Minulla soi Nirvana come as you are
Mitä musaa kuuntelet nyt?
76
159
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain vanhoja rauta-neitsyitä eli iron maidenia joitain niiltä ainakin hetkosen.
Anteeksi jos vielä suositan tuota kasvovoidetta: Nivea Soft, tuubeissa on tuota ollut kun kysyin kosmetologi-tytöiltä apua hyvään kasvovoiteeseen jos on palanut naama.- Anonyymi
Eppu Normaali.. Pidetään ikävää..
Omaa laulu ääntä.
Tuiki tavallinen ” tuiki tuiki tähtönen” ihahhaa,ihahhaa” ja myös ”laiva, laiva”Loikoilen viltin alla ja lällyttelen. Taidanpa torkahtaa.
https://youtu.be/MaU-8e5sPWMLillis2020 kirjoitti:
Moi 🧞♂️
Mikä on vointi?
....🧚🏼♀️....Moi🧚♀️
On se joskus parempikin ollut. Pää ja silmät särkee, palelee. Väsyttää reippaanlaisesti.
Mites sinä voit ja oliko millainen päivä tänään? Muistitko tänään syödä kunnolla välipalaa ja lounasta?🧞♂️💤Jan1 kirjoitti:
Moi🧚♀️
On se joskus parempikin ollut. Pää ja silmät särkee, palelee. Väsyttää reippaanlaisesti.
Mites sinä voit ja oliko millainen päivä tänään? Muistitko tänään syödä kunnolla välipalaa ja lounasta?🧞♂️💤Höh, onpas nyt sitten kurja pöpö iskenyt 😔.
Minä voin ihan hyvin, kiitos. Vähän koittanut tankata vettä tänään, ja myös syönyt nyt hyvin 😅, mutta tänään on lepopäivä. Ei saa treenata. Siksi loikoillut vaan riippumatossa, mutta nyt piti jo tulla sisälle kun alkoi olemaan vilpoista.
Lepäile nyt, että tulisit pian kuntoon taas 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Höh, onpas nyt sitten kurja pöpö iskenyt 😔.
Minä voin ihan hyvin, kiitos. Vähän koittanut tankata vettä tänään, ja myös syönyt nyt hyvin 😅, mutta tänään on lepopäivä. Ei saa treenata. Siksi loikoillut vaan riippumatossa, mutta nyt piti jo tulla sisälle kun alkoi olemaan vilpoista.
Lepäile nyt, että tulisit pian kuntoon taas 🤗Mistä lienee kauppareissulta napannut. Hyvä, että ei ole toissapäiväisen kaltainen (oliko se toissapäivänä) lakuilla liikkeellä päivä ja olo. 😊
Onko sulla partsi, nurtsi vai terassi missä loikoilet, kun loikoilet riippumatossa? 🤨
Viikonloppu vapaa? Suunnitelmia? Piknikkiä tms? 🙃
Kyllä tämä köllötellen taitaa minun viinonloppu mennä, ei auta hosua vaikka olis mulla pihalla taas tekemättömiä töitä rästissä. 🤗 Kiitos.Jan1 kirjoitti:
Mistä lienee kauppareissulta napannut. Hyvä, että ei ole toissapäiväisen kaltainen (oliko se toissapäivänä) lakuilla liikkeellä päivä ja olo. 😊
Onko sulla partsi, nurtsi vai terassi missä loikoilet, kun loikoilet riippumatossa? 🤨
Viikonloppu vapaa? Suunnitelmia? Piknikkiä tms? 🙃
Kyllä tämä köllötellen taitaa minun viinonloppu mennä, ei auta hosua vaikka olis mulla pihalla taas tekemättömiä töitä rästissä. 🤗 Kiitos.No niinpä...Tarkkana saa kyllä olla, ja siltikin voi saada pöpön 😞
Heh, olen jo vetänyt kaikki lakut jo nassuun 🙈.
Mulla on iso lasitettu parveke 😊
Viikonloppu on vapaa joo, menee kyllä nyt ihan levon ja ehkä kevyen liikunnan merkeissä. Voisin pestä ikkunat, jos sattuu hyvä keli ja inspis (eka mahdollinen, toka erittäin kyseenalainen 😅)
Sinun pitää nyt kyllä levätä vaan, ei se piha sieltä mihinkään karkaa 🤗Lillis2020 kirjoitti:
No niinpä...Tarkkana saa kyllä olla, ja siltikin voi saada pöpön 😞
Heh, olen jo vetänyt kaikki lakut jo nassuun 🙈.
Mulla on iso lasitettu parveke 😊
Viikonloppu on vapaa joo, menee kyllä nyt ihan levon ja ehkä kevyen liikunnan merkeissä. Voisin pestä ikkunat, jos sattuu hyvä keli ja inspis (eka mahdollinen, toka erittäin kyseenalainen 😅)
Sinun pitää nyt kyllä levätä vaan, ei se piha sieltä mihinkään karkaa 🤗Äkkiähän siellä saa pisaratartunnan, kun kävelee pärskäisyn läpi tai ajatuksissaan käsi käy suupielessä kärryjen kahvan jälkeen.
Heh, ahmatti mahmatti. 😉 Laku mahmatti. 🧚♀️🤗
Lasitus bueno. 👍
Maltatkohan vaan lepäillä(vähän epäilen), muistanpa nuo sinkku ajat, ei juuri malttanut loikoilla. Jatkuvasti oli ohjelmaa. Huushollin ylläpitoa ja liikuntaa, töitä. Liikuntaa, töitä, huushollin ylläpitoa. 😃
Liikunta oli melkeinpä se intohimo silloin. Kaikki luppoaika meni pyöräillen, tanssien, hikijumpaten. Mutta kyllä oli aina sutjakkakin.
Juu ei karkaa. Hiki puskee pintaan nyt ihan jo pienemmästäkin rasituksesta. Toi haliminen on mukavaa. 🤗😋Jan1 kirjoitti:
Äkkiähän siellä saa pisaratartunnan, kun kävelee pärskäisyn läpi tai ajatuksissaan käsi käy suupielessä kärryjen kahvan jälkeen.
Heh, ahmatti mahmatti. 😉 Laku mahmatti. 🧚♀️🤗
Lasitus bueno. 👍
Maltatkohan vaan lepäillä(vähän epäilen), muistanpa nuo sinkku ajat, ei juuri malttanut loikoilla. Jatkuvasti oli ohjelmaa. Huushollin ylläpitoa ja liikuntaa, töitä. Liikuntaa, töitä, huushollin ylläpitoa. 😃
Liikunta oli melkeinpä se intohimo silloin. Kaikki luppoaika meni pyöräillen, tanssien, hikijumpaten. Mutta kyllä oli aina sutjakkakin.
Juu ei karkaa. Hiki puskee pintaan nyt ihan jo pienemmästäkin rasituksesta. Toi haliminen on mukavaa. 🤗😋Mmm... riski on todellakin olemassa etten malta levätä 🤔. Toisaalta se on vähän niinkin, että sitä tarvitsee vähän eri tavalla tekemistä kun elää yksin. Muuten kyllä ahdistuu. Tulisin hulluksi jos olisin vaan täällä 4 seinän sisällä koko ajan. Siksi tulee enemmän tehtyä varmaan kun on sinkku. Sohvalla makoilu ei myöskään ole ihan samaa, kun ei ole sitä kainaloa mihin käpertyä... 🙄
Juu, haliminen on ihanaa🥰. Se auttaa paranemaan 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... riski on todellakin olemassa etten malta levätä 🤔. Toisaalta se on vähän niinkin, että sitä tarvitsee vähän eri tavalla tekemistä kun elää yksin. Muuten kyllä ahdistuu. Tulisin hulluksi jos olisin vaan täällä 4 seinän sisällä koko ajan. Siksi tulee enemmän tehtyä varmaan kun on sinkku. Sohvalla makoilu ei myöskään ole ihan samaa, kun ei ole sitä kainaloa mihin käpertyä... 🙄
Juu, haliminen on ihanaa🥰. Se auttaa paranemaan 🤗Joka sanan allekirjoitan mistä kirjoitit. Todella samat ajatukset ja kokemukset. Ihan samat syyt oli mullakin, mitäpä sitä yksin olisi kotona vaan jouten viihtynyt. Mulla ei ollut edes nettiyhteyksiä, että olisi voinut netissä surffailla.
Ja niinhän siinä taaskin kävisi ittekseen, aina liikkumassa tai liikekannalla. Lapset nyt tietysti vaikuttaa sinkkujenkin elämässä erilailla, kun mitä oli ennen lapsia. Ja sitten, kun he on jo pois pesästä lentäneet. Ja on taas omaa aikaa.
Tekis mieli kysyä ja kysynkin, jätä sitten vastaamatta jos kyselen liian henkilökohtaisia asioita tai julkisella palstalla liian uteliaita.
Oletko kauan ollut sinkkuna?
Erosta en ehkä utele, voi olla vieraille ikävä availla.
Joo, halaaminen on ihan parasta ja kainalossa nyhjääminen. Harvemmin tulee nyhjättyä nykyään, mutta olis se silti kivaa.
Virtuaalihalikin piristää. 🤗🤗🤗🥰Jan1 kirjoitti:
Joka sanan allekirjoitan mistä kirjoitit. Todella samat ajatukset ja kokemukset. Ihan samat syyt oli mullakin, mitäpä sitä yksin olisi kotona vaan jouten viihtynyt. Mulla ei ollut edes nettiyhteyksiä, että olisi voinut netissä surffailla.
Ja niinhän siinä taaskin kävisi ittekseen, aina liikkumassa tai liikekannalla. Lapset nyt tietysti vaikuttaa sinkkujenkin elämässä erilailla, kun mitä oli ennen lapsia. Ja sitten, kun he on jo pois pesästä lentäneet. Ja on taas omaa aikaa.
Tekis mieli kysyä ja kysynkin, jätä sitten vastaamatta jos kyselen liian henkilökohtaisia asioita tai julkisella palstalla liian uteliaita.
Oletko kauan ollut sinkkuna?
Erosta en ehkä utele, voi olla vieraille ikävä availla.
Joo, halaaminen on ihan parasta ja kainalossa nyhjääminen. Harvemmin tulee nyhjättyä nykyään, mutta olis se silti kivaa.
Virtuaalihalikin piristää. 🤗🤗🤗🥰Mmm..Erosta on nyt parisen vuotta. Joku säätö oli tuossa välissä, mutta ei sitä oikein voi laskea :)
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm..Erosta on nyt parisen vuotta. Joku säätö oli tuossa välissä, mutta ei sitä oikein voi laskea :)
Juu, jotakin muistelen sun kirjoittaneen että olisit ollut avoliitossa. Tai sitten ymmärsin väärin. Ihan mahdollista.
Säätö oli ja meni. 😃
Ihmettelen että vielä vapaalla jalalla kuljeskelet, tietysti joo tajuan ettei niitä sopivia välttämättä jatkuvasti eteen tule ja ketä tahansa ei pidäkään huolia. Jasca tuossa jo teroittelee kynsiään, toimistokin siirtyy Turkuun 15.7. 😃
En ole kovin monissa suhteissa ollut, mutta aika vähän sinkkuna kuitenkin. Pidemmät suhteet on menneet kolmen putkessa, eli peräkanaa. Muutama tapailu mitkä loppu ennen kun ehti alkaakaan varsinaisesti mitenkään intiimeinä.Jan1 kirjoitti:
Juu, jotakin muistelen sun kirjoittaneen että olisit ollut avoliitossa. Tai sitten ymmärsin väärin. Ihan mahdollista.
Säätö oli ja meni. 😃
Ihmettelen että vielä vapaalla jalalla kuljeskelet, tietysti joo tajuan ettei niitä sopivia välttämättä jatkuvasti eteen tule ja ketä tahansa ei pidäkään huolia. Jasca tuossa jo teroittelee kynsiään, toimistokin siirtyy Turkuun 15.7. 😃
En ole kovin monissa suhteissa ollut, mutta aika vähän sinkkuna kuitenkin. Pidemmät suhteet on menneet kolmen putkessa, eli peräkanaa. Muutama tapailu mitkä loppu ennen kun ehti alkaakaan varsinaisesti mitenkään intiimeinä.Mmm... joo, olin pitkässä avoliitossa. Piti vähän pysähtyä tuossa ja hengähtää välillä, niin siksi olen sinkku, ja myös siksi varmaan etten ole aktiivisesti hakenut seuraa.
Keijuja ei kotoa asti haeta. Ei oo sitä lasikenkää 😉
🧚🏼♀️Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... joo, olin pitkässä avoliitossa. Piti vähän pysähtyä tuossa ja hengähtää välillä, niin siksi olen sinkku, ja myös siksi varmaan etten ole aktiivisesti hakenut seuraa.
Keijuja ei kotoa asti haeta. Ei oo sitä lasikenkää 😉
🧚🏼♀️Eli käsitin oikein. Ymmärrän tuon hengähtämisen tarpeen. Ihan varmasti järkevää antaa aikaa itselleen ja samallahan sitä saa mahdolliset edellisen suhteen 'kuormat' purettua. Liika pian pomppaa uuteen suhteeseen, niin voikin alkaa ahdistaa ja tuleekin tarve olla omillaan.
Itse kävin aikampisen mylläkän henkisesti edellisestä erottuani ja samantein uuteen suhteeseen ryhtyen. Tämä nykyinen alkoi silleen, kun en ikinä kuvitellut itseni tekevän. Ikinä suhteesta toiseen.
Järkytyin ensinnäkin eroa, omaa tapaani hoitaa se huonosti ja ihan erilaisen ihmisen rinnalla uuden suhteen kaikki uudet jutut. En suosittele kellekkään, jos on yhtään tunteita ollut pelissä. Raskasta.
Vähän rumaakin.
Niinpä. Ja sä et sinne Tinderiinkään ole heltynyt? 😉Jan1 kirjoitti:
Eli käsitin oikein. Ymmärrän tuon hengähtämisen tarpeen. Ihan varmasti järkevää antaa aikaa itselleen ja samallahan sitä saa mahdolliset edellisen suhteen 'kuormat' purettua. Liika pian pomppaa uuteen suhteeseen, niin voikin alkaa ahdistaa ja tuleekin tarve olla omillaan.
Itse kävin aikampisen mylläkän henkisesti edellisestä erottuani ja samantein uuteen suhteeseen ryhtyen. Tämä nykyinen alkoi silleen, kun en ikinä kuvitellut itseni tekevän. Ikinä suhteesta toiseen.
Järkytyin ensinnäkin eroa, omaa tapaani hoitaa se huonosti ja ihan erilaisen ihmisen rinnalla uuden suhteen kaikki uudet jutut. En suosittele kellekkään, jos on yhtään tunteita ollut pelissä. Raskasta.
Vähän rumaakin.
Niinpä. Ja sä et sinne Tinderiinkään ole heltynyt? 😉Mmm... joo, olen minäkin joskus lennosta vaihtanut, mutta eipä se ole pitkässä juoksussa vaan toiminut. Mmm.... itsellä se hengähdystauko oli vähän sellainen pakkorako, mulla oli huono suhde takana mistä oli pakko toipua. En ole tinderiin mennyt, enkä ajatellut mennä. Kyllä se kumppani nyt saisi luvan löytyä ihan ilman tinderiä jos on löytyäkseen 😄😉
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... joo, olen minäkin joskus lennosta vaihtanut, mutta eipä se ole pitkässä juoksussa vaan toiminut. Mmm.... itsellä se hengähdystauko oli vähän sellainen pakkorako, mulla oli huono suhde takana mistä oli pakko toipua. En ole tinderiin mennyt, enkä ajatellut mennä. Kyllä se kumppani nyt saisi luvan löytyä ihan ilman tinderiä jos on löytyäkseen 😄😉
Sepähän riski siinä lennossa vaihtamisessa on, nopea hullaantuminen ja yhtä nopea floppi. Mun piti jatkaa eroni jälkeen sinkkuna, se oli mun todellinen ja vakaa aikomukseni.
Oli mitta ns. täynnä miehiä, että kissat ja loppuelämän sinkkuus kiehtoi ajatuksena.
Sitten menin retkahtamaan ihmiseen, jonka piti olla ja jäädä vain ystäväksi. Joku hänessä tökki, vaikka olin ihastunut, mutten hullaantunut. Vasta kun tapasin ihmisen jokin muuttui ja sai pyörtämään ikisinkkuus ajatukset.
Niin se sitten muuttui parisuhteeksi hyvin pian. Ja on sitä edelleen, kesäkuussa 10 vuotta eletty yhdessä.
Ei tämä aina niin hauskaa ole, kun se voisi olla kun on kaksi aika erilaista ihmistä yhdessä. Vaikka samanlaiset perhearvot ja itsenäisyys, niin moni asia on myös niin että toinen tahtois ja toinen ei yhtään.
Tuskin täydellistä suhdetta on olemassakaan. Missä kaikki loksahtaa just hienosti yhteen. 🤔
Joo, vaikeat parisuhteet on valitettavan työläitä elää ja työstää pois kummittelemastakin. Muutamassa väkivaltaisessa ja mustasukkaisessa suhteessa olen ollut nuorena ja ei ikinä enää. Mitään sellaista.
Mä olen aika varma, että se ihminen tulee sua jossain vastaan, ehkä kun vähiten odotat. Ja yllätyt. Toivottavasti sellainen joka osaa arvostaa ja rakastaa sinua itsenäsi. 🧚♀️
Aidosti.Jan1 kirjoitti:
Sepähän riski siinä lennossa vaihtamisessa on, nopea hullaantuminen ja yhtä nopea floppi. Mun piti jatkaa eroni jälkeen sinkkuna, se oli mun todellinen ja vakaa aikomukseni.
Oli mitta ns. täynnä miehiä, että kissat ja loppuelämän sinkkuus kiehtoi ajatuksena.
Sitten menin retkahtamaan ihmiseen, jonka piti olla ja jäädä vain ystäväksi. Joku hänessä tökki, vaikka olin ihastunut, mutten hullaantunut. Vasta kun tapasin ihmisen jokin muuttui ja sai pyörtämään ikisinkkuus ajatukset.
Niin se sitten muuttui parisuhteeksi hyvin pian. Ja on sitä edelleen, kesäkuussa 10 vuotta eletty yhdessä.
Ei tämä aina niin hauskaa ole, kun se voisi olla kun on kaksi aika erilaista ihmistä yhdessä. Vaikka samanlaiset perhearvot ja itsenäisyys, niin moni asia on myös niin että toinen tahtois ja toinen ei yhtään.
Tuskin täydellistä suhdetta on olemassakaan. Missä kaikki loksahtaa just hienosti yhteen. 🤔
Joo, vaikeat parisuhteet on valitettavan työläitä elää ja työstää pois kummittelemastakin. Muutamassa väkivaltaisessa ja mustasukkaisessa suhteessa olen ollut nuorena ja ei ikinä enää. Mitään sellaista.
Mä olen aika varma, että se ihminen tulee sua jossain vastaan, ehkä kun vähiten odotat. Ja yllätyt. Toivottavasti sellainen joka osaa arvostaa ja rakastaa sinua itsenäsi. 🧚♀️
Aidosti.Ei ehkä olekaan, tai se täydellisyyshän kaiketi riippuu niistä odotuksista mitä on. Kyllä olen sillai nyt pohtinut, että aika tarkkaan saisi miettiä mitä kompromisseja on valmis tekemään, ja olla itselleen myös rehellinen, koska jos luopuu jostain itselle tosi tärkeästä toisen mieliksi, niin se/ne asia(t) tahtoo tulla kummittelemaan kuitenkin siihen parisuhteeseen. Ihan pyytämättä. No teillä on jo hyvän pituinen suhde ☺️. 10 vuoden jälkeen on jo aika hyvin tiedossa toisen upsit ja downsit.
🤗☺️ Kiitos hei... Uskon kyllä että löytyy. Nyt taidan mennä suihkuun ja nukkumaan. Vähän väsyttää työviikon jälkeen. Toivotan hyvää yötä ja paranemisia sinulle 🧞♂️🤗
....🧚🏼♀️....Lillis2020 kirjoitti:
Ei ehkä olekaan, tai se täydellisyyshän kaiketi riippuu niistä odotuksista mitä on. Kyllä olen sillai nyt pohtinut, että aika tarkkaan saisi miettiä mitä kompromisseja on valmis tekemään, ja olla itselleen myös rehellinen, koska jos luopuu jostain itselle tosi tärkeästä toisen mieliksi, niin se/ne asia(t) tahtoo tulla kummittelemaan kuitenkin siihen parisuhteeseen. Ihan pyytämättä. No teillä on jo hyvän pituinen suhde ☺️. 10 vuoden jälkeen on jo aika hyvin tiedossa toisen upsit ja downsit.
🤗☺️ Kiitos hei... Uskon kyllä että löytyy. Nyt taidan mennä suihkuun ja nukkumaan. Vähän väsyttää työviikon jälkeen. Toivotan hyvää yötä ja paranemisia sinulle 🧞♂️🤗
....🧚🏼♀️....Juu. Odotukset tietysti vaikuttaa. Sepäs se, kun oliskin ollut fiksu ja osannut ajatella noin kuten sinä tuosta luopumisesta ja kummittelemisesta.
Ne asiat voi alkaa hiertämään.
On kai tämä ihan hyvän mittainen suhde ja aika tasainenkin, ei yllätyksiä mihinkään päin. Saapi nähdä miten käy.
Kiitos, hyvää yötä🧚♀️🤗
🧞♂️
- Anonyymi
Narvan Marssia
Juuri lopetin musiikin kuuntelun. Aikaisemmin meni Kissiä, Knackia, Iron Maidenia, Metallicaa, Iced Earthia, Dioo, Guns n Rosesia, Ramonesia, Totoo, unohdinkohan jotain. Waspia, enempää ei taida, tai taitaapa sittenkin Judas Priestiä, siinäköhän oli sitten kaikki.
Ja yksi vielä, sit sammuu.
https://youtu.be/NnR9NWy8GXwMinä loikoilen riippumatossa viltin alla, ja nyt ei soi kuin linnunlaulu vaan. :)
Jascal kirjoitti:
Toivottavasti linnut ovat kauniistivisertäviä, ettei ole naurulokkikuoro. 😂
No, vähän kyllä sekalainen seurakunta taisi olla, mutta pääosin kaunista laulua kuitenkin 😄
No jaa, jokainen kuuntelee mitä haluaa. En tuomitse kenenkään musiikkimakua, koska yleensä kuuntelen niitä pään sisällä vellovia paholaisia. Joka tapauksessa kiljuhuuruissani nyt on minulla RDS:n avulla tasatunnein uutiset päällä, mutta muuten kuuntelen juutuupista raskasta metallia.
Nyt tällä hetkellä poikkeuksena (aina pitää olla se poikkeama/mutta) tulee korviini Janne Tulkin pohjanmaa. Ei huono sekään.
Loppukaneettina kuitenkin suosittelen kaikille immeisille väristä, sukupuolesta tahi pituudesta riippumatta kuuntelemaan raikasta orkesteria nimeltään sokkelin kivittäjät.
Noh, säästän vaivojanne ja laitan linkin. Anteeksi, meinasin vaatia teiltä jotakin ylimääräistä puuhaa. https://www.youtube.com/watch?v=no_3MAGropw
Vitsit vitsinä. Tietenkin tarkoitin tätä: https://www.youtube.com/watch?v=_Z-cZNp2_e0Italialaista. Hidasta ja romanttista.
Taustalla soi...
~ Peppino Gagliardi – Che vuole questa musica stasera ~
https://youtu.be/ow5xkW8XG10- Anonyymi
Mikä on lemppari italialainen artistisi? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on minun lempi artisti saapasvaltiosta. Muitakin on. Tulipas ikävä Roomaan! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=F_gClHa5sJs Anonyymi kirjoitti:
Näin äkkiseltään valitsen, Eros Ramazzotti.
~ Eros Ramazzotti - Un angelo disteso al sole ~
https://youtu.be/8ENss-qN6cQAnonyymi kirjoitti:
Tässä on minun lempi artisti saapasvaltiosta. Muitakin on. Tulipas ikävä Roomaan! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=F_gClHa5sJsMullakin on kaukokaipuu. Lomakohteena Italia on aina ollut sydäntä lähellä.
Kolmas:
~ BOBBI SOLO - Io che non vivo senza te ~
https://youtu.be/1t-JWbGb6kg- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Mullakin on kaukokaipuu. Lomakohteena Italia on aina ollut sydäntä lähellä.
Kolmas:
https://youtu.be/1t-JWbGb6kgItalia on ihmeellinen maa hyvässä ja pahassa. Sinne uskaltaa varmaan taas vuoden tai parin päästä.
tosi..typy kirjoitti:
Mullakin on kaukokaipuu. Lomakohteena Italia on aina ollut sydäntä lähellä.
Kolmas:
https://youtu.be/1t-JWbGb6kgNeljäs:
~ Massimo Ranieri & Ignazio Boschetto -Quando l'amore diventa poesia ~
https://youtu.be/u0gqDOwgEcA- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Neljäs:
~ Massimo Ranieri & Ignazio Boschetto -Quando l'amore diventa poesia ~
https://youtu.be/u0gqDOwgEcATozzin lisäksi kuuntelen Zuccheroa. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Z43t5mXB4Mo Anonyymi kirjoitti:
Italia on ihmeellinen maa hyvässä ja pahassa. Sinne uskaltaa varmaan taas vuoden tai parin päästä.
Ehkä parin vuoden päästä, ellei jotain muuta yllättävää satu.
Italiaa ja italialaisia oppii ymmärtämään, kun tutustuu perusteellisesti maan historiaan, kulttuuriin ja ymmärtää, miten se on aikoinaan koottu kasaan useammasta maa- ja kuningaskunnasta.
Aina on läsnä perhe, uskonto ja kunnioitus. Omia alueita arvostetaan.
Valitettavasti siellä on olemassa myös varjopuolensa, josta en mielelläni käsittele. Silläkin on juurensa ja liittyy vahvasti maan kulttuuriin.Anonyymi kirjoitti:
Tozzin lisäksi kuuntelen Zuccheroa. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Z43t5mXB4MoZucchero on ihana, omaleimaisella tyylillään ja äänellään. :)
Viides:
~ Zucchero - Diamante ~
https://youtu.be/RE4DQ-6Cna8- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ehkä parin vuoden päästä, ellei jotain muuta yllättävää satu.
Italiaa ja italialaisia oppii ymmärtämään, kun tutustuu perusteellisesti maan historiaan, kulttuuriin ja ymmärtää, miten se on aikoinaan koottu kasaan useammasta maa- ja kuningaskunnasta.
Aina on läsnä perhe, uskonto ja kunnioitus. Omia alueita arvostetaan.
Valitettavasti siellä on olemassa myös varjopuolensa, josta en mielelläni käsittele. Silläkin on juurensa ja liittyy vahvasti maan kulttuuriin.Totta. Siitä mafiapuolesta on kirjoitettu paljon hyvää kirjallisuutta. Pitäisi joskus jaksaa lukea. Ei se helpoin maa ole asua mutta on siellä paljon hyvääkin. Kieli, musiikki, ruoka, "tavalliset" ihmiset, historialliset nähtävyydet jne on sitä hyvää, minkä vuoksi sinne kannattaa matkustaa.
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Siitä mafiapuolesta on kirjoitettu paljon hyvää kirjallisuutta. Pitäisi joskus jaksaa lukea. Ei se helpoin maa ole asua mutta on siellä paljon hyvääkin. Kieli, musiikki, ruoka, "tavalliset" ihmiset, historialliset nähtävyydet jne on sitä hyvää, minkä vuoksi sinne kannattaa matkustaa.
Niinpä, itse keskityn vain siihen hyvään. Jokaisessa maassa on omat ikävät ja kurjat puolensa. On parempi keskittyä vain positiivisiin asioihin.
Kaipaan italialaisten välitöntä ja elämänmakuista tunnelmaa. Siinä ympäristössä tunnen itsekin rentoutuvan. Se on muuten jännä juttu, kuinka se fiilis ja elämänmeno menee pään sisään. Kaikki nipottaminen loppuu kuin seinään. La Dolce vita!- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Niinpä, itse keskityn vain siihen hyvään. Jokaisessa maassa on omat ikävät ja kurjat puolensa. On parempi keskittyä vain positiivisiin asioihin.
Kaipaan italialaisten välitöntä ja elämänmakuista tunnelmaa. Siinä ympäristössä tunnen itsekin rentoutuvan. Se on muuten jännä juttu, kuinka se fiilis ja elämänmeno menee pään sisään. Kaikki nipottaminen loppuu kuin seinään. La Dolce vita!Juuri näin. Jokaisesssa maassa ja kansakunnassa on hyvää ja huonoa.
Se välittömyys ja rentous on usein sellaisissa maissa, joissa vietetään paljon aikaa ulkona siitä ilmastosta johtuen. Sama on Kreikassa ja Espanjassa. Australiassa jne. Se vaikuttaa ihmisten mieliin ja yleiseen ilmapiiriin. Mitä pohjoisemmaksi tullaan, sitä jäykempää on meininki. Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Jokaisesssa maassa ja kansakunnassa on hyvää ja huonoa.
Se välittömyys ja rentous on usein sellaisissa maissa, joissa vietetään paljon aikaa ulkona siitä ilmastosta johtuen. Sama on Kreikassa ja Espanjassa. Australiassa jne. Se vaikuttaa ihmisten mieliin ja yleiseen ilmapiiriin. Mitä pohjoisemmaksi tullaan, sitä jäykempää on meininki.En ole koskaan käynyt Australiassa, olis kyllä kiva käydä. Oletko sinä?
Kreikassa ja Espanjassa on tulut käytyä, silti Italia on minulle se mieluisin lomakohde.
Ehkä tämä eristäytyminen ja etätyöt vaikuttaa omaan mielialaan. Juuri nyt kaipaan Italiaan ja aurinkoon. Sinne kaduille kävelemään, trattoriaan drinkille, suihkulähteille liottamaan varpaita (olen tehnyt) ja vaan nauttimaan ihmisvilinästä.
Valitettavasti siellä on koronaviirustilanne aivan hirveä. Sitäkin on kurjaa ajatella. Toivottavasti he(kin) onnistuvat saamaan mahd. pian "niskalenkin" tästä viiruspandemiasta.
Joo, tänään eteenpäin näillä ajatuksilla ...- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Australiassa, olis kyllä kiva käydä. Oletko sinä?
Kreikassa ja Espanjassa on tulut käytyä, silti Italia on minulle se mieluisin lomakohde.
Ehkä tämä eristäytyminen ja etätyöt vaikuttaa omaan mielialaan. Juuri nyt kaipaan Italiaan ja aurinkoon. Sinne kaduille kävelemään, trattoriaan drinkille, suihkulähteille liottamaan varpaita (olen tehnyt) ja vaan nauttimaan ihmisvilinästä.
Valitettavasti siellä on koronaviirustilanne aivan hirveä. Sitäkin on kurjaa ajatella. Toivottavasti he(kin) onnistuvat saamaan mahd. pian "niskalenkin" tästä viiruspandemiasta.
Joo, tänään eteenpäin näillä ajatuksilla ...En (vielä) mutta minulla on aussiystävä. Olen saanut kutsun, ehkä tässä joskus. Mulla on Etelä-Euroopassa sukua, siellä on tullut käytyä useamman kerran.
- Anonyymi
Omistan tämän kappaleen kaikille palstan miehille. Kesä tulee ja karanteenitkin puretaan aikanaan. Sitten voi taas dallailla! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=aHO_mFsR9Eg- Anonyymi
P.S. Voin laulaa karaokessa tämän Pylly vasten pyllyä-laulun jonkun kanssa Turussa, jos pidätte sen syksyllä. Kesällä ei ehdi. ;D
P.P.S. Vapaaehtoiset innokkaat kanssalaulajat voi ilmoittautua tämän viestin alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Voin laulaa karaokessa tämän Pylly vasten pyllyä-laulun jonkun kanssa Turussa, jos pidätte sen syksyllä. Kesällä ei ehdi. ;D
P.P.S. Vapaaehtoiset innokkaat kanssalaulajat voi ilmoittautua tämän viestin alle.Siis jos pidätte sen miitin Turussa syksyllä... ;D ;)
- Anonyymi
Tässä vielä englanninkielinen versio, jolla Suomi edusti 1976. Hyvä veto!
https://www.youtube.com/watch?v=RNW3KrUWJco
- Anonyymi
Perkeleen Jaz Coleman ja kumppanit! Pöllinyt Nirvanalta riffin. :D
https://www.youtube.com/watch?v=x1U1Ue_5kq8 Meille ätmeille ainoa oikea kappale on tämä: https://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY
Lisäksi tietysti pullo viinaa. Jos flaksi sattuu käymään, niin tietenkin takaapäin, velaksi. Sitten pitää muistaa samalla hakata nyrkillä niskaan.- Anonyymi
Kyllä nyt mummeleiden ja pappojen olisi syytä lähteä jo arkkuihin kun tuollainen kiin julma laulu kuin Nazarethin - Shape of Things....välähtää jo ydinpommitkin valkoisena ..
Timo tj Similän Arttu Wiskari -linkitykset (ja varmaa muukin YouTubessa selaamani aineisto) ajoivat YouTuben suosittelemaan minulle tällaista kamaa:
https://youtu.be/4oeTmEhTbc0
Oikeastihan kuuntelen tuulen huminaa ja lintujen liverrystä. Joskus virran soljuntaa.Nirvana on kaikkien aikojen lemppari bändini, mutta pistetään nyt vähän erilaista.
https://www.youtube.com/watch?v=OgcIISyao40- Anonyymi
Lady Gaga: Paparazzi. ipod classic sekoituksella, nyt tulee Bad Religion...
- Anonyymi
Omistan puolestani tämä kaikille palstan naisoletetuille ja/tai sellaiseksi itsensä kokeville..tai jotain..
https://www.youtube.com/watch?v=32wDFCM7iSI- Anonyymi
Hyvä boogie! ;)
- Anonyymi
Kunnon mäiskettä. La Bouche Be my lover
- Anonyymi
Silmiin kun isket kun isket jotain tyttöjen kosmetiikkaa.
Ei ei niihin kuole mutta hieman voi kirpaista. - Anonyymi
tämä on ihan hyvää musiikkia:
Space Marines Tribute - Legends Never Die - Anonyymi
Imperium of Man - Failure
tämä on myös hyvää musiikkia. Mjoo
Inhoan rumpukoneita.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=gk6-daEMygo- Anonyymi
Vähän sameenpaa.
https://www.youtube.com/watch?v=YKLX3QbKBg0
AsianVierestä- Anonyymi
Tuo vain siksi koska tykästyin oravien laulantaan 200-luvun alussa ollessani täysin yksi Aasiassa. Mitäpä muuta kun yökerhoon kuuntelemaan oravia ja hakemaan tussua.
https://www.youtube.com/watch?v=8i1FTCxf7Bk&list=PL_YOPIiFI-LI3qkhyj9P0Unf7jm-3ocIL&index=6
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vain siksi koska tykästyin oravien laulantaan 200-luvun alussa ollessani täysin yksi Aasiassa. Mitäpä muuta kun yökerhoon kuuntelemaan oravia ja hakemaan tussua.
https://www.youtube.com/watch?v=8i1FTCxf7Bk&list=PL_YOPIiFI-LI3qkhyj9P0Unf7jm-3ocIL&index=6
AsianVierestäOlen siis 1800 vuotta vanha, mitäs teinit:) Osaako joku breikata?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäHui kauheeta! Luulen, että tämä olisi ollut sulle parempi tunnelmannostatusbiisi! ;D
https://www.youtube.com/watch?v=z13qnzUQwuI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui kauheeta! Luulen, että tämä olisi ollut sulle parempi tunnelmannostatusbiisi! ;D
https://www.youtube.com/watch?v=z13qnzUQwuITämä sitten heti perään. Luulis seuraa löytyvän tällä asenteella!
https://www.youtube.com/watch?v=y1nzaDYzdf8
- Anonyymi
Blaah.
Kaikki hottikset riviin. Minaissa on syytä olla vain sallituja värimaisemia.
https://www.youtube.com/watch?v=aJHiQWnRrjs - Anonyymi
Tällainen älyvapaa biisi. Tällaisiakin tarvitaan.
https://www.youtube.com/watch?v=9cQlVww0zKo Saman nimisen kuuntelin
https://www.youtube.com/watch?v=HwOzeaL08Gg
kun tuosta tuli mieleen- Anonyymi
Katselen telkkaria, mutta en näe mitään 😅
Sinä vaan mielessä ❤️ - Anonyymi
Aiwojen sähkökäyrästä hakkeroin, wain teille, Folks:
https://www.youtube.com/watch?v=6-hlXguBlR0 https://www.youtube.com/watch?v=ScMbsZW3qn4
Oranssia PazuzuaLällyt jäi päälle. Ehkä tämä tästä kohta helpottaa.
https://youtu.be/NyIUkxPCl_8Nyt jäi toisesta ketjusta soimaan Ledfoot. Taitava on.
Judas Priest.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161