta. Kun en osaa olla semmoinen, jota voi rakastaa. En jaksa toivoa. Väsyttää liikaa muut asiat elämässä, enkä näe asioiden muuttuvan kovin pian mitenkään. Ja en ole kaivattusi, sinun joka luet tätä. Meillä ei ole ollut mitään sen naisen kanssa. Mieheltä.
Sellaisen naisen kun tapaisi ni kyllä olisi mieli ihmeissään.
Tuossahan just kerroin mitä mm tekisin.
-ap
MInä tekisin ihan saman kaivatulleni. Olen tuo jolle tuossa vastasit vaikka numeroni on nyt eri
Saisit läheisyyttä ja lämpöä niin paljon kuin haluaisit. Minullakin sydämessä, sielussa ja kehossa on niin ontto vaje.