Kahville palstamiitti

Anonyymi

Turkuun? Heinäkuun 15. Kello 12.00.

92

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkuun keskiviikkona 15 päivä klo 12.00? Onko se sellainen miitti johon kannattaa varautua hyvin, kuten sig sauerit hanskalokeroon ja kuskin oven lokeroon?

• Anonyymi

Palstalla turkkulaisia kaikist eniten!

• Anonyymi kirjoitti:

Palstalla turkkulaisia kaikist eniten!

Turkulaisia sinkkunaisia toivon mukaan. =P Kodin ja turunväli ei ihan mikään mahdoton matka ole.

• Jascal kirjoitti:

Turkulaisia sinkkunaisia toivon mukaan. =P Kodin ja turunväli ei ihan mikään mahdoton matka ole.

Et Raumalaisia sinkkunaisia?

• Jan1 kirjoitti:

Et Raumalaisia sinkkunaisia?

Onko sielläkin sellaisia? Joku joskus (valehdellut?), että Turussa olisi paljon sinkkunaisia. Ovat sinne menneet opiskelemaan ja jääneet sinne asumaan pysyen sinkkuina.

• Jascal kirjoitti:

Onko sielläkin sellaisia? Joku joskus (valehdellut?), että Turussa olisi paljon sinkkunaisia. Ovat sinne menneet opiskelemaan ja jääneet sinne asumaan pysyen sinkkuina.

On sielläkin muutama. Mutta ne taitaa viihtyäkin sinkkuina. Turussa on kuulemma Suomen kauneimmat naiset.

• Jan1 kirjoitti:

On sielläkin muutama. Mutta ne taitaa viihtyäkin sinkkuina. Turussa on kuulemma Suomen kauneimmat naiset.

Eiköhän ne kaikki viihdy sinkkuina, kun.... Jätin sutkauttelun puolitiehen. =)

• Anonyymi

Vai hernepysyllä sä meinaat Turussa pärjätä, sanoisin ett vähintään käsikäyttöinen sinko pitää kainalossa olla... kaiken varalta.
      Saman tien mä ilmoitan nyt olevani estynyt tuleen kyseisille treffeille, liian pitkän matkan vuoksi. Kyseisenä aikana oon Kilpisjärvellä n. 2 viikkoa, lomaillen juhannuseen asti.

• Anonyymi

Heinäkuu juhannuksen jälkeen....

• Anonyymi

Juhannukseen asti? Meidän kalenterissa heinäkuun 15 tulee vasta juhannuksen jälkeen. Kuis teil päin?

• Anonyymi kirjoitti:

Juhannukseen asti? Meidän kalenterissa heinäkuun 15 tulee vasta juhannuksen jälkeen. Kuis teil päin?

Mitä? Vajaa vuosi lomaa vaan. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mitä? Vajaa vuosi lomaa vaan. 😁

Mä ja mun lukihäiriön pahus; meillä synkkaa!

Kyseisenä aikana oon Kilpisjärvellä n. 2 viikkoa, lomaillen juhannuksesta asti ja saattaa mennä pidemmäksikin tuo vierailu siellä. Riippuen siitä paljonko mäkäräiset ja hyttyset on kiusanani. Mulla on se kuukauden loma kuten toisillakin, enkä siitä enää tingi.
        Työhulluus loppui nyt mun kohdaltani, labra arvot päin hel ja vettiä kans, siis kilpirauhasarvot pielessä Lekuri sanoi ett tressistä ja vuorotyöstä johtuen plät plät plää.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ja mun lukihäiriön pahus; meillä synkkaa!

Kyseisenä aikana oon Kilpisjärvellä n. 2 viikkoa, lomaillen juhannuksesta asti ja saattaa mennä pidemmäksikin tuo vierailu siellä. Riippuen siitä paljonko mäkäräiset ja hyttyset on kiusanani. Mulla on se kuukauden loma kuten toisillakin, enkä siitä enää tingi.
        Työhulluus loppui nyt mun kohdaltani, labra arvot päin hel ja vettiä kans, siis kilpirauhasarvot pielessä Lekuri sanoi ett tressistä ja vuorotyöstä johtuen plät plät plää.
        trollikka

Heh... annas kun arvaan... kilpparin liikatoiminta? 😁

No hyvä asenne sulla ainakin on. Otat lomaa oikeesti! 💪😃

Rajat tulee sullakin, vaikka et säästelis... ne tulee joskus vastaan, halusit tai et. Luppaan sen sulle, kamu. Niin ne tuli mullekin, omalla tavallaan. Luonto opettaa. 😀

Nauti sit lomastas. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Heh... annas kun arvaan... kilpparin liikatoiminta? 😁

No hyvä asenne sulla ainakin on. Otat lomaa oikeesti! 💪😃

Rajat tulee sullakin, vaikka et säästelis... ne tulee joskus vastaan, halusit tai et. Luppaan sen sulle, kamu. Niin ne tuli mullekin, omalla tavallaan. Luonto opettaa. 😀

Nauti sit lomastas. 😃

Arvasit väärin. Multa kun leikattiin kilpirauhat ja lisäkilpirauhaset kokonaan pois, kun oli sellaista negatiista kasvustoa, kaula-alueella. Mulla on Thyroxin lääkitys, joka oli nyt taas jo alakantiin, joten lääkettä lisättiin... ja vartin saarnat siihen päälle!
        Tällä hetkellä mä olen karanteenissa, koska altistuin ruokaa jakaessani, tosin testi näytti ainakin eilen etten ole positiivinen viruksen kanttaja.

Kirurgin maskia pidin eilen kaupasa käydessänikin varmuuden vuoksi. Eikä mulla ole mitään oireitakaan, mutt se saattaa olla piilevänä pidemmänkin aikaa. Käly on lääkäri ammatiltaan, joten mä sain ylimääräiset kälätykset sukulsissuhteest varmaan.

Joo mä nautin nytkin lomastani/karanteenista kotonani, pers pystyssä puutarhassa.
        Orvokkeja ja alppiruusujaolen istutellut, vadelmat leikannut ja viinimarja puskista poistanut muutaman kuivuneen haaran, (ei ollut silmujakaan) omenapuista poistanut ylmääreiset oksat/piipat ja muutaman oksan levittänyt, narulla ja tiiliskivellä, n. 2kg sipuleita uitettu vuorokausi ja istutettu sitt maahan... vielä ois vaikka mitä tehtävää.
        Mutt nyt mä vien Pojun ulos tai on kohta lätäkkö lattialla!

• Anonyymi kirjoitti:

Arvasit väärin. Multa kun leikattiin kilpirauhat ja lisäkilpirauhaset kokonaan pois, kun oli sellaista negatiista kasvustoa, kaula-alueella. Mulla on Thyroxin lääkitys, joka oli nyt taas jo alakantiin, joten lääkettä lisättiin... ja vartin saarnat siihen päälle!
        Tällä hetkellä mä olen karanteenissa, koska altistuin ruokaa jakaessani, tosin testi näytti ainakin eilen etten ole positiivinen viruksen kanttaja.

Kirurgin maskia pidin eilen kaupasa käydessänikin varmuuden vuoksi. Eikä mulla ole mitään oireitakaan, mutt se saattaa olla piilevänä pidemmänkin aikaa. Käly on lääkäri ammatiltaan, joten mä sain ylimääräiset kälätykset sukulsissuhteest varmaan.

Joo mä nautin nytkin lomastani/karanteenista kotonani, pers pystyssä puutarhassa.
        Orvokkeja ja alppiruusujaolen istutellut, vadelmat leikannut ja viinimarja puskista poistanut muutaman kuivuneen haaran, (ei ollut silmujakaan) omenapuista poistanut ylmääreiset oksat/piipat ja muutaman oksan levittänyt, narulla ja tiiliskivellä, n. 2kg sipuleita uitettu vuorokausi ja istutettu sitt maahan... vielä ois vaikka mitä tehtävää.
        Mutt nyt mä vien Pojun ulos tai on kohta lätäkkö lattialla!

Mä nauran hyväntahtoisesti näille sun viesteille. Tykkään tuohuavista ihmisistä. Ne on kuin lapsia... virtaa piisaa. 😁

Ja sä oot touhukkuudessasi ja välittömyydessäsi kuin luonnonlapsi. 😊

Ja sitten kuitenkin kannat itseäsi hyvin. 😁

https://youtu.be/V0L4kPdMFNc

Tämä ilta on bluesia...saat osasi siitä... sopiva rytmi sulle. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mä nauran hyväntahtoisesti näille sun viesteille. Tykkään tuohuavista ihmisistä. Ne on kuin lapsia... virtaa piisaa. 😁

Ja sä oot touhukkuudessasi ja välittömyydessäsi kuin luonnonlapsi. 😊

Ja sitten kuitenkin kannat itseäsi hyvin. 😁

https://youtu.be/V0L4kPdMFNc

Tämä ilta on bluesia...saat osasi siitä... sopiva rytmi sulle. 😁

Kiitti! Eilen illalla mä en päässyt enää sinkkupalstalle, kone sammui aina, yritin kolmasti ja menin nukkumaan; kun selvästikään seura ei kelvannut. Jokin häikkä taas yhteyksissä, tai sitt mun "suojaus muuri", päätti katkaista yhteydet. Nukuin pitkään ja kävin koiran kanssa aamulenkillä. Nyt aloitan meidän aamiaisten valmistelun vasta.
        Mulle kahvia kermalla, amerikanpekonia muutama siivu paistettuna, pari kananmunaa häränsilminä ja kaurasämpylä. Pojulle vanhan riisipuuron loppu ja 2 viivua pekonia murusteltuna joukkoon sekä toinen häränsilmä... puurokin lämpeni varmaan sopivasti makupaloista. Hyvää aamun jatkoa sulle.. mulla jäähtyy jo kahvi, heippa!

paluupostissa
        Stevie Ray Vaughan & Double Trouble - ....
        https://www.youtube.com/watch?v=-CixtG_bF28&list=RD-CixtG_bF28&start_radio=1

tykkään enemmän tästä, koko setistä, kaveri osaa hallita kyllä kitaransa!laulu osuuskin menettelee... tuon kitaran vuoksi on kokonaisuus mielyttävä.
        Siis minusta... toiset taas saa olla; mitä mieltä tahansa. Ei hetkauta mua.
        trollikka

• Jyysterian Loungeen kaikki! :D

• Mukana ollaan, jos Jyysteriassa bileet! ☝️😃

Varmaan Bicky lähtee messiin. :)))))))

• Disse kirjoitti:

Mukana ollaan, jos Jyysteriassa bileet! ☝️😃

Varmaan Bicky lähtee messiin. :)))))))

Virtuaaliseen loungeen mahtuvat kaikki halukkaat etänä, kun fyysisesti ei pääsisikään.

Vain mielikuvitus on rajana! :D

• Kollimaattori kirjoitti:

Virtuaaliseen loungeen mahtuvat kaikki halukkaat etänä, kun fyysisesti ei pääsisikään.

Vain mielikuvitus on rajana! :D

Juma! Sehän on ihan ajanmukainen mesta! 😀👌

• Disse kirjoitti:

Juma! Sehän on ihan ajanmukainen mesta! 😀👌

Totta. Etäosallistuminen on tätä päivää, osittain olosuhteiden pakosta, mutta tässä tapauksessa siitä syystä, että fyysisesti Jyysteriaa ei ole olemassakaan.

• Kollimaattori kirjoitti:

Totta. Etäosallistuminen on tätä päivää, osittain olosuhteiden pakosta, mutta tässä tapauksessa siitä syystä, että fyysisesti Jyysteriaa ei ole olemassakaan.

Pikkumurhe palstan mittakaavassa. 😬

• Anonyymi

😂 ei tulis ainakaan korona ongelmaa kun kaikki etsis tahoillaan olematonta kohtaamispaikkaa 😂😂😂

• Täällä onkin nykyisin niin rento meininki, että äkkiä tulisi ruumiita :D

• Sehän minuakin tässä huolettaa.

• Sehän minuakin tässä huolettaa.

• Jan1 kirjoitti:

Sehän minuakin tässä huolettaa.

Perusteltu tuplaus tällä kertaa 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Perusteltu tuplaus tällä kertaa 😄

Ää, toi tuplaaminen on ärsyttävää. 😩

Mutta kiva, kun ilmestyit. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Ää, toi tuplaaminen on ärsyttävää. 😩

Mutta kiva, kun ilmestyit. 😃

😁 Mä kävin taas 10 km kävelylenkillä ja suihkussa. Nyt ajattelin lorvailla täällä vähän aikaa ja tankata vettä 😄

🧚🏼‍♀️

• Lillis2020 kirjoitti:

😁 Mä kävin taas 10 km kävelylenkillä ja suihkussa. Nyt ajattelin lorvailla täällä vähän aikaa ja tankata vettä 😄

🧚🏼‍♀️

Reipas sinä. 👍
        Mäpä kävin 10 metrin kävelylenkin takapihalla ja istuin auringossa kuin löysä lehmännahka. Tuli pari pisamaa nenään. 🙊

Tänään on ollut päänsärkyä ja tosi paska olo. 🧟‍♂️Onneks sä olet pirteenä piristämässä vähän aikaa. 🧚‍♀️

• Jan1 kirjoitti:

Reipas sinä. 👍
        Mäpä kävin 10 metrin kävelylenkin takapihalla ja istuin auringossa kuin löysä lehmännahka. Tuli pari pisamaa nenään. 🙊

Tänään on ollut päänsärkyä ja tosi paska olo. 🧟‍♂️Onneks sä olet pirteenä piristämässä vähän aikaa. 🧚‍♀️

Ette ala nyt höpöttelemään kommenttini alla ja täyttämään ilmoituslaatikkoani. Hus tiehenne siitä rakastavaiset.

• Partakaweri kirjoitti:

Ette ala nyt höpöttelemään kommenttini alla ja täyttämään ilmoituslaatikkoani. Hus tiehenne siitä rakastavaiset.

Mitkä? 😲

• Jan1 kirjoitti:

Reipas sinä. 👍

Hui, sun pitää nyt levätä ja juoda hyvin ja mennä sitten lääkäriin jos olo pahenee paljon. 🥺😢
        https://youtu.be/9p2ogM7uaaU
        (kuulostaa ihan hirveältä, mutta oli hauska 😄)

• Lillis2020 kirjoitti:

Hui, sun pitää nyt levätä ja juoda hyvin ja mennä sitten lääkäriin jos olo pahenee paljon. 🥺😢

Joo, videossa oli pirteempi meno mitä Päksissä. Tuonne jopa voisi mennäkin, huumorintajuisten hoitoon. Keskussairaalaan menen vasta, kun ei enää tajuissaan pysy.

Piipaalla hakevat. ☝️😷🚑

• Lillis2020 kirjoitti:

Eikö sana kuulu? Hus rakastavaiset.

• Partakaweri kirjoitti:

Jup, anteeksi Partis ja moikka 🤗

• Partakaweri kirjoitti:

Rakastavaiset. 😋

Kutkuttava ajatus, ei passaa ajatella enempää.

• Letkeää on meno vai mitä? 🤪

• Anonyymi

Olin miitissä kerran kesämökillä. Kaks naista facen sinkkuryhmässä järkkäsi ja oli ihan hauskaa.

• Anonyymi

Hallitus kielsi eilen yli 500 hengen tapahtumien järjestämisen heinäkuun loppuun asti.

• Onneksi täällä ei olekkaan kuin sinä, minä ja multinikki (ainakin palstateorioiden mukaan).

• Anonyymi

En lähde Turkuun. Turussa on koronakaranteeni.

• Anonyymi

Vaihdat vain kuukausia vaikka syyskuuksi kun ei tuollaisyta kokoontumista saa olla, häätkin voi siirtää, mutta hautajaisia ei.

• Anonyymi

Minä voisin lähettää jonkin UKA -lakeijan sinne menemään :D

• Keskellä viikkoa? Ei mitenkään pysty 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi

Lomakuukausi, hyvin ehtii.

• Anonyymi kirjoitti:

Lomakuukausi, hyvin ehtii.

Minä en lomaile tuolloin.... joten I'm out.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Minä en lomaile tuolloin.... joten I'm out.

Tulisit ny. Kaikki muutkin tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Töissä 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Töissä 🤷🏻‍♀️

Työnarkomaani. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muutkin tulee? Me, myself and I? 😋

• Jascal kirjoitti:

Kaikki muutkin tulee? Me, myself and I? 😋

Jasca ensimmäisenä siellä Lilliksen prrrrkele perässä hiihtämässä. ☹️

• Jan1 kirjoitti:

Mulla on asiat Lilliksen kanssa yhtä huonosti. Töissä. 🤷

• Jascal kirjoitti:

Mulla on asiat Lilliksen kanssa yhtä huonosti. Töissä. 🤷

No hyvä. 😁

• Jan1 kirjoitti:

😄... höpö. Miten voit? 🥺🤗

• Jan1 kirjoitti:

No hyvä. 😁

Sama työpaikka ja toimisto 15.7 lähtien. 😜😂 Täytyy ehkä lillistä vesittää sen verran, että hänellä on tuolloin vapaapäivä, eikä mitään esteitä osallistua. 😁

• Lillis2020 kirjoitti:

Tässähän tämä, väsyttää vaan en osaa nukkua. Epämukava olo pitää hereillä. 😟🤗

Piristää heti, kun ilmestyt eetteriin. 😃

• Lillis2020 kirjoitti:

• Jan1 kirjoitti:

No hyvä. 😁

Naisen töissä on sama kuin miehen: menen parille oluelle. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Tupla into. 😃

• Jascal kirjoitti:

Sama työpaikka ja toimisto 15.7 lähtien. 😜😂 Täytyy ehkä lillistä vesittää sen verran, että hänellä on tuolloin vapaapäivä, eikä mitään esteitä osallistua. 😁

Mutta sä pysyt töissä! 😤

• Jascal kirjoitti:

😂 epäilen vahvasti!

• Jascal kirjoitti:

Hähhää. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Mutta sä pysyt töissä! 😤

Pysyn, pysyn. Kun otat karttapallon ja värität sen punaiseksi niin sillä alueella on minun työmaani. 😂 Nyt piruillaksemme täytyisi jatkaa kommentointia tuon partakaverin alla. 😏😉

• Jan1 kirjoitti:

Oi... tuo ei ole kiva 😞 mä oon vähän huolissani sinusta.
        Kyllä mä pyörinyt täällä olen, mutta aloitukset ei oikein ole nyt osuneet, niin en ole kommentoinut. Lukenut vaan 🙂 kiva jos pystyn vähän edes piristämään
        ....🧚‍♀️....

• Jascal kirjoitti:

Hah, no ei ole! 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

😂 epäilen vahvasti!

Epäile vain, onneksesi olen liian laiska poistamaan epäilykset. 😋🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Oi... tuo ei ole kiva 😞 mä oon vähän huolissani sinusta.
        Kyllä mä pyörinyt täällä olen, mutta aloitukset ei oikein ole nyt osuneet, niin en ole kommentoinut. Lukenut vaan 🙂 kiva jos pystyn vähän edes piristämään
        ....🧚‍♀️....

Elä suotta. Enköhän mä henkiin jää. Mikäs pahan tappais. 😉

Jos pystyn. Tietäsitpä vaan. 😄😁🙃😛🤩🤗🥰

• Lillis2020 kirjoitti:

Hah, no ei ole! 😄

Eikö? Onneksi minun kohdallani pari olutta tarkoittaa kahta olutta ja olen todennäköisesti kotona jo ennen klo 18. 😋 Jos olen parilla parilla, niin sinä olet töissä "töissä"

• Jascal kirjoitti:

Pysyn, pysyn. Kun otat karttapallon ja värität sen punaiseksi niin sillä alueella on minun työmaani. 😂 Nyt piruillaksemme täytyisi jatkaa kommentointia tuon partakaverin alla. 😏😉

Partis repii partansa irti karwa kerrallaan, jos siihin tussahdetaan. 😅

• Jan1 kirjoitti:

Partis repii partansa irti karwa kerrallaan, jos siihin tussahdetaan. 😅

Parratonkaweri. 😂 Siihen voi onneksi vain kokeilla: ai sinäkin olit vielä hereillä.

• Jascal kirjoitti:

Eikö? Onneksi minun kohdallani pari olutta tarkoittaa kahta olutta ja olen todennäköisesti kotona jo ennen klo 18. 😋 Jos olen parilla parilla, niin sinä olet töissä "töissä"

Ehei... majdotonta. Mä en kato juo olutta 🤷‍♀️

• Jascal kirjoitti:

Parratonkaweri. 😂 Siihen voi onneksi vain kokeilla: ai sinäkin olit vielä hereillä.

Heh heeh, ei huono idea. 😃

• Ei voi pitää paikkaansa 😉. En osallistumut siihen karvakeskusteluunkaan, ja kato nyt millaista sekoilua sekin oli. Kyl Jascal ja Jani sekoilee ihan ilman minuakin täällä 😂😉

• Lillis2020 kirjoitti:

Ehei... majdotonta. Mä en kato juo olutta 🤷‍♀️

Mitä? Pitääkö minun nyt ymmärtää etten käy töissä. 😵😂 Harvemmin itsekään juon olutta, ennemmin viiniä tai sitä gt:tä. Jälkimmäisessä on lounas mukana.

• Jascal kirjoitti:

Mitä? Pitääkö minun nyt ymmärtää etten käy töissä. 😵😂 Harvemmin itsekään juon olutta, ennemmin viiniä tai sitä gt:tä. Jälkimmäisessä on lounas mukana.

Ai niin se h.ton lime viipale 😂

• Lillis2020
        Jascal kirjoitti:

• Lillis2020 kirjoitti:

Oho! Ekat tuplat! 🥳😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Oho! Ekat tuplat! 🥳😂

Hyvä, sinullakin alkoi se sekoilu, kjeh kjeh. 😂

• Jascal kirjoitti:

Hyvä, sinullakin alkoi se sekoilu, kjeh kjeh. 😂

Vissin, ja nyt en edes tajunnut miten se kävi... 🤦‍♀️
        Pidin sitä vähän taitolajina tähän asti, mutta näköjään se käy ihan huomaamatta 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Vissin, ja nyt en edes tajunnut miten se kävi... 🤦‍♀️
        Pidin sitä vähän taitolajina tähän asti, mutta näköjään se käy ihan huomaamatta 😄

Laite vika, ei sinun vaan sivuston. 😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Alat oppia tuplaamaan. 😋

• Lillis2020 kirjoitti:

Alat oppia tuplaamaan. 😋

• Kiitos kutsusta!
      Pitipäs sattua, juuri tuolle samalle päivälle on varattuna hurjan tärkeä palaveri. Ei voi perua. Harmi. :)

Pitäkää hauskaa!

• Anonyymi

Täällä ollaan jo.turussa. ja pysytään.tevetuloa🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ollaan jo.turussa. ja pysytään.tevetuloa🤗

Olet ainakin ajoissa paikalla (tai aina paikalla). Kiitos. :)

• Anonyymi

Heh, te kaikki viihdytte palstalla sen verran hyvin keskenään, ettei kenelläkään teistä ole munaa tavata ketään teistä. :D

• Juu, sulla on munaa tavata meidät kaikki. Heti kesällä.

• Anonyymi

Heh, terve Gentsu! Mikäs sun ilmestymises syy sitt on? Oot mua kauemmin kyllä palstaillut, koska eka päivänä kun ML-palstalle kirjoitjn; tapasin siellä Gentsun, ikisinkun, ratikan, Rosen, runoltajan ja vanhan Alven... kaikki te edeltä mainit olitte siellä tukkanuottasilla ja hyvin viihdyitte. Ratikka muistaakseni mainitsi ett sinkut on parempi mesta.

trollikka
        eli (villiruusu) jonka nikken mä hylkäsin, rekkaamattomana kun kuka tahansa kirjoiti mitä tahansa soopaa (villiksenä) kuten täälläkin nykyisin enenevässä määrin. Ootko huomannut?

• Anonyymi

Turku koverretaan irti Suomen mantereesta ja laitetaan ajelehtimaan kohti Ruotsia.

• Anonyymi

Mä rantaudun sitt jo Affenanmaan kohdalla, se kun on vielä Suomea ja omaa itsehallinnonkin, kantasuomalaisten kustantamana, eduskunnassakin edustajansa.
        Affenanmaan hallintoon ei kantasuomalaisella ole mitään asiaa, mutt me tavalliset pulliaiset saadaan kuitenkin nykyään asua ja työskennellä saarella, ilman ett otettaisiin saaren ruotsin kielisestä kantasukkaasta puolisoa itsellemme.

Meidätkin on hyväksytty sinne jo muutaman vuoskymmenen ajan ihmisinä ja tarjottu jopa töitä, turisteina saatiin kauan sitten käydä valuuttaa viemässä saarelle. Vakituiseksi asujaksi ei hyväksytty, ellei nainut saarelaista ja perustanut perhettä.

Tiedän, koska oon sukua saarella asuville. Suomalaisnainen vihittiin Turussa, maistraatissa avioliittoon affenanmaalaisen miehen kanssa, nuori Rva sai muuttaa Ahvenanmaalle kirjansa vasta kun esikoinen oli n. 2kk ikäinen. ja siitä on jo aikaa hyvin paljon, mutt perimätieto elää
        tänäkin päivänä ja kerrotaan lapsenlapsillekin... eikä se sisällä kaunaa, vaan totuuden.
        trollikka

• Anonyymi

Sumpille jo KahviVille ja AutoAntti. Kahville senkin kahviVille.

Hallituksen lastenohjelma tulee juuri YLE1. Ohjeita lapsille eli aikuisille sanoi Sanna Marin, hän ei tiedä siis mikä on lapsen ja aikuisen ero.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe