Kuka palstalaisista saisi sairastua koronaan?
Kelle palstalaiselle antaisit koronan?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nohnoh keitähän vihreää teetä.
- Anonyymi
Kuka saisi ajaa porolla?
- Anonyymi
Kyllä sen useampi sairastaa, halusi tai ei.
Kaikki. 😘
- Anonyymi
Kaikkien meidän se olis hyvä sairastaa. Saataisiin aikaiseksi laumasuoja. Mietitäänpä tätä asiaa nyt laumassa.
- Anonyymi
Parviäly ei toimi täällä. Jostain syystä.....
- Anonyymi
Suomalaisethan on laumaeläimiä, mennään laumassa ja mölistään, kuin mikäkin lehmälauma.
Jossain annetaan ilmaisia ämpäreitä ja suomalaiset laumalehmät mölisee ja tunkee ahtaista ovenrei'istä jakopaikalle, että saa ilmaisen ämpärin.
- Anonyymi
Kyllä minä voisin antaa reinikaisen makelle, sillä on palsta tuossa oulunkylän lähellä, ja paljaalla sais.
- Anonyymi
Korona puhdistaa kehon, joten monelle. Mutten toivoisi pahasti sairaille, paitsi jos he haluavat jo lopettaa maa kärsimyksen.
Ei kukaan. Järkyttävä ajatus, että olisi muka pakko valita joku. En tartuttaisi edes sitä trollaavaa puskaa, joka kyllä kipeästi tarvitsisi jotain rauhoittavaa. Niin häijy en silti ole.
- Anonyymi
No ihan pakko olis jollekin, niin itselleni sitten.
Ei kukaan tai sitten kaikki, siinähän ne on ne vaihtoehdot. Jos ei kukaan se varmaan tarkoittaisi että se on saatu pysäytettyä, jos taas kaikki se olisi tasapuolista ja suojaisi maan vanhuksia kun sitten varmaan syntyisi se laumasuoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000