Eikö maailmassa muuta tapahdu?
Kai nyt jossain vielä sentäs soditaan ja listitään kanssaihmisiä ihan ilman viruksia...Nälkään kuollaan.. ja muuta kivaa.
Tulisi edes pari ufoa tänne..👽
Kurkkua myöten täynnä koronaa - köh
56
<50
Vastaukset 56
Aloitetaan me sota Venäjää vastaan. Ensimmäisenä liittoudutaan sinä ja minä Harmista vastaan 🤯. Ei liian sairasta. Perutaan koko operaatio.
Wwuwuw kirjoitti:
Etkö sä kuulukaan putinisteihin?
Ennemin helvetti jäätyy. Mistä sä olet tuommoista saanut päähäsi?
Ette pärjäisikään. Korona musertaa tärkeimmän liitolaisenne USA:n lilliputiksi, minun liittolaiset Venäjä ja Kiina vain entisestään vaurastuvat.
Partakaweri kirjoitti:
Ennemin helvetti jäätyy. Mistä sä olet tuommoista saanut päähäsi?
No kun oot tommonen hattarapää kuten Harmiskin..
Harmaaritari kirjoitti:
Ette pärjäisikään. Korona musertaa tärkeimmän liitolaisenne USA:n lilliputiksi, minun liittolaiset Venäjä ja Kiina vain entisestään vaurastuvat.
Venäjä on parin viikon päässä Italian tilanteesta.
Al-hol leirissä viattomat terrostinaiset ja lapset nääntyvät, kukaan ei ole hakemassa niitä kotiin suomeen :( Pekkakin vain vehtaa nuoren avustajansa kanssa niin ei ehdi hoitamaan kotiutuslentoja :(
Meidän jengillä menee facessa ainakin hyvin. 💪😃
Tilasin paidankin... katos!
https://aijaa.com/78sphb
Hupparikin löytyy, siinä toi sama logo on selkäpuolella. 😁Wwuwuw kirjoitti:
79,58?
Tää ja toinen t-paita sekä huppari jäi alle seittämänkympin. Ei postituskuluja! ☝️
Halapaa ku saipu! ☝️Wwuwuw kirjoitti:
79,58?
Ainiin se summa, no se jäi maksamatta isän auton rempasta. Oli ensin 292 ja rapiat töitä, sut toi oli varaosista...
Ootpas sä kyylä. 😆Disse kirjoitti:
Ainiin se summa, no se jäi maksamatta isän auton rempasta. Oli ensin 292 ja rapiat töitä, sut toi oli varaosista...
Ootpas sä kyylä. 😆Autorempat ei oo liikkeessä halpoja! 😳
Siinä oli joku johtosarja paskana... pitkään nikotellut ja nyt sit tonkivat uunaalleen. Sillä on vissiin rytkästy kolari joskus, niin noita pikkuvikoja ilmenee kokoajan...🙄
Noh, jos ne tuolla pääsisivät taas pitemmälle ja takaskin...😄- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ootpas sä kyylä. 😆Parista numerosta selviää koko elämäntarina, jos on tarpeeksi terävä sherlokki asialla.
Disse kirjoitti:
Ootpas sä kyylä. 😆Mä oon katos numeroihminen.
Disse kirjoitti:
Ainiin mä jo unohin....😬
Juu. Tuokin numero suoraan törkkäs silmään ja sitten vasta huomasin et siinä on joku paitakin..
Anonyymi kirjoitti:
Parista numerosta selviää koko elämäntarina, jos on tarpeeksi terävä sherlokki asialla.
No niinhän sitä voi luulla..... voishan tuo koostua munkin äo osuuksista... 79 58=137.... vois vaikka täsmätäkin. 😀☝️
Mistä nämä paidat on tilattu? Taidan teettää tekstillä Petezxr ja jäämeren kuva. Selkään teksti "Naistenmies suomi24/7"
Disse kirjoitti:
Ainiin mä jo unohin....😬
Me ollaan tavallaan nyt tasoissa, kun mä ostin sen minions-paidan..
Jan1 kirjoitti:
Mistä nämä paidat on tilattu? Taidan teettää tekstillä Petezxr ja jäämeren kuva. Selkään teksti "Naistenmies suomi24/7"
Eteippi-niminen firma. Kaippa sinne saa laitettua ihan mitä ikinä paitaansa haluaa? 🤷♂️
Vois paikalliset kahtoo kaupassa! 😆
Kahtoo ne varmaan tätäkin kakkosella, että mikä holisti? 😄
Mulla oli pelipaitana yks kesä sellainen paita, missä lukee: Halutuin kumppani. Katusählyssä... no se oli sit päällä kun kävin saunaoluset, niin vähän kassatäti hymeksi, ei sanonut kyllä mitään, mutta hoksasin vasta kotona. 🙃Wwuwuw kirjoitti:
Me ollaan tavallaan nyt tasoissa, kun mä ostin sen minions-paidan..
En muista kyllä sellaista? 🤔
Mutta kyllähän sä aikamoinen minionssi täällä oot! 😁☝️Disse kirjoitti:
Eteippi-niminen firma. Kaippa sinne saa laitettua ihan mitä ikinä paitaansa haluaa? 🤷♂️
Vois paikalliset kahtoo kaupassa! 😆
Kahtoo ne varmaan tätäkin kakkosella, että mikä holisti? 😄
Mulla oli pelipaitana yks kesä sellainen paita, missä lukee: Halutuin kumppani. Katusählyssä... no se oli sit päällä kun kävin saunaoluset, niin vähän kassatäti hymeksi, ei sanonut kyllä mitään, mutta hoksasin vasta kotona. 🙃Hehee. Eiköhän näitä 'hupipaitoja' saa jostain verkossakin teetettyä omilla teksteillä ja kuvilla. Onhan Eteipilläkin varmaan verkkokauppa ? Mäpä kurkkaan.
Disse kirjoitti:
En muista kyllä sellaista? 🤔
Mutta kyllähän sä aikamoinen minionssi täällä oot! 😁☝️NOH..setä kertoo..
Sä aikoinaan kehotit mua katsomaan Minions-leffan..ja katsoinkin sitten niin ja tämmösenä uberfanina menin ja tilasin paidan.
Ja mä taas sulle sanoin tuosta Halkoholismista..
Ei hitto, nää naurattaa mua vieläkin..
https://youtu.be/s8G8TxyQ5uAWwuwuw kirjoitti:
NOH..setä kertoo..
Sä aikoinaan kehotit mua katsomaan Minions-leffan..ja katsoinkin sitten niin ja tämmösenä uberfanina menin ja tilasin paidan.
Ja mä taas sulle sanoin tuosta Halkoholismista..
Ei hitto, nää naurattaa mua vieläkin..
https://youtu.be/s8G8TxyQ5uANo siitähän oli sata vuotta aikaa...☝️😬
Ja mä olin jo halkoholisteissa, ennenkuin siitä tuli juttua ylellä. 😁
Mutta nyt mä muistan kyllä. Kaikkeen mä oon sutkin saanut tosiaan lähtemään... pingispallonpuolikkaat silmillä ja vaikka mitä. 😆 Vaikka kyllähän sä oot aivan huikea kanu täällä. Mähän taisin saada sut rekkautumaankin? 🤔
Oli se ketju, missä vitsailtiin siitä Virpi Puttista. 😆Disse kirjoitti:
No siitähän oli sata vuotta aikaa...☝️😬
Ja mä olin jo halkoholisteissa, ennenkuin siitä tuli juttua ylellä. 😁
Mutta nyt mä muistan kyllä. Kaikkeen mä oon sutkin saanut tosiaan lähtemään... pingispallonpuolikkaat silmillä ja vaikka mitä. 😆 Vaikka kyllähän sä oot aivan huikea kanu täällä. Mähän taisin saada sut rekkautumaankin? 🤔
Oli se ketju, missä vitsailtiin siitä Virpi Puttista. 😆Kanu...😄
Ei kyllä mä olin jo rekkautunut..kun en viittiny klikkailla niitä liikennevaloja, mutta olin vaan muumina.Wwuwuw kirjoitti:
Kanu...😄
Ei kyllä mä olin jo rekkautunut..kun en viittiny klikkailla niitä liikennevaloja, mutta olin vaan muumina.No tänään ei taas oikeen osu kirjaimiin. 😬
Sähän olit wulwawa jossain vaiheessa tms? 🤔
Sinusta wulwa tais olla niin kiva sana? 😁 Vai muistanks väärin? 😃Disse kirjoitti:
No tänään ei taas oikeen osu kirjaimiin. 😬
Sähän olit wulwawa jossain vaiheessa tms? 🤔
Sinusta wulwa tais olla niin kiva sana? 😁 Vai muistanks väärin? 😃Pilluvalta☝️
Se oli sitä laasasen aikaa..Wwuwuw kirjoitti:
Pilluvalta☝️
Se oli sitä laasasen aikaa..Oikeastaan siinähän onkin jokin maailman perusheikkous.... jos miettii, niin aikspaljon täällä näistä mun kolleegoista jänkää sen yhden perään ja unohtaa ihan kaikki muut asiat.... 🤔
Se yks just pitäis olla paketoituna juuri oikein ja olla vaan heitä varten. Unohtuu, että se on osa jotain ihmistä, jolla on tunteet ja ikioma elämä?
Mä en sitä Laasasta ole tutkinut, enkä haluakaan. Mutta en sen puoleen aio orjuuttaa itseäni millään enää, kun tupakastakin pääsin eroon. 😁 Mä luulen, että tasavertaisuusidealla päästään eroon kaikenlaisista valta-asemista. Jotenkin koen, että suomalainen kulttuuri on niin keskeneräinen, että tullaan paljon jäljessä, vaikka täällä on jotain asioita tehtykin paljon naisten aseman parantamiseksi... kulttuuriperintö vielä junnaa vastaan. On sitä toksista maskuliinisuutta ja mitäs se olikaan.. himpatiaa? ☝️😃Disse kirjoitti:
Oikeastaan siinähän onkin jokin maailman perusheikkous.... jos miettii, niin aikspaljon täällä näistä mun kolleegoista jänkää sen yhden perään ja unohtaa ihan kaikki muut asiat.... 🤔
Se yks just pitäis olla paketoituna juuri oikein ja olla vaan heitä varten. Unohtuu, että se on osa jotain ihmistä, jolla on tunteet ja ikioma elämä?
Mä en sitä Laasasta ole tutkinut, enkä haluakaan. Mutta en sen puoleen aio orjuuttaa itseäni millään enää, kun tupakastakin pääsin eroon. 😁 Mä luulen, että tasavertaisuusidealla päästään eroon kaikenlaisista valta-asemista. Jotenkin koen, että suomalainen kulttuuri on niin keskeneräinen, että tullaan paljon jäljessä, vaikka täällä on jotain asioita tehtykin paljon naisten aseman parantamiseksi... kulttuuriperintö vielä junnaa vastaan. On sitä toksista maskuliinisuutta ja mitäs se olikaan.. himpatiaa? ☝️😃Katos. Meni himpatia oikein..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Katos. Meni himpatia oikein..😄
Paneuduin siihen.... muistelin jotain himmin laulajaa jolla on hirmu patti. 😁
Disse kirjoitti:
Paneuduin siihen.... muistelin jotain himmin laulajaa jolla on hirmu patti. 😁
Muistisäännöt rulettaa..jepjep.
- Anonyymi
Nyt se nähtiin ettei maailmassa oikeastaan ollutkaan mitään kovin tärkeää meneillään. Lähes kaiken voi keskeyttää tuosta vaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jopa ilmastonmuutoksen☝️
Vaikka kuinka hoettiin ettei enää voi mitään tehdä..Niin, ihmislajin suojelemiseksi voidaan tehdä koviakin toimenpiteitä. Eläinten ja luonnon takia voidaan pitää palavereja mutta siinä kaikki.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jopa ilmastonmuutoksen☝️
Vaikka kuinka hoettiin ettei enää voi mitään tehdä..Toivottavasti tästä otetaan jotain oppia.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihmislajin suojelemiseksi voidaan tehdä koviakin toimenpiteitä. Eläinten ja luonnon takia voidaan pitää palavereja mutta siinä kaikki.
Surullista, mutta totta..😞
Avasin äsken telkkarin..Koronaa..
Radiosta koronaa..
Netti täynnä koronaa..
Sitten ne sanoo että pitäis vältellä koronaa..
Mulla on kropula. 😬Disse kirjoitti:
Kropula? Koronasta pula? 😀
Koronasta krapula! Eli kropula. Tietysti.
Mä muuten irl yhdistelen toistuvasti alitajuisesti synonyymeista uusia sanoja.. esim vaikka hyppiä ja pomppia on hymppiä.. jne..Hympi sinä nyt siitä sinne sätiin. ( Sänky, peti) ..Välillä suusta tulee ulos ihan siansaksaa..
Noh..Oivoivoi..Elämä.Wwuwuw kirjoitti:
Koronasta krapula! Eli kropula. Tietysti.
Mä muuten irl yhdistelen toistuvasti alitajuisesti synonyymeista uusia sanoja.. esim vaikka hyppiä ja pomppia on hymppiä.. jne..Hympi sinä nyt siitä sinne sätiin. ( Sänky, peti) ..Välillä suusta tulee ulos ihan siansaksaa..
Noh..Oivoivoi..Elämä.Voi jumankeuta.... jos en tietäis sua jo pitemmältä aikaa, olisin huolissaan. 😬
Disse kirjoitti:
Voi jumankeuta.... jos en tietäis sua jo pitemmältä aikaa, olisin huolissaan. 😬
Kui?
Wwuwuw kirjoitti:
Kun sitä puhuu nopeammin mitä ajatus pysyy perässä..Niin jotta.
Ja kun nämä synapsit nupissa ei osaa päättää kumpaa sanaa käytetään, tulee suusta ulos hybridi..
Tuskin olen ainoa.Wwuwuw kirjoitti:
Kui?
No vitsillä... kai sä mut tiedät.😁
Ethän sä oikeesti ala muilta mitään kyselee? 🙄Wwuwuw kirjoitti:
Ja kun nämä synapsit nupissa ei osaa päättää kumpaa sanaa käytetään, tulee suusta ulos hybridi..
Tuskin olen ainoa.Et varmaan... 😄
Asiasta kolmanteen... mä oon tässä funtsinut viimeistä vuotta tässä, niin aika kovia juttuja on tullut tehtyä ja jotenkin tuntuu, että koko muu maailma on ollut kelit mukaan luettuna haasteellisia, mutta silti oon vaan paarustanut omassa elämässäni hitosti etiäpäin.... siis parempaan suuntaan. 😊
En tiedä näkyykse mun jutuissa muuten täällä? 🤔
Mutta mun elämässä kaikki on mennyt sellaisesta ”kädestäsuuhun-ajatuksesta” poispäin.
Talousasioissa se nyt näkyy paremmin, mutta kaikenlainen ”höntyily” vähenee... osaa katsella asioita paremmin...
Mietin, että mä varmaan paremmin mietin mitä itse oikeasti haluan. 😃 Hauska huomata jotain tälläistä välillä itsestään. 😬Disse kirjoitti:
Et varmaan... 😄
Asiasta kolmanteen... mä oon tässä funtsinut viimeistä vuotta tässä, niin aika kovia juttuja on tullut tehtyä ja jotenkin tuntuu, että koko muu maailma on ollut kelit mukaan luettuna haasteellisia, mutta silti oon vaan paarustanut omassa elämässäni hitosti etiäpäin.... siis parempaan suuntaan. 😊
En tiedä näkyykse mun jutuissa muuten täällä? 🤔
Mutta mun elämässä kaikki on mennyt sellaisesta ”kädestäsuuhun-ajatuksesta” poispäin.
Talousasioissa se nyt näkyy paremmin, mutta kaikenlainen ”höntyily” vähenee... osaa katsella asioita paremmin...
Mietin, että mä varmaan paremmin mietin mitä itse oikeasti haluan. 😃 Hauska huomata jotain tälläistä välillä itsestään. 😬Hieno juttu.. Vanhetessa viisastuu...yms.
Unta kupoliin.Wwuwuw kirjoitti:
Hieno juttu.. Vanhetessa viisastuu...yms.
Unta kupoliin.No ikää kyllä tulee lisää, mutta senkin ajan voi käyttää nenäkaivamiseenkin. ☝️😬
No pitkäänhän jo valvoitkin. 😄 Öitä, kanu. 😁😴
- Anonyymi
Juu, valekorona tulee, vaikkei olisi korona, mutta oireita tulee kun lukee koronan oireista ja nyt on alettu keksimään uusia oireita, jotka tuskinpa liittyvät koronaan, kuten ripuli.
Ripuli voi tulla ihan muistakin syitä.
Eikä yskä ole välttämättä koronan oire, voi sitä muutenkin yskittää, kuten kuiva pullanpala menee väärään kurkkuun, niin johan yskittää ja ympärillä olevat ihmiset heti leimaavat, että tuossa on nyt koronavirus ja ihmiset ryntää pakokauhun vallassa vaikka ovien ja ikkunoiden läpi.- Anonyymi
Kohta varmaan uutisoidaan, että kipeät jalat ja kädet ovat koronan oire tai jos hikoilee töitä tehdessä ja lenkkeillessä, niin on korona.
- Anonyymi
Kerrankin jostain samaa mieltä. Tulis edes kolmas maailmansota ja alkais ydinohjukset lenteleen! Kuolis siinä samalla mokoma korona kun olis ilmatila ydinsäteilyä täynnä!
KilttiMies89
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231672
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r153816Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.129578Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120544Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 50482
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4439
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.137431