Purkki-Polpat oli putiikista loppu. Suuni ammottaa tyhjyyttään.
(Hirn)
We'r doomed
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko kirjoittaa palsta täyteen paskaa.
- Anonyymi
Onhan sitä pask.... paperia hamstrattu.... 🤭
We're.
Mikä on putiikin purkki-polpat? Mulla voisi olla jotain suuhun pantavaa tarjolla. 😏Lillis2020 kirjoitti:
oisko tuollainen
https://mutti-parma.com/fi/mutti-tuotteet/hieno-tomaattimurska/
... ehkä?Saattaisi olla, täysin varma ei voi olla. 😋🤣
Minä ilmeisesti hienonnan tomaatit murskaksi itse. Koskaan kuullutkaan, huomannutkaan tuota. (parempi etten käy tarkistamassa mitä kuiva kaapista löytyy) 😬😁
Mitä kuuluu perjantai päivään?Lillis2020 kirjoitti:
oisko tuollainen
https://mutti-parma.com/fi/mutti-tuotteet/hieno-tomaattimurska/
... ehkä?Joo, ei mulla tuommoista lidlin tuotetta kaapissa ole. 🙄😜🤣
Jascal kirjoitti:
Saattaisi olla, täysin varma ei voi olla. 😋🤣
Minä ilmeisesti hienonnan tomaatit murskaksi itse. Koskaan kuullutkaan, huomannutkaan tuota. (parempi etten käy tarkistamassa mitä kuiva kaapista löytyy) 😬😁
Mitä kuuluu perjantai päivään?Minä tykkään tuosta merkistä 😄
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Pikkasen jo väsyttää tää Koronteeni vaan... kaipaan harrastuksiani 😏Mutta näillä mennään... 😄
Pitäisi käydä lenkillä, kaupassa ja suihkussa... Ne on tekmeistä vaille valmiit... Pitäisi enää vaan ryhtyä tuumasta toimeen 😂 Nätti päivä täällä ainakin, vaikka kylmä tuuli onkin...
Mitä sinun perjantai päivään kuuluu? :)Lillis2020 kirjoitti:
Minä tykkään tuosta merkistä 😄
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Pikkasen jo väsyttää tää Koronteeni vaan... kaipaan harrastuksiani 😏Mutta näillä mennään... 😄
Pitäisi käydä lenkillä, kaupassa ja suihkussa... Ne on tekmeistä vaille valmiit... Pitäisi enää vaan ryhtyä tuumasta toimeen 😂 Nätti päivä täällä ainakin, vaikka kylmä tuuli onkin...
Mitä sinun perjantai päivään kuuluu? :)*tekemistä
Jascal kirjoitti:
Joo, ei mulla tuommoista lidlin tuotetta kaapissa ole. 🙄😜🤣
Lidl? Hahhahaa.... saa niitä melkein joka kaupasta 😄
Lillis2020 kirjoitti:
Lidl? Hahhahaa.... saa niitä melkein joka kaupasta 😄
Darn, tunnustin että mulla noita on, ei ole. 🙄
Lillis2020 kirjoitti:
Minä tykkään tuosta merkistä 😄
Mitä sinun perjantai päivään kuuluu? :)Onneksi kaupassa voi lenkkeillä koronteenista huolimatta ja harrastaa shoppailua. 🤗 Perjantai päivään kuuluu hyvää, lähdin töistä ajoissa kotiin maistelemaan viinejä. 😂 Rentoudun musiikin parissa ja oma harraste on pysytellä mahdollisimman paljon nojatuolissa. Suihkussakin pitäisi käydä, mutta töissä ei tullut onneksi hikoiltua. Töissä tein kaikkea muuta kuin töitä. Oli ns. laiska päivä.
Onneksi vielä ehdit lenkkeillä kauppaan ja käymään suihkussa.
Tuosta merkistä, mistä tykkäät, mitä mulla ei ole, niin en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole. 😁Funeau kirjoitti:
Tosiaan
Mullehan annettiin aamulla jo vähän liekaa näiden mokien suhteen.
(hihitystä)Piiska jäi saamatta 😤😂
Jascal kirjoitti:
Onneksi kaupassa voi lenkkeillä koronteenista huolimatta ja harrastaa shoppailua. 🤗 Perjantai päivään kuuluu hyvää, lähdin töistä ajoissa kotiin maistelemaan viinejä. 😂 Rentoudun musiikin parissa ja oma harraste on pysytellä mahdollisimman paljon nojatuolissa. Suihkussakin pitäisi käydä, mutta töissä ei tullut onneksi hikoiltua. Töissä tein kaikkea muuta kuin töitä. Oli ns. laiska päivä.
Onneksi vielä ehdit lenkkeillä kauppaan ja käymään suihkussa.
Tuosta merkistä, mistä tykkäät, mitä mulla ei ole, niin en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole. 😁"en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole."
Heh, etpä tietenkään ;)Lillis2020 kirjoitti:
"en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole."
Heh, etpä tietenkään ;)Kiistän, en tunnusta. En tiedä mistään pizzajauhoista, eikä sen kyljessä voi olla mitään ohjetta.
Jascal kirjoitti:
Kiistän, en tunnusta. En tiedä mistään pizzajauhoista, eikä sen kyljessä voi olla mitään ohjetta.
😄😄
- Anonyymi
Oli Piritorin ässässä vielä muutama tunti sitten.
Mjoo
Olen hieman huolestunut. Aina on ollut niin että hyllyistä on löytynyt sekä pastaa että purkkitomaatteja, mutta nyt näyttää siltä että on tyydyttävä suomalaisiin korvaaviin tuotteisiin, joissa ei ole alkuperäisen idean makua tai tuntua.
Varmaan jokin tuotanto- tai kuljetusketju katkennut. Rekka ojassa, tyyliin.
(Hihitystä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575710
- 1145465
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465067Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313021Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512498
- 432190
- 231920
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151661Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101622