Vittuilut on kuultu jo moneen otteeseen, samoin suvakiksi ja vihervassariksi nimittelyt, mutta mitä muuta?
Tuli vaan mieleen, kun tuolla toisessa keskustelussa sanottiin jotain ehkä vähän yllättävää parilta taholta..
Mielikuvanne minusta
106
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot vaan uncool. Ja tulet kerta toisensa jälkeen enemmän uncooliksi kun yrität(?) olla cool.
Tässä lyhyesti.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aha. Mielestäni olen hyvin uncool.
Ja myös hyvin vastenmielinen persoona.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Unohdit ne kuolemistoiveesi. ☝️
Kuolet joka tapauksessa ennen minua, joten ei väliä.
Käsittämättömästä syystä kun yritän tehdä sinusta mielikuvaa niin pentiumini hirttää kiinni. 😁 Tarvitsee joko päivittää aivot nykypäivään tai kyttäillä kirjoituksiasi mielikuvan luomiseksi.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kuka Sä olet? 🤔
Etkö näe? Siinä yksi umpisolmu lisää listaasi.
-hän ei näe. Jascal kirjoitti:
Isä, poika ja pyhä sylvi kuinka henki haisee pahalle. 😂
Jaa...se joku jeesusjeppe..
Kotona viihtyvä, eläinrakas, älykäs, kaupunkilainen (ehkä rivari), parisuhteeseensa hieman puutunut n. 50 v. frouva.
Thymallus kirjoitti:
En nyt kehu tähän enempää, ettei mene aivan noloksi.
Samanmunaisena kehut itteäs..😌
Wwuwuw kirjoitti:
Samanmunaisena kehut itteäs..😌
Huomioi ympäristötekijät. Vaikuttavat yksilön kehitykseen myös, samanmunaisuudesta huolimatta.
Poliittiset mielipiteesi edustavat tod.näk. vihreätä laitaa. Edellistä edellisissä pressanvaaleissa äänestit Haavistoa.Thymallus kirjoitti:
Huomioi ympäristötekijät. Vaikuttavat yksilön kehitykseen myös, samanmunaisuudesta huolimatta.
Poliittiset mielipiteesi edustavat tod.näk. vihreätä laitaa. Edellistä edellisissä pressanvaaleissa äänestit Haavistoa.Edellinen ..Niinistö Haavisto
Ja sitä edellinen..Niinistö Haavisto.
No totta munassa äänestin. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Edellinen ..Niinistö Haavisto
Ja sitä edellinen..Niinistö Haavisto.
No totta munassa äänestin. ☝️Samanmunaisuus samantyyppisessä kulttuurissa vaikuttaa kulttuuria enemmän.
Eri juttu sitten jos toinen laitetaan jonnekin susien kasvatiksi, tai ihan vaikka jonkun luonnonkansan helmaan jonnekin sademetsään..Wwuwuw kirjoitti:
Samanmunaisuus samantyyppisessä kulttuurissa vaikuttaa kulttuuria enemmän.
Eri juttu sitten jos toinen laitetaan jonnekin susien kasvatiksi, tai ihan vaikka jonkun luonnonkansan helmaan jonnekin sademetsään..No jos meidän ympäristöjä vertaa, niin minähän olen täysin periferiasta.
Thymallus kirjoitti:
No jos meidän ympäristöjä vertaa, niin minähän olen täysin periferiasta.
Et ole, kun täälläkin olet
Wwuwuw kirjoitti:
Rivari kyllä juu.
Ja säkin olet joku vanha palstalainen..No, viime syksystä astihan olen aina välillä täällä sinkut-palstalla notkunut, joten eipä tässä enää mitään uusia olla. Mutta nythän olikin puhe sinusta.
- Anonyymi
Olet yksi järkevimmistä ihmisistä palstalla!
Se on mahtavaa.- Anonyymi
Tälle minunkin ääneni. Ihailen.
Lievästi boheemi söpönenä
Wwuwuw kirjoitti:
Nenä on kyllä ihan tavallinen, mitä nyt joskus murtunut..
Jossain kuvassa näytti söpöltä, tais olla naarmunenä kuva
pujotteIija kirjoitti:
Jossain kuvassa näytti söpöltä, tais olla naarmunenä kuva
Silloin kun se kissa oli vielä uusi täällä, niin vähän kynsi verille..
Ei se nyt enää..kehrää vain.
Enpä ole vielä moista ehtinyt muodostaa, kun ei tunneta 🙂
Kuten sanoin 10. Tykkään susta, älä ylpisty. Mä olen niin helppo.
Wwuwuw kirjoitti:
Hehe..👍
Oikeesti, oishan se hassua että tässä iässä alkais leijumaan jonkun nimimerkin varassa, tai toisinpäin..
Wwuwuw kirjoitti:
Oikeesti, oishan se hassua että tässä iässä alkais leijumaan jonkun nimimerkin varassa, tai toisinpäin..
Se oli se teijän numeroihminen..🤔
Mikä pylläytti..Wwuwuw kirjoitti:
Älä muuta sano. Eikä tämä ole niin vakavaa, että pitäisi ahdistuakkaan.
Syntymähullu boheemi.
Esittää kovista, vaikka oikeasti on ihan pehmo.
Tykkää kun rapsuttaa, saattaa kuitenkin raapia innostuessaan.
Tälle purisijalle ei sitten anneta kissanminttua,Wwuwuw kirjoitti:
Jo toinen boheemi..🤨
Sulla on sellainen hipahtava tyyli, ja tykkäät niistä erikoisista kustomointi projekteista. Muutenkin luonteeltasi olet spesiaali xD.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sulla on sellainen hipahtava tyyli, ja tykkäät niistä erikoisista kustomointi projekteista. Muutenkin luonteeltasi olet spesiaali xD.
Mistäs noi kehut nyt kumpuaa? Yleensähän sä haukut häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Wuppis tietää mitä minä oikeasti ajattelen hänestä.
Anonyymi kirjoitti:
Naamioitua ihastumista.
Wwuwuw kirjoitti:
# kiusalliset seksiunet.
😄No ne. Lerssi elää omaa elämäänsä ja aamulla on känsiä käsissä.
Wwuwuw kirjoitti:
Tihihii.
Ensi yönäkin näet.Ja parasta on ettet voi vaikuttaa uniini vaikka haluaisitkin 🐷
Partakaweri kirjoitti:
Ja parasta on ettet voi vaikuttaa uniini vaikka haluaisitkin 🐷
Todellakin voin.
Et vain tiedä mimmonen noita olen..Wwuwuw kirjoitti:
Todellakin voin.
Et vain tiedä mimmonen noita olen..Hassu fakta. Olin nuorempana ihastunut Milla Magiaan.
Partakaweri kirjoitti:
Hassu fakta. Olin nuorempana ihastunut Milla Magiaan.
Milla Magi on minustakin nätti.
Ilkeä ja ahadasmielinen mukasuvaitsevainen joka ei siedä muiden kuin myötäilijöiden mielipiteitä, ei kykeneväinen asialliseen keskusteluun ilman että alkaa henkilöhyökkäilemään. Itsehän kysyit mutta aina voit korjata.
Wwuwuw kirjoitti:
Hehe..
Nä älä huoli, en ota itteeni. En niin yhtään..😄En kuvitellutkaan ottavan, se sinussa on kieltämättä hyvää, ei tarvi niin hirveästi varoa mitä sanoo kun et niistä sillä tavalla oikeasti kuitenkaan loukkaannu kuin mitä joku muu voisi tehdä.
Harmaaritari kirjoitti:
En kuvitellutkaan ottavan, se sinussa on kieltämättä hyvää, ei tarvi niin hirveästi varoa mitä sanoo kun et niistä sillä tavalla oikeasti kuitenkaan loukkaannu kuin mitä joku muu voisi tehdä.
Minussa nyt on erittäin paljon enemmänkin hyvää..Jokseenkin hyvyyden täydellistymä sanoisin, ellen olisi näin vaatimaton..😌
Wwuwuw kirjoitti:
Minussa nyt on erittäin paljon enemmänkin hyvää..Jokseenkin hyvyyden täydellistymä sanoisin, ellen olisi näin vaatimaton..😌
Noin se hitlerkin varmaan ajatteli siivotessaan maailmaa, sulle tarvittaisiin vain persunmentävät uunit :D
Harmaaritari kirjoitti:
Noin se hitlerkin varmaan ajatteli siivotessaan maailmaa, sulle tarvittaisiin vain persunmentävät uunit :D
Ja sulla oli mulle asiaa kuulema? Sihteeri soitti.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no kuule nöfnöf..
misspönttöuuni kirjoitti:
Ja sulla oli mulle asiaa kuulema? Sihteeri soitti.
Jaa, niin sekö teidän kähinä siellä toisessa kejtussa? joo, enpä tiedä mitä siellä on taas vedetty mutta enpä taida sekaantua kun en oikeastaan taas tiedä mitä siellä tapahtuu mutta voi äityä villiksi, viisainta pysyä erossa koko sopasta :D Niin no olihan siellä se joku että mitäkö aattelen jos jan1 laittaa sulle sähköpostia? siitä vaan, eikös sitä nyt vähän odotellakin niin olisihan se hyvä sitten laittaa kanssa jos lupaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, niin sekö teidän kähinä siellä toisessa kejtussa? joo, enpä tiedä mitä siellä on taas vedetty mutta enpä taida sekaantua kun en oikeastaan taas tiedä mitä siellä tapahtuu mutta voi äityä villiksi, viisainta pysyä erossa koko sopasta :D Niin no olihan siellä se joku että mitäkö aattelen jos jan1 laittaa sulle sähköpostia? siitä vaan, eikös sitä nyt vähän odotellakin niin olisihan se hyvä sitten laittaa kanssa jos lupaa.
Juuri näin postin suhteen. Lupasi.
Ja...Tosimiehethän ei sekaannu.misspönttöuuni kirjoitti:
Ja...Tosimiehethän ei sekaannu.Tätä juttua Ei saa jatkaa enää tässä ketjussta.
Tai muuten..👊😠Wwuwuw kirjoitti:
Tätä juttua Ei saa jatkaa enää tässä ketjussta.
Tai muuten..👊😠Sinähän et siitä just päätä.
Wwuwuw kirjoitti:
Tai muuten..👊😠Tämä käydään läpi oli aika tai paikka mikä hyvään.
Ja...Tosimiehethän ei sekaannu.Se on vähän tuommoiset kahdenväliset väännöt semmoisia että paras keskenään selvittää, mitä useampi kokki alkaa soppaa yhtäaikaa hämmentämään sen sekaisemmaksi se menee. Sitten tietysti jos jää jotain epäselvyyttä niin multa voi sitten tiedustella minua koskevia asioita. Muiden puolesta kun en osaa sanoa juuta enkä jaata enkä niiden väittämistä, vähän vaikuttaa siltä että jotain teorioita on nyt jossain muodosteltu ja vihjaillaan vähän mitä sattuu, Mutta varmaan se posti sitten selventää mitä siellä meinataan :)
Tämä käydään läpi oli aika tai paikka mikä hyvään.
Aloittaja kantaa vastuun.
Wwuwuw kirjoitti:
Tai muuten..👊😠Nyt jutellaan Minusta..
Kuulitteko? Minusta...👉😄👈
👑🥇🏆Harmaaritari kirjoitti:
Se on vähän tuommoiset kahdenväliset väännöt semmoisia että paras keskenään selvittää, mitä useampi kokki alkaa soppaa yhtäaikaa hämmentämään sen sekaisemmaksi se menee. Sitten tietysti jos jää jotain epäselvyyttä niin multa voi sitten tiedustella minua koskevia asioita. Muiden puolesta kun en osaa sanoa juuta enkä jaata enkä niiden väittämistä, vähän vaikuttaa siltä että jotain teorioita on nyt jossain muodosteltu ja vihjaillaan vähän mitä sattuu, Mutta varmaan se posti sitten selventää mitä siellä meinataan :)
Juu huomioidaan tässä nyt se, että minähän olen keskustellut täällä päivän aivan muusta kunnes minua lähestyttiin asian puitteissa. Tämä nyt joka tapauksessa selviää yksin kaksin tai kolmisin kun sille näyttää olevan täällä kova tahtotila. Osalla tuntuu olevan paljon sydämellä ja minä olen pelkkänä korvana. En ole estänyt ketään kertomasta jos se jotakin ikään kuin helpottaa. Minähän olen tavallaan sivullinen.
Harmaaritari kirjoitti:
Se on vähän tuommoiset kahdenväliset väännöt semmoisia että paras keskenään selvittää, mitä useampi kokki alkaa soppaa yhtäaikaa hämmentämään sen sekaisemmaksi se menee. Sitten tietysti jos jää jotain epäselvyyttä niin multa voi sitten tiedustella minua koskevia asioita. Muiden puolesta kun en osaa sanoa juuta enkä jaata enkä niiden väittämistä, vähän vaikuttaa siltä että jotain teorioita on nyt jossain muodosteltu ja vihjaillaan vähän mitä sattuu, Mutta varmaan se posti sitten selventää mitä siellä meinataan :)
Mulla ei ole mitään soppaa. Toisista en tiedä.
Sinähän et siitä just päätä.
Aijaaha..
Jos se perkele Ei nyt lopu, niin sitten se jatkuu..🙄Harmaaritari kirjoitti:
No voivittuperkele..😄
Ja sammakkosaatanasentäs.misspönttöuuni kirjoitti:
Mulla ei ole mitään soppaa. Toisista en tiedä.
Joo no minä taas olen pihalla kuin lumiukko että mikähän juttu tämä on? tuli kyllä nyt tässä mieleen että olet ollut "väärää" mieltä asioista ja sitten sun kimppuun pitää hyökätä tai jotain? joku vehkeily tässä ehken on taustalla tai jotain, saisivat selventää että mistä se kenkä nyt oikeasti puristaa vai trollaillaanko siinä vaan epäsopua ihan huvikseen.
Wwuwuw kirjoitti:
Aijaaha..
Jos se perkele Ei nyt lopu, niin sitten se jatkuu..🙄No nyt on näin. Mä haluan tämän katsoa ennen kun vitun koronat on täällä. Siellä se yks äijä kakistelee, posteissa on kaksi sanaa, mutta mitään ei saa ulos.
No nyt on näin. Mä haluan tämän katsoa ennen kun vitun koronat on täällä. Siellä se yks äijä kakistelee, posteissa on kaksi sanaa, mutta mitään ei saa ulos.
Kaksi sanaa?
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no minä taas olen pihalla kuin lumiukko että mikähän juttu tämä on? tuli kyllä nyt tässä mieleen että olet ollut "väärää" mieltä asioista ja sitten sun kimppuun pitää hyökätä tai jotain? joku vehkeily tässä ehken on taustalla tai jotain, saisivat selventää että mistä se kenkä nyt oikeasti puristaa vai trollaillaanko siinä vaan epäsopua ihan huvikseen.
Joo no voin minä tästä itelleni keuhkokuumeen hommata. Tuntuukin jo, että pitää laittaa kuumemittari kainaloon.
Joo no voin minä tästä itelleni keuhkokuumeen hommata. Tuntuukin jo, että pitää laittaa kuumemittari kainaloon.
Eiku keuhkoon.
Ai anteeks.
Ja Pönttis..
En mä tiedä sun sähköpostiosoitetta..
Mutta tiesitkö että sinapinsiemien joukossa on paljon hiiren papanoita?misspönttöuuni kirjoitti:
Janilta kyselet. Voidaan siivota ne papanat.
Tipahdin jo kärryiltä..
Mun vellikellossa vaan näkyy älytön määrä viestejä..Wwuwuw kirjoitti:
Tipahdin jo kärryiltä..
Mun vellikellossa vaan näkyy älytön määrä viestejä..Jansku selventää. Minä nautin palan suklaakakkua ilman sinappia tai ketsuppia :)
Minusta olet yhä kuin pikkutyttö. Sellainen joka tekee ja sanoo mitä huvittaa ja jatkaa etenemistään, niin että isot ihmiset lakoaa sivuun ja horjahtelee.
https://images.app.goo.gl/g2JkzzH4VSBafiX47
Vähän niinkuin tällänen. Mutta tiedän, että oot ihan aikuinen... tää siis on vain mielikuva... sitähän sä kysyit. 😊No sitähän mä kysyin niin..👍
Toisaalta kiinnosti myös kuinka paljon ihmiset heijastelee itseään noihin mielikuviin..Wwuwuw kirjoitti:
No sitähän mä kysyin niin..👍
Toisaalta kiinnosti myös kuinka paljon ihmiset heijastelee itseään noihin mielikuviin..No minusta olis hirno, jos mäkin oisin yhtä välitön ja lapsenmielinen. Minusta suurin osa sun kirjoituksista on just sitä... tietenkin joskus ampuu yli, mutta niin kaikilla. 😊
Mikäs tässä nyt sit on, kun oon täysin ulapalla? 🤔Disse kirjoitti:
No minusta olis hirno, jos mäkin oisin yhtä välitön ja lapsenmielinen. Minusta suurin osa sun kirjoituksista on just sitä... tietenkin joskus ampuu yli, mutta niin kaikilla. 😊
Mikäs tässä nyt sit on, kun oon täysin ulapalla? 🤔No se vain, että kun sekä Jan että Pönttis sanoi että vaikutan " numeroihmiseltä", mikä saattaa pitääkin paikkansa.. mutta että tuota niin..se vain pisti pylläyttäen.
Wwuwuw kirjoitti:
No se vain, että kun sekä Jan että Pönttis sanoi että vaikutan " numeroihmiseltä", mikä saattaa pitääkin paikkansa.. mutta että tuota niin..se vain pisti pylläyttäen.
Numeroohminen... 🤔
Nooh, siis sähän kyllä viittaat monesti joihinkin tutkimuksiin ja vedät mielipiteitä joidenkin numeraalisien suureiden mukaan, mutta tarkottikohan se sitten sitä näitten mielestä?
Onks se sit huono juttu? 🤔Disse kirjoitti:
Numeroohminen... 🤔
Nooh, siis sähän kyllä viittaat monesti joihinkin tutkimuksiin ja vedät mielipiteitä joidenkin numeraalisien suureiden mukaan, mutta tarkottikohan se sitten sitä näitten mielestä?
Onks se sit huono juttu? 🤔Ei kun vain vähän yllätti..
Tosin et säkään mun suhteen oikeassa ole.Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun vain vähän yllätti..
Tosin et säkään mun suhteen oikeassa ole.No siis eihän täällä oikeasti ihmisistä saa kovin oikeaa kuvaa.
Kyllähän tää todellisuudessa on aika raakakuvauksellinen mesta.
Mutta ihan hyvä vaan. 😊Disse kirjoitti:
Numeroohminen... 🤔
Onks se sit huono juttu? 🤔Jos nyt laitettaisiin yhteen sun, Harmiksen ja Janin , Pönttiksen ja Thyllerön ( kuka lie onkaan) mielikuvat, niin siinähän on ihan eri henkilö kyseessä.
Sun pikkutyttö.. Harmiksen illkeä yms, Pönttiksen "sulle sopii statistiikka ja tarkkuus, se on selvää." Yms..niin..?
Joo, omassa nupissa kaikki, sanon. 🤗Wwuwuw kirjoitti:
Jos nyt laitettaisiin yhteen sun, Harmiksen ja Janin , Pönttiksen ja Thyllerön ( kuka lie onkaan) mielikuvat, niin siinähän on ihan eri henkilö kyseessä.
Sun pikkutyttö.. Harmiksen illkeä yms, Pönttiksen "sulle sopii statistiikka ja tarkkuus, se on selvää." Yms..niin..?
Joo, omassa nupissa kaikki, sanon. 🤗Mun pikkutyttö on mielikuva siis... sellainen välitön iloinen huseeraaja, mikä loikkii silleen huolettomasti... ei esimerkiksi mieti tälläisiä. 😊
Välillä sä vakavoidut ja mietit kai näitäkin... joskus kerroit miettineesi vuorille muuttoa jne.... ja kohta taas mennään. 😁
Mitäs pienistä? Ei nekään meistä! 😬👌Disse kirjoitti:
Mun pikkutyttö on mielikuva siis... sellainen välitön iloinen huseeraaja, mikä loikkii silleen huolettomasti... ei esimerkiksi mieti tälläisiä. 😊
Välillä sä vakavoidut ja mietit kai näitäkin... joskus kerroit miettineesi vuorille muuttoa jne.... ja kohta taas mennään. 😁
Mitäs pienistä? Ei nekään meistä! 😬👌Niin.. Harva meistä yhteen lokeroon mahtuu..
Wwuwuw kirjoitti:
Niin.. Harva meistä yhteen lokeroon mahtuu..
Enpä edes haluis olla yhdestä lokerosta.
Mussa ainakin on vähän tuolta, sit tota hyppynen, tuolta tulee makua tuohon ja katsoppas tätä... sen mä löysin tuolta. Mutta viime aikoina mä oon penkonut tuota laatikkoo, löysin sieltä tämä ja sitten tälläsen... nääkin mä otan. ☝️😀
Vaivaaks joku? 🤔Disse kirjoitti:
Enpä edes haluis olla yhdestä lokerosta.
Mussa ainakin on vähän tuolta, sit tota hyppynen, tuolta tulee makua tuohon ja katsoppas tätä... sen mä löysin tuolta. Mutta viime aikoina mä oon penkonut tuota laatikkoo, löysin sieltä tämä ja sitten tälläsen... nääkin mä otan. ☝️😀
Vaivaaks joku? 🤔Mikään taikina ole..kuin niin, ei tietääkseni.
Käyn tuutimaan..
Mullakin on kyllä susta aika vissi mielikuva..ja monesta muustakin..Wwuwuw kirjoitti:
Mikään taikina ole..kuin niin, ei tietääkseni.
Käyn tuutimaan..
Mullakin on kyllä susta aika vissi mielikuva..ja monesta muustakin..No mä oon murusia sieltä täältä, kun monessa laatikossa on kivaakin, mikä sopii mulle... taikina tai jokin muu seos... mutta se oon mä. Ja teen sen itse. 😊
Niinhän sulla taatusti on... mutta en mä edes sanois mikä on täydellinen totuus, ei sitä tiedä edes toi Jan1, vaikka kirjoitellaan muitakin väyliä pitkin. 😁
Öitä kamunen. 😴Disse kirjoitti:
No mä oon murusia sieltä täältä, kun monessa laatikossa on kivaakin, mikä sopii mulle... taikina tai jokin muu seos... mutta se oon mä. Ja teen sen itse. 😊
Niinhän sulla taatusti on... mutta en mä edes sanois mikä on täydellinen totuus, ei sitä tiedä edes toi Jan1, vaikka kirjoitellaan muitakin väyliä pitkin. 😁
Öitä kamunen. 😴Juu öitä..
En mä nyt ainakaan niin itteeni täynnä ole kuin mitä mä täällä esitän..
Irl meinaan läiskyy ylikin..hah.
Joo..💤Wwuwuw kirjoitti:
Juu öitä..
En mä nyt ainakaan niin itteeni täynnä ole kuin mitä mä täällä esitän..
Irl meinaan läiskyy ylikin..hah.
Joo..💤Tiedän.
Siks sä oot mun palstakamunen ja oon saanut sulta ikioman biisin. 😊
https://youtu.be/uhbsZqrStkc
Muut jos ei sua tajuu, se on niitten murhe. 😬
Miten sinulla tänää? Me ollaan kipeänä mutta tietoa ei ole mikä on.
Minulla?
No tänään on ollut ekä päivä kun on tullut energiaa takaisin. Viikko meni, oli sitten sitä itteensä, tai jotain muuta..Wwuwuw kirjoitti:
Minulla?
No tänään on ollut ekä päivä kun on tullut energiaa takaisin. Viikko meni, oli sitten sitä itteensä, tai jotain muuta..Juuh sinulla,
Energian saaminen on erittäin hyvä asia, jaksat taas. Täällä oleminen väsyttää varsinkin kipeenä ollessa, ei yhtään jaksaisi uhrata aikaansa kun huomaa ettei kellää mitään sananvaihdon tarpeellisuutta ole ja kun ei kerkeä olla. On kiva vaihtaa vain aina muutama sana vaikka tulisin 3päivän päästä uudestaan. On työllistänyt lapsien koulut koska heidän ruokkiminen ja syöttäminen ja lisäksi sotkut lisääntynyt🤔
On kuitenkin kivempi että lapset kotona on kuin koulussa kun ei tarvi pelätä niin paljoa.Wwuwuw kirjoitti:
Minulla?
No tänään on ollut ekä päivä kun on tullut energiaa takaisin. Viikko meni, oli sitten sitä itteensä, tai jotain muuta..Korona on vain minusta se ongelma on vaikka nautin suuresti perheestäni ihmettelen joku äiti valitti että hänellä on alle kouluikäistä 4 ettei nyt ne mene hoitoon ja ei kestä kun lapset riitelee(eikö ne juuri sitä sosiaalisuutta ja muiden kanssa tulla toimeen, pidä harjoitella siellä päiväkodissa)
Minusta tuntui että ne oli eriytynyt keskenää ja haki apua kun ei pärjää.
Minusta se on ikävää, jos ei edes oman perheen kanssa tule pärjään.
Lapset ei kyllä niin paljoa tappele jos ne on oppinut leikkimään keskenää.
- Anonyymi
Kiukkuinen angstaava mummeli joka on ystävällinen vain parille palsta pellelle, yhdessä jauhatte paskaa täällä kuin muita ei olisi olemassakaan. Jokainen teistä käyttäytyy samalla tavalla.
Melkein kaikkien muiden vastaukset ja kysymykset ohitetaan mutta niille muutamille valituille ihqupusuhalitetaan ja jänkätään asioista. Aina välillä ilmestyy uusi nimimerkki jollain naaman osa kuvalla jonka mukamas kaikki jo tietävät. Hoh hoi.
Vaikka me nimimerkittömät emme välttämättä sano mitään ei se tarkoita ettemme vihaisi teitä ja tätä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804