Hei, haluaisin hieman kokemuksia ja neuvoja.
Tapasin päälle vuosi sitten miehen, johon rakastuin palavasti. Näimme usein ja meillä on hauskaa yhdessä. Ja seksikin toimii.
Ongelmaksi alkoi pikkuhiljaa muodostua miehen sitoutumiskammo. Tässä vuoden suhteen aikan hän on lopettanut suhteemme jo useaan kertaan. Ensimmäisellä kerralla ajattelin tietysti, että voi helvetti tämä oli nyt tässä, mutta. Hän tuli takaisin. Seuraavilla kerroillakin, sama juttu. Hän lyö erokortin pöytään, koska tarvitsee omaa aikaa, ei halua suhdetta, oma elämä kuntoon jne. Kumminkin hän tulee aina takaisin ja kaikki on taas hyvin.
Tämä raastaa omaa päätä ja sydäntä hirveästi, kun kaikesta huolimatta ja rakkaudesta sokeana uskon aina että muutos tulee. Olen miettinyt pääni puhki että teenkö itse jotain väärin, mutta en keksi. Annan hänelle tilaa, aikaa, enkä nalkuta turhista. Oikeastaan olen nyt aika tossun alla. Mutta ero pelottaa.
Nykykään tuntuu että olen vain "halpa huora" jonka kanssa voi käydä pitämässä hauskaa kun jaksaa ja huvittaa. Mutta en osaa lähteä. Hän osaa pitää minut narun päässä ja antaa juuri sen verran etten narua katkaise. Hän on puhunut sitoutumiskammostaan, ja huomaan hänestä tarpeen omiin juttuihin mitä en ole lähtenytkään milläänlailla rajoittamaan. Ajattelen itse, että jos annan siimaa ja tilaa, se tulisi myös takasinpäin kiitoksena, mutta ei. Hän osaa tarvittaessa sanoa rakastavansa ja välittävänsä, mutta teot puuttuu.
Pitkä teksti I know, mutta onko kyseessä siis sitoutumiskammo vai se, että hän pitää minua nyt helppona tarvittaessa saatavilla olevana hauskanpitona? Olemme puhuneet, että muita ei tapailla, mutta sekin illuusio sortunut deittisovelluksen käytön myötä. Tiedän kuullostavani hölmöltö, niinkuin taidan olla.
Vertaistukea, vinkkejä irtipäästämiseen, vittuilua.. kaikkea ottaisin nyt vastaan jos joku tänne asti jaksoi lukea. Pus!
Olenko vain helppo pillu?
11
503
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma ettei hänellä ole jo puoliso jossain? Vaikuttaa ikävä kyllä siltä, että olet piriste parisuhteen rinnalla... Anteeksi vain.
- Anonyymi
Voi sua. Sarjassamme "olisimpa lähtenyt aiemmin". Älä tuhlaa elämääsi moiseen. Kaikki ne, jotka väittävät, että " haluan aikaa miettiä mitä haluan" tai " tarvitsen nyt omaa aikaa" - tyyppiset selitykset on tosiasiassa tarve eroon. Syitä voi olla moni, yleensä taustalla on joku toinen tai jopa parikin. Käyttää siis sua hyväkseen. Jos seksisuhde on sulle ok, niin mikäs siinä. Kuulostaa kuitenkin siltä, ettei se ole ok. Pistä pihalle. Äläkä ikinä ota takaisin. Itsepetosta toi on. Ero kirpaisee vain hetken, tuo sotku satuttaa sua kokoajan.
- Anonyymi
Katko se narunpätkä millä vielä roikut kyseisessä miehessä. Jos sen tunteet sua kohtaan olisi yhtä vahvat kuin sulla häntä, niin ei tuo kuvio olis tuollaista soutamista ja huopaamista. Ikävä kyllä olet hänelle vain seksikaveri etkä sen enempää.
Kun ihmiset haluavat olla toisen kanssa, he näkevät vaivaa ja priorisoivat sen ihmisen korkealle.
Eikö olisi mukavaa olla ihastunut ihmiseen, joka tuntee yhtä suurta ihastusta sua kohtaan kuin sinä häntä? Älä tuhlaa tunteitasi tyyppiin joka vaan jojottaa sua.
Tilanne olisi eri jos molemmat haluaisitte vaan hauskaa seksiä, mutta sä selkeästi toivot tuosta suhdetta. Toki tekee alkuun kipeää kun itselle tärkeä ihminen katoaa elämästä, mutta ei tuollainen tilanne tee sun tunne-elämälle hyvää. Sinuna päättäisin tuon booty-callina olemisen.
On toki tuolta mieheltäkin väärin leikitellä sun tunteilla, mutta sä voit itse päättää ettet enää anna hänen käyttää sua patjanaan silloin kun se hänelle itselleen sopii. Pikkuisen selkärankaa peliin ja kohti uusia tuulia!- Anonyymi
Markulla helmat paukkuu ku jaffat kaupassa. 😅
- Anonyymi
Aina sanotaan, että pitää asettaa rajat, joiden sisällä eletään.
En tiedä oletko vain helppo pillu, mutta mies manipuloi sinua ja pyörittää omaa pillukaruselliaan. - Anonyymi
Olet sille jakorasia. Kannattaa nyt vaan erota lopullisesti, ei se mies tiedä parisuhteesta mitään.
- Anonyymi
"Tämä raastaa omaa päätä ja sydäntä hirveästi, kun kaikesta huolimatta ja rakkaudesta sokeana uskon aina että muutos tulee. "
Tässä on sinun ongelmasi. Et huomio tosiasioita sen vuoksi, vaan jäät odottelemaan ihanaa muutosta. Nopean diagnoosini mukaan olet läheisriippuvainen. Juuri sillä tuollaiset miehet naisia pyörittävät.
Usein näillä palstoilla kerrotaan paljon mitä kumppani/puoliso/deitti yms. sanoo, tekee ja käyttäytyy - kysellään sen perään "miksi" "mikä avuksi". Harva analysoi omaa käyttäytymistään. Onneksi sentään sinä :).
"onko kyseessä siis sitoutumiskammo vai se, että hän pitää minua nyt helppona tarvittaessa saatavilla olevana hauskanpitona? "
Sitoutumiskammo on selitys sille, että jallittaa ja hurmaa aina vain lisää naisia eikä aiokaan vakiintua. Aina löytyy jostain uusi nainen/naisia, jotka rakastuvat palavasti. - Anonyymi
Olet.
Mies kokee sinut vain ilmaisena huor..a. Niin kauan kuin sinä sallit tuon tason kohtelua, sinä saat juuri sitä mitä haluat.
Eikö todellakin olisi viisainta sallia miehen hankkia itselleen toinen ilmainen huo...a. Sinun ei tarvitse jatkaa tuota maksutonta palvelua.
Jatka etsintää. Aivan varmasti löydät miehen joka haluaa jakaa kiinnostuksesi, harrastuksesi ja maailmankatsomuksesi kanssasi. Katsos, oikeassa elämässä kun on niin äärettömän paljon muutakin kuin alapäiden jynssääminen. - Anonyymi
Mikä on helppo pillu, olen ollut monen naisen kanssa ja nyt jo melko pitkään saman kanssa, en tiedä onko yksikään ollut helppo pillu.
- Anonyymi
Olet tekemisissa psykopatian kanssa. Lue robert d hare:a.
Jatkossa valta etukateen Näin uskovana kommentoisin yleisesti kun blogin kaltaisia suhteita on tuhansia ja tuhansia oikeesti siis.
Sellaista ei pidä sallia vaan ottaa ero heti moisesta pelleilystä.Ihminen hajoittaa itsensä typerillä seksileikeillä ja sielu ei loputtomiin kestä ,eikä ihmistä luotu irtosuhteisiin vaan Rakkauden sidoksen avioliittoon ja se liitto on kaunis molemminpuolin ja rakastelu tietty mahtavaa ,jossa molemmat hoitavat toisensa kuntoon ,että minkäänlaista energiaa ei edes ole vihreimmille niityille.
Mikään siis ei saa rikkoa tuota kaavaa ja jos joku rikkoo niin jokainen rakastunut ymmärtää,että se rakastuminen Jumalan lahjana tulee käyttää oikein ja en ole kuullu ,että kukaan ei olis tykänny siitä upeasta lahjasta tai orgasmista ,jota itse kuvailen palaksi taivasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6142283Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271126- 1091118
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki7968Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89762Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 63725
- 65573