Miten on sinun sisäisen lapsesi laita?
https://hidastaelamaa.fi/2016/08/seksia-vai-sylia/
Seksiä vai syliä?
18
300
Vastaukset
Yhtään seksiä väheksymättä ja seksin merkitystä vähättelemättä ajattelen, että syli on jopa tärkeämpi toisen ihmisen tunteisiin ja henkiseen maailmaan pääsemiseksi. Parkuva lapsi kaipaa syliä, ei seksiä.
Kyllä se sisäinen lapsi sieltä löytyy ja kaipaa sitä syliä ja lohdutusta välillä. Hyvä artikkeli.
Tähän on helppo yhtyä:
"kunpa eläisimme suhteissa, joissa keskusteluyhteys toimisi niin, että tästäkin asiasta voitaisiin puhua. Ja ettei tarvitsisi olla henkiset tuntosarvet pystyssä ja arvailla ja olettaa. Niin että toiselta rohkenee kysyä: ”Kaipaatko nyt syliä vai jotain muuta?” Ja itsekseen voi pohtia sitä, mitä kaipaa ja tarvitsee ja ilmaisee sen toiselle suoraan. Sillai niinku vastuulliset aikuiset tekee."Seksiä vai syyliä?
Sisäinen lapseni voi paksusti ja välillä se karkailee..Siinä on kuulkaas nielemistä.Ei kai se syli ole haitaksi myöskään aikuiselle. Kyllähän se vaikka työpäivästä kertominen turvallisessa ympäristössä toiselle on arvokasta.
Sinänsä milenkiintoista että tuossa tuodaan lapsi esille vain yhdestä vinkkelistä. Kyllähän se sisäisen lapsen esille tuominen voi olla myös positiivista, leikkisää ja vaikka asioiden katsomista uusista näkökulmista. Silloinkin se syli jossa kuulee tehneensä oikeita ja hyviä asioita on palkitsevaa.Aivan samaa ajattelin lukiessani artikkelia, kuin sinäkin tuosta positiivisuuden unohtamisesta. Mutta ajattelin, että se negatiivisuuden esiin ottaminen yksistään oli aiheen esittämisessä ehkä se mitä hän halusi korostaa tarkoituksella.
Mutta joo täsmälleen noin minäkin tuon ajattelen.
'Kyllähän se sisäisen lapsen esille tuominen voi olla myös positiivista, leikkisää ja vaikka asioiden katsomista uusista näkökulmista. Silloinkin se syli jossa kuulee tehneensä oikeita ja hyviä asioita on palkitsevaa.'
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Syli on tärkeämpi.
Sisäisestä lapsesta en tiedä, mutta luolamies saattaa toisinaan nostaa päätään. Se luolamies varmasti silloin muistuttaa enemmän gorillaa kuin lasta. Tiedostan ja kuvittelen ymmärtäväni sisäisen lapsen merkityksen. Joillakin yksilöillä saattaa tämä sisäinen lapsi näyttäytyä eriskummallisin tavoin ja silloin useimmiten tahtotilana on syli ja lohtu.
Sukupuolta ei kehtaa erikseen mainita aiheuttamalla pahaa verta (onneksi sen voi tuosta rivien välistä lukea), mutta toisella sukupuolella tuo sisäinen lapsi näyttäytyy herkemmin tai varsinkin useammin asustaa hänessä. <- Tuon on esimerkiksi kyseistä sukupuolta oleva ammattihenkilö tunnustanut, joten aivan omaa mutua ei asia ole.
Syliä ja hellyyttä toisinaan varmasti kaipaavat kaikki, lapset harvemmin osaavat pukea sanoiksi kun on paha olla tai jokin on huonosti. Useimmiten sen läheisyyden ja sylin kaipuu ilmenee epätoivotuilla tavoilla.- Anonyymi
Mies tarvitsee pilhua
- Anonyymi
Seksiä!
- Anonyymi
Mä en todellakaan kaipaa mitään seksiä nainen kaipaa ihan pelkkää syliä.
- Anonyymi
Lusikassa nukkumista kiitos <3
- Anonyymi
Ei mitään seksiä sylissä saat istua vaikka koko päivän en millään lailla valita painosta sit.
- Anonyymi
Mulla oli pomo, 150 cm pitkä mies, joka murjotti koko ajan.
En ymmärtänyt kuitenkaan tarjota hänelle syliä. - Anonyymi
Terce, hycvää iltaa, nimeni on Lusie El Muerto _:D
- Anonyymi
Saat istua vaikka koko päivän mun sylissä jos mulla menee polvet rikki mä en valita jatka vaan istumista.
- Anonyymi
Hohoho
Sisäinen lapsi ja ulkoinen aikuinen haluis 10 mottia 50 cm;n halkoja. Sit vois miettiä jotain muutakin...😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924