Minulla on suhde erään palstanaisen kanssa
Vastaukset 35
Syö silliä.
Minullakin on nimittäin tyttöystäväni kanssa.
- Anonyymi
Voi paljasta, minulla ei ole mitään vasta.
Tiedät että olen sinun. - Anonyymi
=)
Sinähän oot etevä🥰
valtakunta kirjoitti:
Onko riippuvuus jo kerennyt tulemaan?
Riippuvuus on tullut, mutta roikkuvuus ov vähentynyt :D
pujotteIija kirjoitti:
Riippuvuus on tullut, mutta roikkuvuus ov vähentynyt :D
Mahtava tulevaisuus tiedossa🥰
- Anonyymi
tämän voisi vaikka uskoakin. Eräs neiti on ollut hiljaa jonkin aikaa ja....
Hah! Onneksi olkoon!
Suositelen silliä kuravedellä. Pikantti yhdistelmä. :)- Anonyymi
Silliä kullekin niin jokainen voi paloitella silliä.
pujis out.
- Anonyymi
Eikös useilla ole suhde jonkun kanssa. Nii minullakin mukavaa se on suhteilla naisen kanssa.
Ma Jolie?
https://youtu.be/o_cjnoQJQIUpujotteIija kirjoitti:
Tai sitten
https://www.youtube.com/watch?v=9c5yPIQ3LQI
Ma BakerNo siehän rohkea sälli olet.
- Anonyymi
Oliko aprillia?
Meinasin sanoa että oli, mutta sitten muistin yhden keskustelijan(toivottavasti nainen)kirjoittaneen siihen tyyliin että meillä olisi suhde.
pujotteIija kirjoitti:
Meinasin sanoa että oli, mutta sitten muistin yhden keskustelijan(toivottavasti nainen)kirjoittaneen siihen tyyliin että meillä olisi suhde.
Päivän parhaat naurut palstalla tähän mennessä. Kiitti.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Aprillasit siis itseäsi!
Thymallus kirjoitti:
Päivän parhaat naurut palstalla tähän mennessä. Kiitti.
Täytyy ottaa vakavasti, tiiä vaikka kunnon suhde kehittyisi
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy ottaa vakavasti, tiiä vaikka kunnon suhde kehittyisi
Pidän huumorintajustasi.
pujotteIija kirjoitti:
Hah hah.
- Anonyymi
Olis ollut uskottavampaa jos olisit kertonut tuon joskus muulloin kuin aprillipäivänä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Itse jos kertoisin vastaavaa koska tahansa niin mulle varmaan naurais variksetkin.
KilttiMies89 Voit ehkä yllättyä, mutta et ole ainoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591571- 261194
- 851058
- 42877
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15769Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19725Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131725- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19566
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 45542
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25541Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487