Jotenkin kun luin loirin elämäkerran niin aloin ajatella että hän onkin

Anonyymi

K-Pää? Oletteko samaa mieltä??

24

66

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla oli lainassa tuo kirja, syystä ett olen ollut Veku Loirin ihailija. Kyllä se suurin henkilökohtainen karisma hänestä nyt katosi. Toisin sanoen... ei olisi pitänyt tehdä sitä!
      Aukaisin pandoran lippaan ja puff... illuusio katosi taivaan tuuliin.
      Suoraan sanoen; paska jätkä, mutt loistava taiteilija ja monitaitoinen ihminen.
      Jättänyt jälkeensä varmaan hyvin paljon henkilökohtaista pettymystä... ylimielinen.
      Paljonko siinä on Tervon lisäämää ja Veskun hyväksymää, myynti lisää; sitähän me ei tiedetä. No joka tapauksessa Lapin kesä.... soitan sitä kuin ennenkin! trollikka
      https://www.youtube.com/watch?v=kpUY9NwGVjo&list=RDkpUY9NwGVjo&start_radio=1

• Ilmeisesti juuri sellainen.

Vesku on käsittämätön multitalentti: soittaminen, laulaminen, näytteleminen (sekä komiikka ja draama), urheilu (jalkapallo, käsipallo, jääkiekko, biljardi, nyrkkeily.

Toisaalta lähes rappiojuoppo, taikauskoinen, kykenemätön käsittelemään rahaa järkevästi, öykkäri, riidanhaluinen, paatunut pettäjä.

Lisäksi vielä uskomattoman suosittu naistenmies.

• Ai niin palstan henkeen sopien. Vesku on suosinut aina parisuhteissaan nuoria naisia. Kolmikymppinen taitaa olla vanhin, mikä hänellä on ollut.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Ai niin palstan henkeen sopien. Vesku on suosinut aina parisuhteissaan nuoria naisia. Kolmikymppinen taitaa olla vanhin, mikä hänellä on ollut.

Anteeksi, mutt mä käsitin hänen saaneen laulunopetusta huomattavasti vanhemmalta naiselta, seksiä vastaan! Ilkeästi sanottuna, ollut ns. maksullinen prostitoitumies.... luultavasti kuitenkin molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä ratkaisuun, joten ei siihen asiaan ole sivullisilla nokan koputtamista.

Paula Koivuniemi & Vesa-Matti Loiri - Eilen kun mä tiennyt en ..
        https://www.youtube.com/watch?v=lXLQBH0IOz4&list=RDlXLQBH0IOz4&index=1

trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, mutt mä käsitin hänen saaneen laulunopetusta huomattavasti vanhemmalta naiselta, seksiä vastaan! Ilkeästi sanottuna, ollut ns. maksullinen prostitoitumies.... luultavasti kuitenkin molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä ratkaisuun, joten ei siihen asiaan ole sivullisilla nokan koputtamista.

Paula Koivuniemi & Vesa-Matti Loiri - Eilen kun mä tiennyt en ..
        https://www.youtube.com/watch?v=lXLQBH0IOz4&list=RDlXLQBH0IOz4&index=1

trollikka

Mitä pyydät anteeksi?

Kutsuukohan prostituoidut panojaan parisuhteiksi? EN usko. Miksi näin olisi Veskunkaan kohdalla?

• Anonyymi

Monipuolinen taiteilija persoona omana aikanaan. Lehtien kommenteista jo vuosien ajkana saanut vastenmielisen kuvan häneen miehenä, ei todellakaan kiinnosta enempää tietää.

• Anonyymi

Kommunisti ja protestilaulaja

• Siis yksi meistä tavallisista ihmisistä, kusipäitähän me kaikki jonkun mielestä olemme.

• Anonyymi

No eipä olla. Kyllä semmoseen tarvitaan tietynlainen toiminta. Ite en oo Loirista koskaan pahemmin tykännyt, en oo kirjaa lukenut (eikä kiinnosta), ehkä jätän muunlaiset kommentit tässä sanomatta.

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä olla. Kyllä semmoseen tarvitaan tietynlainen toiminta. Ite en oo Loirista koskaan pahemmin tykännyt, en oo kirjaa lukenut (eikä kiinnosta), ehkä jätän muunlaiset kommentit tässä sanomatta.

En minäkään mielestäni ole kusipää, mutta on minuakin kusipääksi sanottu. Loirin elämänkerta on jäänyt minulta tyystin tutkimatta.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En minäkään mielestäni ole kusipää, mutta on minuakin kusipääksi sanottu. Loirin elämänkerta on jäänyt minulta tyystin tutkimatta.

Ehkä sinä sitten olet. Pääpointtini oli, että k-päämäisyys on sisäistä eli vaikka fiksusti osaisit joidenkin kanssa olla niin loppujen viimeksi semmonen sisimmässäsi olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinä sitten olet. Pääpointtini oli, että k-päämäisyys on sisäistä eli vaikka fiksusti osaisit joidenkin kanssa olla niin loppujen viimeksi semmonen sisimmässäsi olet.

Varmasti sanojan mielestä olenkin. Olisi pitänyt olla mieliksi ja samaa mieltä, kun en ollut sain kusipään leiman.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sinunhan kannattaakin ottaa tähän keskusteluun kantaa...…….

• Anonyymi kirjoitti:

Sinunhan kannattaakin ottaa tähän keskusteluun kantaa...…….

Miks ei? Aina kun arvostellaan ihmisiä, jokaisella on jotakin sanottavaa.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Miks ei? Aina kun arvostellaan ihmisiä, jokaisella on jotakin sanottavaa.

Tutustu kirjaan ensin niin tiedät mistä on puhe.

• Anonyymi kirjoitti:

Tutustu kirjaan ensin niin tiedät mistä on puhe.

Luulen, että minulle selviää se minkä jo tiedän ihmisistä.

• Anonyymi

Eihän Loirin vika ole, kun tunnetut naiset kilpailleet julkisuudessa, taiteilijan antamasta hyvästä käsittelystä.

• Anonyymi

Niin, Lenita on sanonut että V-L on kunnon miäs, hänen mielipidettään tulee kunnioittaa.

• Anonyymi

Jos oikeasti tuollaista ajattelee niim: kaikki parhaimmat artistit ovat alkoholisteja tai kokaiinin väärinkäyttäjiä... kannabishemmojen laulut ovat vain höpötystä sitten.

Jos on jotain kovaa kuin kokaiinia ja viskiä niin syntyy lauluja jo hyvin mielikuvitteestakin.

• Anonyymi

Omalla elämäkerralla pyritään antamaan määrätty kuva kirjoittajan elämästä. Lukijalla on mahdollisuus tehdä omanlaisensa havainnot ja mielipide.

• Ei välitä lapsistaan. En arvosta.

• Anonyymi

olisi loiri mitään ilman spedeä ei näyttelijä lainkaan niin hän sopi vain uunoihin ja speden muihin juttuihin ja nuorempana vammaisen näköinen mutta hänellä oli valtaa joka pystyi tekemään naisesta julkkiksen vain sanomalla spedelle eli ilman spedeä ei olisi mikään ei edes julkkis

• Anonyymi

Onkos joku sitten luullut että on jotenkin erityisen hyvä ihminen, itse en ole ikinä mistään saanut sellaista kuvaa.

• Anonyymi

Loiron naama on ärsyttänyt aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      768
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      732
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      696
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      129
      649
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    9. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    10. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      465
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    13. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      66
      405
    14. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      398
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      384
    16. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      377
    17. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    18. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      34
      364
    19. 32
      361
    20. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      359
    Aihe