Kokoomuksen ja Naton kannattajana pitää jotain keksiä itse:
Venäjä on paska maa! Mennään tänään tällä.
Odotellaan, että Verkkouutiset löytää uuden Venäjänvastaisen uutislinkin.
Tämän pävän Verkkouutisissa ei ollutkaan tarpeeksi Venäjävastaista uutislinkkiä.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Nato-USA kaappasi Nato-veljiensä korona-suojavarusteet.
- Anonyymi
Nopeat elävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeat elävät.
Toverille ei jätetä.
- Anonyymi
Kyllä on heikoissa kantimissa nato kannatus Suomessa, natottajapuolueen kannatus jatkaa vain laskuaan. He eivät ole viimeaikoina puhuneet mitään natosta, pelkäävät kannatuksen painuvan alle 10% jos jotain natosta mainitsevat.
- Anonyymi
Kaikki tietää että Venäjä on paska kehitysmaa. Sieltä ei koskaan tule mitään hyvää!
- Anonyymi
Iloinen aamu koronasta huolimatta. Kokoomuksen kannatus jatkaa laskuaan.
- Anonyymi
Verkkouutiset ravitsee meidät, kukaan ei nälkää nää.
- Anonyymi
Venäjän koululaiset saivat 2 nakkia ja 6 perunaa koululounaaksi huhtikuun loppuun.
Oochin harassoo.
... :(
- Anonyymi
Verkkouutiset on paska maa!
- Anonyymi
Venäjä on natsimaa.
- Anonyymi
Natottaja puolueen kannatus laskee siksi koska Suomessa on niin mitättömän pieni naton kannatus. Kokoomuksen on pakko sanoutua irti natopuolueena jos joskus meinaa olla pääministeripuolue ja tämän he ovat tiedostaneet siksi ovat hiljaa natosta.
- Anonyymi
Iltalehti ja IS. Kyllä yrittävät parhaansa. Mutta ei ole lähtenyt natokannatus nuosuun.
Alman oikeisto siipi ei tunnu onnistuvan missään. Mikä liittyisi Natoon.- Anonyymi
Venäjän kannatus on sen kaikissa naapurimaissa huikeat 0 %:ia.
Upeaa työtä!
Spasiba ruSSonazitavarits!
- Anonyymi
Verkkouutiset lainailee latvialaista MEDUZAA joka kyllä tehtailee harhaan johtavia uutisia Venäjästä ja löytyy lisää myös NYTistä. Nyt on kuitenkin hiljaisempaa kun on tuota koronaa.
- Anonyymi
Onko Meduzassa Bellingcatin piirtämät sarjakuvat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Meduzassa Bellingcatin piirtämät sarjakuvat?
Venäjä on töhertänyt itsensä "Huonoimmat valheet ikinä" -kirjan jokaiselle sivulle pällistelemään typerin ilmein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on töhertänyt itsensä "Huonoimmat valheet ikinä" -kirjan jokaiselle sivulle pällistelemään typerin ilmein.
On se siteerannut verkkolehden valheita ei muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuletko myös ääniä? ;)
- Anonyymi
502 Bad Gateway
- Anonyymi
Koronaan kuolleet eivät lisää laumasuojaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170