Muutoksen tuulet

Koetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi?
Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten?
Oletko mahdollisesti muuttunut/muuttanut jotenkin asiaa elämässäsi, ollaksesi "parempi"?
29380
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

moi!

1Äänestä

En mä tiedä olissinko oikein voinut muuttaa mitään/voisinko muuttaa mitään niin, että meidän suhteemme toimisi. Kaikki ongelmat ovat pitkälti hänen omiin juttuihinsa ja "kummallisuuksiinsa" liittyviä. En minä pysty niitä mitenkään ratkomaan.

Äänestä
  • Tuo on vain käsien pesua vastuusta, aina voit jotain tehdä toisen hyväksi.

1Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuo on vain käsien pesua vastuusta, aina voit jotain tehdä toisen hyväksi.

Eipä ole kysymys mistään, mitä voisin "tehdä toisen hyväksi". Siinä mielessä olen tehnyt enemmän kuin tarpeeksi. Hänen omia henkilökohtaisia solmujaan en kuitenkaan pysty avaamaan. Vain hän itse voi tehdä sen.

Äänestä

Joitakin asioita ei vaan voi muuttaa, kuten ulkonäköään kauniimmaksi...

Äänestä
  • muista vihjailla kaffipöydäs
    N

Äänestä

Jos nainen olisi ollut vapaa niin olisi ollut erilaista kun nainen olisi voinut halutessaan laittaa viestiä ja tavata irl ja ei olisi ollut ainakaan pakollista vetää sitä nihkeää roolia

1Äänestä

Kyllä se vähän siltäkin alkoi tuntua. Ainahan suhteet ovat kompromissien hakemista puolin ja toisin

Äänestä

Ei ja en, en.

Äänestä

Jos teen muutoksia niin yleensä siltä kantilta katsottuna miten itse haluan muuttua, rn sen perusteella mitä muutoksia muut haluavat minun tekevän.

Kyllähän minua on vuosikausia painostettu siivoustyöhön (jota inhoan eikä eri nimike muuta kyseisen työn sisältöä). Jos suostuisin, taipuisin muiden mieliksi ja olisin hiton onneton vihaamassani työssä.

Äänestä

Koin joskus noin, kun omana itsenäni hylkäsi. Lopulta en tiennyt edes miten kuuluisi olla ja kaikki meni pahemmaksi. Ehkä halusin olla jotain, jota kuvittelin hänen tavoittelevan ja haluavan kovasti. Mutta ei siitä ollut kyse. Ihan jostain muusta, enkä halua häntä pilaamaan enää elämääni. Nyt olen juuri se, mikä olen. Ei tarvitse kelvata, kuin itselleni. Minun tunteillani oli juuri se merkitys, että se oli ase hänelle minua vastaan. Ei hän minun rakkauttani halunnut, vaan valtaa ylitse minun. En olisi enää edes elossa varmaan, jos olisin hänen kanssaan joutunut elämään. Traumakemiasuhde. Joku kirjoitti täällä, että inhoaa noita termejä. Mutta sitä se oli. Muistutti varhaisia satuttajia hyvin paljon. Ei ikinä enää.

Äänestä

Olemme molemmat muuttuneet paljon sinä aikana kun olen hänet tuntenut. Varmasti olemme vaikuttaneet toisiimme mutta myös monet muut ihmiset sekä tapahtumat ovat muuttaneet meitä. Olen kuitenkin aina kokenut että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen niin kuin minäkin häntä.

1Äänestä
  • 😊 ❤️

Äänestä

Minulla ei ole kaivattua, joten en ole koskaan edes ajatellut moista asiaa!

Äänestä

Koen. En. En. Koska se olisi ollut valheellista ja se ei olisi enää ollut minä.
Minä rakastuin häneen, vaikka olemme liian erilaisia. Vähän surullista, mutta kyllä se oikea tulee vastaan, jos on tullakseen.

Äänestä
  • Miten olette erilaisia?

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten olette erilaisia?

En halua kertoa sitä täällä.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

En halua kertoa sitä täällä.

Oletko nainen vai mies?

Äänestä

Munkki rinkilä. Mä yritän tehä elämästä mahollisimman mutkatonta ja heleppoa

Äänestä
  • Eli otat mitä tarvitset sieltä mistä saat?

Äänestä

Minun olisi pitänyt muuttaa huonompaan suuntaan kelvatakseni eli ei kiitos. Halventaminen on aina asia erikseen vaikka siitä käytetäänkin kaunista termiä ”muuttua toisen hyväksi”, parempi saa silti jokainen yrittää olla muita kohtaan etenkin sellaisia jotka sen ansaitsevat. 2 eri asiaa. t.nainen

Äänestä

En ole, päinvastoin. Olen yrittänyt näyttää ja esitellä hänelle huonoimpia piirteitäni ja yhteensopivuuttamme mahdollisimman laajalla skaalalla. Ehkei häntä sitten harmita, että emme koskaan voi todennäköisesti päätyä parisuhteeseen.
Naiselta

Äänestä
  • Yhteensopimattomuuttamme* siis.

Äänestä

• En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Se on ollut minulle täysin mahdoton ajatus jo siitä lähtien kun kauan sitten erosin! On paljon eroa sillä, onko jo aikaisemmin ollut vuosikymmeniä kestäneessä parisuhteessa, tai siinä että on kokenut monia lyhyitä suhteita! Ei enää koskaan minkäänlaista suhdetta yhdenkään miehen kanssa!

Äänestä

Työnsin sormen vikapaikkaan ,ja nyt sormi haisee pahalta

Äänestä
  • Hyi noita sun juttujasi, olet todella vastenmielinen ihminen ja siksi en koskaan sanonut sinulle mitään!

Äänestä

Moi sori et se yks maahanmuuttaja sai sillä skuutilla 1 sekunnissa erektion ,mut ne pätkitään se on selvä kaveria kollegaa tervehditään.

Äänestä

ilmeisesti minun odotetaan laihduttavan ja kiusataan Afrikalla ja maahanmuuttajilla, kunnes onnistun laihtumisessa.

En suostuisi koskaan tutustumaan afrikkalaisiin kulttuureihin. Sen verran on inhoni kasvanut tämän kaiken tuputtamisen keskellä. Tuntuu myös vastenmieliseltä, jos naiset osoittavat minulle hyväksyntää ja ihailevia katseita. Lienee sekin kiusaamisen muoto etteivät miehet kiinnitä minuun huomiota.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Koetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi?
Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten?
Oletko mahdollisesti muuttunut/muuttanut jotenkin asiaa elämässäsi, ollaksesi "parempi"?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu