Naiset nykyään todella tylsiä

Anonyymi

Eivät ne uskalla edes tavata eikä tehdä mitään. Meinaatteko nyt loppuvuoden olla kotona karanteenissa eikä treffejä ollenkaan. Me sinkkumiehet halutaan seurustella ja löytää kumppani joten tulkaa nyt koloistanne ulos.

125

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä sinkkumiehet halua. Ei saa edes kuvaa pyytäessään.

• Anonyymi

Minä voisin läheytää mutta kun isäsi peläsytyisi heti kun tuollainen mies.... tulisi isi-ukolle jo painajaisunia jos yuollainen noin komea tulee viertailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin läheytää mutta kun isäsi peläsytyisi heti kun tuollainen mies.... tulisi isi-ukolle jo painajaisunia jos yuollainen noin komea tulee viertailemaan.

Sopisitkohan pikemminkin ”isin” kaveriksi

• Anonyymi

Naiset eivät halua treffeille edes pitkän miehen kans joka toivoisi kovaa naista ja parisuhdetta, taitaa olla toivo menetetty.

• Anonyymi

Vai ettei edes pitkä mies joka hirveesti haluais naista kelpaa, no jo on aikoihin eletty :D Hohhoijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ettei edes pitkä mies joka hirveesti haluais naista kelpaa, no jo on aikoihin eletty :D Hohhoijaa

No en minä kelpaa ainaskaan. Olen yrittäny naisia. Mutta en halua rumaa. Ja naiset ei lähde treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en minä kelpaa ainaskaan. Olen yrittäny naisia. Mutta en halua rumaa. Ja naiset ei lähde treffeille.

Eikä naiset halua heikkolahjaista.
        Kaikki saa haluta ja olla haluamatta just mitä tahtovat.
        Pituus ei paikkaa luonteen rumuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin ja kauneus ja komeus on katsojan silmissä. Kaikki ei ole kaikkien mieleen.

• Anonyymi

Jos ne pelkää että sulla on liian iso. Se meinaa sattuu ja se seksi on aivan hirveää. 😔 ja isomunaiset rehentelee turhaa.

T. Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori etten miellyttänyt sinua

T.s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä heikkolahjaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä heikkolahjaista?

Tuo kaveri joka aina mainostaa olevansa pitkä, mainostaa myös olevansa heikkolahjainen.

• Nykynaisilla on valinnanvaraa. Ei ole pakko haluta mitään, ei ketään. Monilla menee paremmin ilman miestä.

• Me miehet ollaan niin hyödyttömiä turhakkeita että kuka täysjärkinen nainen sellaisen ottaisi riesakseen? 🤔

• Anonyymi

Kiitos! Tiedätkö kuinka siisti elämä on ilman miestä 😅😂😂. suomalaiset miehet ovat rumia sitä paitsi. Sisältä ja ulkoa juntteja jotka olettavat kaiken näköistä muista kaiken lisäksi rasisteja.

• Jascal kirjoitti:

Me miehet ollaan niin hyödyttömiä turhakkeita että kuka täysjärkinen nainen sellaisen ottaisi riesakseen? 🤔

Hmm. Ei nyt hyödyttömiä, mutta ei välttämättömiäkään. Mikäli itse ei ole monitaituri ja tekijä, kaikenlaisia talonmiespalveluja voi nykyään rahallakin ostaa. Autoon teettää huollot takuineen huoltoliikkeessä jne. Nainen ei yksinkertaisesti tarvitsemalla tarvitse miestä itselleen, ellei joskus sänkyyn lämmikkeeksi ja halailemaan yksinäisiin hetkiin.

Elämän sujumisen kannalta mies ei ole välttämätön. Ei kyllä nainenkaan, jos se yhtään helpottaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Tiedätkö kuinka siisti elämä on ilman miestä 😅😂😂. suomalaiset miehet ovat rumia sitä paitsi. Sisältä ja ulkoa juntteja jotka olettavat kaiken näköistä muista kaiken lisäksi rasisteja.

Joku hämärä muistikuva on, että monella tavalla vapaampaa. Toki romantikkomaisuuteni minussa toisinaan huutaa toista ihmistä lähelleni ja iholleni paijaamaan ja syliini paijattavaksi. Killittämään rakastuneilla silmillä rakastuneisiin silmiin ja poimimaan suukoilla hymyjä rakastetun huulilta. Kävelemällä käsi kädessä pitkin tienvarsia jutellen samalla aivan arkipäiväisiä, mutta meitä yhdistäviä asioita.

On niissä kummassakin hyvät ja huonotkin puolensa. Riippuu niin mitä kaipaa elämäänsä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. 😭😢😓😰😱 Täytyi ihan laitetta vaihtaa hymiöiden vuoksi sinä kaunis, avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. 😏

• Jan1 kirjoitti:

Hmm. Ei nyt hyödyttömiä, mutta ei välttämättömiäkään. Mikäli itse ei ole monitaituri ja tekijä, kaikenlaisia talonmiespalveluja voi nykyään rahallakin ostaa. Autoon teettää huollot takuineen huoltoliikkeessä jne. Nainen ei yksinkertaisesti tarvitsemalla tarvitse miestä itselleen, ellei joskus sänkyyn lämmikkeeksi ja halailemaan yksinäisiin hetkiin.

Elämän sujumisen kannalta mies ei ole välttämätön. Ei kyllä nainenkaan, jos se yhtään helpottaa?

Vesitit jo vastauksen viimeisessä lauseessa, niinhän se on ettei kumpikaan ole mitenkään välttämätön. 😂 En päässyt sutkauttelemaan, mutta taidan ajankuluksi ensin syödä ja sitten säveltää ja sanoittaa laulun suvaitsevaisesta ja avarakatseisesta naisesta. 😋

• Jascal kirjoitti:

Vesitit jo vastauksen viimeisessä lauseessa, niinhän se on ettei kumpikaan ole mitenkään välttämätön. 😂 En päässyt sutkauttelemaan, mutta taidan ajankuluksi ensin syödä ja sitten säveltää ja sanoittaa laulun suvaitsevaisesta ja avarakatseisesta naisesta. 😋

Saathan sinä sanoittaa laulun suvaitsevaisesta ja avarakatseisesta naisesta, kunhan et minun nimeä siinä mainitse. :)

• Jan1 kirjoitti:

Saathan sinä sanoittaa laulun suvaitsevaisesta ja avarakatseisesta naisesta, kunhan et minun nimeä siinä mainitse. :)

Ajattelin humoristisempaa laulua anonyymistä. Minä, olen kauniimpi kuin sinä, saisin tinderissä enemmän mätchejä miehiltä kuin sinä, olen suvaitsevaisempi ja vähemmän rasisti kuin sinä. Minä, näyttäisin paremmalta korkokengissä kuin sinä ja niin edelleen. Lähinnä täysin humoristinen ja satiirinen kappale anonyymistä. 😂

Mikä onkaan huumorin tärkein elementti, mikä tekee siitä hauskan? Useimmiten se että se on osittain tai täysin totta. 😂

Mitä jos teen erikseen kappaleen Jani? Jani on ahkera mies, maailmasta hän paljon ties jne. Mistä tiedät että se kertoo susta eikä musta? 😋😋😋

• Anonyymi

Juuri näin. Minulla menee paremmin ilman miestä. Ei stressiä,kun hoitaa omat asiansa.

• Jascal kirjoitti:

Ajattelin humoristisempaa laulua anonyymistä. Minä, olen kauniimpi kuin sinä, saisin tinderissä enemmän mätchejä miehiltä kuin sinä, olen suvaitsevaisempi ja vähemmän rasisti kuin sinä. Minä, näyttäisin paremmalta korkokengissä kuin sinä ja niin edelleen. Lähinnä täysin humoristinen ja satiirinen kappale anonyymistä. 😂

Mikä onkaan huumorin tärkein elementti, mikä tekee siitä hauskan? Useimmiten se että se on osittain tai täysin totta. 😂

Mitä jos teen erikseen kappaleen Jani? Jani on ahkera mies, maailmasta hän paljon ties jne. Mistä tiedät että se kertoo susta eikä musta? 😋😋😋

Meinaat siis tehdä ilkkumislaulun? ;)

Niin, enhän minä kaimaseni tiedäkään kerrotko itsestäsi vai minusta muusta kuin että tunnistan mikä osuus kuulostaa tutulta.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Me miehet ollaan niin hyödyttömiä turhakkeita että kuka täysjärkinen nainen sellaisen ottaisi riesakseen? 🤔

Niin juuri. T itsenäinen sinkkunainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Me naiset ollaan onnellisia omillamme🌟😍

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Joku hämärä muistikuva on, että monella tavalla vapaampaa. Toki romantikkomaisuuteni minussa toisinaan huutaa toista ihmistä lähelleni ja iholleni paijaamaan ja syliini paijattavaksi. Killittämään rakastuneilla silmillä rakastuneisiin silmiin ja poimimaan suukoilla hymyjä rakastetun huulilta. Kävelemällä käsi kädessä pitkin tienvarsia jutellen samalla aivan arkipäiväisiä, mutta meitä yhdistäviä asioita.

On niissä kummassakin hyvät ja huonotkin puolensa. Riippuu niin mitä kaipaa elämäänsä. :)

Hyi kauhee joku lääppimässä. Kiitos ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyi kauhee joku lääppimässä. Kiitos ei.

Höh höh. Olin kyllä jo kädet ojossa tulossa lääppimään. :P

• Jan1 kirjoitti:

Meinaat siis tehdä ilkkumislaulun? ;)

Niin, enhän minä kaimaseni tiedäkään kerrotko itsestäsi vai minusta muusta kuin että tunnistan mikä osuus kuulostaa tutulta.

Ilkikurinen kuin olen ja paljon löytyy itseironiaakin. Musikaalisesti lahjakaskin, kuten kaikki muutkin. Kaikki osaavat soittaa suutansa, ovikelloa ja kännykällä, minäkin. 😂 Vähän nämä naiselle tarkoitetut pehmeät kädet ovat huonot kitaralle, kuuluisin keittiöön. Pieno ei vahingoita pehmeitä sormia.

Jätän lasten synnyttämiset mainitsematta, niin voin laulaa lapioimisesta ja muistakin puutarha ja pihatöistä. 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri. T itsenäinen sinkkunainen.

Näin just, pysy vahvana sisko. 💪

• Jascal kirjoitti:

Ilkikurinen kuin olen ja paljon löytyy itseironiaakin. Musikaalisesti lahjakaskin, kuten kaikki muutkin. Kaikki osaavat soittaa suutansa, ovikelloa ja kännykällä, minäkin. 😂 Vähän nämä naiselle tarkoitetut pehmeät kädet ovat huonot kitaralle, kuuluisin keittiöön. Pieno ei vahingoita pehmeitä sormia.

Jätän lasten synnyttämiset mainitsematta, niin voin laulaa lapioimisesta ja muistakin puutarha ja pihatöistä. 🤗

Tulee mieleen kuvauksestasi ilkuriset tyypit. Uskallatko katsoa linkin?

https://youtu.be/hl3Y_MfDH3U

Jos mainitset, muista mainita kiruginveitsi. Alakerran kautta on kuljettu vain sisään. :D

• Jan1 kirjoitti:

Tulee mieleen kuvauksestasi ilkuriset tyypit. Uskallatko katsoa linkin?

https://youtu.be/hl3Y_MfDH3U

Jos mainitset, muista mainita kiruginveitsi. Alakerran kautta on kuljettu vain sisään. :D

Söpöjä ovat 😍 Näyttävät minulta ja kuulostavat minulta.

• Jascal kirjoitti:

Söpöjä ovat 😍 Näyttävät minulta ja kuulostavat minulta.

Arvasin. Ihmistuntemukseni on rautainen.

• Jan1 kirjoitti:

Arvasin. Ihmistuntemukseni on rautainen.

Ääni on tehty pienille yksityisille karaokepaikoille, jossa on vain laulaja, tilaakin on äänieristetty. 😂

• Jascal kirjoitti:

https://youtu.be/12fJAnaif34

Tuon jälkeen sormet jäihin ja loppuvuoden tauko. 😂

Sotamaalaukset oli huolella tehty. Tuollaisen meikin minäkin osaan!

Sormia polttelee, koskitko johonkin kuumaan?

• Jan1 kirjoitti:

Sotamaalaukset oli huolella tehty. Tuollaisen meikin minäkin osaan!

Sormia polttelee, koskitko johonkin kuumaan?

Koskin itseasiassa Paulin Lessiin. 😂

• Jascal kirjoitti:

Koskin itseasiassa Paulin Lessiin. 😂

Joskus less is more. :D

• Jan1 kirjoitti:

Joskus less is more. :D

Yllättävän hyvin sanottu, koko päivänä syöty niukasti tai vähän, ei kovinkaan paljon ja just tähän aikaan lasagne tulille. Aamulla on triplaleuka, noi kalorit varmasti levittäytyy polttamatta koko vartaloon kun tuon saan valmiiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Me naiset ollaan onnellisia omillamme🌟😍

Jees.jus näin🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mukamas niin rasismia vastaan, mutta on itse rasistinen suomalaismiehiä kohtaan. Hohhoijakkaa...

• Anonyymi

3 kilon ylipainon kun pistää pu

• Anonyymi

Saahan sitä kaikkea haluta. Jospa te kärsimättömät sinkkumiehet sitten seurustelisitte keskenänne? Kun ette kerran malta edes pandemian aikaan olla treffailematta.

• ei suomessa ole mitään ongelmaa pk seudun ulkopuolella

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ei suomessa ole mitään ongelmaa pk seudun ulkopuolella

Suomessa on paljonkin ongelmia pk-seudunkin ulkopuolella...

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on paljonkin ongelmia pk-seudunkin ulkopuolella...

ei koronasta

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ei koronasta

Taidat lukea uutisia vaaleanpunaiset lasit silmillä? Korona on levinnyt ympäri maata ja aiheuttanut ongelmia joka puolella. Niistä saa lukea lehdistä päivittäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat lukea uutisia vaaleanpunaiset lasit silmillä? Korona on levinnyt ympäri maata ja aiheuttanut ongelmia joka puolella. Niistä saa lukea lehdistä päivittäin.

Sulla taitaa olla pää syvällä pusikossa.

Esim Pohjois-Karjala Pohjois-Savon sairaanhoitoalueiden piirissä 30 kunnan alueella vahvistettuja tapauksia yhteensä 144! SINÄKÖ kutsut tätä vakavaksi ja ongelmia tuottavaksi tilanteeksi?!

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Sulla taitaa olla pää syvällä pusikossa.

Esim Pohjois-Karjala Pohjois-Savon sairaanhoitoalueiden piirissä 30 kunnan alueella vahvistettuja tapauksia yhteensä 144! SINÄKÖ kutsut tätä vakavaksi ja ongelmia tuottavaksi tilanteeksi?!

Lue uutisia niin tiedät enemmän ja luulet vähemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Lue uutisia niin tiedät enemmän ja luulet vähemmän.

tiedä enemmän niin uskot tyhjänpäiväisiä uutisia vähemmän

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

tiedä enemmän niin uskot tyhjänpäiväisiä uutisia vähemmän

Millä meriiteillä koet tietäväsi monien alojen huippuasiantuntijoita paremmin, miten koronaan tulisi suhtautua?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä meriiteillä koet tietäväsi monien alojen huippuasiantuntijoita paremmin, miten koronaan tulisi suhtautua?

numerot eivät valehtele kuten sun "huippuasiantuntijat"

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

numerot eivät valehtele kuten sun "huippuasiantuntijat"

Asiantuntijathan ne niitä numeroita kerää ja analysoi. Et sinäkään ilman asiantuntijoiden kovaa työtä tietäisi niistä mitään. Suomessa ja Ruotsissa ei kovin tarmokkaasti testata, ellei oireet ole todella pahat. Jotenka nuo numerot ovat valitettavasti aika summittaisia.

Monessa maassa on jo lähtenyt virus uusintakierrokselle, vaikka jo luultiin sen kaikonneen. Varovaisuus ja yhteisten pelisääntöjen noudattaminen helpottaa hoitoa ja toivottavasti myös lyhentää rajoituksien kestoa.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ei koronasta

Sulla muuta olekkaan ku ongelmaa

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla muuta olekkaan ku ongelmaa

mä ne teidän ongelmat ratkaisen kun vaan kuuntelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Asiantuntijathan ne niitä numeroita kerää ja analysoi. Et sinäkään ilman asiantuntijoiden kovaa työtä tietäisi niistä mitään. Suomessa ja Ruotsissa ei kovin tarmokkaasti testata, ellei oireet ole todella pahat. Jotenka nuo numerot ovat valitettavasti aika summittaisia.

Monessa maassa on jo lähtenyt virus uusintakierrokselle, vaikka jo luultiin sen kaikonneen. Varovaisuus ja yhteisten pelisääntöjen noudattaminen helpottaa hoitoa ja toivottavasti myös lyhentää rajoituksien kestoa.

eivät tunnu tietävän mitä numerot tarkoittavat - eli sitä, ettei mitään ongelmaa ole olemassa, mutta valtaapitävien puolesta media rummuttaa massahysteriaa, että ihmiset hyväksyisivät paremmin totalitarismin

• Anonyymi

Normaaleja naisia ei ole. Kaikilla jotain mielenterveysongelmia. Normaalit naiset haluaisi seurustella mutta niitä ei ole.

• Anonyymi

Miten normaalit naiset sitten haluaisi muka seurustella, jos niitä ei kerran ole olemassa? :D

• Anonyymi

nyt on niin kovat porukat katselemassa rahojen sijoitamasia ja rahojen hisoriaa kun Keskusrikospoliisi sekä Inyterpol...

• Ei loppuvuotta karanteenissa, vaan vapaasti, ilman minkäänlaista sitoutumista.

• naisilla on niin paljon vaihtoehtoja että eivät ennätä kaikkia halukkaita tapailemaan

• Anonyymi

Joopa miehiä hyppii ovista ja ikkunoista treffipyyntöjä esittämään, eihän tässä ehdi muuta tehdä kuin viritellä kaltereita ikkunoihin :D

• Anonyymi

Ei naisilla mitään runsaasti vaihtoehtoja ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Joopa miehiä hyppii ovista ja ikkunoista treffipyyntöjä esittämään, eihän tässä ehdi muuta tehdä kuin viritellä kaltereita ikkunoihin :D

hyppisi jos moisen pyynnön tekisit tai kotoa jonnekkin lähtisit

• Anonyymi kirjoitti:

on, naisilla on kaikki valta parinmuodostuksessa

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

hyppisi jos moisen pyynnön tekisit tai kotoa jonnekkin lähtisit

Ei koronan aikaan ole soveliasta lähteä kotoa pahemmin minnekään, saati pyydellä ketään treffeille. Sehän olisi vallan vastuutonta.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei koronan aikaan ole soveliasta lähteä kotoa pahemmin minnekään, saati pyydellä ketään treffeille. Sehän olisi vallan vastuutonta.

vastuutonta on totella turhia sääntöjä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

pitää. valitettavasti.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

vastuutonta on totella turhia sääntöjä

Turhia? Naapurimaamme Ruotsi on erinomainen esimerkki siitä miten tämä virus kosahtaa käsiin, kun sitä ei millään suitsita. Tämänhetkiset rajoitukset eivät ole näiden infojen valossa mitenkään perusteettomia.
        Vastuutonta on pokkuroida vastaan. Luupäisesti vastavirtaan uiminen on isoin syy miksi tätä virusta ei ole saatu hallintaan. Kun on liikaa niitä minä, minä, minä-ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään eivätkä noudata yhteisiä sääntöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Turhia? Naapurimaamme Ruotsi on erinomainen esimerkki siitä miten tämä virus kosahtaa käsiin, kun sitä ei millään suitsita. Tämänhetkiset rajoitukset eivät ole näiden infojen valossa mitenkään perusteettomia.
        Vastuutonta on pokkuroida vastaan. Luupäisesti vastavirtaan uiminen on isoin syy miksi tätä virusta ei ole saatu hallintaan. Kun on liikaa niitä minä, minä, minä-ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään eivätkä noudata yhteisiä sääntöjä.

ruotsissa on yli 10 milj asukasta ja kuolleita 2040 - ei sielläkään niin minkäänlaista ongelmaa - tilanne täysin hallinnassa, ovat jo purkamassa kenttäsairaaloita kun niitä ei tarvittukkaan

• timitys kirjoitti:

Ei ole.😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan, vaihtoehtoja naisilla on todella vähän. Kaikille ei löydy miljonääriä vaikka vuosikausia etsisi nettitreffipalstoilla ja livenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan, vaihtoehtoja naisilla on todella vähän. Kaikille ei löydy miljonääriä vaikka vuosikausia etsisi nettitreffipalstoilla ja livenä.

Jotenkin tosi söpön kiukkuinen ajatus, että kaikki naiset haluaisivat miljonäärin. Useimmille ihmisille tärkeintä on löytää sellainen kumppani joka viehättää omaa silmää ja jonka kanssa klikkaa. Valtaisat määrät mammonaa ei takaa onnea, harvan listalla on kriteerinä varakkuus. Omillaan toimeen tulemista useimmat toki toivoo, harva väen vängällä haluaa toisen elättäjäksi ruveta - koskee niin miehiä kuin naisiakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tosi söpön kiukkuinen ajatus, että kaikki naiset haluaisivat miljonäärin. Useimmille ihmisille tärkeintä on löytää sellainen kumppani joka viehättää omaa silmää ja jonka kanssa klikkaa. Valtaisat määrät mammonaa ei takaa onnea, harvan listalla on kriteerinä varakkuus. Omillaan toimeen tulemista useimmat toki toivoo, harva väen vängällä haluaa toisen elättäjäksi ruveta - koskee niin miehiä kuin naisiakin.

varallisuus on aina miehessä iso , naiset kun yrittävät aina pariutua ylöspäin kun miehille riittäisi kumppani omalta tasolta

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

varallisuus on aina miehessä iso , naiset kun yrittävät aina pariutua ylöspäin kun miehille riittäisi kumppani omalta tasolta

Kaikki naiset eivät toimi keskenään samalla tavalla. Eivätkä kaikki miehetkään. Kaikki naiset eivät "yritä aina pariutua ylöspäin" eikä kaikille miehille "riitä kumppani omalta tasolta".

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki naiset eivät toimi keskenään samalla tavalla. Eivätkä kaikki miehetkään. Kaikki naiset eivät "yritä aina pariutua ylöspäin" eikä kaikille miehille "riitä kumppani omalta tasolta".

riittää toteamukseen kun SUURINOSA toimii X tavalla

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Et voi tosissasi kuvitella että suurin osa naisista metsästäisi varakasta miestä? Suomessa valtaosa väestöstä on parisuhteissa. Suurin osa on tavallisia keskituloisia, jotenka myös valtaosa parisuhteissa olevista miehistä on siis ihan normaaleja eikä mitään varakkaita. Mikäli naiset juoksisi vain varakkaiden perässä, niin Suomessa olisi aika paljon enemmän sinkkuja.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

...lisäksi jos tarkoitat osaa, sano niin. Kaikkien yleistäminen samaan nippuun ei luo fiksua keskustelua.

• Anonyymi kirjoitti:

Et voi tosissasi kuvitella että suurin osa naisista metsästäisi varakasta miestä? Suomessa valtaosa väestöstä on parisuhteissa. Suurin osa on tavallisia keskituloisia, jotenka myös valtaosa parisuhteissa olevista miehistä on siis ihan normaaleja eikä mitään varakkaita. Mikäli naiset juoksisi vain varakkaiden perässä, niin Suomessa olisi aika paljon enemmän sinkkuja.

suomessa on todella paljon sinkkumies-talouksia verrattuna nais-sinkku talouksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä 50% avioerotilasto Suomessa? Puhumattakaan muista eroista koska naiset vaihtaa miehiä useammin kuin sukkiaan.
        Rikkaasta miehestä ei luovuta, sitä tarvittaessa petetään eikä nainenkaan lähde vaikka rikas mies pettäisi joten?

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

suomessa on todella paljon sinkkumies-talouksia verrattuna nais-sinkku talouksiin

Ja sekö mielestäsi todistaa että naiset huolivat vain rikkaita miehiä? Aika yksisilmäinen näkemys asiaan. Vasten tahtoaan sinkkuna elävissä miehissä ei siis tuolla katsantokannalla ole muita kuin pienituloisia. Vai voisiko varakkaissakin miehissä olla jotain isoja vikoja jotka tekevät heistä parisuhdekelvottomia? Lompakon paksuus kun ei ole se syy miksi suurin osa pariutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä 50% avioerotilasto Suomessa? Puhumattakaan muista eroista koska naiset vaihtaa miehiä useammin kuin sukkiaan.
        Rikkaasta miehestä ei luovuta, sitä tarvittaessa petetään eikä nainenkaan lähde vaikka rikas mies pettäisi joten?

Miehet pistävät ihan yhtä lailla rouviaan vaihtoon, ei ole todellakaan vain naisten harrastus. Ihmisten ei ole nykyään mikään pakko roikkua huonossa suhteessa, parempikin lähteä jos ei sopuisa yhteiselo onnistu.
        Rikkaatkin miehet eroavat. Yleistät nyt melkoisen rankalla kädellä ja ilman parempaa tietoa. Jotkut naiset mieluummin yrittävät korjata rikkinäistä suhdetta pettämisen jälkeen, toiset taas pakkaavat kamansa. Siinä ei ole kumppanin varallisuudella väliä. Ihmisten luonteet ovat erilaisia, sietokyky eri tasoa ja kaikki parisuhteet ovat omanlaisiaan.

• Anonyymi

Naiset viihtyy yksin. Ja heille ei kelpaa mikään.

• Niin viihtyy.

• Anonyymi

Ellei kukaan kelpaa, niin silloin on parempikin viihtyä yksin.

Mutta sun valituksen ydin taitaa ollakin se, että SINÄ et kelpaa niille naisille, joita itse haluaisit.

Sun ongelmasi on se että yrität iskeä itseäsi tasokkaampia naisia. Sun taso määrittyy sen mukaan, minkä tasoisiin naisiin sulla on sauma. Ja sulla ei selvästi ole saumaa niihin naisiin, joista eniten tykkäisit.

Parempi siis laskea rimaa roimasti, tai opetella viihtymään yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei kukaan kelpaa, niin silloin on parempikin viihtyä yksin.

Mutta sun valituksen ydin taitaa ollakin se, että SINÄ et kelpaa niille naisille, joita itse haluaisit.

Sun ongelmasi on se että yrität iskeä itseäsi tasokkaampia naisia. Sun taso määrittyy sen mukaan, minkä tasoisiin naisiin sulla on sauma. Ja sulla ei selvästi ole saumaa niihin naisiin, joista eniten tykkäisit.

Parempi siis laskea rimaa roimasti, tai opetella viihtymään yksin.

Tämä on sitä samaa jaskaa mitä naiset aina väittää vastaan vaikka kaikki tilastot ja tutkimukset on jo vuosikymmeniä osoittaneet että naiset yrittää aina itseään tasokkaampaa miestä ja miehillä on paljon realistisemmat toiveet tulevasta kumppanista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sitä samaa jaskaa mitä naiset aina väittää vastaan vaikka kaikki tilastot ja tutkimukset on jo vuosikymmeniä osoittaneet että naiset yrittää aina itseään tasokkaampaa miestä ja miehillä on paljon realistisemmat toiveet tulevasta kumppanista.

Höpön pöpön.

• Anonyymi

No minä en viihdy. 35 vuotias olen. En omista kavereita. Ja haluaisin treffeille. 1 naisen näin,mut hän oli aivan kamala se jäi siihen. Haluan nätin oman tyylisen naisen. Vituttaa ku ei noita kiinnosta.

• Anonyymi

Kavereita ei "omisteta".

Valittelet aina ettei naisia kiinnosta. Sitten pääset treffeille, mutta nainen ei kelpaakaan sulle. Älä valita ettei naiset kiinnostu. Susta ei vaan kiinnostu ne naiset mitä haluaisit. Se tarkoittaa, että yrität liian tasokkaita naisia. Joko tyydyt omantasoisiin tai olet kokonaan ilman. Lopeta napina.

• Anonyymi

Allu sun oman tyylinen nainen on samanlainen vähäjärkinen ja ei komea kuin itsekin olet mutta sellainen ei kelpaa sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu sun oman tyylinen nainen on samanlainen vähäjärkinen ja ei komea kuin itsekin olet mutta sellainen ei kelpaa sulle.

Ei tietenkään allulle kelpaa oman tasoinen. Hänellähän on romuauto, vuokrakämppä ja pätkätyöpaikka. Kyllä tuollaisilla spekseillä pitäisi gimmojen juosta helmat hulmuten ukon perässä. Mutta vain niiden kauniiden nuorien gimmojen. Allun omatasoiset muijat älkööt vaivautuko.

• Anonyymi

Ovatko naiset tylsiä kuin musteettomalla mustekynällä näkymätön allekirjoitus?

Minä en ainakaan helposti unohda jotain kasvovoide-ideaakaan kun kysyin kosmetologi-tytöiltä ja auttaa hyvin tuollainen voide.

Ja varmasti on tytöillekin mukavaa kun pystyivät auttamaan hyvin.

• Anonyymi

Osta tuote: Gamma-Ray rusketin jos haluat olla tummaihoinen, tehokas solarium.

Todellakin niin joku gamma-säteily on mm. ydinreaktoreissa ja sellaista soluja ja syöpää aiheuttavaa, kuin on myös auringonpaistekin, mutta gamma on hieman tehokkaampaa ja lähinnä se polttaa ihoa jo ennen rusketusyta.

Hitsatessa joskus voi tulla paljon UV-säteilyä naamalle jos ei ole hitsauskypärää päällä, aiheuttaa iholle ja naamaan samankaltaista säteilypalovamman tyyppistä juttua.

• Anonyymi

Jos ei meinaa löytyy niin aloittaa bändissä soittamisen niin rupeaa olee joka sormelle. Joka kokosta ja näköstä. XD
        Mut niistä sit kuka on se aito että kun menee huonosti ei lähde? Varmaan myös itse muusikkonaiset ainoita järkeviä siin kohtaa. Mut kato bändäriä kehiin niin saa kokemuksia ja seksiä ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei meinaa löytyy niin aloittaa bändissä soittamisen niin rupeaa olee joka sormelle. Joka kokosta ja näköstä. XD
        Mut niistä sit kuka on se aito että kun menee huonosti ei lähde? Varmaan myös itse muusikkonaiset ainoita järkeviä siin kohtaa. Mut kato bändäriä kehiin niin saa kokemuksia ja seksiä ainakin.

Oho vastasin väärään mut Whatever

• Anonyymi

Mä haluan olla sinkku ja rauhassa. Siitä se johtuu.

• Anonyymi

No sie tuskin sitte etit mitään suhdetta missään palveluissa. Jos seksiä ettii niin sekin hyvä selostaa sinne.

• Anonyymi

Naiset ei halua raittita miehiä. Olen sen nähnyt monta kertaa viimeisen 20 vuoden aikana. Kannattaa siis juoda viinaa ja lähestyä naisia.

T viinamies

• Anonyymi

Naiset ei halua raittita miehiä. Olen sen nähnyt monta kertaa viimeisen 20 vuoden aikana. Kannattaa siis juoda viinaa ja lähestyä naisia.

T viinamies

• Anonyymi

Hitto sun kans 🤣🤣

• Anonyymi

Noniin raivoraitis kalamies411 jäit jo kiinni. Suotta räpiköit enää ja jatkat tuon julistamista. Kaikki tietää jo että oot oikeesti raitis kalamies vaan.

• Anonyymi

Haha. Et oo tavannut oikeita naisia 😂
      Aito oikea nainen lähtee kuule pillu vinkuen sen luo kuka aidosti kiinnostaa ja saa alapään märäksi. 🤘🏼
      Vaikka satojen kilsojen päähän.

• Härzzzykeli, pillu vinkuen? 🤣

• Anonyymi

Katsomme sinä-putkesta eli youytubesta erilaisa musiikin tahtiin pomppivia naisia ajankuluksi.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Härzzzykeli, pillu vinkuen? 🤣

Vaikka niin 😂 Hippulat vinkuen lauseesta väänsin äkkiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka niin 😂 Hippulat vinkuen lauseesta väänsin äkkiä.

Ei huono, irtosi päivän makeimmat naurut mielikuvasta pillu vinkuen lähteminen. :D

• Anonyymi

Jos tylsistyttää tyttöjen hyppimisen katsominen niin vaikka ydinpommi-video sitten väliin: Nazareth - Shape of things

• Anonyymi

No kuule kahville olen naisia pyytänyt. Eivät ole lähteneet. Sitten olen pyytänyt kaljalle terassille tai festareille terassi alueelle ja heti lähtevät mukaan. Eli naiset halua viinaa juoda miehen kanssa.

• Anonyymi

Kahvilla voi olla vähän jäykkä tunnelma ensitreffeillä. Pari alkoholiannosta saattaa rentouttaa kummatkin soljuvampaan keskusteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvilla voi olla vähän jäykkä tunnelma ensitreffeillä. Pari alkoholiannosta saattaa rentouttaa kummatkin soljuvampaan keskusteluun.

Niin se tekee. Pitää olla rennosti eikä olla jäykkänä kun sitten ei osaa puhua mitään sen tuntemattoman treffi kumppanin kanssa. Kannattaa mennä johonkin tapahtumaan jossa on musiikkia, kyllä naiset lähtee parille siiderille aina jos on hyvä bändi ja siinä voi tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se tekee. Pitää olla rennosti eikä olla jäykkänä kun sitten ei osaa puhua mitään sen tuntemattoman treffi kumppanin kanssa. Kannattaa mennä johonkin tapahtumaan jossa on musiikkia, kyllä naiset lähtee parille siiderille aina jos on hyvä bändi ja siinä voi tutustua.

Sillälaillahan saakin oikean kuvan toisesta kun jutellaan parin promillen humalassa. Jep.
        Selvinpäin juromykkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillälaillahan saakin oikean kuvan toisesta kun jutellaan parin promillen humalassa. Jep.
        Selvinpäin juromykkä.

Jos parista siideristä tai oluesta hulahtaa parin promillen humalaan, niin olisi kyllä jo ennätysmäisen huono alkoholin sietokyky! :D

Vaikka osa pystyykin tutustumaan uusiin ihmisiin rennosti kahvinkin äärellä, jotkut meistä kaipaa muutamaa rentouttavaa juomaa jotta pääsee yli pahimmasta jännityksestä. Siinä ei vielä "oikea kuva" kärsi.

Toki jos sitä on kiskonut pullon kossua ennen treffeille tuloa niin tilanne on eri. Mutta muutamasta 4,5% alkoholiannoksesta ei useimpien persoona vielä valtaisasti muutu. Rentouttaa kielenkantoja vähän vaan, itsekin ujoilen vieraitten seurassa niin pari siideriä on treffeillä auttanut saamaan suun auki.

• Anonyymi

Sehän siinä on kun miehet etsii vähän turhan tasokkaita naisia. Ja jotkut naiset turhan tasokkaita miehiä.

Jos ei etsimällä etsi niin se osuu kohdilleen vahingossa se oikea. Kokemuksella sanon.

• Anonyymi

Jos pelkän ulkonäön perusteella ettii kumppania, niin helposti kurottelee kuuseen ja sitten kapsahtaakin katajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pelkän ulkonäön perusteella ettii kumppania, niin helposti kurottelee kuuseen ja sitten kapsahtaakin katajaan.

Tai kurkottelee katajiin kuin katainen.

Todella hieno juttu: kun poltan kasvoja auringonpaisteessa pyöräillessä: tulee sellaiseksi punaiseksi ja hilseileväksikin sitten iho, mutta ei pala sillä tavalla pahasti mutta kun menet kotiin sisälle: tuntuu polttavalle se iho sitten kun aurinko on paistanut siihen pitkän aikaa.

Tuollainen juttu: kysyin kosmetologi tytöiltä että mikähän auttaisi, niin tuollaista kasvovoidetta Nivea Soft ehdottivat ja toimii kyllä ainakin minun kohdallani.

• Anonyymi

Naiset on hulluja, jännämiesten käyttämiä eivätkä yhtään fiksuja enää. Ei maksa vaivaa alkaa jotain naista opettamaan seurustelemaan.

• Anonyymi

Esitetään teoria: tapaat erittäin mielenkiintoisen naisen ja vietätte paljon aikaa yhdessä, esimerkiksi kuuden kuukauden ajan. Nainen kertoo näiden kuukausien jälkeen, että hänellä on ollut värikäs menneisyys mm. "jännämiesten" kanssa, selittelemättä yksityiskohtia. Olette viihtyneet yhdessä puolisen vuotta ja tunnet kiintymystä naiseen. Hän haluaisi sinun opettavan, kuinka vaihdetaan autoon kesärenkaat (oletan nyt että osaat vaihtaa renkaat). Miten toimit? Opetatko?

• Anonyymi

"tulkaa nyt koloistanne ulos"

tulkaa nyt koloinenne ulos.

• Anonyymi

Minulla kerran oli ovella poliisimies ja nainen pyytämässä alllekirjoitusta: kirjoitin vain X-merkin digitaaliseen juttuun, silloin poliisimies sanoi: kirjoita jotain muutakin kuin tuo signeeraus X..

• Anonyymi

Tulkaa naiset juomaan viinaa, minä tarjoan. Saunaankin pääsee. Turha sitä kotona makoilla montaa viikkoa. Kannattaa juhlia välillä kunnolla, itseltä loppui työt ja otan nyt rennosti pari viikkoa.

• Anonyymi

Hyvää toimintaa kun poliisitn partio tulee toimittamaan jotain oikeuden päätöksen paperia eikä päästä sisälle niitä jos on sotkuista, kuittaa vain asiakirjan oven ulkopuolella kirjoittamalla
        X-merkin kuittaukseksi jotta on vastaanottanut kirjeen :D

• Anonyymi

Olin treffeille kivan naisen kanssa ja uudet treffit sovittu. Nainen teki aloitteen, pitää olla aktiivinen ja jutella naisille facebookissa.

• Hyvä edes jotkut järjissään.🥰

• Anonyymi

Turha on kiukutella jos joku ydinpommin valo valoisena välähtää: turhaa on yrittää juosta karkuunkaan.

Napakymppi eli napanuoran ohjelma voisin katsella tuon.

• Anonyymi kirjoitti:

Turha on kiukutella jos joku ydinpommin valo valoisena välähtää: turhaa on yrittää juosta karkuunkaan.

Napakymppi eli napanuoran ohjelma voisin katsella tuon.

Ei siinä varmaan riitä juoksukanto, aika ison siivun ydinpommi tekee maahan kuin kuuhun reikiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe