Vad är det idag? Var det en bra dag?
https://youtu.be/JtwTFV-yFcs
En säng av rosor
10
<50
Vastaukset
Rosig dag. uppsluppet dag på alla sätt. Punkt för att duscha och sova.
- Anonyymi
Har det bulla's dag redan varit? Kanelbullar!
Idag är det onsdag.
https://youtu.be/-02uHyU-rjs
Javisst, bråttom, men en bra dag.
Darin är bra! :)Tack för dig för musik. Jättebra!
- Anonyymi
Hola de loco! Buenas piertus del amigo! Buenos Diaz El Muertos!
- Anonyymi
Mitähän tarkoittaisi epsanjalaisen mielestä: ainakin hyvää päivää kuolemalle sekä Cameron Diazille, heti aamiaisena sanotaan hyvää huomenta hullu.
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tarkoittaisi epsanjalaisen mielestä: ainakin hyvää päivää kuolemalle sekä Cameron Diazille, heti aamiaisena sanotaan hyvää huomenta hullu.
Täällä on salittu käyttää vain suomea tai ruotsia - ei espanjaa, sillä palstan viralliset kielet ovat suomia ja ruotsi. Tala svenska eller finska?
- Anonyymi
"Täällä on salittu käyttää vain suomea tai ruotsia"
Milläs kielellä sinun nikkesi on kirjoitettu.... onko englanti se kolmas kieli jota osaat?
Kyllä mä ymmärrän ett kääntäjän kautta on aika vaikea joskus ymmärtää, espanjaa, italiaa tai venäjää; kun kone mongertaa käännökseksi sian saksaa.
Mutt yleensä ottaen, vastuu ymmärtämisestä on siirtynyt lukijalle.
Se on tämän sivuston MOTTO!
trollikka- Anonyymi
Onhan tuollainen vähän hauskaa kun puhuu toisten kielien sanoilla, minäkin olen todella huono, kuin tjej ruotsinkielessä.
- Anonyymi
Melkein tipahdin nukkumaan kuten teinkin, tuli mieleen kuunnella jotain Roxette-juttujakin, ruotsalaisten juttuja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130