Mies, sulla on paljon ihailijoita

Tuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
81619
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 81

Vanhimmat

Ei todellakaan ole. Minulta ei ole edes yhtään aloitusta täällä tänään
Sinun mielikuvituksissa ainoastaan
älä jaksa

Äänestä

Oon kuullu tuota samaa epäilemistä ja syyttelyä aiheesta ennenkin
Mutta sillä ei ole mitään totuuspohjaa
Olen aina rakastanut vain sinua

Äänestä

Oikeassa elämässä ei ole ketään niin epäilen ettei täälläkään kukaan kaipaa minua yksinäistä miestä.

Äänestä
  • Näin voin sanoa itsekin

Äänestä

Montakohan ihailijaa sinulla on ihan live elämässä? Oletko sen H miehen kanssa ollut tekemisissä nyt meidän eron aikana?

Äänestä
  • Ei mulla ketään ole. Saa ainakin olla rauhassa, jos ei muuten.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Ei mulla ketään ole. Saa ainakin olla rauhassa, jos ei muuten.

Minä en ole sanonut että haluan olla sinulta rauhassa. Sinä yksin teeet aina tuollaisia päätelmiä. Minä olen täällä kaivannut sinua!!!!! Koko ajan

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Ei mulla ketään ole. Saa ainakin olla rauhassa, jos ei muuten.

Ei sulla ketään ole? Niinhän sinä sanoit silloinkin, kun asuit toisen ihmisen kanssa ja jaoit hänen kanssaan arjen, läheisyyden ja tunteet. Jos yhdessä asuminen, halaukset, suudelmat, kädestä pitäminen ja romanttinen läheisyys eivät tarkoita parisuhdetta, niin mitä ne sitten tarkoittavat?

Äänestä

• Muista nyt banaalia yksinpuhelunäytöstä pitävä aapeeäijä miksailla muitakin nimikirjaimia

Äänestä

Ihailijoista en tiedä, mutta tiedän kyllä, ketä itse olen kaivannut. Ei minulla ole ollut mitään naislaumaa ympärilläni eikä tarvetta sellaista kerätä. Olisin halunnut vain yhden ihmisen rinnalleni, ihan tavalliseen yhteiseen elämään. Harmi vain, jos hän ei koskaan oikein uskonut sitä

Äänestä
  • Oletko kertonut hänelle, mitä tunnet?

Äänestä

Ihan kuule yksin olen vaan täällä istunut ja välillä itkenyt

Äänestä

ja näet että jokainen 00001 anonyymi on minun kirjoittama tässä ketjussa nyt

Äänestä

Ei tämä mikään syytös ollut.

Äänestä
  • No siltä se nyt kuulosti. Kun minä olen täällä totaalisen yksin ja odottanut kontaktia ihmiseltä joka jätti täysin yksin ja tyhjän päälle

Äänestä

Minä täällä olen vaan joutunut yksin miettimään miksi sinusta ei kuulu enää yhtään mitään. Ja kenen kanssa siellä nyt olet ollut

Äänestä

Että kehtaatkin tulla sanomaan jotain tuollaista

Äänestä

En ole kommenttejakaan kirjoitellu minnekään aloituksiin kun en niitä kehtaa omia. NE ei kuitankaan ole sinulta minulle ollu

Äänestä

Niitä on ihan vitusti. Vituttaa aivan armottomasti, painukaa vittu helvettiin. Oon postannu ja sanonu suoraan että oon varattu nii vittu joku roti, Saatana.

Äänestä
  • Mene sinä helvettiin siitä itse

Äänestä

• Vitut sinä mikään varattu olet,olet taas tullut meidän kotiin ilman lupaa ja paskavaippoja laittanut roskakoriiin,tyhjjää karkkiipussia katoin roskiksista,näin,ettei siellä ollut! Kyllä sulle saatanalle täytyy keinot olla,ettet hyökkää heti naapuriin,ku lähetään jonnekkin ja miten tulet aina tuon sectorin ohi! Olet harhoissa,elikkä joku hoitopaikka sulle täytyy löytyä,emme jaksa sinua enää,karkit olit syönyt ja pussin vienyt! Tavaroita järjestellyt eri paikkoihin.....

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Vitut sinä mikään varattu olet,olet taas tullut meidän kotiin ilman lupaa ja paskavaippoja laittanut roskakoriiin,tyhjjää karkkiipussia katoin roskiksista,näin,ettei siellä ollut! Kyllä sulle saatanalle täytyy keinot olla,ettet hyökkää heti naapuriin,ku lähetään jonnekkin ja miten tulet aina tuon sectorin ohi! Olet harhoissa,elikkä joku hoitopaikka sulle täytyy löytyä,emme jaksa sinua enää,karkit olit syönyt ja pussin vienyt! Tavaroita järjestellyt eri paikkoihin.....

Eikä ollut ekakerta

Äänestä

Vitut sinä mikään varattu olet,olet taas tullut meidän kotiin ilman lupaa ja paskavaippoja laittanut roskakoriiin,tyhjjää karkkiipussia katoin roskiksista,näin,ettei siellä ollut! Kyllä sulle saatanalle täytyy keinot olla,ettet hyökkää heti naapuriin,ku lähetään jonnekkin ja miten tulet aina tuon sectorin ohi! Olet harhoissa,elikkä joku hoitopaikka sulle täytyy löytyä,emme jaksa sinua enää,karkit olit syönyt ja pussin vienyt! Tavaroita järjestellyt eri paikkoihin.....

Vittu oot kyl sekasin ja harhainen jos kuvittelet että sun säälittävä rupu elämä sun järkyttävän ruman ulkonäön lisäksi kiinnostaa yhtään ketään.

Äänestä

Harhainen, ruma, mielisairas hapentuhlaaja olet

Äänestä

• Kikakikat, aapeeäijä 👍

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Harhainen, ruma, mielisairas hapentuhlaaja olet

Mitä sinusta pitäisi ajatella ns ihmisenä, vaikkei sinua voi niin korkealle arvostaa, että käyt maalailemaan asioita palstaäijän näinkin sekavan ja päättömän puheenparren kehyksessä? Saat pitää tuon rumuuden ainoana tosiasiana, se kun kuuluu🦄 subjektiivisten näkemysten piiriin

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Mitä sinusta pitäisi ajatella ns ihmisenä, vaikkei sinua voi niin korkealle arvostaa, että käyt maalailemaan asioita palstaäijän näinkin sekavan ja päättömän puheenparren kehyksessä? Saat pitää tuon rumuuden ainoana tosiasiana, se kun kuuluu🦄 subjektiivisten näkemysten piiriin

Onhan tässä saattanut ahkeran mustamaalaamisen jälki tuloksena käydä niin, että orientaatio aikaan ja paikkaan on kadonnut siinä määrin, että nyt nämä tekstit mistä itse maalaiskunta eri anomalioita on hiljalleen alkanut tuntua henkilökohtaisilla syytöksiltä. Näitä on vissiin sattunut enemmänkin. Onkohan se sitä karmaa nyt sitten? TT

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Onhan tässä saattanut ahkeran mustamaalaamisen jälki tuloksena käydä niin, että orientaatio aikaan ja paikkaan on kadonnut siinä määrin, että nyt nämä tekstit mistä itse maalaiskunta eri anomalioita on hiljalleen alkanut tuntua henkilökohtaisilla syytöksiltä. Näitä on vissiin sattunut enemmänkin. Onkohan se sitä karmaa nyt sitten? TT

Yksissä tuumin purette edellisen lauseen- te pystytte siihen

Äänestä

Nyt varsinkin kun voitin 120 miljoonaa hui!

Äänestä
  • Et liity aloitukseen mitenkään painu vittuun

Äänestä

Mikään ei saa minua ärsyyntymään enempää kuin se, että ensin jätetään toinen, kadotaan hänen elämästään eikä haluta selvittää asioita, ja sitten tullaan vielä esittämään tuollaisia perusteettomia väitteitä muista naisista ja ihailijoista. Jos kerran itse päättää lähteä, niin miksi pitää vielä epäillä ja syyllistää sitä, joka jäi kaipaamaan? Minä olisin halunnut vain sen yhden ihmisen rinnalleni. En mitään ihailijalaumaa.

1Äänestä
  • Jos hän on kadonnut elämästäsi, mikä kumma saa sinut kuvittelemaan, että hän kirjoittelisi sulle jollain palstalla?

1Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Jos hän on kadonnut elämästäsi, mikä kumma saa sinut kuvittelemaan, että hän kirjoittelisi sulle jollain palstalla?

Kyllä tuo aloitus oli ihan hänen kuuloinen juttu

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Kyllä tuo aloitus oli ihan hänen kuuloinen juttu

Mene hoitoon hullu!

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Mene hoitoon hullu!

Kuka sinä olet sellaista sanomaan minusta?

Äänestä

• Olet pakkomielteinen,sairas ihminen,ei sun kaa ole kenenkään pakko olla! Eikä tarvi toisten kotona kulkea ilman lupaa,sulla ei ole sellasta oikeutta!

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Mene hoitoon hullu!

Hulluksihan siinä tulee kun jätetään ilman selitystä ja vaille vastauksia. Kokeile itse

1Äänestä

• Olet hiukka itseäsi täynnä oleva mies ja suurentelet asioita. Et voi saada kenestäkään pitämään sinusta pakolla.

Äänestä

Hulluksihan siinä tulee kun jätetään ilman selitystä ja vaille vastauksia. Kokeile itse

Ja sitten tullaan vielä vihjailemaan että seksiä riittää muiden kanssa. Sivusto on yksi vitun huorapalvelu joillekin

1Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Olet hiukka itseäsi täynnä oleva mies ja suurentelet asioita. Et voi saada kenestäkään pitämään sinusta pakolla.

Kuka on niin väittänykään

Äänestä

Kuka on niin väittänykään

Puheesi perusteella haluat tehdä asioita väkisin.

Äänestä

Puheesi perusteella haluat tehdä asioita väkisin.

En ole puhunut mistään väkisin tekemisestä. Olen puhunut ikävästä, hylätyksi tulemisen tunteesta ja siitä, että asioita jäi selvittämättä. Ne ovat aivan eri asioita. Toisesta välittäminen ei tarkoita, että haluaisi pakottaa ketään mihinkään.

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Olet pakkomielteinen,sairas ihminen,ei sun kaa ole kenenkään pakko olla! Eikä tarvi toisten kotona kulkea ilman lupaa,sulla ei ole sellasta oikeutta!

Niin, tämä asia kuuluu aapeeäijä sellaiseen itsestään selvyyksien piiriin, ettei toisten asunnoissa voi kulkea luvatta. Mutta jännä käänne oli

Äänestä

Ja sitten tullaan vielä vihjailemaan että seksiä riittää muiden kanssa. Sivusto on yksi vitun huorapalvelu joillekin

Dude, you seem to be in a dark place now

Äänestä

kujn pelaan jotgain pokdfipfliäkin bniin bno huviksdeni koak Hua<k... KUIGENKIN KUN OMA TWEVWYA WRUSIJALLA... HAUZKZA< PDLI KYLLÄ ONPI

Äänestä
  • Sinäkin sönkötä jossain muualla

Äänestä

Sinäkin sönkötä jossain muualla

Ilmeisesti tässä aapeeäijän yhdessä lukuisista mantereita on joku motivaatio taustalla, vaikkei heti luulis. Vaikka ois millaiset nousut, kukaan ei lyö silti niin montaa virhelyöntiä

Äänestä

Se miksi olen täällä nytkin ollut, vaan tarkkailemassa, jos sinulta vaikka tulisi viesti tänne. Tulihan se mutta ei sitten voinu sanoa mitään kivaa
miksi?

Äänestä

Voihan niitä ihailijoita olla, mutta he kaipaavat kuvaa minusta, enemmänkin kuin henkilökohtaista persoonaa. Haluan vain yhden naisen, joka haluaa katsoa sieluni peiliin ja nähdä samankaltaisuutta siinä.

2Äänestä
  • Minä kaipaan myös sinun henkilökohtaista persoonaa kylläkin.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä kaipaan myös sinun henkilökohtaista persoonaa kylläkin.

Juuri sellaista tarvitsen.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä kaipaan myös sinun henkilökohtaista persoonaa kylläkin.

MIksi et aloituksessa kerro kuka olet ja kenelle viestin osoitit?

Äänestä

Juuri sellaista tarvitsen.

No niin aloittaja löysikin nyt uuden treffikumppanin siitä onnea teille

Äänestä

No niin aloittaja löysikin nyt uuden treffikumppanin siitä onnea teille

Vastasin oman kommenttini kommenttiin, en ole ap.

Äänestä

Vastasin oman kommenttini kommenttiin, en ole ap.

Minä kyllä näen kuka on ap ja kuka on joku ihan muu. Ei ole jengi täällä vielä hiffannut että sivustoon on tullut uudistuksia

Äänestä

Minä kyllä näen kuka on ap ja kuka on joku ihan muu. Ei ole jengi täällä vielä hiffannut että sivustoon on tullut uudistuksia

Tuo on pieni, mutta ihan hyvä uudistus.

Äänestä

Tuo on pieni, mutta ihan hyvä uudistus.

Niin se on ja toivottavasti kusipäisimmät häröilijät poistuu sen myötä, vaikka en itse tätä palstaa mihinkään tarviikaan kun ei minulla ketään ole, niin on jotain iloa muille

Äänestä

MIksi et aloituksessa kerro kuka olet ja kenelle viestin osoitit?

Aloittaäijän läpinäkyvä itsekehu on kenelle tahansa tällaiseen sanotaan nyt nätisti vaikka korkealentoiseen ajatteluun ehdollistuvalle. Mein gott

Äänestä

Ehkä se on jopa taktista, että on vaikeampi pysyä perässä, kuka vastaa ja kenelle, niin nk ininää tulee vähemmän

Äänestä

<KUN NIIIN POKV UPCLIKIN...IZDLLÄNI ON GRECFCVDJÄ XZIJZZLZ-IHMIXVXCN KZN
VOIPELAFWS POKERIPELIÄ HU I8KSI

SE VEHGEEHGYFI8RYFGEEHUO9IKU FAPAAMINDNKIN

Äänestä

minkähänlsinfn joku msbvnffhhogjuggu olici kxi nxxc buloc x xcibvcclxxn..

mabnffbgbo hoh

Äänestä

Ehkä tulkitsin sanasi liian herkästi syytökseksi, koska tämä kaikki on ollut minulle niin kipeä asia. En minä halua riitaa enkä syytellä ketään. Olen vain kaivannut ihmistä, jonka kanssa jaoin arkeni ja johon kiinnyin syvästi. Olisin halunnut selvittää asiat puhumalla, en jäädä epätietoisuuteen. Jos sinä olet se ihminen, jota kaipaan, toivoisin että voisimme joskus puhua toisillemme suoraan, ilman tätä palstaa.

Äänestä
  • Todella uskottavaa aapeeäijä, että yhteinen jaettu arki päätyy keskustelupalstalle selvittäväksi. Oikea todellisuus ei ole rakkaat lukijat esim tällä tavalla jännittävää tmv

Äänestä

Tiedät varmaan paremmin näistä asioista, minä en tunne paikkakunnalta moniakaan. On joitain henkilökohtaisia juttuja miksi en turhia liiku, vaikka kaikkien kanssa juttelen ja moikkailen silloin kun liikun.

Äänestä

Mistä ap. tietää tuon?

Äänestä

kokdildpåz pdlzgz jogvzin pdliä ähän kuin joku bejedwsdldc.

al hdmh

mugga igzdäni on äxyggänyg zxikz pzljon kun... noitga gerr eysjugguja<zni...

Äänestä

niin no ei växygä, xuux xzufzzzbgiuvzhzv böb zzbygz buuvö hyvvyhz
jyv n

Äänestä

Vittuako se aloittajan napaa kaivelee edes jos ei minun kanssa halua edes olla?

Äänestä

Parempi olla yksin, kuin paskassa seurassa & ja, se pitää täysin paikkansa SUOMESSA, N

Äänestä

Alfan elämä on sellaista. Joka paikassa on naislauma jahtaamassa. Palstallakin Alfan aura välittyy tehokkaasti ja naiset ovat toosa märkänä haaveilemassa Alfan jortikasta.

Äänestä
  • Näin aapeeäijä ainakin haluaisit " alfamaisen aurasi" kokea. Huutonaurua. T naiselta

Äänestä

Talouden romahdus siitäkin lisää nähtävänä jatkossa.

Äänestä

En auttaisi vaikka voisin. Nautin joka hetkestä.

Äänestä

Romahdus on lääke

1Äänestä

Mussukkaiseni

Äänestä

ota xilmä kähffn jzx kzxbxo joxkuxnpakaxtgimrfxgs löytyisxi pikkztgih

Äänestä

joo jox pzlclbxjon bniinb p imv oilybyä ikkuhou ui

min-

Äänestä

jo

z ogzg pzkkz ikkuhou kin biib ,-nni -n jikvouunill bc

Äänestä

Kenellä miehellä ihailija on vähä sama kun fanikin "tekee mitä tahansa että edes kerran saa" elämästä joko puuttuu merkitys tai si on korvienvälissä vikaa noin ääripäät suurinpiirtein

Äänestä

Tokihan pitkä elämäni on tuottanut ja jättänyt paljon hyviä ystäviä , rakkaita kaipaamaan jälkeeni . Kiitos heille jokaiselle olette arvokkaita ja huomatkaa se .

Äänestä

Kaipaatko sinä jotakin tiettyä miestä?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu