Katsokaapa kun ulkona

Anonyymi

tulee lumipyörteitä tuulessa. Niin kuin pieniä tornadoja.

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaah, täällä etelässä jo krookukset ja sinivuokot kukkivat.

• Täällä Etelässä, karanteenissa sijaitsevalla Uudellamaalla näyttäisi olevan lunta tulvillaan ja eiköhän aamulla ole raikas talvisää.

• Anonyymi

Mitähän seuraavaksi ?

• Anonyymi

Täälä ne leijailee hassusti ihan sokin sokin joka suuntaan. Alas, ylös, sivulle... Levottomia hiutaleita.

xLiner

• Anonyymi

Tuosta lumisateesta tulee vain yksi asia mieleen: lumihiutaleet ovat kuin korona virukset, siellä ne leijuvat joka puolella ja ulos mennessään on koronaviruksia takki täynnä.

• Anonyymi

No siksi hän ne hiutaleet tietysti leijailee edes takaisin, ne etsii saalista 👹

xLiner

• Täällä mitään sada...

Mutta ruoka on kyllä uunissa. Kakskyt yli läsäytän siihen vielä hunnun juustoraastetta päälle ja jos lämmittäis saunan ennen työvuoron alkua? 😀

Mutta kyllä on ollut tänä vuonna kelit hanurista. Ei käy kieltäminen....

Miksköhän poika teippaa nallen ikkunaan? 🤔

• Anonyymi

Ai niin ne nallet! Mun pitäis kans hakea säkillinen pehmoelukoita varastosta ja asetella ne ikkunoille 😊

Niitä bongaillaan ny 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ne nallet! Mun pitäis kans hakea säkillinen pehmoelukoita varastosta ja asetella ne ikkunoille 😊

Niitä bongaillaan ny 😄

xLiner

No niin kuulemma, mutta ei kait niitä jokakohtaan pidä kylvää, yks pieni ja piiloon, että etityttää. ☝️😜

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No niin kuulemma, mutta ei kait niitä jokakohtaan pidä kylvää, yks pieni ja piiloon, että etityttää. ☝️😜

Jos bongailevat vain nalleja, muita pehmoelukoita ei lasketa. Vähän haastetta ja vaihtelua etsimiseen 🦉

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Jos bongailevat vain nalleja, muita pehmoelukoita ei lasketa. Vähän haastetta ja vaihtelua etsimiseen 🦉

xLiner

Aiiiivan! 😁👌

Ovela pirulainen olet! 🤣

Mä nappasin saunankin lämpiimään. Vika yövuoro ja sit vasta sunnuntsins töihin... mä taijan vähän maalailla ja laitella kämppää. 🤔 Pitää käydä yks kyproclevykin ostaa... isonnan nyt tuon keittiön oviaukon. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aiiiivan! 😁👌

Ovela pirulainen olet! 🤣

Mä nappasin saunankin lämpiimään. Vika yövuoro ja sit vasta sunnuntsins töihin... mä taijan vähän maalailla ja laitella kämppää. 🤔 Pitää käydä yks kyproclevykin ostaa... isonnan nyt tuon keittiön oviaukon. 😀

Sulla on touhuaminen aina päällä 😁

Mä olen enemmän suunnittelijatyyppiä 🙄 Lisäksi vaivaa ryhtymisrajoitteisuus. No vetelin sentään hyvät sarjat leukoja tänään, mutta muuten vähän tympii..

Rautakaupoilla pitää käydä tänään. Rakentelen vähän treenauskalustoa, tai siis ainakin suunnittelen rakentelevani 😄

xLiner

• Disse kirjoitti:

Mieskin on noista nalleista puhunut. Pistätkö itsesikin ikkunalle?
        Eikö se näy Nallesta?? 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on touhuaminen aina päällä 😁

Mä olen enemmän suunnittelijatyyppiä 🙄 Lisäksi vaivaa ryhtymisrajoitteisuus. No vetelin sentään hyvät sarjat leukoja tänään, mutta muuten vähän tympii..

Rautakaupoilla pitää käydä tänään. Rakentelen vähän treenauskalustoa, tai siis ainakin suunnittelen rakentelevani 😄

xLiner

Joo. Jotain äksönii pitää olla. 😬👌

• valtakunta kirjoitti:

Mieskin on noista nalleista puhunut. Pistätkö itsesikin ikkunalle?
        Eikö se näy Nallesta?? 😁

No eipä jaksa itse ikkunassa käihäillä pitkään...😄

• Disse kirjoitti:

No eipä jaksa itse ikkunassa käihäillä pitkään...😄

Nallen pongaus.
        sun pitää pistää itsenäisille, naisille kutsu tiettyyn kellon aikaan.
        Ja sit monistaa ikkunaan kuvasi kun puhti loppuu nallelta.

• valtakunta kirjoitti:

Nallen pongaus.
        sun pitää pistää itsenäisille, naisille kutsu tiettyyn kellon aikaan.
        Ja sit monistaa ikkunaan kuvasi kun puhti loppuu nallelta.

Noh, naikkoset saa bongata mut sitten muualta. 😀

Ens kesänä sellainen viininpunainen vilaus ja murahdus oon mä, eikä se oo nalle mikä murahtaa, vaan Kawasakin rivinelonen. 😬

• Anonyymi

Emmä jaksa nousta nyt sängystä..

Näyttee tuulevan ja tuiskuavan.

Kauhee keli

Miten siekään kehtoot ulos ies männä

Pysyköö sisällä teki peiton alla

• Anonyymi

Minä kävin eilen ulkoilemassa ja hakemassa tonneittain ruokia, aavistin jotenkin alitajuisesti että eilen kannattaa käydä, vaikka Ilmatieteen Laitos ennusti täksi päiväksi parempaa keliä... joo lunta tulee täälläkin.

• Niih täälläkin pyryttää🤔

• Muutama hiutale, mutta kylmä pohjoistuuli.
      Lumikellot ja leskenlehdet kukkii siitä huolimatta :)

• Anonyymi

Täällä on lumiblizzardeja, valtavia pyörteitä peltojen yllä. Kyllä näitä katsoo. Kukkaisia ei vielä ole. Ostin kyllä pari narssissia ruukkuihin pääsiäistä ajatellen :)

• Anonyymi

Ollapa lumihiutale! :)

• Anonyymi

Tai näkyvä virus, bakteeri tai basilli: olisi jännä jos ne näkisi sellaisina pieninä lentävinä kiiltävinä pisteinä ilmassakin missä tuokin virus tai bakteeri lentää ilmassa ja mihin se laskeutuu.

Niitä voisi silloin väistellä jos ne näkisi missä mene, kuin jossain FPS-taistelupelissä: tartuttava kun yskäisee tai aivastaa: suusta ja nenästä syöksyisi hirveä määrä kiiltäviä pieniä tartuttavia pikseleitä :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      231
      2122
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1798
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1396
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1048
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      58
      1015
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      980
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      824
    Aihe