Haluaisit maksaa korona-tukea? :)
Kenelle palstalaiselle
67
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaustytölle joka keksii erilaisia arvauksia :D
Ikävä-palstallakin on tuo keksimässä kysymyksiään :D Sulle voisin lähettää tukisukat.
- Anonyymi
Sulle wuwuuu pitää lähettää korona tulemaan!
- Anonyymi
Sulle sopis nikiksi paremmin Kurppuw
- Anonyymi
Täällä ovat miehet vailla potenssitukea!
- Anonyymi
On muuten erikoista miten joku pyöräily urheiluna vaikuttaa keuhkojen toimintaan ja muutenkinkin, harvoin näet lihavaa maantiepyöräilijää.
- Anonyymi
Niinpä niin "arvaustytölle" miljardeja :D
Oikeasti on hyvä laji pyöräily, kelistä riippumattakin kesäisin ja talvisin :D
Keuhkot saavat happea ja muta juttuakin jne... - Anonyymi
Mun mielestä koronatukea kuuluisi maksaa tän palstan pilkunnussijoille ,että jaksavat opettaa teitä kirjoitustaidottomia.
Koronatuki kirjoitetaan yhteen.- Anonyymi
Joo! Joku s...na löytäny v...tun viivan siihen väliin! Ei kestä hermo @#?!?!
Laittakaa mulle, mä oon kipeä. 37.6 lämpöä, pää särkee, lihakset särkee, rintakehään sattuu, poskiontelo on kipee. Jos tää onkin mun viimeinen kevät. 😩
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olisi hyvä ja ketjut saadaan selville.
Ei sinkku-palstan ketjuja saa jäljittää!
valtakunta kirjoitti:
Olisi hyvä ja ketjut saadaan selville.
Ruumishuoneella sitten saavat tutkia. Siihin saakka pysyn himassa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinkku-palstan ketjuja saa jäljittää!
Koronaketjut pitää. Saa pois Suomesta.
Jan1 kirjoitti:
Jos on korona ne tutkii sun liikkeet 2vkolta.
Disse kirjoitti:
Njääh! Sinä sellanen tervaskanto, ettet sä pikkutauteihin lakoa! 😀
En ihan helpolla, kyllä nyt ensin pitää ainakin kertalleen pistää viikatemiehelle hanttiin.
valtakunta kirjoitti:
Jos on korona ne tutkii sun liikkeet 2vkolta.
Kauppa Lahden cittari, tokmanni, st1.
Lillis2020 kirjoitti:
Häh, oletko kipeä? 🥺
Jotenkin joo. Tänään heräsin kovaan päänsärkyyn, mutta se meni panadolilla melkein ohi. Nyt iltaa kohti tullut muitakin oireita ja torkuin tässä sängyllä hetken. Alkoi palelemaan ja mittasin lämmön kun iho tuntui kuumalta. Tapettu mato. 🐛
Jan1 kirjoitti:
En ihan helpolla, kyllä nyt ensin pitää ainakin kertalleen pistää viikatemiehelle hanttiin.
No c-vitamiinia extrana koneeseen ja oisko sinkkikin hyvä. Yltiöpäisesti nestettä. 💪😊
Niin ja sit kaikki härvääminen nolliin. Ja sit se siippa potkia hoitamaan hommia. Nyt ei enää mitään paineita sulle, vaan sä keskityt sairasteluun. ☝️🤨
Kova laki taloon siitä...Disse kirjoitti:
No c-vitamiinia extrana koneeseen ja oisko sinkkikin hyvä. Yltiöpäisesti nestettä. 💪😊
Niin ja sit kaikki härvääminen nolliin. Ja sit se siippa potkia hoitamaan hommia. Nyt ei enää mitään paineita sulle, vaan sä keskityt sairasteluun. ☝️🤨
Kova laki taloon siitä...Appelsiineja? Sinkkitabuja? Viinaa vai vettä?
Härvääminen on kylkiasennossa makoimua just nyt. Ei tartte potkia, älys itse ottaa homman haltuun. (hyvin koulutettu)Jan1 kirjoitti:
Appelsiineja? Sinkkitabuja? Viinaa vai vettä?
Härvääminen on kylkiasennossa makoimua just nyt. Ei tartte potkia, älys itse ottaa homman haltuun. (hyvin koulutettu)C-vitskua poretablettina ja sinkkiä saakin siihen sekaan. Veden lisäksi mummun mustaviinamarjamehua, niin jaksaa killittää simona sitä. 😀
Hyvä. Mutta myös pidät pintas, että pysyt siellä petin pohjalla. 😬Disse kirjoitti:
C-vitskua poretablettina ja sinkkiä saakin siihen sekaan. Veden lisäksi mummun mustaviinamarjamehua, niin jaksaa killittää simona sitä. 😀
Hyvä. Mutta myös pidät pintas, että pysyt siellä petin pohjalla. 😬Jees iskä. 😄🤗
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti testeihin koska siten voidan jäljittää kaikki altistuneet jos sattuukin koronaa olemaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jotenkin joo. Tänään heräsin kovaan päänsärkyyn, mutta se meni panadolilla melkein ohi. Nyt iltaa kohti tullut muitakin oireita ja torkuin tässä sängyllä hetken. Alkoi palelemaan ja mittasin lämmön kun iho tuntui kuumalta. Tapettu mato. 🐛
Oletko ollut ihmisten kanssa tekemisissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut ihmisten kanssa tekemisissä?
Ei ainakaan kun palstasta puhutaan...
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti testeihin koska siten voidan jäljittää kaikki altistuneet jos sattuukin koronaa olemaan.
Soitan huomenna, jos on oireita. Nyt vaan keskityn kärsimään hiljaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt äkkiä lääkettä ostamaan:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/North_State.jpg
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-haluavat-antaa-nikotiinilaastareita-koronapotilaille-ja-etulinjan-tyontekijoille-ranskassa-epailevat-etta-nikotiini-voi-suojata-virukselta/7798332#gs.4u1bfwEi pysty.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt on pakko!
Hae edes niitä laastareita tai nikotiinipurkkaa.En usko, että ne auttaa.
Jan1 kirjoitti:
En usko, että ne auttaa.
Saattavat auttaakin. Oli jossain aiemminkin että jenkeissä havaittu ihan tuo sama että vain n.5% teholle joutuvista tupakoivia. Itsekin tosin epäilen että terva on se juttu, virukset tarttuu keuhkojen tervaan eivätkä pääse syvemmälle kudoksiin.
Harmaaritari kirjoitti:
Saattavat auttaakin. Oli jossain aiemminkin että jenkeissä havaittu ihan tuo sama että vain n.5% teholle joutuvista tupakoivia. Itsekin tosin epäilen että terva on se juttu, virukset tarttuu keuhkojen tervaan eivätkä pääse syvemmälle kudoksiin.
Jos vetää tervaleijonia pari rasiaa päivässä? Tupakkaa en pysty polttamaan (joskus polttanut kyllä randomisti), eikä nikotiiniä tähän kroppaan kiitos enempää.
Kahden sisätiloissa tupakoineen ketjupolttajan lapsi.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kauppa Lahden cittari, tokmanni, st1.
onko tuttuja paikkoja olin viime kesänä lahden prismassa ja herrasmannin leirintaalueella
Anonyymi kirjoitti:
onko tuttuja paikkoja olin viime kesänä lahden prismassa ja herrasmannin leirintaalueella
Missä prismassa? Karismassa oletan, jos Ahtialassa olet leireillyt. Herrasmannissa olen käynyt skidinä viimeksi.
Ahtialassa kyllä muuten, mutten Herriksellä.Jan1 kirjoitti:
Missä prismassa? Karismassa oletan, jos Ahtialassa olet leireillyt. Herrasmannissa olen käynyt skidinä viimeksi.
Ahtialassa kyllä muuten, mutten Herriksellä.Holman prismaa tarkoitin. Karisman cittariin sekoitin, käyn itse siellä toisinaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ahtialassa kyllä muuten, mutten Herriksellä.yhden yön olin siellä hesburgeri oli risteyksetä vasemmalla ja kun kääntyi oikealle oli jotain liikkeitä ja perällä oli prisma taisi prismassakin olla hese mutta join kahvit ja viinerin ja kaikki baarissa sai fazerin sinisen suklaa levyn kävi tuuri
Anonyymi kirjoitti:
Mä pyörin itse enemmän toisella puolella Lahtea, eteläisemmässä päässä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mä pyörin itse enemmän toisella puolella Lahtea, eteläisemmässä päässä.
en tiedä lahdesta mitään navigaattorilla menin ja olisim mennyt lahden hyppytorniin tai vesitorniin mutta kukaan ei tiennyt onko vesitornissa kahvilaa ja muistaakseni prisman parkista vastapäätä oli kallio seinämä
Anonyymi kirjoitti:
yhden yön olin siellä hesburgeri oli risteyksetä vasemmalla ja kun kääntyi oikealle oli jotain liikkeitä ja perällä oli prisma taisi prismassakin olla hese mutta join kahvit ja viinerin ja kaikki baarissa sai fazerin sinisen suklaa levyn kävi tuuri
Juu juu. Mä olen tainnut käydä Holmassa ostoksilla 2-3 kertaa koko putiikin aukioloaikana. Sillä alueella oli ennen hallitontteja ja Kiitolinjan varikko yms. Silloin tuli isän repsikkana kuormurissa oltua sielläkin. Niillä oli halli siellä ja sieltä aamulla autoon ja työrupeaman jälkeen kuorkki takas ja kotiin.
Anonyymi kirjoitti:
en tiedä lahdesta mitään navigaattorilla menin ja olisim mennyt lahden hyppytorniin tai vesitorniin mutta kukaan ei tiennyt onko vesitornissa kahvilaa ja muistaakseni prisman parkista vastapäätä oli kallio seinämä
Hyppyritornit on sitten Salpausselällä, mulle jo paljon tutumpaa Lahtea, kun olen skidinä siellä asunut ja elänyt. Samoin Hollolan kupeessa.
Anonyymi kirjoitti:
Mustanmäen vesitornissa ainakin joskus oli kahvila, nykyään taitaa olla yksityistilaisuuksiin suunnattua toimintaa. Pikkujouluja jne. Lapsena kävin monet kerrat siellä. Täti asui siinä mäessä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Juu juu. Mä olen tainnut käydä Holmassa ostoksilla 2-3 kertaa koko putiikin aukioloaikana. Sillä alueella oli ennen hallitontteja ja Kiitolinjan varikko yms. Silloin tuli isän repsikkana kuormurissa oltua sielläkin. Niillä oli halli siellä ja sieltä aamulla autoon ja työrupeaman jälkeen kuorkki takas ja kotiin.
olin lähellä orimattilaakin etkös asu siellä ja mietein että lähellä asut jossakin se oli jompi kumpi jos oikein muistan joko rampista ylös vasemmalle ja ympyrä ja vasemmalla oli huoltoasema tai sitten se oli pikatieltä vasemmalla oli tokmanni ja nesteen kylmä asema mutta oli siinä jjotain muitakin liikkeitä utta asutusta ei ollut kävin siinä tokmannilla ja piti tankata auto mutta ei kelvannut raha vaan kortilla piti maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin lähellä orimattilaakin etkös asu siellä ja mietein että lähellä asut jossakin se oli jompi kumpi jos oikein muistan joko rampista ylös vasemmalle ja ympyrä ja vasemmalla oli huoltoasema tai sitten se oli pikatieltä vasemmalla oli tokmanni ja nesteen kylmä asema mutta oli siinä jjotain muitakin liikkeitä utta asutusta ei ollut kävin siinä tokmannilla ja piti tankata auto mutta ei kelvannut raha vaan kortilla piti maksaa
tokmannin pihassa oli grillivaunukin ostin siitä makkaran muistaakseni siinä myytiin munkkeja ja kahviakin mutta voin muistaa väärin
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut joo Orimattilassakin vuosia, mutta palasin Lahteen. Renkomäessä olet pyörinyt Kärkkäisen kulmilla. Tokmanni on Alhonkadulla. Patoniittyähän siinä on matkan varrella, Cheeckiä et tainnut nähdä? :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mustanmäen vesitornissa ainakin joskus oli kahvila, nykyään taitaa olla yksityistilaisuuksiin suunnattua toimintaa. Pikkujouluja jne. Lapsena kävin monet kerrat siellä. Täti asui siinä mäessä.
kyllä hyppyri näkyi ja vesitornikin ja olis ollu kiva mennä sinne ja katsella sieltä lahtea
Anonyymi kirjoitti:
tokmannin pihassa oli grillivaunukin ostin siitä makkaran muistaakseni siinä myytiin munkkeja ja kahviakin mutta voin muistaa väärin
On siinä joskus ollut keväästä kesän yli grillivaunu juu. Kärkkäisen pihassa toinen tai parikin kesällä.
Anonyymi kirjoitti:
kyllä hyppyri näkyi ja vesitornikin ja olis ollu kiva mennä sinne ja katsella sieltä lahtea
Jossain kohtaa oli yleisöltä suljettuna, piti lännen sukulaisten siellä käydä, muttei päässet kun oli kiinni. Rempassa ne mäet.
Jan1 kirjoitti:
Hyppyritornit on sitten Salpausselällä, mulle jo paljon tutumpaa Lahtea, kun olen skidinä siellä asunut ja elänyt. Samoin Hollolan kupeessa.
4/5 tietä kun olen ajellut, on Lahti tullut tutuksi. 😁 Mikäli joskus olet nähnyt ohjuksen lähellä tienpintaa, se olin minä.
Jascal kirjoitti:
4/5 tietä kun olen ajellut, on Lahti tullut tutuksi. 😁 Mikäli joskus olet nähnyt ohjuksen lähellä tienpintaa, se olin minä.
Montakin ohjusta olen nähnyt, pahimmat sukkuloi keskustassa. 😃
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
On siinä joskus ollut keväästä kesän yli grillivaunu juu. Kärkkäisen pihassa toinen tai parikin kesällä.
siinä sitten olin no olis ollu kivempi reissu jos olis ollut oma matkakaveri mukana tai pussaus kaveri juu riihimäeltä alkoi retkeily ja siitä lahteen ja lappeenrantaan imatra savolinnaan joensuu mutta joensuussa olikin jjoku festari en jäänyt vaan menin kuopioon varkaus jyväskylä joutsa no en muista miten menin olin usean yön tampereellakin ja salossa paraisilla ja naantalissa olin
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Montakin ohjusta olen nähnyt, pahimmat sukkuloi keskustassa. 😃
mutta oliko lahdessa toinenkin leirintä alue menin sinne eka sinne meni pitkä suora tie ja oli vasemmalla ja siinä oli kerrostalojakin ja valitsin herrasmannin
Anonyymi kirjoitti:
mutta oliko lahdessa toinenkin leirintä alue menin sinne eka sinne meni pitkä suora tie ja oli vasemmalla ja siinä oli kerrostalojakin ja valitsin herrasmannin
On kai niitä leirintäalueita. Tiirismaalla? Messilässä? En ole harrastellut leirintää. :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt on pakko!
Hae edes niitä laastareita tai nikotiinipurkkaa.Harmis, ei saa sairaana lähteä mihinkään. JOnkun muun haettavalääkkeet jos hakee.
Anonyymi kirjoitti:
Jep juuri niin. On hyvä että sinä oot ymmärtänyt.
Peppikselle maksaisin koronatukia. 😋
Itselle tietysti. En kait minä nyt niin pässi ole, että jakaisin riihikuivaa rahaa täysin ventovieraille ihmisille. Pitäisikö tukinikeille jakaa vielä tuplaten? Perustelkaa, please.
Jos oikein ahneeksi rupeaisin, perustaisin useamman pöytälaatikkofirman ja hakisin max. määrän tukea jokaiselle erikseen. Tämä kaava näyttää toimivan oikein hyvin.
Laitan tämän idean "huippuhyvien väläysten"-kansioon. :)- Anonyymi
Sä jaat tukea tietylle alalle :D
Anonyymi kirjoitti:
Sä jaat tukea tietylle alalle :D
Tottakai. Omat ensin ja muut vasta sitten, jos jää ylimääräisiä ropoja (harvoin jää). :)
Noh, älä ota tosissasi.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Tottakai. Omat ensin ja muut vasta sitten, jos jää ylimääräisiä ropoja (harvoin jää). :)
Noh, älä ota tosissasi.Betoniala on heiniäsi.
- Anonyymi
Trollikalle, luonnossa <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991