Ymmärrä jo se

että oon kiva :)
m-n
21268
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

"Väärinbrändätty Pääpussi".

1Äänestä
  • sellasta satuu, kun tehdään oletuksia 😉

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

sellasta satuu, kun tehdään oletuksia 😉

"Difficult To care".

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

"Difficult To care".

🥱 kerro jotain, mikä kiinnostaa!

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

🥱 kerro jotain, mikä kiinnostaa!

Scissor Sisters, Edin paluu ja Tulikansan Sanomat. Kiinnostaa ainaki Poliisia, sen voin luvata.

Äänestä

Mähän oon kiva

Äänestä

Et sinä sitä voi päättää naisen puolesta koskaan, jos kyseessä on nainen joka tykkää olla yksin eikä piittaa kenestäkään, eikä halua enää koskaan tutustua yhteenkään mieheen! Nainen päättää ihan itse siitä, mikä on juuri hänen näköistään elämää ja siihen ei yhdelläkään miehellä ole koskaan mitään sanomista!

1Äänestä

Kivat ei häslää muiden naisten kanssa.

2Äänestä

I know.

Äänestä

kivat ei häslää toisten naisten kanssa, etenkään sen tietyn edessä.

3Äänestä

Mitä minä olen hänestä ymmärtänyt, on varsinainen pleijeri ja hyödyntavoittelija. Ei tuota vaikeuksia särkeä sydämiä, taitaa nauttia siitä kovastikin. Ei ikinä enää minun kohdalleni. Kaipaan turvan tunnetta elämääni, jota hänessä ei ole. Olen oppinut välittämään itsestäni, silloin en myöskään kai ole enää kovin viehättäväkään. The game exposed.

Äänestä

Niinkö? Ajatko ihan yli kivuudellasi?

1Äänestä

Se on sit ehjä eessä kun tuut huomaamaan millasta helvetin paskaa se todellisuus on, joka ei lopukaan kun lopetat haaveilemisen

Äänestä
  • En ole koskaan haaveillut yhdessä olosta kenenkään kanssa! Sellainen ei ole minun näköistä elämää, eikä tule koskaan olemaankaan!

Äänestä

Kiva ei kyl ihan riitä.

Äänestä
  • Elämä on kivaa aina, kun kukaan ei häiritse elämääni koskaan millään tavalla ja saan asua oma lähisukulaiseni kanssa! En ole eroni jälkeen koskaan edes ajatuksissani halunnut tutustua keneenkään, en minkään ikäiseen ihmiseen! Toivottavasti tämä nyt viimeinkin tuli selväksi!

Äänestä

🤮🤮🤮🤮

Äänestä

nyt tied'n miksi guollaixdg pokdfi/ku efn;;fi pdlixx'kin on kidlgbo, kun kaikki pidndg ei vv't niin kuin ymm'rr' mik' on ldikkifshsn js oikfxn ffo niin

Äänestä

Yleensä kaikki on, jos ovat syöneet ja nukkumeet hyvin sekä saaneet räjäyttävää seksiä. 😘

Äänestä

Voit ollakin kiva, tai sitten et ole.
Vaikea sanoa tietämättä kuka oot.
Ei ole ymmärryksestä kiinni..

Äänestä

Viimeisin temppusi kertoo toista 😞😧

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

että oon kiva :)
m-n

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu