täällä kommentoi ja vastailee vuosikausia vanhoihin ketjuihin? Aina luulee, että jotain uutta on keksitty.
Joko kaikki on keskusteltu?
Kuka helvetti
34
<50
Vastaukset
En tiedä. Tulin taas poikkeen kiva että oot täällä.
Thymallus kirjoitti:
Möllötetäänkö vaan tässä, jos ei keksitä mitään uutta?
Ei kaikkien tarvitse olla uutta. Minultakin kysyttiin tänään kun vauva neuvolassa meenkö töihin kun vanhempain kausi nyt loppuu?!Olin ihan järkyttynyt.
Thymallus kirjoitti:
Kerroin että on kaksi erityislasta etten pistä päiväkotiin kun esikoinen oli ja ei pärjää koulussa vieläkään koin järkkytävä että kuulosti pitävän normaalina kun lapsi ole edes vuottakaa.
valtakunta kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse olla uutta. Minultakin kysyttiin tänään kun vauva neuvolassa meenkö töihin kun vanhempain kausi nyt loppuu?!Olin ihan järkyttynyt.
Kyllä siitä järkyttyä sopii, jos töihin ehdotellaan.
Thymallus kirjoitti:
Tietkö koin sellaisen MISTÄ PLANEELTA TULET ilmiön ?
Koska on minun moraalin vastaista pistää yksivuotiasta päiväkotiin.valtakunta kirjoitti:
Tietkö koin sellaisen MISTÄ PLANEELTA TULET ilmiön ?
Koska on minun moraalin vastaista pistää yksivuotiasta päiväkotiin.Ei kuitenkaan töihin ehdotelleet häntä.
Thymallus kirjoitti:
Kyllä siitä järkyttyä sopii, jos töihin ehdotellaan.
On se järkytys koska työ se äitiyskin on.
Lapsenkasvatus on työtä.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lapsenkasvatus on työtä.valtakunta niin onhan äitiyskin työtä.... mutta kuvittele sitten itse: jos joudut jotenkin hallinnoimaan toisten ihmisten tappamisia kuin joku kkk:n upseeri että kenenkä pankkiirin haluaisin tälläkin sekunnilla nyt heti tappaa.
Anonyymi kirjoitti:
valtakunta niin onhan äitiyskin työtä.... mutta kuvittele sitten itse: jos joudut jotenkin hallinnoimaan toisten ihmisten tappamisia kuin joku kkk:n upseeri että kenenkä pankkiirin haluaisin tälläkin sekunnilla nyt heti tappaa.
En ymmärrä tuota tappamis politiikkaa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
No takuulla. Kuka hullu nyt töitä tekee, kun voi elää toisten verorahoilla.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei sun mielessä olet sitten sellainen ajatus käynyt, että elättäisit omat lapsesi itse? Ajattele, jotkut tekee niinkin!
Anonyymi kirjoitti:
No takuulla. Kuka hullu nyt töitä tekee, kun voi elää toisten verorahoilla.
Ihmiset ei elä toisten verorahoin huvikseen.
Eläksee joutuu tekemään työtä enemmän selviytymiseen.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lapsenkasvatus on työtä.Vanhemmuus on työtä, mutta ei sellaista mistä palkkaa maksetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmuus on työtä, mutta ei sellaista mistä palkkaa maksetaan.
Sepä juuri, sen vuoksi kukaan ei tee lapsia kun lapset ei ole rahan lähde. Paitsi noi helmöitysklinikat ja adoptiofirmat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun mielessä olet sitten sellainen ajatus käynyt, että elättäisit omat lapsesi itse? Ajattele, jotkut tekee niinkin!
Ei ole koskaan ollut pienessä mielessäkää, odotan kun lapset hoitavat minut ja mies.
Minä en tee sit mitään, ei mun tarvitse enää. Alan lakkoilemaan.Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut siihen päätökseen tässä keskustelussa🥰
Minä en tee enää mitään kun lapset on kasvatettu. Potkaiskoon ukko pihalle.Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan tuu hoitaan muitten mukeloita, vanhempani sitten hoidan ja sit lapsien lapsien että töihin pääsevät.
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiseen päiväköti murjuun, en todellakaan pistä lapsen lapsiatai koulu murjuukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kasvatan paremmin jo nyt kuin päiväkoti ja lasten kasvettua koulutan paremmin kuin koulukaan
Anonyymi kirjoitti:
Odotan innolla kun ne lapset jotka eriytetty vanhemmista laitoshoidossa ja pistävät vanhempansa laitoshoitoon ja kaikki ihmiset jotka ei ole lapsiaan vaan jättänyt meille vanhemmille taakaksi, jotka ei ole perintöä tehnyt itsensä hoidettavaksi jollekin ulkopuolisille eikä omalle perheenjäsenelle. Minkä voin jos itse olette noin ” tunteettomia” ja kyllä se persuuksiin lyö ja kovaa ja imasee rahatkin.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt odotan innolla, kuinka peitto siellä fiheltelee vauvan teosta.
Nostot ovat siitä turhia, ettei ne ketjut koskaan siitä henkiin herää.
- Anonyymi
Kuolleet nousee haudoistaan.... kuin ikivanhat keskustelu-Erkit ja Örkit.
Tai Zombiet.
- Anonyymi
Etkö vielä huomannut että se olet sinä aloittaja itse?
- Anonyymi
Hyvä hyvä :)
Joskus kun on jotain googlettanut, niin se saattaa heittää keskustelupalstoihin..
Siinä ainakin yksi syy. Sitten tietysti joku haluaa hehkutella jotain omia vanhoja provojaan..- Anonyymi
Noinko helposti sinun mielenrauhasi menee?
-flowersreally-Olen täysin rauhallinen, ollut koko illan. Kielenkäyttöni ei tässä tapauksessa kerro mitään mielentilastani.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Olen täysin rauhallinen, ollut koko illan. Kielenkäyttöni ei tässä tapauksessa kerro mitään mielentilastani.
No voi helvetti.
-flowersreally-
Anteeksipyynnöllä siitä selviää, kuka se oli?!
- Anonyymi
Jos hän oli Maisa Torppa.
mutta niin olin mökillä ja isä puhui jotain uraanin kaivamisesta, mutta sanoi myös sanan koboltti, johon tartuin kun on aika hengenvaarallinen raskasmetalli, uraani on luusereille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769