Tapahtumien järjsestyksen ymmärtäminen on aivan sekaisin joillakin. Muutamatb ovat opettaneet, että Jeesuksen tulemuksen jälkeen tulee herätys, kun uskossa olevat ovat poissa tieltä. Silloin muka voi pelastua oman verensä kautta, marttyyrikuolemalla.
Miksi ei uskota Matt. 24 luvun opetusta, ja mm. Matt. 25:10, jossa sanotaan, että pelastuksen ovi on lopullisesti suljettu Jeesuksen tulemuksessa?
Kummallinen käsitys Jeesuksen tulemuskesta joillakin hellareilla..
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkee sitä kuuleeki.
- Anonyymi
Kas, olin jo unohtanut tuon vanhan opin. Nostit sen esiin.
Toin aikaa sitten tuolle näkyvyydelle sen, että moni ei hoksaa opetuksen harhaan, että nyt viedäänkin oma veri lunastushinnaksi.
Jaa'a, en muista, että oliko tuo Mellerin suusta lähtenyttä, vai mistä. Aikaa on paljon.
Olenhan helluntaista ollut pihalla 30- vuotta siitä, milloin tuota on esiintuotu.
Tosin olen välillä ollut helluntaikirkon piirissä puolisoni rinnalla, kun hän sairastui syöpään. Hän kuului helluntalaisuuteen. Mutta, sillä ei ole merkitystä, muistan vain tuon opetuksen. "omalla verellä" taivaaseen. Moni ei ajatellut sen opin harhaa. - Anonyymi
Noin sitä viedään metsään kuin pässiä narussa !
Se ilmoitus ,minkä Jumala antoi ...taisi olla 2017 elokuun alku ,että kohta on ovet suljettu lopullisesti eikä niitä saa enää auki ,vaikka kuinka yrittäisi tai uskovat yrittäisi auttaa.
Tarkoittaa samalla ,että lähestymme pahenevaa antikristuksen aikaa ja vainoja estoja yms yms.
Tarkoittaa myös ,että Kristus saapuu pian ja lopulla päivät lyhennetään Pyhien vuoksi.Meno on tuskaisaa ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297