Mikä tämä juttu oikein on, miksi ne lataa noita hassuja tansseja TikTokiin? Jos tarkoitus on piristää karanteenissa olevia, en oikein ymmärrä. Pikemminkin tulee vaikutelma siitä että heillä on liikaa aikaa ja koko juttu on heille vain tsoukkia.
https://www.youtube.com/watch?v=yhUAJRYA3bk
Amerikkalainen hoitohenk.kunta tanssii TikTokissa
15
119
Vastaukset
- Anonyymi
Tanssi iranilaisetkin hoiturit.
- Anonyymi
Koronahoitohenkilökunta on hengenvaarassa. Italiassa oli jo pari viikkoa sitten kuollut 46 lääkäriä ja mainitsematon määrä muuta hoitohenkilökuntaa koronaan.
Iso-Britanniassa on kuollut ainakin 10 lääkäriä ja vielä enemmän hoitureita.
Lääkärinä oleminen koronan parissa saattaa olla nykyajan vaarallisimpia ammatteja.
Niin että saa ne välillä tanssatakin. - Anonyymi
Jos ketä tahansa tanssittaa niin silloin pitää tanssia.Tanssi rentouttaa ja yhdistää ja tekee mielelle ja ruumiille hyvää.Tanssi niin et ole niin pahantuulinen sinäkään joka tanssista valitat...
- Anonyymi
Miten ne ehtii? Suomessa kiireinen vanhustenhoitaja ei välttämättä ehdi edes vessassa käydä tai syödä.
Median mukaan sairaalat ovat sotatantereita, tuhansia potilaita.
Tansseissa on opetellut koreografiat ei se ihan parissa minuutissa käy.- Anonyymi
Niin ja miten ne ehtii kaikki samaan aikaan tanssimaan?
- Anonyymi
Ehkäpä he tanssivatkin siinä vapaa-ajallaan, vaikka heillä työasut onkin päällä. Hoitajillahan on vapaa-aikaa niin siellä kuin Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä he tanssivatkin siinä vapaa-ajallaan, vaikka heillä työasut onkin päällä. Hoitajillahan on vapaa-aikaa niin siellä kuin Suomessa.
Vapaa-ajallaan työpaikalla työasu päällä? Hmmm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti jos potilaita ei ole ja sairaala tyhjä, niin onhan sitä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajallaan työpaikalla työasu päällä? Hmmm?
Toinen voi mennä minuutilleen työajan päätyttyä kotiin sohvalle möllöttämään ja lihomaan syömään sipsejä, ja toinen voi vastaavasti vetäistä työvuoron päätyttyä vielä tanssit, vaikkapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja miten ne ehtii kaikki samaan aikaan tanssimaan?
Kaikki päivän hoidettavat on ehtineet teholla kuolla niin jäähän sitä luppoaikaa.
- Anonyymi
Jos niitä vaivaa tanssitauti. Uusi epidemia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dancing_plague_of_1518 - Anonyymi
Makaaberi tanssi, esim. ruton aikana.
https://en.wikipedia.org/wiki/Danse_Macabre - Anonyymi
Onko jollekin oikeasti ongelma, että työpaikalla tanssitaan? Olen nähnyt tanssimista lähes kaikissa ammattiryhmissä. Sillä on aina ollut positiivinen vaikutus ryhmähenkeen, joka lisää työmoraalia.
Kai se työ vain joillekin tarkoittaa, että pitää koko päivä olla ärtynyt ja vihainen ja sitten kotiin nukkumaan ja valmistautumaan seuraavan päivän ärsytykseen. - Anonyymi
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Hoitajat tanssivat.
- Anonyymi
Sen Tanssi Yli Hautojen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391