Heille, jotka ovat vielä ihmisiä eivätkä palstakarikatyyreja. Heille, joilla sykkii vielä rinnassa jokin, mikä tekee meistä kaikista ihmisiä... :)
Hyvää yötä teille... <3
https://www.youtube.com/watch?v=cL7QZv9wCZ8
Muille taas paskinta mahdollista yötä. Toivottavasti korona vie tiedät mennessään. Juu, tiedän, toiveajattelua, mutta saahan sitä ihminen haaveilla... :)
Tässä palstalaisille jotain...
82
<50
Vastaukset 82
Hei miten ihgua sulta! 😍
https://youtu.be/PY5LRRJhngc
Mäkin toivotan sulle ihania unia tämän musiikin saattelemana. Sä kun pidät musiikista niin paljon...
Hyvää yötä! 😴- Anonyymi
Vaihda pöytää!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Heheheeee. Vtu dä oot helppo! 😂😂😂
Ja sä oot dorka.
Vaikka kuin monta kertaa sulle kerrotaan, ettei seuraasi kaivata niin silti sä tunget itsesi väkisin mukaan.
Oletko miettinyt sitä, että siihen on oikeasti syynsä miksi sinulla ei ole muita kavereita kuin palstakaverit navettamatamin johdolla?
Toki, muissahan se vika. Ei sinussa ja sinun käytöksessäsi... Anonyymi kirjoitti:
Ja sä oot dorka.
Vaikka kuin monta kertaa sulle kerrotaan, ettei seuraasi kaivata niin silti sä tunget itsesi väkisin mukaan.
Oletko miettinyt sitä, että siihen on oikeasti syynsä miksi sinulla ei ole muita kavereita kuin palstakaverit navettamatamin johdolla?
Toki, muissahan se vika. Ei sinussa ja sinun käytöksessäsi...Hehe... Hauskaa on se, että sä aina kuvittelet olevasi jotain muita enrmmän. Mutta siihen sua on aina kiva tökätä.
Eikä mulla tarvis ollakaan montaa kaveria/tuttua... mitä mä monells tekisin? Tiedätkö, että ihmisellä on rajallinen aika vuorokaudessakin jo olla tekemisissä ihmisten kanssa? 😃 Ja vaikka sä kyttäät palstaa kuin hullu puuroa, et sinä tiedä minun elämästä paljoa mitään. Ei sitä tiedä täällä moni muukaan. Tämä on vaan nettihöpinöitä... hanki elämä, niin tiedät. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hehe... Hauskaa on se, että sä aina kuvittelet olevasi jotain muita enrmmän. Mutta siihen sua on aina kiva tökätä.
Eikä mulla tarvis ollakaan montaa kaveria/tuttua... mitä mä monells tekisin? Tiedätkö, että ihmisellä on rajallinen aika vuorokaudessakin jo olla tekemisissä ihmisten kanssa? 😃 Ja vaikka sä kyttäät palstaa kuin hullu puuroa, et sinä tiedä minun elämästä paljoa mitään. Ei sitä tiedä täällä moni muukaan. Tämä on vaan nettihöpinöitä... hanki elämä, niin tiedät. 😁Kumpikohan meistä kuvittelee? Mietipä uudestaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikohan meistä kuvittelee? Mietipä uudestaan.
Milloin mä olen sanonut olevani jotain mahtavampaa kuin muut? Jos mä olen jostain ylpeä itsessäni, niin siitä, että mä tiedän itsestäni enemmän kuin kukaan muu. Ja se ei taas liitykkään muihin pätkääkään. Se on jokaiselle ihan itselleen tarjolla...
Olen minäkin kipuillut, kun joku muu on itsestään varma mun edessä. Mutta turhaan mä sille kiukkuilen. 😁 Muut on mitä on... ja niin minäkin. Turhaa sä mulle kiukkuat omaa oloos. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Milloin mä olen sanonut olevani jotain mahtavampaa kuin muut? Jos mä olen jostain ylpeä itsessäni, niin siitä, että mä tiedän itsestäni enemmän kuin kukaan muu. Ja se ei taas liitykkään muihin pätkääkään. Se on jokaiselle ihan itselleen tarjolla...
Olen minäkin kipuillut, kun joku muu on itsestään varma mun edessä. Mutta turhaan mä sille kiukkuilen. 😁 Muut on mitä on... ja niin minäkin. Turhaa sä mulle kiukkuat omaa oloos. 😊Ottaisit nyt vihdoin ja viimein vastuun tunteistasi. *huokaus*
Ja usko kun sulle kerrotaan jostain seurasta, ettei sun seurasi ole erityisen toivottua. Jos olet hiljaa, saat hetken hengailla, mutta ei mielellään kuitenkaan hirveen pitkään, jos vaihtoehtoja sille on. Jos ei ole, niin hengaile sen verran kun pakko ja ole hiljaa. Sen jälkeen lähe vittuun. Ihan sama mihin vittuun, kuhan poistut seurasta.
Kuin paljon selvemmin sulle täytyy vielä ilmaista? Häh? Ja sama kysymys navettamatamille. Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit nyt vihdoin ja viimein vastuun tunteistasi. *huokaus*
Ja usko kun sulle kerrotaan jostain seurasta, ettei sun seurasi ole erityisen toivottua. Jos olet hiljaa, saat hetken hengailla, mutta ei mielellään kuitenkaan hirveen pitkään, jos vaihtoehtoja sille on. Jos ei ole, niin hengaile sen verran kun pakko ja ole hiljaa. Sen jälkeen lähe vittuun. Ihan sama mihin vittuun, kuhan poistut seurasta.
Kuin paljon selvemmin sulle täytyy vielä ilmaista? Häh? Ja sama kysymys navettamatamille.Tiedätkö miksi suhun täällä törmään? Koska sua tekee mieli juurikin lakaista pitkin lattiaa.
Monia tyyppejä täällä ei edes kehtaa, mutta sä oikeen kerjäät sitä.
Ja sitten tämä, että sinä kuvittelet, että sinun seuraan hakeudun sinun jonkun erinomaisuutesi perusteella? En ymmärrä mistä sinä sen saat päähäsi? Ihan sama kuin pertsa... sekin kuvittelee ihan samoin.
Mutta mistäpä mä kaikkea tietäisinkään? Ihan mä ihmettelen ihmisissä outoja piirteitä kuin joku muukin. Minusta ihmiset on kaikkineensa ihmeellisiä... sinäkin, vaikka olet mikä olet. En mä sua pidä pahana ja vastenmielisenä, kuten en montaa muutakaan. Vsikka mä saatan sen kuvsn joskus antaakin. Jokin sinussa ja vaikka pertsassa, nuuskassa ja Harmiksessa aiheuttaa, että käyn piikittelemään.
Ei sinäänsä huonoa... samalla oppii kai jotain itsestäänkin... 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tiedätkö miksi suhun täällä törmään? Koska sua tekee mieli juurikin lakaista pitkin lattiaa.
Monia tyyppejä täällä ei edes kehtaa, mutta sä oikeen kerjäät sitä.
Ja sitten tämä, että sinä kuvittelet, että sinun seuraan hakeudun sinun jonkun erinomaisuutesi perusteella? En ymmärrä mistä sinä sen saat päähäsi? Ihan sama kuin pertsa... sekin kuvittelee ihan samoin.
Mutta mistäpä mä kaikkea tietäisinkään? Ihan mä ihmettelen ihmisissä outoja piirteitä kuin joku muukin. Minusta ihmiset on kaikkineensa ihmeellisiä... sinäkin, vaikka olet mikä olet. En mä sua pidä pahana ja vastenmielisenä, kuten en montaa muutakaan. Vsikka mä saatan sen kuvsn joskus antaakin. Jokin sinussa ja vaikka pertsassa, nuuskassa ja Harmiksessa aiheuttaa, että käyn piikittelemään.
Ei sinäänsä huonoa... samalla oppii kai jotain itsestäänkin... 😊Mä ymmärrän sen, että jotkut viihtyy räkälöissä. Mikäs siinä. Suotakoon se heille....
Mutta sitä en ymmärrä, että miksi täytyy kaikki paikat(keskustelut) muuttaa räkälöiksi...?
Mut ei mun kaikkea tarvikaan ymmärtää. Onneksi sinä ymmärrät paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän sen, että jotkut viihtyy räkälöissä. Mikäs siinä. Suotakoon se heille....
Mutta sitä en ymmärrä, että miksi täytyy kaikki paikat(keskustelut) muuttaa räkälöiksi...?
Mut ei mun kaikkea tarvikaan ymmärtää. Onneksi sinä ymmärrät paremmin."Ja sitten tämä, että sinä kuvittelet, että sinun seuraan hakeudun sinun jonkun erinomaisuutesi perusteella? En ymmärrä mistä sinä sen saat päähäsi? Ihan sama kuin pertsa... sekin kuvittelee ihan samoin."
Ja silti siinä sä olet. Kerta toisensa jälkeen. Aina. Ja muut eivät ole... Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän sen, että jotkut viihtyy räkälöissä. Mikäs siinä. Suotakoon se heille....
Mut ei mun kaikkea tarvikaan ymmärtää. Onneksi sinä ymmärrät paremmin.No se on sun fiilis.... 😊
Anonyymi kirjoitti:
"Ja sitten tämä, että sinä kuvittelet, että sinun seuraan hakeudun sinun jonkun erinomaisuutesi perusteella? En ymmärrä mistä sinä sen saat päähäsi? Ihan sama kuin pertsa... sekin kuvittelee ihan samoin."
Ja silti siinä sä olet. Kerta toisensa jälkeen. Aina. Ja muut eivät ole...No onpas sullakin edes joku, ettei tartte yksinään turistellla...
Mutta nyt saat jatkaa yksin, mä painun nukkumaan. Mutta sähän voit sina mulle laittaa jerryä, kunhan maalitat sen mulle, niin se näkyy tuolla ilmoitusosiossa. Mä en viitsi hakrmalla hakea, kirjoittaako joku minusta tai minulle muuten. 😊
Öitä vaan. 😴- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No onpas sullakin edes joku, ettei tartte yksinään turistellla...
Mutta nyt saat jatkaa yksin, mä painun nukkumaan. Mutta sähän voit sina mulle laittaa jerryä, kunhan maalitat sen mulle, niin se näkyy tuolla ilmoitusosiossa. Mä en viitsi hakrmalla hakea, kirjoittaako joku minusta tai minulle muuten. 😊
Öitä vaan. 😴Heh...
Minä melkein väittäisin sitä, että sinä tartut minun juttuihin kerta toisensa jälkeen juuri sen takia, ettet sinäkään jaksa jatkuvalla syötöllä navettamatamin juunttisäpinöitä, vaan kaipaat jotain muuta.
Mut sori siitä. Minun mielestäni sinulla ja navettamatamilla ei ole edelleenkään tarjota mitään muuta kuin teidän tyhmiä junttisäpinöitä.
Sori vielä kerran, mutta ei oikeastikaan kiinnosta edelleenkään. Oliko nyt riittävän selvästi ilmaistu?
Juujuu... Olen kateellinen teille ja kaikkea... :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh...
Minä melkein väittäisin sitä, että sinä tartut minun juttuihin kerta toisensa jälkeen juuri sen takia, ettet sinäkään jaksa jatkuvalla syötöllä navettamatamin juunttisäpinöitä, vaan kaipaat jotain muuta.
Mut sori siitä. Minun mielestäni sinulla ja navettamatamilla ei ole edelleenkään tarjota mitään muuta kuin teidän tyhmiä junttisäpinöitä.
Sori vielä kerran, mutta ei oikeastikaan kiinnosta edelleenkään. Oliko nyt riittävän selvästi ilmaistu?
Juujuu... Olen kateellinen teille ja kaikkea... :DJa hei, tissipissi!
Jos haluat hypätä kehään niin mulle käy koska tahansa. Hanskat kädessä tai ilman.
Ps. Älä ikinä uhoo, jos et pysty seisomaan sen takana... :) Anonyymi kirjoitti:
Ja hei, tissipissi!
Jos haluat hypätä kehään niin mulle käy koska tahansa. Hanskat kädessä tai ilman.
Ps. Älä ikinä uhoo, jos et pysty seisomaan sen takana... :)En mä ole uhonut ketään lyöväni, enkä satuttavani muutenkaan. Jos mä täällä jotain paukutan, se on ihan sitä, mitä mä saan itsekin.... vaikka sulta. Että kestä itsekin se, kuten mies. Enkä tarkoita mitään luolamiestä...😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh...
Juujuu... Olen kateellinen teille ja kaikkea... :DGentsu on jo vanha ukko mutta yhä edelleen jaksaa jauhaa paskaa ja elvistellä palstalla :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja hei, tissipissi!
Ps. Älä ikinä uhoo, jos et pysty seisomaan sen takana... :)"Jos haluat hypätä kehään niin mulle käy koska tahansa. Hanskat kädessä tai ilman."
Ei jumalauta mikä kak( k)ara...😄Wwuwuw kirjoitti:
"Jos haluat hypätä kehään niin mulle käy koska tahansa. Hanskat kädessä tai ilman."
Ei jumalauta mikä kak( k)ara...😄Hehe... palo hihat! ☝️😁
Anonyymi kirjoitti:
Gentsu on jo vanha ukko mutta yhä edelleen jaksaa jauhaa paskaa ja elvistellä palstalla :D
Jo olen oikein ymmärtänyt (?) Gempsu on minua vuoden tai kaksi vanhempi. Eli 45-46?
Disse kirjoitti:
Hehe... palo hihat! ☝️😁
Vajukkia menoa..
Ootko ikinä kuullut että joku nainen haastais toisen naisen " kehään"?
Toi jos jokin on sitä toksista paskoo..Jan1 kirjoitti:
Jo olen oikein ymmärtänyt (?) Gempsu on minua vuoden tai kaksi vanhempi. Eli 45-46?
Eli paappara..🧓
Wwuwuw kirjoitti:
Eli paappara..🧓
Puskisssa se vajukki esittelee toiveita muiden kuolemisista yms..
Wwuwuw kirjoitti:
Vajukkia menoa..
Ootko ikinä kuullut että joku nainen haastais toisen naisen " kehään"?
Toi jos jokin on sitä toksista paskoo..No joo...
Ehkä ei kannata näitä juttuja niin vakavissaan ottaa. 😃
Tänään oli jo mopoilupäivä täällä. 😁👌Wwuwuw kirjoitti:
Puskisssa se vajukki esittelee toiveita muiden kuolemisista yms..
Ai? No johan on viikari... 🤔
Wwuwuw kirjoitti:
Juuh..
Täytyy ottaa päikkärit..Iltapäivänokoset siis? Ja sit jo kömmit kympiltä sänkyynkin? 😆
Onko Gempsu istunut siilin päälle vai mikä nyt pistelee? Biisi oli paskaa, ei pysty kuuntelemaan. Mutta hyvää yötä pystyy kirjoittamaan.
Se biisi.
https://youtu.be/1dkESxhpPVUAnonyymi kirjoitti:
Ei mulla sulle muuta
https://www.youtube.com/watch?v=0V4zIPCi5FUHeh, ristus nyt nään painajaisia.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Helvetin hyvä, liekki ei noita bensoja kaipaa. :)
Ja silti te kaksi mulkkua päädyitte länkyttämään tähänkin, vaikka minulla ei mitään keskustelua ollut tarkoitus saada tällä aikaseksi. Ainoastaan tarjota mahdollisille kiinnostuneille hieno keikkataltiointi hienolta artistilta.
Onnistuitte pilaamaan senkin... :(
Paskimmasta paskinta yötä. Anonyymi kirjoitti:
Ja silti te kaksi mulkkua päädyitte länkyttämään tähänkin, vaikka minulla ei mitään keskustelua ollut tarkoitus saada tällä aikaseksi. Ainoastaan tarjota mahdollisille kiinnostuneille hieno keikkataltiointi hienolta artistilta.
Onnistuitte pilaamaan senkin... :(
Paskimmasta paskinta yötä.Mitäpä tähän vastata, kuin että sinäkin:
https://xb-static.nm-ovp.nelonenmedia.fi/xb/styles/2560x1440/public/img/f3553ebebecec9e9c86ceea92103ab4e27ef6be7-8_haluatko_olla_mulkku_vai_kiva_1527590946.jpg- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitäpä tähän vastata, kuin että sinäkin:
https://xb-static.nm-ovp.nelonenmedia.fi/xb/styles/2560x1440/public/img/f3553ebebecec9e9c86ceea92103ab4e27ef6be7-8_haluatko_olla_mulkku_vai_kiva_1527590946.jpgJos palsta olisi baari, sinä ja tissipissi olisitte saaneet jo kauan sitten ikuisen porttikiellon.
Anonyymi kirjoitti:
Jos palsta olisi baari, sinä ja tissipissi olisitte saaneet jo kauan sitten ikuisen porttikiellon.
Että sellaista tällä kertaa.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Että sellaista tällä kertaa.
*huokaus* sinullekin... :(
https://www.youtube.com/watch?v=xlaO5U9r0ZI Anonyymi kirjoitti:
*huokaus* sinullekin... :(
https://www.youtube.com/watch?v=xlaO5U9r0ZIToivottomia tapauksia? Lost case. Öitä.
https://youtu.be/4WqAe7e_H5o
- Anonyymi
Niin ja unohda bensat. Kokeile bentsoja. Niistä saattaisi olla jotain apuakin sulle.
Heh, mainio esimerkki ketjusta jonka trollijengi paskoo, ainoastaan liner- ja vohvelimummelit puuttuvat :D
Siinä olet heti itse sontimassa. Tekopyhä kaksinaismoralisti☝️
"Jos haluat hypätä kehään niin mulle käy koska tahansa. Hanskat kädessä tai ilman."
Näin tositosimiehet ratkaisee sen kummalla on isompi..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siinä olet heti itse sontimassa. Tekopyhä kaksinaismoralisti☝️
Näin tositosimiehet ratkaisee sen kummalla on isompi..Asiahan on nyt niin, että tosielämässä tissipissillä tällä käytöksellä, mitä täällä harrastaa, olisi tullut jo monta kertaa nenä kipeäksi.
Siinähän se onkin. Täällä voi länkyttää ja perseillä, koska ei ole sitä vaaraa. - Anonyymi
Niin ja ilmestyihän se vohvelimummokin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ilmestyihän se vohvelimummokin. :D
Linerin viisauksia odotellessa... :D
Siis onko tää se legendaarinen Gentsu? Aika mitätön tyyppi.
- Anonyymi
Mahtavaa palstadraamaa, kaikilta tulee oikein parasta!
Aloittaja: kiitos, ihan mahtavaa musaa, taidan alkaa hommiin ja kuuntelen tän kokonaan.
Täs on tää, jossei ole tuttu jo, hyvää tastamusaa koronakärhämöinnille.
https://youtu.be/_nLmM9kcBKs - Anonyymi
Ihan paskaa musaa.
- Anonyymi
Heh, mainiota!
Tämä on nyt hyvä jättää lukijoiden pääteltäväksi. Jokainen vakkarilänkyttäjä on reagoinut odotetusti. Enkä edelleenkään tulisi kaipaamaan teitä, jos korona tai jokin muu teidät veisi. Tuskin tekään minua. Toisaalta tiedä sitä, te ehkä jäisitte kaipaamaan minua, tarvitte yhteisen pahiksen. Minä olen kuitenkin paljon mielenkiintoisempi ja haastavampi pahis kuin palstan ätmiläiset... :D
https://www.youtube.com/watch?v=Yky4QtRX_DI- Anonyymi
Älä yhtään väheksy omaa rooliasi äläkä palstalaisten reaktioita. Turvalliset rutiinit ovat tärkeitä, kun maailma ympärillä vavahtelee.
- Anonyymi
Sitä paitsi ei ne kaikki tiedä, että oikeasti olet lämmin ja lempeä höpönassu. Mut en mä kerro kellekään.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi ei ne kaikki tiedä, että oikeasti olet lämmin ja lempeä höpönassu. Mut en mä kerro kellekään.
Mäpä tiedän. Tiennyt aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit just... Kaikille... :(
Nyt meni maine... :(
https://www.youtube.com/watch?v=tk6bnmVRbhw - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mäpä tiedän. Tiennyt aina.
Häivy!
Nim. Se lempeä höpönassu. Anonyymi kirjoitti:
Kerroit just... Kaikille... :(
Nyt meni maine... :(
https://www.youtube.com/watch?v=tk6bnmVRbhwGempsu, maine vaan kasvaa kun on kiltisti.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Gempsu, maine vaan kasvaa kun on kiltisti.
Häivy! Sua vetäisin edelleen dunkkuun, ellet olis ämmä. Eli se siitä kiltistä ja lämpimästä höpönassusta.
Anonyymi kirjoitti:
Häivy! Sua vetäisin edelleen dunkkuun, ellet olis ämmä. Eli se siitä kiltistä ja lämpimästä höpönassusta.
Tule vetämään, se ämmä on minun emäntä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tule vetämään, se ämmä on minun emäntä.
Mitä sinä et näytä millään tajuavan on se, että olet aina ollut minulle välteltävä ja vastenmielinen persoona. Se vähän, mitä olen sinulle vastaillut ja kommentoinut, on ainoastaan peruskohteliaisuutta, ei muuta.
Mutta mikä vittu siinä on, että aina roikut minussa kiinni? Luuletko tosiaan, että muutan joskus mieleni sinusta? Voin sanoa, ettei tule tapahtumaan. Luen edelleen, niin kun olen lukenut koko pienen ikäni, kohtalaisen hyvin ihmisiä. Ja sinä haisit heti kun sun juttuja ensimmäisen kerran luin. Välttelen verkossa ja livessäkin sinun kaltaisia ihmisiä. Te olette riippakiviä kaikille, jotka teidät lähelle päästää. Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä et näytä millään tajuavan on se, että olet aina ollut minulle välteltävä ja vastenmielinen persoona. Se vähän, mitä olen sinulle vastaillut ja kommentoinut, on ainoastaan peruskohteliaisuutta, ei muuta.
Mutta mikä vittu siinä on, että aina roikut minussa kiinni? Luuletko tosiaan, että muutan joskus mieleni sinusta? Voin sanoa, ettei tule tapahtumaan. Luen edelleen, niin kun olen lukenut koko pienen ikäni, kohtalaisen hyvin ihmisiä. Ja sinä haisit heti kun sun juttuja ensimmäisen kerran luin. Välttelen verkossa ja livessäkin sinun kaltaisia ihmisiä. Te olette riippakiviä kaikille, jotka teidät lähelle päästää.Heh, ei lukutaitoa puutu minultakaan. Hento poika isoilla bootseilla ja suurella suulla. Ärsyyntyminen kertoo heikoista hermoista. Mikä ne hermot vei? Hepo vai viinat?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, ei lukutaitoa puutu minultakaan. Hento poika isoilla bootseilla ja suurella suulla. Ärsyyntyminen kertoo heikoista hermoista. Mikä ne hermot vei? Hepo vai viinat?
Mä oon aika kaukana hennosta. Ettäs tiedät.
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aika kaukana hennosta. Ettäs tiedät.
Ylipainoa päässyt kertymään? Ennenhän sä juoksit, kovin isot jätkät ei juoksentele huvikseen.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ylipainoa päässyt kertymään? Ennenhän sä juoksit, kovin isot jätkät ei juoksentele huvikseen.
En ole ikinä ollut kovin pienikään. Juoksun aktiiviaikoina painoni oli siinä 72-75 välillä, silloin kun treenasin sitä oikeasti kunnolla(mihin sulla ei ikinä riittäisi kurinalaisuutta). Nyt kun en enää aktiivisesti treenaa kestävyyslajeja, vaan ihan omaksi ilokseni ja kunnossa pysymiseksi, paino on vähän 80 kilon yläpuolella. Ja pituutta ei ole kahta metriä. Eli siitä voit päätellä olenko hento tai en senkin liikuntakyvytön läski.
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä ollut kovin pienikään. Juoksun aktiiviaikoina painoni oli siinä 72-75 välillä, silloin kun treenasin sitä oikeasti kunnolla(mihin sulla ei ikinä riittäisi kurinalaisuutta). Nyt kun en enää aktiivisesti treenaa kestävyyslajeja, vaan ihan omaksi ilokseni ja kunnossa pysymiseksi, paino on vähän 80 kilon yläpuolella. Ja pituutta ei ole kahta metriä. Eli siitä voit päätellä olenko hento tai en senkin liikuntakyvytön läski.
Heh, mitä olen kuviasi nähnyt niin et näytä paljon kitaraasi pidemmältä etkä paksummalta. Olen kuitenkin sinua päätä pidempi ja 20 kg painavempi. Kertomasi perusteella. Eikä kuvauksessani vielä eilen lukenut vitsinä sisäänheittäjä/ulosheittäjä.
Ohiheittäjä.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, mitä olen kuviasi nähnyt niin et näytä paljon kitaraasi pidemmältä etkä paksummalta. Olen kuitenkin sinua päätä pidempi ja 20 kg painavempi. Kertomasi perusteella. Eikä kuvauksessani vielä eilen lukenut vitsinä sisäänheittäjä/ulosheittäjä.
Ohiheittäjä.Olet minua 20 senttiä lyhyempi ja 20m kiloa painavampi. Eli läski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet minua 20 senttiä lyhyempi ja 20m kiloa painavampi. Eli läski.
Ja olet viimeiset 15 vuotta viettänyt sisätiloissa ja netissä. Ihmekös toi... :D
Anonyymi kirjoitti:
Olet minua 20 senttiä lyhyempi ja 20m kiloa painavampi. Eli läski.
Heh, en ole. Yrität yhdistää naiseen, jonka kuvia olet tirkistellyt? Aivan, hän kyllä liittyy minuun mutta puolisona. Ja hän on pari centtiä alle 170 cm ja painaa sen 72 kg?
Kumpikaan ei ole liikuntakyvytön, sinun harmiksesi.Anonyymi kirjoitti:
Ja olet viimeiset 15 vuotta viettänyt sisätiloissa ja netissä. Ihmekös toi... :D
Nyt meni lapselta hermot taas. Nauruhymiö ja lällättelyä hiekkalaatikolta. Nössö.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, en ole. Yrität yhdistää naiseen, jonka kuvia olet tirkistellyt? Aivan, hän kyllä liittyy minuun mutta puolisona. Ja hän on pari centtiä alle 170 cm ja painaa sen 72 kg?
Kumpikaan ei ole liikuntakyvytön, sinun harmiksesi.Luuletko, että kukaan enää uskoo sun sepustuksia?
Ok. Tissipissi ja muut komppikamut ehkä. :D - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Nyt meni lapselta hermot taas. Nauruhymiö ja lällättelyä hiekkalaatikolta. Nössö.
Ei mennyt. Totesin vaan tosiasian.
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että kukaan enää uskoo sun sepustuksia?
Ok. Tissipissi ja muut komppikamut ehkä. :DLuulen. Hyvin suakin näyttää jututtavan minun kanssa, vaikka väitit ettet ole kiinnostunut keskustelemaan. Oletettu sanalle kannattaa antaa painoarvoa.
Nössö.Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Totesin vaan tosiasian.
Meni. Alat aina kylvämään hymiöitä, kun hermostut. Totesit oman luulosi, jota pidät tosiasiana. Montako pulloa tänään kumoat kurkkuun?
- Anonyymi
Itse olet yks palstajehova. Hengitä syvään vielä kun voit. 🐒💨
xLiner - Anonyymi
Ranskaksi https://m.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk ...jotain :)
- Anonyymi
:)
Lisää ranskaksi. Ihana nainen! <3 Joskus tullut nähtyä livenäkin Finlandia talolla. Ei edes yksi mielensäpahoittaja vieressä onnistunut pilaamaan hänen keikkaa... :)
https://www.youtube.com/watch?v=CHv9R-PG-A0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää ranskaksi. Ihana nainen! <3 Joskus tullut nähtyä livenäkin Finlandia talolla. Ei edes yksi mielensäpahoittaja vieressä onnistunut pilaamaan hänen keikkaa... :)
https://www.youtube.com/watch?v=CHv9R-PG-A0Juma! Siinä oli tunnetta! Meni ihan kylmät väreet huh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=CHv9R-PG-A0Valitse seurasi paremmin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitse seurasi paremmin :)
Justhan hän valitsi paremmin kuin hyvin. :)
- Anonyymi
Trilogia asiasta kiinnostuneille. Voi, kun olisin ollut tällä keikalla... :) Mut olen ollut parilla muulla kuitenkin... :)
https://www.youtube.com/watch?v=Y6DQxivxa44&t=3753s Oletko muuten se sama tyyppi, joka on aina Periksen persettä näykkimässä?
Se, josta Peris sanoi tekevänsä oikeusjutun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231672
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r153816Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.129578Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120544Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 50482
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4439
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.137431