Tällainen riitelijä...

Anonyymi

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hauskasti osui. Olen Vaaka ja juuri tuollainen riitelijä :D

• Anonyymi

Täyttä roskaa

• Tuttujen naisten osalta pitää hyvin paikkaansa, yhteenkään tuttuun mieheen ei horoskoopin kuvaus sopinut.

• "Eripuraa voi aiheutua varsinkin, jos tiedossa on muutoksia tuttuun ja turvalliseen: härkä nimittäin arvostaa perinteitä, ja siksi hänen voi olla vaikea sopeutua uuteen.

Höpö,höpö.

"Vahvuudet: Tasainen härkä ei kimmastu helposti, joten riitoja ei synny ihan pienestä. Härkä ei myöskään ole hyökkäävän aggressiivinen riitelijä."

Osui.

• Anonyymi

Minulla (vesimies) tämä pitää paikkansa:
        "Jos vesimiehen suututtaa, hän voi olla todella kostonhimoinen ja tunteeton. Anteeksi on siis kaikkea muuta kuin helppoa saada." Tämä pätee etenkin ihmisoikeusrikoksissa, jotka jäävät pysyvästi mieleeni.

• Vaikka te kaikki olette kuvitelleet minun olevan kauhea rähisijä ja riidankylväjä, kyllä teitä nyt kaduttaa, koska olette olleet väärässä. Tässä tulee todistusaineistoa tuutin täydeltä.
      Härkä-nainen ei ole mikään "KuumaKalle", vaan voimakastahtoinen ja väärinymmärretty yksilö.
      Niin, että voisitteko ystävällisesti tehdä tilaa, levittää punainen matto ja töräyttää fanfaarit ilmoille. Olen (taas tänään) saapunut palstalle. Hellou! :D

Härkä (20.4.-.20.5.)
      "Heikkoudet: Härkä on riitakumppanina ennemminkin mököttäjä kuin äänekäs pauhaaja. Merkki osaa silti olla jääräpäinen: kun hän on jotain päättänyt, hän ei herkästi anna periksi. Siksi härkä ei aina osaa ottaa muita huomioon.

Eripuraa voi aiheutua varsinkin, jos tiedossa on muutoksia tuttuun ja turvalliseen: härkä nimittäin arvostaa perinteitä, ja siksi hänen voi olla vaikea sopeutua uuteen.

Vahvuudet: Tasainen härkä ei kimmastu helposti, joten riitoja ei synny ihan pienestä. Härkä ei myöskään ole hyökkäävän aggressiivinen riitelijä."

• Vaaka

Heikkoudet: Vaa’at ovat ikuisia tasapainoilijoita, joille tuottaa tuskaa muodostaa lopullisia päätöksiä. Epävarmuuden ja miellyttämisenhalun takia vaa’an kanssa on vaikeaa ratkoa erimielisyyksiä. Vaaka mieluummin pakenisi paikalta kuin kohtaisi ongelmat.
      Koska vaaka pyrkii yleensä viimeiseen asti välttelemään ongelmia, hän ei aina kykene ilmaisemaan itseään riitatilanteessa. Toisaalta–toisaalta-tyyppinä vaaka saattaa haeskella ongelmien ratkaisuja pitkään, sillä merkki ei välttämättä itsekään tiedä, mitä haluaa.
      Vahvuudet: Diplomaattisuus on myös vaa’an vahvuus: hän haluaa aidosti ymmärtää kaikkien näkökulmat ja löytää kompromissin.”

• Anonyymi

Mä en riitele. Mä tyrmään.

Mikä on horoskooppimerkkini?

• Anonyymi

6genio genio genio genio

• Anonyymi

Ei nuo pidä paikkaansa, mutta jos tehdään syntymäajan- ja syntymäpäivän mukainen ns. kartta niin sieltä saa paremman arvion.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe