Onko joskus hyvä päivä ja joskus huono päivä ? Minulla on useimmiten ihan riittävän hyvä päivä. -Likinäkörillitäti
Minkälainen päivä ?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Herkullinen päivä.
Pitkien hiusten harjaaminen on jotenkin eroottista ja tuottaa minulle poikkeuksetta lempeää mielihyvää ja parantaa kokonaisolemuksen koheesiota.
Kuitenkin se on pirun raskasta.
(hihtiystä)- Anonyymi
Minä leikkaan kohta trimmerilla 15mm koko pääni :D
Ikävää porukkaa kyllä tämä jotka ovat KKK-juttuja tiedän heidän toiminnoistaan jotain, mutta ikävää porukkaa jos heidän kanssa riitelee, tuhoavat kaiken...
Mutta niin koboltin sininen, vähän kuin taivaansininen, on uusi kesä paitani, joulupaitani oli tummaa purppurasilkkiä _D Anonyymi kirjoitti:
Minä leikkaan kohta trimmerilla 15mm koko pääni :D
Ikävää porukkaa kyllä tämä jotka ovat KKK-juttuja tiedän heidän toiminnoistaan jotain, mutta ikävää porukkaa jos heidän kanssa riitelee, tuhoavat kaiken...
Mutta niin koboltin sininen, vähän kuin taivaansininen, on uusi kesä paitani, joulupaitani oli tummaa purppurasilkkiä _DAzzurro
Hienoa.
Minulla on sähkönsiniset silmät.
(hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Azzurro
Hienoa.
Minulla on sähkönsiniset silmät.
(hihitystä)Tällaisilla näkee hyvin.
Kirkkaasti.
(reps)
https://www.beyondpinkworld.com/news/offbeat/blue-eyes-secrets-9068
- Anonyymi
Parhaita päiviä, kun tuntee hallitsevansa elämää, riittävän hyvin. Välillä maailma heittää kärrynpyörää, nyt korona tehnyt temppujaan ikävästi. Kuinkahan tästä selvitään, mitäpä silläkään väliä, yritetään pysyä hengissä.
- Anonyymi
Ihminen pystyy kaikenlaiseen, kun uskoo itseensä.
Esim lanka menee ihan pienestä reiästä läpi, kun vain USKOO ja luottaa itseensä, että se menee. Tämä on koettu monta kertaa.
Voisi olla menemättäkin.
Joskus on hyvä päivä, ihan joka päivä ei aina ole hyvä päivä, silloin on huono päivä. Tänään päivä on erinomainen, viikon viimeinen työpäivä ja se käytetään erittäin tehokkaasti. =D (Sivussa myös simputetaan ja kyykytetään talon omaa väkeä ja alihankkijoita)
Päivät hyviä, mutta kello käy liian nopealla vauhdilla.
- Anonyymi
Oma asenne ratkaisee.
- Anonyymi
Hyväntuuliset pärjäävät.
- Anonyymi
Hyvä ja aurinkoinen päivä tästä tuli, elämä on rikasta, kunhan saamme elää, siispä vältellään koronaa.
- Anonyymi
Minulla on yleensä ihan kohtuullisia päiviä nykyään. Mieli on tasapainossa. Se on hyvä juttu perheenjäseniä, sukulaisia, työkavereita ja yhtä palstakaveria ajatellen. Olen paljon tasapainoisempi tällä hetkellä, kuin joskus aikaisemmin.
- Anonyymi
Mitä tartkoitaa "la gidda la vida"?
Nooh itse kun lisäsin c-vitqaamineja, tabletteja, kuivaa hyvin nuha kun vain muistan syödä niiytä c-vityamiineja :D - Anonyymi
Hyvä päivä tulee, kun muistaa ulkoilla. Ja autolla ajoa ei joka päivä, vaan silloin, kun on oikea autolla ajon tarve. Sitä paitsi autolla ajo on pelottavaa. -Likinäkörillitäti
Huono päivä. Nyt on vähän huonohko olo, tainnut sairastua. Palelee, särkee joka paikkaa. Iho on tulikuuma, pitää vissiin mitata kuume.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106