Wc-tiloista ei pääse metriäkään loitommas! Pakko olla yö täällä. Kauhea olo. Kroppa ja sisukset kääntyvät ylösalaisin!
Vastaukset 31
- Anonyymi
Minäpäs käännänkin kohta keuhkot 💪
xLiner- Anonyymi
Nyt käännän kylkeä...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt käännän kylkeä...
xLinerPumps!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pumps!
Tömps ja ryskis!
xLiner
- Anonyymi
Soon noro!
xLiner Sulla on yö erikoiseen aikaan.
- Anonyymi
No kai se tulee joskus sekin!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Entä jos helpottaa iltaan mennessä?
Ei tunnu siltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu siltä!
Oikeasti mikään ei pysy sisällä mistään päästä :(
- Anonyymi
"Oli synkkä ja myrskyinen yö.."
Olihan tuo nyt paljon jännepi juttu kuin jos olis vaan todennut, että kärsii ripulista.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oli synkkä ja myrskyinen yö.."
Olihan tuo nyt paljon jännepi juttu kuin jos olis vaan todennut, että kärsii ripulista.
xLinerTästä tulee sellainen. Ei ole mitään satuja tämmöiset. Hyvä, että ehdin aamulla työntää pään ämpäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tulee sellainen. Ei ole mitään satuja tämmöiset. Hyvä, että ehdin aamulla työntää pään ämpäriin.
Sulla oli eilen liian railakkaat synttärit, tai sitten se porkkanakakku oli pilaantunutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli eilen liian railakkaat synttärit, tai sitten se porkkanakakku oli pilaantunutta!
En se minä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En se minä ole.
Pönttishän se siellä taas. Liian vähän viinaksia sacherkakussa ja liikaa mukissa. Et vastannu mulle eilen mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttishän se siellä taas. Liian vähän viinaksia sacherkakussa ja liikaa mukissa. Et vastannu mulle eilen mitään?
Vaikea vastata kun en ole tässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut mitään. Olin yövuorossa. Yäääk....nyt on pakko juosta :((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut mitään. Olin yövuorossa. Yäääk....nyt on pakko juosta :((
Oletko se sama henkilö joka valitti pullaketjusta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se sama henkilö joka valitti pullaketjusta ?
Missä?!?! Pulla!?? No en!!
- Anonyymi
Koronaan kuuluu myös nämä mahataudin oireet. Ettäs tiedätte!
- Anonyymi
No ei mulla ole nyt muuta kuin päänsärky ja oksetus. Ei mitään kuumeita, nuhia, kurkkukipuja. Yökötys ja masu.
- Anonyymi
Mulla on ollu vatsatautia viimeks joskus 6 vuotta sitten. On mennyt yleensä aina ohi 1-4 tunnissa, vaikka muutaman kerran on joutunut oksentaan.
Vatsataudit tuli yöllä ja kuhan sai vain unen päästä kiinni, niin aamulla oli vatsatauti ohi.
t. Ruma mies- Anonyymi
Tämä on kestänyt enemmän tai vähemmän jo kaksi viikkoa. Tulee ja menee, mutta tulee aina uudestaan. Kohta ei ole nesteitä
- Anonyymi
Onko korona, siihen voi liittyä tuollaista?
- Anonyymi
No ei kai se nyt tätä voi olla!! Ja sitä paitsi mun on pakkojen pakko olla töissä huomenna. Vaikka maailma olis ylösalaisin! Millä tämän saa asettumaan, en voi olla poissa!! :(( tulee stressi kun vuorokausi alkaa vaihtumaan ja laatta lentää vaan. Lääkäriin en lähde näinä ainoina en varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai se nyt tätä voi olla!! Ja sitä paitsi mun on pakkojen pakko olla töissä huomenna. Vaikka maailma olis ylösalaisin! Millä tämän saa asettumaan, en voi olla poissa!! :(( tulee stressi kun vuorokausi alkaa vaihtumaan ja laatta lentää vaan. Lääkäriin en lähde näinä ainoina en varmasti.
No et kyllä töihinkään voi sairaana mennä, etenkään nyt kun voi olla koronaa. Siihen liittyy mahaoireita joillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän ruikit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän ruikit.
Niin mutta kun koko närästys nousee nenään asti eli vatsahappo tuntuu nenässä. Varsin on kummallinen olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et kyllä töihinkään voi sairaana mennä, etenkään nyt kun voi olla koronaa. Siihen liittyy mahaoireita joillakin.
Yleensä tulen kuntoon viimeistään tuntia ennen.
- Anonyymi
Oot paksuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 34404
- 35399
- 31389