Aiemmin olin ätmi koska olen lyhyt ja ruma. Minulla on kuitenkin erinomainen vastustuskyky enkä ole kipeänä oikeastaan koskaan ja jos joskus saankin pienen flunssan niin edes kuumetta ei ole ja oireet muutenkin hyvin lieviä. Olenko nyt siis noussut YTM-kategoriaan koska kestän tauteja paremmin kuin muut?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Voit olla kuitenkin oireeton taudinkantaja ja voit sairastuttaa koronak#llillasi joten et ole ytmi.
No tuleeko niitä naisia nyt ovista ja ikkunoista?
Meillä ytmeillä meinaa tulee..- Anonyymi
Juu, piti laittaa kalterit ikkunoihin ja ovi vaihtaa murronkestäväksi.
Nyt on kyllä siinä mielessä mukava kun se yötä päivää jatkuva ryskytys ja kiljunta ikkunoittten ja oven takana on hiljentynyt kun ulkona ei liikuta. Ihana rauha.
Että ätmi nyt sitten kuvittelee suuruudenhulluja! :D
- Anonyymi
Yksinäinen Turha Mies, ytm. Kyllä, olet ytmi, olet aina ollutkin ja tulet aina olemaankin.
- Anonyymi
😘😘😘😘😘😘💋💋💋💋
- Anonyymi
Helppo selvittää:
Ylemmän Tason Mies panee, koko ajan ja kaikkia.
Alemman Tason Mies ei pane, ikinä eikä ketään.
Kumpi olet? Tuli tämä mieleen:
https://www.is.fi/kamalaluonto/car-2000006432871.html- Anonyymi
Et ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251113
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 41544
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508