Suomi, Helsinki

22

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistähän arvasin ennen avaamista, kenen aloitus. :P

Olkaa nyt sitten onnellisia, jos on kerran pakko olla.

• Niin ollaankin, vaikka väkisin perkele.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin ollaankin, vaikka väkisin perkele.

Olkaa nyt sitten saatana. Mutta älkää sitä meihin tartuttako. Antakaa meidän Lahtelaisten mököttää kaikessa rauhassa, helvetti.

• Jan1 kirjoitti:

Olkaa nyt sitten saatana. Mutta älkää sitä meihin tartuttako. Antakaa meidän Lahtelaisten mököttää kaikessa rauhassa, helvetti.

Nyt heti ryhdytte siellä rakentamaan uutta salpalinjaa jostain Koskenkylästä Tervakoskelle!
        "äl' yli päästä perhanaa"!

Niiden onnellisuus on tarttuvaa sorttia. Ammutaan ensin ja mitataan kuume ja onnellisuus vasta sen jälkeen!

• scrg kirjoitti:

Nyt heti ryhdytte siellä rakentamaan uutta salpalinjaa jostain Koskenkylästä Tervakoskelle!
        "äl' yli päästä perhanaa"!

Niiden onnellisuus on tarttuvaa sorttia. Ammutaan ensin ja mitataan kuume ja onnellisuus vasta sen jälkeen!

Justiin vedän verkkareita jalkaan, eihän tätä voi tuurin varaan jättää.

Älä muuta sano.

• Me täällä savossa ainakin ollaan ihan törkeen onnellisia, niin onnellisia, ettei meinaa edes perse kestää penkissä... heiluttasin häntää jos ois...
        Niin ja se yks juttu ei oo häntä....😀

• Okei, hieno homma. Mutta en silti ajatellut lähteä täältä maaseudun rauhasta sinne Helsingin" vilskeeseen" juuri nyt. Enkä ehkä lähiviikkoinakaan. (kuukausiin, vuosiin?)

• Anonyymi

Joo, sinne koronapesään ei ole nyt menemistä todellakaan, jos hengissä haluaa pysyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, sinne koronapesään ei ole nyt menemistä todellakaan, jos hengissä haluaa pysyä.

No mut, kyllähän sielläkin pystyy suojautumaan. Aina parempi jos ei asu ihan keskustassa eikä kerrostalossa. Mutta mä olen tosiaan niin mökkihöperöitynyt, että juuri nyt, tän epidemian aikaan, Helsingissä käyminenkin olis äärimmäisen stressaavaa. Viimeksi olin helmikuussa puolisen tuntia Helsinki-Vantaalla, siinä oli jännitystä riittämiin.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

No mut, kyllähän sielläkin pystyy suojautumaan. Aina parempi jos ei asu ihan keskustassa eikä kerrostalossa. Mutta mä olen tosiaan niin mökkihöperöitynyt, että juuri nyt, tän epidemian aikaan, Helsingissä käyminenkin olis äärimmäisen stressaavaa. Viimeksi olin helmikuussa puolisen tuntia Helsinki-Vantaalla, siinä oli jännitystä riittämiin.

Helsinki-vantaa lentoasema?

• Anonyymi kirjoitti:

Helsinki-vantaa lentoasema?

Jep. Silloin olen viimeksi ollut mahdollisesti lähimpänä altistusta. Teneriffalla, mistä tultiin, oli silloin todettu kaksi italialaista sairastunutta, mutta eri puolella saarta, kaupungissa, jossa ei edes käyty. Helsingissä oli tuolloin ekat sairastuneet Suomessa, sitä tarkoitan. Mutta ei kai tämäkin ole koronaketju. Plääh. 🤔

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Jep. Silloin olen viimeksi ollut mahdollisesti lähimpänä altistusta. Teneriffalla, mistä tultiin, oli silloin todettu kaksi italialaista sairastunutta, mutta eri puolella saarta, kaupungissa, jossa ei edes käyty. Helsingissä oli tuolloin ekat sairastuneet Suomessa, sitä tarkoitan. Mutta ei kai tämäkin ole koronaketju. Plääh. 🤔

Tässä ketjussa leviää vain onnellisuusviruksia..

Kattokaa mun naamaakin, näin onnellisia täällä ollaan..vaikka sitten hampaat irvessä ja kirves vieressä.

Mähän oon toisen polven stadilainen, ja nuorempana ajattelin että Helsinki on ihan samanlainen kaupunki kuin kaikki muutkin Suomen kaupungit.. Siksi sitä sitten festareilla ravatessa yllättyi siihen asenteeseen mitä joillakin oli, että mikäs luulet olevas, ku oikein hesasta olet..

• Wwuwuw kirjoitti:

Tässä ketjussa leviää vain onnellisuusviruksia..

Kattokaa mun naamaakin, näin onnellisia täällä ollaan..vaikka sitten hampaat irvessä ja kirves vieressä.

Mähän oon toisen polven stadilainen, ja nuorempana ajattelin että Helsinki on ihan samanlainen kaupunki kuin kaikki muutkin Suomen kaupungit.. Siksi sitä sitten festareilla ravatessa yllättyi siihen asenteeseen mitä joillakin oli, että mikäs luulet olevas, ku oikein hesasta olet..

Mähän olen neljää opiskeluvuotta lukuunottamatta asunut joko Turussa tai kuten esim. nyt Turun lähettyvillä. Turkulaisilla ei ole kyllä tota ongelmaa, ajatellaan että Turku on edelleen pääkaupunki, mitä nyt väliaikaisesti Hki saa sijaistaa 😇 Ollaanhan kuitenkin Varsinais(esta) Suomesta.

Mähän olen neljää opiskeluvuotta lukuunottamatta asunut joko Turussa tai kuten esim. nyt Turun lähettyvillä. Turkulaisilla ei ole kyllä tota ongelmaa, ajatellaan että Turku on edelleen pääkaupunki, mitä nyt väliaikaisesti Hki saa sijaistaa 😇 Ollaanhan kuitenkin Varsinais(esta) Suomesta.

Turku...hetkinen...Ai niin, se persereikä juujuu. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Turku...hetkinen...Ai niin, se persereikä juujuu. ☝️

Noup, nyt puhut selvästi Hell sink-kaupungista. 😊

Noup, nyt puhut selvästi Hell sink-kaupungista. 😊

Miksiköhän Turkua nimitellään persreiäksi ja muutenkin mollataan? Toisin kun nyt vaikka Tamperea?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksiköhän Turkua nimitellään persreiäksi ja muutenkin mollataan? Toisin kun nyt vaikka Tamperea?

Johtuu varmaan ei-turkulaisten alemmuuskompleksista 🤔😉

Johtuu varmaan ei-turkulaisten alemmuuskompleksista 🤔😉

Tai sitten se on Kajaani..
        https://youtu.be/WYk7vQzCmS4

Mä kyllä olen ajatellut että Suomineito istuu polvillaan ja Turku olis siinä polven kohdalla..

• Anonyymi

Helsinki karanteeniin.
      Eniten koronaa.....
      Rajalle vartijat......

• Sitten me ei enää elätetä teitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      547
      1787
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe