Harrastusten parissa ei naisia tavata.
Raitis mies elää harhakuvitelmissa että kumppanin voisi löytää harrastusten parista. Mutta tämä on vain harhakuvitelmaa ja hän jää yksin.
Joku voi sanoa tavanneensa kumppaninsa harrastusten parissa, mutta tällöin totuus on se että harrastustuttavaan on törmätty baarissa tai harrastusporukan juhlissa silloin kun on juotu viinaa.
t. viinamies
Harrastuksissa tapaaminen
15
<50
Vastaukset
Jaksat toistaa tuota samaa asiaa vaikka kuinka monta kertaa. Tosin olen eräältä kauppaoppilaitoksen opettajalta kuullut, että kauppaopiston oppilaille pitää sama asia toistaa 8 kertaa, jotta menisi perille. Mutta sinä olet samaa asiaa toistanut jo enemmän kuin 8 kertaa...
- Anonyymi
Saahan sitä toistella. Ei se tosin ketään hyödytä.
Höpö, höpö. Just siellä harrastuspiireistä valitaan kilpaa ne puoliammattilaiset raittiit miehet. 😋😋😋
Olen aikoinaan löytänyt naisen, ja avioitunut. Nainen ei ole löytynyt baarista, vaan aivan muualta.
- Anonyymi
Minkäs ikäinen viinamies on, voisi olettaa että ainakin kuutta kymppiä vetelee?
- Anonyymi
Viinamiehen iällä ei ole merkitystä. Suhteet alkavat viinan voimalla iästä riippumatta. Teini-iässä kun juodaan kylillä viinaa koulukavereiden kanssa, vähän vanhempana yökerhossa.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehen iällä ei ole merkitystä. Suhteet alkavat viinan voimalla iästä riippumatta. Teini-iässä kun juodaan kylillä viinaa koulukavereiden kanssa, vähän vanhempana yökerhossa.
t. viinamiesViinamiehen kannattais kaataa tuliliemi viemäriin ja lähteä selvänä seipäänä lavatansseihin.
Tai jos et nyt sinne uskalla niin tuleppa tanssikurssille
Meitä tyttösiä tanssittaan tai voidan me sinuakin parketilla pyörittää 😳😉🙃😁
Joten baby, älä vikise 😝 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesOn sillä iällä sen verran merkitystä että viinan juominen on nykypäivänä suuressa määrin vain keski-ikäisten hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä iällä sen verran merkitystä että viinan juominen on nykypäivänä suuressa määrin vain keski-ikäisten hommaa.
No onko sitten ihme että syntyvyys on laskenut jos nuoriso ei enää juo viinaa.
Jos nuoriso ei juo viinaa, eivät tytöt ja pojat tapaa toisiaan eikä synny pareja. Sitten ei synny lapsiakaan.
t. viinamies
- Anonyymi
Harrastusten tai keskusteluiltojen porukoista löytyy naisia ja miehiä.
- Anonyymi
Pitää täysin paikkansa. Minulla on urheilu uraa salibandyssa 26 vuotta, pelasin myös pesistä ja jalista ja valmensin tyttöjä pesiksessä ja salibandyssä vuosia. Ei sieltä kumppania löytynyt. Kumppanin löysin baarista ja olen kolme kertaa seurustellut ja aina löytänyt kumppanin baarista.
Baareissa on vain muutama nainen. Ja nekin reppanoita.
- Anonyymi
Ennen baareis kävi porukkaa ja oli hyvä meininki ja siellä naisiin sai tutustua. En tiedä nykymenoa koska en ole vuosiin käyny baareissa.
- Anonyymi
Se kun löytää kumppanin niin kyllä ne baarit unohtuu aika äkkiä.
- Anonyymi
Ennen homma toimi. Lähdettiin ruotsinlaivalle, juotiin viinaa, tavattiin ihmisiä, perustettiin perheitä ja kesällä lähdettiin asuntovaunumatkalle. Ei se niin vaikeaa ollut. Nykyään pitää tavata jossain saatanan savenvalantakurssilla juuri oikeanlainen pipo päässä että on edes pienet mahdollisuudet päästä treffeille puhumaan matkustelusta ja onnellisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221