Testasin tinderiä

Anonyymi

Jan1 kuvalla. Arvatkaa miltä tinder näyttää nyt 24h jälkeen. Mätsejä on jo 143 ja tykkäyksiä tinder näyttää 100 .

Pari naista on jo laittanut itse viestiäkin (joihin en tietenkään vastaa koska en ole kuvan mies).

36

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä saan ihmeesti mätchejä, mutta usein keskustelut loppuu yhteen viestiin

• Anonyymi

Niin, ja en ole lähettänyt peniskuvia.

Vaan kilttejä viestejä, siksi ilmeisesti blokkaavat heti kun en ole jännämies.

• Niin varmaan. Aprillipilaa?

• Toi Vili-apinan kuva käy sulle kyllä kuin nenä päähän. Ihan samanlainen hyväntahtoinen höpsö. 😃

Laitoin erään touhottajan lähettämän videon sullekin. 😄 Kohta lähtöö!!! 😂

• Disse kirjoitti:

Toi Vili-apinan kuva käy sulle kyllä kuin nenä päähän. Ihan samanlainen hyväntahtoinen höpsö. 😃

Laitoin erään touhottajan lähettämän videon sullekin. 😄 Kohta lähtöö!!! 😂

Kyl. Apina näyttää apinalle. ;)

Kurkkaan kun tulee tilaa läppärille. Ekapelit käynnissä.

• Jan1 kirjoitti:

Hei, kurkkasin tänne ja tuli mieleen tuosta vaihtuneesta kuvastasi; nyt rehellisesti, olitko sinä Miehen Logiikan vili? 😄

Tiedän, että niitä oli monta, itsekin tunnustan olleeni pari kertaa, mutta olitko sinä pääasiassa? Tuli kuvasta ahaa-elämys.

• Jan1 kirjoitti:

No ihan yhtä vekkuli kun säkin olet. 😁👌

Varaudu siihen, että et ainakaan juo tai syö mitään kun avaat. 😀

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Hei, kurkkasin tänne ja tuli mieleen tuosta vaihtuneesta kuvastasi; nyt rehellisesti, olitko sinä Miehen Logiikan vili? 😄

Tiedän, että niitä oli monta, itsekin tunnustan olleeni pari kertaa, mutta olitko sinä pääasiassa? Tuli kuvasta ahaa-elämys.

Heh, en ollut pääasiassa. Muutaman kerran kyllä, myös MMiehenä. :)

Joku muu hoiti sen tontin.

• Disse kirjoitti:

No ihan yhtä vekkuli kun säkin olet. 😁👌

Varaudu siihen, että et ainakaan juo tai syö mitään kun avaat. 😀

Aha, jotain hulvatonta. :P

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Firerose, Kevätesikko ja mitä muita niitä oli? Pihalla kuin lumiukko tai -akka halkemassa huomiota Miehen Logiikan miehiltä kun omaa miestä ei enää huvittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Firerose, Kevätesikko ja mitä muita niitä oli? Pihalla kuin lumiukko tai -akka halkemassa huomiota Miehen Logiikan miehiltä kun omaa miestä ei enää huvittanut.

Roolihahmoja. En muista kaikkia.

• Jan1 kirjoitti:

Heh, en ollut pääasiassa. Muutaman kerran kyllä, myös MMiehenä. :)

Joku muu hoiti sen tontin.

Tuli tuon mun kommentin jälkeen mieleen että vilihän joskus kiusasi sua. Eli sitten olisit kiusannut itseäsi😃 Mutta kyllä sellaistakin sattuu, ihan oikeassakin elämässä. Joo, muutaman kerran itsekin olin vili, kun tuli mieleen aloitus, joka voisi olla hyvin vilin tekemä 😊 Mut joo, vili tais olla enimmäkseen jonkun miehen luomus, arvaan ehkä kenen.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Tuli tuon mun kommentin jälkeen mieleen että vilihän joskus kiusasi sua. Eli sitten olisit kiusannut itseäsi😃 Mutta kyllä sellaistakin sattuu, ihan oikeassakin elämässä. Joo, muutaman kerran itsekin olin vili, kun tuli mieleen aloitus, joka voisi olla hyvin vilin tekemä 😊 Mut joo, vili tais olla enimmäkseen jonkun miehen luomus, arvaan ehkä kenen.

Ehken itseäni kiusaa joo. Mullakin saattaa olla ainakin aavistus kuka vili on. Ehkä. RvaMMies oli mun nikki. Vähän piti riehaantua joskus. Kuiva arki nääs. ;D

• Jan1 kirjoitti:

Todellakin. 😂👌

• Jan1 kirjoitti:

Ehken itseäni kiusaa joo. Mullakin saattaa olla ainakin aavistus kuka vili on. Ehkä. RvaMMies oli mun nikki. Vähän piti riehaantua joskus. Kuiva arki nääs. ;D

Juu, sen RvaMMiehen kyllä tiesin alusta asti 😊
        Vilejä oli useita. Mutta se pää-vili oli aika ilkeä tapaus, sen ehkä arvaan, kuka oli. Mutta sitten oli joku ihan kiva ja fiksukin vili joukossa. Ja sit tietysti oli se alkuperäinen vili, rekattu, mutta häntä en kunnolla enää muista, tulin silloin vasta palstalle. Ja MMies alkuperäinenhän oli PMD :) Mutta se alkuperäinen olikin sitten erilainen kuin tämä Naantalin MMies, vilin kaveri.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Roolihahmoja. En muista kaikkia.

Ei ollut. Vaan huomion puutteessa oleva kotirouva, joka löysi Miehen Logiikasta sen, mikä oikeasta elämästä puuttui. Sama jatkuu täälläkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut. Vaan huomion puutteessa oleva kotirouva, joka löysi Miehen Logiikasta sen, mikä oikeasta elämästä puuttui. Sama jatkuu täälläkin.

Hoh hoijaa.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Hoh hoijaa.

Nyt kannattaisi poistaa ketjusta pari viestiä, ettei totuus sinusta paljastuisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kannattaisi poistaa ketjusta pari viestiä, ettei totuus sinusta paljastuisi.

Miksi? Totuudet on jo kerrottu. Sinun totuus taas kiinnostaa pääosin sinua.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Miksi? Totuudet on jo kerrottu. Sinun totuus taas kiinnostaa pääosin sinua.

Kannattaa poistaa myös kaikki Firerosen ja Kevätesikon viestitkin Miehen Logiikan histoiriasta. Joku kaivaa nekin jossain vaiheessa esiin kaikkien ihasteltavaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa poistaa myös kaikki Firerosen ja Kevätesikon viestitkin Miehen Logiikan histoiriasta. Joku kaivaa nekin jossain vaiheessa esiin kaikkien ihasteltavaksi.

Antaa kaivaa, jos niin pienisieluinen on. Mä elän tulevaisuutta kohti, en mennyttä. Kaikilla on historia, elämä on matka. Olen hyvän matkan taittanut ja löytänyt monta tärkeää palasta itsestäni ja elämästäni.

Ei mua kannata menneillä koittaa kiusata. Ei toimi.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Antaa kaivaa, jos niin pienisieluinen on. Mä elän tulevaisuutta kohti, en mennyttä. Kaikilla on historia, elämä on matka. Olen hyvän matkan taittanut ja löytänyt monta tärkeää palasta itsestäni ja elämästäni.

Ei mua kannata menneillä koittaa kiusata. Ei toimi.

Kunhan varoitin.

Olen vaan vanha palstailija, joka nyt tämän koronan takia tuli katsomaan, että onko enää ketään vanhaa palstailijaa paikalla. Miehen Logiikka kuollut, mutta täältä löyty ainakin yksi tuttu nimimerkki ja muutama muu, juttujen perusteella ja nimimerkkiä vaihtaneena.

Mutta jos sulle on ok, että joku kaivelee sun palstahistoriaa niin ei kai siinä sitten mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunhan varoitin.

Olen vaan vanha palstailija, joka nyt tämän koronan takia tuli katsomaan, että onko enää ketään vanhaa palstailijaa paikalla. Miehen Logiikka kuollut, mutta täältä löyty ainakin yksi tuttu nimimerkki ja muutama muu, juttujen perusteella ja nimimerkkiä vaihtaneena.

Mutta jos sulle on ok, että joku kaivelee sun palstahistoriaa niin ei kai siinä sitten mitään.

Olen tietoinen, että joku aina tonkii ja luulee keksineensä hyvänkin jutun lätkiä niillä. Mä olen niin paljon ihmisenä muuttunut näissä vuosissa, ettei sillä menneellä ole painoarvoa enää nykyään. Se kertoo korkeintaan mistä aloitin, mistä kuljin, mitä tuumin silloin kun tutkin itseäni ja olin epävarma itsestäni ja 'roolistani' sukupuolena, ihmisenä eikä se vaurioita mua mitenkään.

Nämä asiat vaatii monenlaista prosessia kuin sipulin kuoriminen kerros kerrokselta. Pitää kuunnella itseä, kasvattaa silmiä joka suuntaan, kohdata itsensä lisäksi ympäröivä maailma ja koittaa löytää paikkansa siinä.

Ei mitenkään simppeli reissu. Voin sanoa. Paljon on pitänyt oppia oivaltamaan ja havainnoimaan. Ja paljon on vielä lisääkin työstettävää.

• Jan1 kirjoitti:

Olen tietoinen, että joku aina tonkii ja luulee keksineensä hyvänkin jutun lätkiä niillä. Mä olen niin paljon ihmisenä muuttunut näissä vuosissa, ettei sillä menneellä ole painoarvoa enää nykyään. Se kertoo korkeintaan mistä aloitin, mistä kuljin, mitä tuumin silloin kun tutkin itseäni ja olin epävarma itsestäni ja 'roolistani' sukupuolena, ihmisenä eikä se vaurioita mua mitenkään.

Nämä asiat vaatii monenlaista prosessia kuin sipulin kuoriminen kerros kerrokselta. Pitää kuunnella itseä, kasvattaa silmiä joka suuntaan, kohdata itsensä lisäksi ympäröivä maailma ja koittaa löytää paikkansa siinä.

Ei mitenkään simppeli reissu. Voin sanoa. Paljon on pitänyt oppia oivaltamaan ja havainnoimaan. Ja paljon on vielä lisääkin työstettävää.

Jollekin tämä on huvittavaa ja mä olen friikki. Ihan varmasti mua tullaan lyömään tällä asialla monta kertaa tulevaisuudessakin. Ei passaa erota jne. on jo kuultu. Kukaan ei huoli tollaista friikkiä transua. Joka leikkii miestä vaikka on ämmä jne.

Kaikkea kivaa paskaa kuulee. Mut enhän mä heitä tarvitse. Mä tarvitsen ne ihmiset, jotka hyväksyy mut ja ymmärtää mua eritoten ihmisenä, ei sukupuolena. Jotka näkee mun sisimpään ja arvostaa sitä mitä mä olen, miten koen ja elän. Olen ihan varma, että joku pystyy muakin rakastamaan vielä, vaikka menisinkin loppuun asti joskus koko homman. Miksi, koska mä kykenen rakastamaan ja antamaan rakkautta, sitoutumaan, antamaan itsestäni kaiken.

Joku varmasti kykenee samaan, pitämättä friikkinä.

• Laita niille kaikille viesti että tulevat tänne sinkut-palstalle rupattelemaan jan1 kanssa. saadaan vähän eloa tänne.

• Hyvä idea.

• Anonyymi

Eloa? Kun minusta näyttää että täällä on taas vähän liikaakin eloa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eloa? Kun minusta näyttää että täällä on taas vähän liikaakin eloa.

Olisihsan se silti hauska nähdä miten jan1 selviäisi niiden kaikkien jallittamisesta. Tällä kertaa olisi myös se ero että me muutkin itedettäisiin huijauksesta ja saataisiin hohotella höynäytetyille, sitten jos ne loukkaantuisivat sanottaisiin vaan dislogiikan mukaisesti "jokainen on itse vastuussa omista tunteistaan", hohhohhohhoo, eikö olisikin hauskaa?

• Harmaaritari kirjoitti:

Olisihsan se silti hauska nähdä miten jan1 selviäisi niiden kaikkien jallittamisesta. Tällä kertaa olisi myös se ero että me muutkin itedettäisiin huijauksesta ja saataisiin hohotella höynäytetyille, sitten jos ne loukkaantuisivat sanottaisiin vaan dislogiikan mukaisesti "jokainen on itse vastuussa omista tunteistaan", hohhohhohhoo, eikö olisikin hauskaa?

Säkin voisit pokata siitä jonkun kuorman päältä.

• Anonyymi

Se maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys... :)

• Anonyymi

Saan mätsei ja treffit oli maanantaina ja on perjantaina taas.

• Jaa-a, Tinder. Onkohan se se internet-palvelu, johon laitetaan kuva omista kasvoista ja muut käyttäjät voivat sitten sen kuvan perusteella ottaa yhteyttä tai jotain?

Taitaisin sellaisessa palvelussa mennä paremmin "kaupaksi" hengitysmaskissa kuin ilman, joten parempi pysytellä poissa.

• Anonyymi

Pitäisi olla jännämies jos haluaa Tinderin kautta saada pitempiä suhteita, tai edes jotain

• Anonyymi

Voisin ehkä suosittaa tähtien kaseluja muutenkin kuin tyttöjen tähtisilmiin... otin juurikin sellaiset: joo en katsele jokainen sekuntumutta niin kuun juttuja että ja sen sellaisia ...

• Anonyymi

Onko Tinder noin maksullinen jotta voit vastata?

• Anonyymi

Mees ny treffeille saat vastauksen ihan livenä. Testaa markkina-arvosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe