THL: n pääjohtaja kehottaa käyttämään kangasmaskia. Ei omaksi, vaan muiden suojaksi.
https://yle.fi/uutiset/3-11305102
Käytätkö maskia? (Sisältää koronaa)
85
<50
Vastaukset
En... mutta säbässä, vielä kun sitä pelattiin, olin usein maskissa. Kauhoin moken riparit sit pöysään. 😃👌 kiskis ja ottelupöytäkirjaan #80! 🤟
Wwuwuw kirjoitti:
Oliko kangasmaski?
Sitäkin. Mutta myös kovemmankin yskäisyn suojaavaa läs...lihasta. 💪
Disse kirjoitti:
Sitäkin. Mutta myös kovemmankin yskäisyn suojaavaa läs...lihasta. 💪
Puhut kielillä, kiva.
Disse kirjoitti:
Yhdellä vaan ja sen kärkikin on yksihaaraton. 😬
Mikäs jeesus sä sitten olet olevinas..?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs jeesus sä sitten olet olevinas..?
Käyttäydyt taas rumasti.
Wwuwuw kirjoitti:
Suomea ja säbäkieltä.
Niin ja tätä suussa olevaa lärpytintä... niin ja savonkieltä.... voe tokkiisa! Oha näetä kielilöitä! 😬
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Insidejuttuja..
No sä olet taas. Voi vaan arvailla, mikä nyt nyppii...
- Anonyymi
Kangasmaskiko ei hyödytä ketään?
Kysynpä vielä, kun tää on aika hauskaa seurattavaa tämä vääntö tässä.
Kun kehoittivat yksimään hihaan tai nenäliinaan ettei yskökset leviäisi joka puolelle. Mites jos vetää irtohihan (kai nyt sellaisia on kun turhempaakin on) tai nenäliinan kuminauhalla naamaan kiinni, pilaantuuko se koko homma sitten? Siis aiheuttaako se kuminauha sen että siitä ei olekaan apua? Mikään muuhan siinä ei periaatteessa muutu.
Onko kuminauhan laadulla kenties merkitystä??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kangasmaskiko ei hyödytä ketään?
Kysynpä vielä, kun tää on aika hauskaa seurattavaa tämä vääntö tässä.
Kun kehoittivat yksimään hihaan tai nenäliinaan ettei yskökset leviäisi joka puolelle. Mites jos vetää irtohihan (kai nyt sellaisia on kun turhempaakin on) tai nenäliinan kuminauhalla naamaan kiinni, pilaantuuko se koko homma sitten? Siis aiheuttaako se kuminauha sen että siitä ei olekaan apua? Mikään muuhan siinä ei periaatteessa muutu.
Onko kuminauhan laadulla kenties merkitystä???Kyllä se siinä hyödyttää ettei omat pärskee lennä toisiin.
- Anonyymi
mikä arvovaltainen asiantuntija hän on niin hän tekee ja sanoo mitä hallitus käskee sanoa tai jos ei tee tai sano mitä käsketään niin on entinen thl än pääjohtaja eli hän tekee mitä käsketään imee vaikka isomman kihin kikkeliä jos aikoo pitää työpaikkansa niin tommoiselle hihhulille 1000e kk palkkaa ja vähän fyysistäkin työtä tekemään ja minulle hän ei ole mikään niin ennemmin uskon värityskirjaan niin sitten voin uskoa kun oikea ihminen ja oikea arvovaltainen sanoo jotakin eli isäni ja äitini
En käytä. Asiantuntijat eivät ole yksimielisiä.
Ei niin. Jotkut sanovat ettei jollain kangaslapulla saa mitään hyötyä, ja nyt sitten saakin..
Ja niin, en mäkään ole käyttänyt.Wwuwuw kirjoitti:
Ei niin. Jotkut sanovat ettei jollain kangaslapulla saa mitään hyötyä, ja nyt sitten saakin..
Ja niin, en mäkään ole käyttänyt.Johtajan mielestä saa hyötyä... toim.huom. ;)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja niin, en mäkään ole käyttänyt.Kiinassa saatiin kyllä aika nopeasti kuriin toi homma toisin kuin joissakin Euroopan maissa, liekkö noilla maskeillakin jotain tekemistä sen kanssa...
käytän.
Wwuwuw kirjoitti:
Kankaista?
juuh,sellaista k-pop tyylistä mustaa;D vaikka ei paljoa auttaisi niin parempi kun on joku suoja, ei kaikki muiden pärskeet ja hengittelyt lennä naamalle ja suojaa omiltakin yskänkohtauksilta. nythän on muitakin tauteja menossa yök
p.Eppis kirjoitti:
juuh,sellaista k-pop tyylistä mustaa;D vaikka ei paljoa auttaisi niin parempi kun on joku suoja, ei kaikki muiden pärskeet ja hengittelyt lennä naamalle ja suojaa omiltakin yskänkohtauksilta. nythän on muitakin tauteja menossa yök
Eipä niitä oikeita, kirurginmaskeja vai mitä ne on, taida mistään saadakaan..
p.Eppis kirjoitti:
Uskaltauduit takaisin palstalle :)
Wwuwuw kirjoitti:
Eipä niitä oikeita, kirurginmaskeja vai mitä ne on, taida mistään saadakaan..
no ei! nehän oli heti loppu täältä,pääkaupunkiseudulla. kun itte heräs niin kaikki kaupat myi ei oota, ostin noi mustat suojat mökille puuhommiin,aattelin et noh, mikäs siinä kokeillaan niitä. mitä katto aasian maita niin moni käytti samaa,niitä kankaisia.
ei varmaan pikku paikkakunnissa ole niin väliä(olettaisin ettei paljoa sairastuneita) mutta tällaisissa tiheissä kaupungeissa jossa kaikki taudit jyllää niin must.ja arvaa pesenkö kädet moneen kertaan kun talon ovenkahvoja joutuu räpläämään ^_^Partakaweri kirjoitti:
Uskaltauduit takaisin palstalle :)
joo:) vaikka eilen joku kusluikku olikin taas kimpussa rienaamassa:/ en kuulema voinu olla mä kun kirjoitin kirjakieltä..kun voin ainoastaan puhua lollaten ja slangilla;D hei muuten,en kerennyt vastaamaan sun pitkään viestiin,oliko se perjantai? ketju tuli niin täyteen et mun kone ei suostu näyttämään sitä,kösähtää:/
p.Eppis kirjoitti:
joo:) vaikka eilen joku kusluikku olikin taas kimpussa rienaamassa:/ en kuulema voinu olla mä kun kirjoitin kirjakieltä..kun voin ainoastaan puhua lollaten ja slangilla;D hei muuten,en kerennyt vastaamaan sun pitkään viestiin,oliko se perjantai? ketju tuli niin täyteen et mun kone ei suostu näyttämään sitä,kösähtää:/
Niiille ei kannata vastata, eikä ylipäätään noteeraa mitenkään.. Kun sitähän ne hakee, siis jotain reaktiota..On täällä toivotettu munkin kuolemaa ja raiskatuksi joutamista..
Wwuwuw kirjoitti:
Niiille ei kannata vastata, eikä ylipäätään noteeraa mitenkään.. Kun sitähän ne hakee, siis jotain reaktiota..On täällä toivotettu munkin kuolemaa ja raiskatuksi joutamista..
Tosin ne ei olleet mitään muumeja, vaan ekä oli Genio ja toinen Harmis.. Muumien juttuja edes muista..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sähän itte mollasit peppistä, joko unohtui?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin ne ei olleet mitään muumeja, vaan ekä oli Genio ja toinen Harmis.. Muumien juttuja edes muista..
Aina haukkumassa muita.
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs täällä taas valehdellaan? Harmis esiintyy vain nikillään, jos on blokkautunut ulos tms. silloinkin mainitsee jos anona lähti viesti, niin että jätetäänpäs ne p..kapuheet vähemmälle. Sitäpaitsi, peppistä kukaan miesvakkari tuskin pois täältä tahtoo ajaa toisin kuin te femakkomummelit.
Harmaaritari kirjoitti:
Mitäs täällä taas valehdellaan? Harmis esiintyy vain nikillään, jos on blokkautunut ulos tms. silloinkin mainitsee jos anona lähti viesti, niin että jätetäänpäs ne p..kapuheet vähemmälle. Sitäpaitsi, peppistä kukaan miesvakkari tuskin pois täältä tahtoo ajaa toisin kuin te femakkomummelit.
Sanoin että sä olet esittänyt toiveen että mut raiskattaisiin.
Genio taas että mä kuolisin.
Fakta.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi jonkun kirjoittajan ajaa pois täältä? Ei niin mtiään järkeä. Tämä on keskustelupalsta, ei me olla fyysisesti missään.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi jonkun kirjoittajan ajaa pois täältä? Ei niin mtiään järkeä. Tämä on keskustelupalsta, ei me olla fyysisesti missään.
Harmis on hämmentäjä.. Nauttii siitä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Fakta.Joita päästä jo sinäkin eteenpäin.
Wwuwuw kirjoitti:
Fakta.Jaa, ja sitten kaikki anonyymit puskailitrollit nimetään meiksi? mahtava logiikka. Mietipäs muuten sitä että jos olisi tapana puskailla niin minä ja genio oltaisiin varman nuo huudeltu puskista etkä osaisi meitä edes syyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kamujengiltä sekin näköjään taittuu.
Wwuwuw kirjoitti:
Paraskin puhuja. Säntäilet pitkin ketjuja syyttelemässä milloin ketäkin milloin mistäkin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä kamujengiltä sekin näköjään taittuu.
Niin mutta miksi kukaan niin tekisi?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oletko pahalla päällä?
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta miksi kukaan niin tekisi?
Miksi hullut tekevät mitä tekevät? ei voi tietää :( jotakuta ahdistaa kun peppis on liian mukava tms.
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, ja sitten kaikki anonyymit puskailitrollit nimetään meiksi? mahtava logiikka. Mietipäs muuten sitä että jos olisi tapana puskailla niin minä ja genio oltaisiin varman nuo huudeltu puskista etkä osaisi meitä edes syyttää.
Koitas lukea uudelleen.. Nimenomaan sanoin ettei kyseessä ollu muumit.
Harmaaritari kirjoitti:
Paraskin puhuja. Säntäilet pitkin ketjuja syyttelemässä milloin ketäkin milloin mistäkin.
Taas puhut itsestäs. Vääristelet ja valehtelet. Näin se vain on.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miksi hullut tekevät mitä tekevät? ei voi tietää :( jotakuta ahdistaa kun peppis on liian mukava tms.
Moni muitakin rekkautuneita on joskus epäilty feikiksi ja mieheksi. Ei siinä ole mitään uutta ja ihmeellistä. Se on vaan tätä palstaa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei minulle koskaan tullut siitä fiilistä että olen niin erityinen että joku haluaa pois minut täältä.
Wwuwuw kirjoitti:
Koitas lukea uudelleen.. Nimenomaan sanoin ettei kyseessä ollu muumit.
Jaa sain sen käsityksen että vastasit tähän peppiksen : "joo:) vaikka eilen joku kusluikku olikin taas kimpussa rienaamassa:/ en kuulema voinu olla mä kun kirjoitin kirjakieltä..kun voin ainoastaan puhua lollaten ja slangilla;D hei muuten,en kerennyt vastaamaan sun pitkään viestiin,oliko se perjantai? ketju tuli niin täyteen et mun kone ei suostu näyttämään sitä,kösähtää:/"
että ne oli genio ja harmis, no joo, saatoin erehtyä kun ei se sulta olisi ollut yllättävää meidän niskaan tuotakin laittaa.
En käytä maskia. Suojelen muita välttämällä turhaa asiointia ja lähentelyä. 😋
Kaupassa joutuu olemaan varovainen, ettei vahingossa tule allerginen aivastus. (lynkkaavat vielä parkkipaikalla väärin perustein. 😬😁)Jan1 kirjoitti:
Sama vastaus täälläkin, lähentelyyn saakka. 🤪
Jos minä lähentelen, niin mulla on tuollainen. Näkyy videon lopussa. 😂
https://m.youtube.com/watch?v=wVxSUz-Fk24Jascal kirjoitti:
Jos minä lähentelen, niin mulla on tuollainen. Näkyy videon lopussa. 😂
https://m.youtube.com/watch?v=wVxSUz-Fk24Kokovartalo kortonki, nice.😆
Wwuwuw kirjoitti:
Mä sain viimeks kaupassa kivan astmaattisen yskänpuuskan... iih..😬
Ei kiva. Siinä kannattaa varoa prisman veitsiosastoa. 🙄
Mulla tuota nielua toisinaan kutittelee niin täytyy pyrkiä olla köhimättä tai näytellä kuivaa kurkkua kun kassalle ehtii. 😉
- Anonyymi
Jos lähden keuhkottamaan pururadalle, voisin vetää tuubin nenän ja suun eteen. Ei olis niin raakaa ilmaa..
Jos niitä maskeja alkais pitämään muualla, vois ihmisille tulla vääränlainen turvallisuuden tunne ja tunkisivat liian lähelle toisiaan. Muutenhan se vois olla hyvä. Pärskijä sais räät omalle naamalleen.
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ne on muuten hemmetin epämukavia.
Tuubit? Vai hengityssuojaimet?
Kasvomaskit ovat aika huonoja sopimaan mun kasvoilleni. Venttiilillisellä on ihan hyvä hengitellä, mutta sekin painaa poskipäitä.
Pitäis olla moottoroitu pleksimalli, sillä olis ylpeetä käydä kaupoilla, hurrurr...
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Tuubit? Vai hengityssuojaimet?
Kasvomaskit ovat aika huonoja sopimaan mun kasvoilleni. Venttiilillisellä on ihan hyvä hengitellä, mutta sekin painaa poskipäitä.
Pitäis olla moottoroitu pleksimalli, sillä olis ylpeetä käydä kaupoilla, hurrurr...
xLinerNo semmoset mitä jossain työpaikoilla käytetään.. semmonen perus..
Heh.
Se on jännä kun ensin nämä THL.n pellet on hirveästi vastaan kaikkea maskia kun ei muka mitään hyötyä ja sitten kuukauden mietittyään ne on taas sitten ihan eri mieltä.
Wwuwuw kirjoitti:
Käytätkö sä maskia?
En vielä toistaiseksi ole käyttänyt, voi olla että jossain vaiheessa alan käyttämään kaulaliinaa suun & nenän edessä kun maskeja ei ole. Tai sitten teen itse maskin, liimaan vaan kuminauhat kahvinsuodattimeen :)
Harmaaritari kirjoitti:
En vielä toistaiseksi ole käyttänyt, voi olla että jossain vaiheessa alan käyttämään kaulaliinaa suun & nenän edessä kun maskeja ei ole. Tai sitten teen itse maskin, liimaan vaan kuminauhat kahvinsuodattimeen :)
Ois voinu luulla että just sä käyttäisit..
Wwuwuw kirjoitti:
Ois voinu luulla että just sä käyttäisit..
Älkää tehkö niin kuin minä teen, tehkää niinkuin minä sanon :D No joo, olen kyllä yrittänyt vältellä virusta ja tottakai jos vähänkään tuntuisi että nyt on päällä niin sitten en kyllä kulkisi missään niin koetan sillä varjella muita.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Älkää tehkö niin kuin minä teen, tehkää niinkuin minä sanon :D No joo, olen kyllä yrittänyt vältellä virusta ja tottakai jos vähänkään tuntuisi että nyt on päällä niin sitten en kyllä kulkisi missään niin koetan sillä varjella muita.
*Totta kai
Harmaaritari kirjoitti:
Niin kuin muistat ei niitä täälläkään ole hengistyssuojaimia ei ollut lasten kokoa ja selvitin sekin ihan omilla aivoilla mitä suojaimia yms että venttiiliä varustettu suojaa vain itseään.🤔
Sekin tuli selvitettyä🙄
Ei jaksa höpöttää, mutta jos joku maskipakko tulee, niin vetäsen tuon minun kolmen ämmän maalarin puolimaskin päähän ja lähen kauppaan kuulostamaan Darth Vaderilta.
Vähän kun siihen lisää rekvisiittaa, niin ei ole kellään enää niin tylsää.Wwuwuw kirjoitti:
Taas puhutaan kielillä..
(Mä tässä näpertelen samalla muuta, niin tulee kirjoitusvirheitä.)Oletan että darth vader ei ollut se tuntematon kieli.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/3m-6002-a2p2-hengityssuojain-puolinaamari-hengityssuojain-kasvomaski
Näköjään kysyntää on noistakin nyt. Ja Kärkkäistä en hankintapaikkana muutenkaan käyttäisi (periaatesyistä), mutta kohtuullinen esittely löytyi heidän sivuiltaan.Thymallus kirjoitti:
Oletan että darth vader ei ollut se tuntematon kieli.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/3m-6002-a2p2-hengityssuojain-puolinaamari-hengityssuojain-kasvomaski
Näköjään kysyntää on noistakin nyt. Ja Kärkkäistä en hankintapaikkana muutenkaan käyttäisi (periaatesyistä), mutta kohtuullinen esittely löytyi heidän sivuiltaan.No toi näytti jo pätevältä☝️
Thymallus kirjoitti:
Näköjään kysyntää on noistakin nyt. Ja Kärkkäistä en hankintapaikkana muutenkaan käyttäisi (periaatesyistä), mutta kohtuullinen esittely löytyi heidän sivuiltaan.Niin Kärkkäisen setä on natsi.. 😄
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Näköjään kysyntää on noistakin nyt. Ja Kärkkäistä en hankintapaikkana muutenkaan käyttäisi (periaatesyistä), mutta kohtuullinen esittely löytyi heidän sivuiltaan.No sen periaatteen minäkin tiesin.
En ole käyttänyt, enkä muitakaan käyttäjiä havainnut
- Anonyymi
Tämä setä ei ole antanut ihan pätevää vaikutelmaa itsestään julkisuudessa.
-flowersreally-- Anonyymi
Ehkä hän on epäonnistunut julkisuuskuvansa kanssa, mutta inhimillinen hän on ja ihmisenä ihana. Edustamansa laitos taas on perseestä.
-tunnen-
- Anonyymi
En jos se koronaa sisältää.
- Anonyymi
Onkohan pappa lukenut niitä tutkimuksia mitkä sanovat että pelkkä kangasmaski voi tilannetta vain huonontaa.
- Anonyymi
En minä ainakaan käyttäisi koronaa sisältävää maskia. Se ei näin maallikostakaan kuulosta ollenkaan järkevältä.
- Anonyymi
Veit mun vitsin!! Sanoin tuon jo ylempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veit mun vitsin!! Sanoin tuon jo ylempänä.
Ostin sydänmaskin, kivoja maskeja nykyisin myynnissä https://www.sakkituoli.fi/272-kasvomaski
Käytän maskia aina, kun se on tarpeellista. Minulla on kertakäyttömaskeja ja kangasmaski.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104