Miksi tyypit hakevat hyväksyntää trollailupalstalta?

Sinkut-palsta näyttäisi keränneen yhteen kourallisen yhteiskuntamme epäonnistujista, täällä kirjoittelee todella värikäs joukko eri syistä syrjäytyneitä ihmisiä. Näitä syrjäytyneitä näyttäisi yhdistävän halu kertoa tarinaansa (syitä syrjäytymiselleen) ja kaipuu saada palstayhteisön hyväksyntä itselleen.

Ilmiö on mielenkiintoinen, ja mietinkin voiko tällaisella palstalla saada aidosti tunteen kuulumisesta tähän yhteisöön sen täysivaltaisena jäsenenä?

31

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sä katselet telkkarista vaikka Big Brotheria, niin kuulutko sä sinne? Et, ei tänne kukaan kuulu. Tämä on pelkkää ajankulua ( telkan, kirjan, kuppilan tms. korvike) ja ihmiset keskustelee kuka mistäkin.

Uskottavuus ongelmia, kova kuulumisen tarve tuntuu olevan eniten niillä, joita kaikki esim. minun kirjoitukset kirpaisee.

• Anonyymi

Juurikin näin. Mukava näitä juttuja on lukea ja välillä kommentoidakin. Tämä sinkut-palsta taitaa olla lähes ainoa, jossa ei jankuteta sitä omaa poliittista ideologiaa. Sen kyllä voisi joten kuten sietää, mutta kun S24 alusta on täysin epäonnistunut suoranaisen haukkumisen kitkemisessä.

Kuinkahan moni vinkuja/valittaja/kiusaaja tekee sitä "oikeassa" elämässään. Itse poistin profiilini protestiksi, koska vähemmän profiileja = vähemmän kohdennettua mainontaa = vähemmän mainostajia = pakko muuttaa toimintaa = vähemmän öyhöttämistä "puskista".

>Similä<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Mukava näitä juttuja on lukea ja välillä kommentoidakin. Tämä sinkut-palsta taitaa olla lähes ainoa, jossa ei jankuteta sitä omaa poliittista ideologiaa. Sen kyllä voisi joten kuten sietää, mutta kun S24 alusta on täysin epäonnistunut suoranaisen haukkumisen kitkemisessä.

Kuinkahan moni vinkuja/valittaja/kiusaaja tekee sitä "oikeassa" elämässään. Itse poistin profiilini protestiksi, koska vähemmän profiileja = vähemmän kohdennettua mainontaa = vähemmän mainostajia = pakko muuttaa toimintaa = vähemmän öyhöttämistä "puskista".

>Similä<

Similä itse yksi pahimmista haukkujista.

• Palsta näkyy olevan samaa sontaa kuin ennenkin.

EVVK

• Anonyymi

Mikäs nyt noin Pyhän Närkästyksesi on herättänyt?
        Hieman löysempi pipo kuule tai pipo pois kokonaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs nyt noin Pyhän Närkästyksesi on herättänyt?
        Hieman löysempi pipo kuule tai pipo pois kokonaan!

Just! Kommandona täällä muutkin heiluu!

• Rivienvälistä kun lukee niin ymmärrän tuskasi ja mahtipontisen ulosantisi. Käsittelen tekstisi kolmannenpersoonan tuotantona josta monikkomuodot poistaen saan sen ensimmäisen persoonan josta kirjoitit.

Kyllähän sinäkin hyväksynnän saat, ainoastaan joudut käsittelemään niitä omia tunteitasi, että onko se tunne sinulle aito vai ei. 😏

• Anonyymi

Epäonnistumisen arviointi riippuu vähän siitä, keneltä sitä kysyy.

Minä väittäisin, että palstalle on viime kuukausina eksynyt muutamia järkeviä, tasapainoisia, miestä esittävällä profiilikuvalla varustettuja fiksuja kirjoittajia. Niitä tämä palsta on jo kauan kaivannut. Ei omasta mielestään, jos puhutaan palstasta kokonaisuutena vähän kuin persoonasta, mutta niiden mielestä, jotka eivät koskaan ole kokeneet hyväksyntää palstan taholta.

Naista esittävällä profiilikuvalla kirjoittelevat ovat pääsääntöisesti aina kirjoitelleet vähintään asiallisesti ja muutamissa tapauksissa myös erittäin järkevästi.

Tämä palsta kaipaa esimerkkejä. Täällä tarvitaan keskustelu keskustelulta todisteita siitä, että jokaisella on ennen kaikkea oikeus olla sellainen kuin on ja halutessaan tuntea olonsa rakastetuksi sellaisena kuin on. Todisteita tarvitaan myös siitä, ettei rakkautta voi saada antamatta sitä muille.

• Anonyymi

Yksinäisten pitäisi mennä jutteelee toisille ihmisille ulkona. Harrastakaa jotain iiin tapaatte oikeita ihmisiä.

• Anonyymi

Harrastuspaikat, kirjastot kaikki on suljettu. Käsketään pysymään kotona. Lenkkipolulla ahdasta, etäisyysvälien vuoksi, saa vanhemmilta naisilta joskus tuhahduksia. Väliaikainen tilanne loppuu aikanaan, toivottavasti pian.

• Päätit kuitekin osallistua. Olet omiesi joukossa. :D

• Onko Pertillä menkat, vai mikä kirvelee?

• Ei kai hänellä voi olla, mutta mulla on ja olkoonkin vaikka pääsiäinen, niin on myös taas tunne, että siitä pitää ilmoittaa :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei kai hänellä voi olla, mutta mulla on ja olkoonkin vaikka pääsiäinen, niin on myös taas tunne, että siitä pitää ilmoittaa :D

Tämä tieto tarvittiinkin, kiitos siitä.

Tein "pääasiäisaterian", ja oli tosi hyvää. Letut jää huomiselle, niiden tekeminen nyt olisi ollut jo liioittelua.

• Poliisin_poika kirjoitti:

Tämä tieto tarvittiinkin, kiitos siitä.

Tein "pääasiäisaterian", ja oli tosi hyvää. Letut jää huomiselle, niiden tekeminen nyt olisi ollut jo liioittelua.

Hahhah, pääsiäishuumoria iloisille ihmisille lettuvihtori :D

Hahhah, pääsiäishuumoria iloisille ihmisille lettuvihtori :D

Hähähä, hauskaa.

Ei kuitenkaan sorruta kaksimielisiin juttuihin, se voisi olla kohtalokasta.

• Poliisin_poika kirjoitti:

Hähähä, hauskaa.

Ei kuitenkaan sorruta kaksimielisiin juttuihin, se voisi olla kohtalokasta.

Vain sananmuunnos :D

Viaton sellainen, ja olisit voinut lohkaista sen kenelle vain.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kaksimieliset jutut eivät naurata minua ollenkaan. Olen sivistynyt menestyjä.
        -Likinäkörillitäti

• Anonyymi kirjoitti:

-Likinäkörillitäti

Minä taas olen lettujen ystävä.

• Anonyymi kirjoitti:

-Likinäkörillitäti

Mulla läksi rillistä linssi. Satasen vauhdissa.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mulla läksi rillistä linssi. Satasen vauhdissa.

Mikä on linssiesi voimakkuus ? Minulla miinus -9,25. -Likinäkörillitäti

Ei kai hänellä voi olla, mutta mulla on ja olkoonkin vaikka pääsiäinen, niin on myös taas tunne, että siitä pitää ilmoittaa :D

Kiitos tiedosta, kai.. Öö, joo, olen sanaton.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on linssiesi voimakkuus ? Minulla miinus -9,25. -Likinäkörillitäti

Heh juma.., sinähän näjet sitten minunkii puolesta :D

• Partakaweri kirjoitti:

Kiitos tiedosta, kai.. Öö, joo, olen sanaton.

Eipä kestä kiittää!

• Anonyymi

Minä sivistynyt olen elämässäni pärjännyt hienosti. En todellakaan hae kenenkään hyväksyntää, koska olen rohkeasti oma itseni. Kerron asioista suorasanaisesti, ilman kiertelyä ja kaartelua. -Likinäkörillitäti

• Voin sinua reppanaa.

Onneksi on netti, niin pääset trollailemaan.

• Anonyymi

Juntit!

Femmalla Kristuksen viimeinen kiusaus. Käyttäkää aikanne mieluummin siihen kuin tähän.

• Anonyymi

Ei kait kukaan järjissään oleva ihminen tällaisilla palstoilla roiku, etenkään aktiivisesti ja vuosikausia. Toki tylsyyttään joku voi tehdä mitä vaan, kuten katsoa jotain realitypaskaakin, mutta jos sitä tekee kaiket päivät niin on päässä jotain vikaa.

• Anonyymi

Ellei osinkoja Allerilta.

• Anonyymi

RAKKAUS KUKOISTAA KESKUUDESSAMME OLKAA TARKKANA KUIN PORKKANA!

HÄHÄ!

NIIN? :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe